Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (45)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 45 )
Elektryk-konserwator
Gdynia
Wygasła: 18.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Obsługa bieżąca urządzeń i instalacji energetycznych i elektrycznych.
- Konserwacja
naprawy i przeglądy techniczne urządzeń i instalacji energetycznych i elektrycznych na terenie Szpitala.
- Zapewnienie prawidłowego działania oraz sprawnej obsługi urządzeń i instalacji elektroenergetycznych.
- Usuwanie niesprawności i powstałych usterek.
- Diagnozowanie i usuwanie awarii.
- Bieżący nadzór i kontrola parametrów zużycia energii elektrycznej.
- Rejestrowanie parametrów zużycia energii elektrycznej.
- Wykonywanie przeglądów
pomiarów i prac konserwacyjnych.
- Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz sporządzanie protokołów z wykonywanych czynności.
- Utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń elektroenergetycznych Szpitala.
- Utrzymanie ciągłości zasilania w energię elektryczną Szpitala.
- Wykonywanie czynności eksploatacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
- Pełnienie dyżurów zabezpieczających pracę Szpitala pod względem elektroenergetycznym.
- Wykonywanie drobnych prac konserwatorskich na terenie Szpitala
przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia, rozwiązaniem umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych – ok. 300 osób
prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami
kontrola ważności badań medycyny pracy, szkoleń bhp
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców
prowadzenie ewidencja czasu pracy
sporządzanie i wysyłanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
wprowadzanie oraz aktualizowanie danych do programu kadrowego
sporządzanie sprawozdań, raportów i zestawień w zakresie spraw personalnych
bieżąca obsługa spraw pracowniczych
wsparcie pracowników w zakresie podstawowych zagadnień prawa pracy oraz innych zapytaniach dotyczących zatrudnienia
obsługa Płatnika (ZUS), Portalu Świadczeniodawcy (NFZ) oraz Pracowniczych Planów Kapitałowych
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań konkursowych dla osób/ podmiotów świadczących usługi zdrowotne na podstawie umów cywilnoprawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym udział w negocjacjach cen
obsługa, opracowywanie i weryfikacja umów cywilnoprawnych oraz aneksów z podwykonawcami oraz związanej z nimi dokumentacji
przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem (oraz rozwiązywaniem) współpracy pomiędzy Spółką a osobami/ podmiotami świadczącymi usługi w ramach umów cywilnoprawnych
negocjowanie postanowień umownych z podwykonawcami, wspólnie z Kierownictwem
analiza treści dokumentów związanych z umowami kontraktowymi
koordynacja procesu zawierania umów oraz zgłaszania podwykonawców do portalu świadczeniodawcy (NFZ)
dbałość o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów
Kierownik Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej - Konkurs
Powstania Styczniowego 1, Redłowo, Gdynia
Wygasła: 11.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Głównym zadaniem Kierownika RCMC będzie stworzenie zaplecza infrastrukturalnego, kadrowego oraz systemowego umożliwiającego zwiększenie liczby badań naukowych (ze szczególnym uwzględnianiem badań klinicznych), a także stworzenie korzystnych warunków do rozwoju innowacyjnych technologii informatycznych mających zastosowanie w ochronie zdrowia w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
• kierowanie i nadzór nad podległymi pracownikami,
• organizowane pracy podległych pracowników oraz rozliczanie pracowników z wyników pracy, osiągniętych celów,
• nadzór nad wymianą informacji w zespole projektowym,
• raportowanie działań zespołu projektowego,
• planowanie i stawianie zadań w projekcie z uwzględnieniem współpracy, koordynacji, komunikacji, a także zarządzania skomplikowanymi zależnościami zasobów w zespole,
• bieżący kontakt z Agencją Badań Medycznych i przedstawicielami innych Regionalnych Centrów Medycyny Cyfrowej
KOMPETENCJE:
• wiedza i doświadczenie w zakresie rozwijania nowych narzędzi informatycznych, w tym m.in. ich zastosowania w połączeniu z metodami współczesnej biologii molekularnej,
• nadzór nad procesami monitorowania zgodności i ocena ryzyka,
• wdrażanie procedur zapewnienia jakości oraz współpracę z zespołami badawczymi i organami regulacyjnymi w celu zapewnienia, że wszystkie badania są prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami,
• nadzorowanie i uczestnictwo w testach i wdrożeniach systemów IT
Inspektor / Specjalista ds. Zamówień Publicznych w Dziale Zamówień Publicznych
Powstania Styczniowego 1, Redłowo, Gdynia
Wygasła: 11.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie obowiązującymi przepisami prawa oraz regulaminami, w tym przygotowywanie SWZ, publikacja ogłoszeń, przygotowywanie innej dokumentacji związanej z prowadzoną procedurą, przygotowywanie projektów umów,
przygotowywanie umów z wybranymi Wykonawcami oraz aneksów do umów,
udział w pracach komisji przetargowej
prowadzenie rejestrów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, rejestrów umów, sprawozdań z prowadzonych postępowań,
udział w przygotowywaniu projektów regulaminów wewnętrznych i ich aktualizacja,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki, w tym komórkami we wszystkich lokalizacjach Spółki (Gdynia, Gdańsk, Wejherowo)
rozwijanie i zapewnienie realizacji strategii zarządzania jakością procesów i procedur w szpitalu
koordynowanie działań związanych ze współistnieniem systemów zarządzania tj.: systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2015, systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z normą ISO 14001:2015, systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnego z normą PN-N 18001:2004
wspieranie uzyskiwania akredytacji w oparciu o standardy akredytacyjne Ministra Zdrowia
realizacja planów poprawy jakości i weryfikacji postępów,
nadzorowanie zgodności z przepisami prawa i standardami zawodowymi, zwłaszcza w odniesieniu do prawa pacjentów i dokumentacji medycznej
raportowania działań niepożądanych i planów naprawczych
zarządzanie systemem kluczowych wskaźników jakości w szpitalu
wspieranie działań szkoleniowych dla pracowników szpitala w obszarze jakości
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji ZSZ i akredytacji
dokumentowanie realizowanych zadań w postaci raportów i opracowań oraz prowadzenie niezbędnych analiz i zapisów dotyczących ZSZ i akredytacji
nadzór nad procesem zgłaszania zdarzeń związanych z hospitalizacją
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań konkursowych dla osób/ podmiotów świadczących usługi zdrowotne na podstawie umów cywilnoprawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym udział w negocjacjach cen,
obsługa, opracowywanie i weryfikacja umów cywilnoprawnych oraz aneksów z podwykonawcami oraz związanej z nimi dokumentacji,
przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem (oraz rozwiązywaniem) współpracy pomiędzy Spółką a osobami/ podmiotami świadczącymi usługi w ramach umów cywilnoprawnych,
negocjowanie postanowień umownych z podwykonawcami, wspólnie z Kierownictwem,
analiza treści dokumentów związanych z umowami kontraktowymi,
koordynacja procesu zawierania umów oraz zgłaszania podwykonawców do portalu świadczeniodawcy (NFZ),
dbałość o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów,
Inspektor/ Specjalista ds. zamówień publicznych w Dziale Zamówień Publicznych
Powstania Styczniowego 1, Redłowo, Gdynia
Wygasła: 06.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie obowiązującymi przepisami prawa oraz regulaminami, w tym przygotowywanie SWZ, publikacja ogłoszeń, przygotowywanie innej dokumentacji związanej z prowadzoną procedurą, przygotowywanie projektów umów,
przygotowywanie umów z wybranymi Wykonawcami oraz aneksów do umów,
udział w pracach komisji przetargowej
prowadzenie rejestrów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, rejestrów umów, sprawozdań z prowadzonych postępowań,
udział w przygotowywaniu projektów regulaminów wewnętrznych i ich aktualizacja,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki, w tym komórkami we wszystkich lokalizacjach Spółki (Gdynia, Gdańsk, Wejherowo)
Inspektor ds. Zamówień Publicznych w Dziale Zamówień Publicznych
Jagalskiego 10, Wejherowo
Wygasła: 20.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie obowiązującymi przepisami prawa oraz regulaminami, w tym przygotowywanie SWZ, publikacja ogłoszeń, przygotowywanie innej dokumentacji związanej z prowadzoną procedurą, przygotowywanie projektów umów,
przygotowywanie umów z wybranymi Wykonawcami oraz aneksów do umów,
udział w pracach komisji przetargowej
prowadzenie rejestrów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, rejestrów umów, sprawozdań z prowadzonych postępowań,
udział w przygotowywaniu projektów regulaminów wewnętrznych i ich aktualizacja,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki, w tym komórkami we wszystkich lokalizacjach Spółki (Gdynia, Gdańsk, Wejherowo)
nadzór i bieżąca kontrola nad prawidłową realizacją zadań podległych Działów, w tym m.in.: Działu Eksploatacyjnego, Działu Aparatury Medycznej, Działu Zaopatrzenia, Działu Utrzymania Czystości, Działu Outsourcingu i Transportu we wszystkich lokalizacjach Spółki, a w szczególności:
administrowanie nieruchomościami, obiektami i budynkami stanowiącymi własność bądź będącymi w użytkowaniu Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. oraz zgodne z przepisami gospodarowania mieniem,
nadzór nad organizacją i planowaniem infrastruktury terenów szpitalnych, nadzór nad realizacją inwestycji, remontów, konserwacją obiektów, urządzeń technicznych i aparatury medycznej Szpitala oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad racjonalnej gospodarki materiałowej, a także wdrażanie efektywnych rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu obniżenie kosztów,
nadzór nad gospodarką odpadami Szpitala (medycznymi i komunalnymi),
nadzór nad opracowaniem dokumentacji techniczno-kosztorysowej oraz prawidłowym zawieraniem umów z poszczególnymi wykonawcami zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym prowadzonych zamówień w formie przetargu,
koordynowanie realizacji projektów finansowych za środków unijnych
Zapewnienie efektywnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania obszaru kadr i płac oraz HR;
Zarządzanie i organizacja pracy w podległym zespole specjalistów, z obszaru kadrowo-płacowego i HR, planowanie działań i stałe monitorowanie jakości pracy;
Wsparcie zespołu poprzez aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami ubezpieczeń społecznych;
Tworzenie i optymalizacja procesów HR oraz narzędzi kadrowo-płacowych;
Nadzór nad poprawnością sporządzanie raportów oraz sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i płacowych na potrzeby GUS, ZUS, PFRON, PIT oraz Zarządu Spółki;
Prowadzenie polityki personalnej, zapewniającej efektywną realizację zadań;
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji – nadzór nad obszarem komunikacji wewnętrznej w Spółce;
Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, zarządzeń i instrukcji wewnętrznych oraz zapoznawanie z nimi pracowników;
Zarządzanie wszystkimi procesami miękkiego HR (rekrutacja i selekcja, rozwój pracowników i organizacji, employer branding, komunikacja wewnętrzna);
Koordynacja procesów oceny rocznej pracowników, badania satysfakcji oraz zaangażowania pracowników oraz innych związanych z utrzymaniem systemów jakościowych w organizacji;
Realizacja strategii oraz procesów wynagradzania pracowników za pomocą środków finansowych i niefinansowych, projektowanie i obsługa systemów wynagrodzeń;
rozwijanie i zapewnienie realizacji strategii zarządzania jakością procesów i procedur w szpitalu,
koordynowanie działań związanych ze współistnieniem systemów zarządzania tj.: systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2015, systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z normą ISO 14001:2015, systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnego z ISO 45001:2018 oraz systemu zarzadzania bezpieczeństwem informacji PN-ISO/IEC 27001:2017-06 ,
wspieranie uzyskiwania akredytacji w oparciu o standardy akredytacyjne Ministra Zdrowia,
realizacja planów poprawy jakości i weryfikacji postępów,
nadzorowanie zgodności z przepisami prawa i standardami zawodowymi, zwłaszcza w odniesieniu do prawa pacjentów i dokumentacji medycznej,
raportowania działań niepożądanych i planów naprawczych,
zarządzanie systemem kluczowych wskaźników jakości w szpitalu,
wspieranie działań szkoleniowych dla pracowników szpitala w obszarze jakości,
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji ZSZ i akredytacji,
dokumentowanie realizowanych zadań w postaci raportów i opracowań oraz prowadzenie niezbędnych analiz i zapisów dotyczących ZSZ i akredytacji,
nadzór nad procesem zgłaszania zdarzeń związanych z hospitalizacją,
wdrażanie działań związanych z obszarem aktualnych i przyszłych wymagań zakresie jakości w ochronie zdrowia
Nadzór nad kończącymi się umowami cywilnoprawnymi zawartymi z osobami/ podmiotami świadczącymi usługi zdrowotne na rzecz pacjentów Spółki,
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań konkursowych dla osób/ podmiotów świadczących usługi zdrowotne na podstawie umów cywilnoprawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym udział w negocjacjach cen,
Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem (oraz rozwiązywaniem) współpracy pomiędzy Spółką a osobami/ podmiotami świadczącymi usługi w ramach umów cywilnoprawnych,
Opracowywanie i weryfikacja umów oraz aneksów z podwykonawcami oraz związanej z nimi dokumentacji,
Analiza treści dokumentów otrzymanych od stron trzecich oraz dostosowywanie ich treści do zasad obowiązujących w Spółce,
Weryfikacja wystawionych faktur pod względem merytorycznym,
Dbałość o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów
Nadzór nad kończącymi się umowami cywilnoprawnymi zawartymi z osobami/ podmiotami świadczącymi usługi zdrowotne na rzecz pacjentów Spółki,
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań konkursowych dla osób/ podmiotów świadczących usługi zdrowotne na podstawie umów cywilnoprawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym udział w negocjacjach cen,
Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem (oraz rozwiązywaniem) współpracy pomiędzy Spółką a osobami/ podmiotami świadczącymi usługi w ramach umów cywilnoprawnych,
Opracowywanie i weryfikacja umów oraz aneksów z podwykonawcami oraz związanej z nimi dokumentacji,
Negocjowanie postanowień umownych z podwykonawcami, wspólnie z Kierownictwem,
Analiza treści dokumentów otrzymanych od stron trzecich oraz dostosowywanie ich treści do zasad obowiązujących w Spółce,
Koordynacja procesu zawierania umów oraz zgłaszania podwykonawców do portalu świadczeniodawcy (NFZ),
Weryfikacja wystawionych faktur pod względem merytorycznym,
Dbałość o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów,
Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Obronności
Powstania Styczniowego 1, Redłowo, Gdynia
Wygasła: 24.05.2023
część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie, aktualizacja i realizacja szczegółowych wymagań w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Zastrzeżone” dla określonych przez Zarząd stanowisk;
prowadzenie wykazu określonych przez Zarząd stanowisk z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone”;
prowadzenie wykazu osób dopuszczonych do pracy na ww. stanowiskach;
przeprowadzenie na polecenie Zarządu postępowania sprawdzającego zwykłego;
prowadzenie szkoleń w odniesieniu do osób ubiegających się o uzyskanie poświadczenia bezpieczeństw w zakresie ochrony informacji niejawnych;
wyjaśnienie okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;
działalność planistyczna i organizacyjna w zakresie zadań obronnych Spółki;
prowadzenie szkoleń w zakresie problematyki obronności Spółki;
prowadzenie i aktualizacja dokumentów – Plan przygotowania Spółki na potrzeby obronne Państwa, dokumentacja Stałego dyżuru i Karty Realizacji Zadań Operacyjnych;
Zapewnienie efektywnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania obszaru kadr i płac oraz HR
Zarządzanie i organizacja pracy w podległym zespole specjalistów, z obszaru kadrowo-płacowego i HR, planowanie działań i stałe monitorowanie jakości pracy;
Wsparcie zespołu poprzez aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami ubezpieczeń społecznych;
Tworzenie i optymalizacja procesów HR oraz narzędzi kadrowo-płacowych;
Nadzór nad poprawnością sporządzanie raportów oraz sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i płacowych na potrzeby GUS, ZUS, PFRON, PIT oraz Zarządu Spółki;
Prowadzenie polityki personalnej, zapewniającej efektywną realizację zadań,
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji – nadzór nad obszarem komunikacji wewnętrznej w Spółce,
Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, zarządzeń i instrukcji wewnętrznych oraz zapoznawanie z nimi pracowników,
Zarządzanie wszystkimi procesami miękkiego HR (rekrutacja i selekcja, rozwój pracowników i organizacji, employer branding, komunikacja wewnętrzna);
Koordynacja procesów oceny rocznej pracowników, badania satysfakcji oraz zaangażowania pracowników oraz innych związanych z utrzymaniem systemów jakościowych w organizacji
Realizacja strategii oraz procesów wynagradzania pracowników za pomocą środków finansowych i niefinansowych, projektowanie i obsługa systemów wynagrodzeń;
Nadzór i bieżąca kontrola nad prawidłową realizacją zadań podległych Działów, w tym m.in.: Działu Eksploatacyjnego, Działu Aparatury Medycznej, Działu Zaopatrzenia, Działu Utrzymania Czystości, Działu Outsourcingu i Transportu we wszystkich lokalizacjach Spółki, a w szczególności:
administrowanie nieruchomościami, obiektami i budynkami stanowiącymi własność bądź będącymi w użytkowaniu Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. oraz zgodne z przepisami gospodarowania mieniem,
nadzór nad organizacją i planowaniem infrastruktury terenów szpitalnych, nadzór nad realizacją inwestycji, remontów, konserwacją obiektów, urządzeń technicznych i aparatury medycznej Szpitala oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad racjonalnej gospodarki materiałowej, a także wdrażanie efektywnych rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu obniżenie kosztów,
nadzór nad gospodarką odpadami Szpitala (medycznymi i komunalnymi),
nadzór nad opracowaniem dokumentacji techniczno-kosztorysowej oraz prawidłowym zawieraniem umów z poszczególnymi wykonawcami zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym prowadzonych zamówień w formie przetargu,
koordynowanie realizacji projektów finansowych za środków unijnych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za dbałość o wysoką jakość danych i wyników uzyskiwanych w przebiegu prowadzonych badań klinicznych. W zakresie zapewnienia jakości szczególny nacisk położony będzie na zgodność z ICH GCP w następujących najważniejszych obszarach badań klinicznych:
• proces świadomej zgody pacjenta na badanie,
• bezpieczeństwo pacjenta,
• zarządzanie lekiem badanym,
• zgodność z protokołem badania klinicznego,
• szkolenia zespołu badawczego,
• rozwiązywanie problemów w badaniu (np.: powtarzające się niezgodności z protokołem, brak raportowania zdarzeń niepożądanych i inne)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie również organizację regularnych szkoleń dla personelu jednostki
wykonywanie czynności pielęgnacyjnych i zabiegów higienicznych
b) Stosowanie profilaktyki przeciwodleżynowej u osoby chorej i niepełnosprawnej
c) Współdziałanie z zespołem opiekuńczym i terapeutycznym.
d) Rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów opiekuńczych osoby chorej i niesamodzielnej o różnym stopniu zaawansowania choroby i w różnym wieku.
e) Transport chorych do pracowni diagnostycznych
leczniczych
rehabilitacyjnych
SOR
oddziałów i na konsultacje medyczne( czuwanie nad bezpieczeństwem chorych w trakcie transportu)
zawożenia pacjenta na blok operacyjny
f) Pomoc przy przekładaniu
przenoszeniu pacjenta na wózek transportowy i na łóżko
pomoc przy zmianie ułożenia chorego
g) Pomoc przy karmieniu chorych
Wykonywanie czynności pielęgnacyjnych i pielęgniarskich w zakresie realizacji procedur udzielania świadczeń zdrowotnych pacjentom Zleceniodawcy w komórkach medycznych; rozpoznawanie warunków i potrzeb zdrowotnych oraz pielęgnacyjnych
pobieranie materiałów do badań i dokumentowanie pobrania - zgodnie z przepisami
wykonywanie zleceń lekarskich oraz dokumentowanie ich wykonania
przygotowanie leków – zgodnie ze zleceniem lekarskim oraz wykonywanie innych zleceń lekarskich; asystowanie lekarzowi w czasie badań
zabiegów; czuwanie nad bezpieczeństwem pacjenta; obsługa nowoczesnej aparatury i urządzeń specjalistycznych Udzielającego zamówienia wykorzystywanej przy udzielaniu przedmiotowych świadczeń; prowadzenie dokumentacji medycznej i pielęgniarskiej
Kierownik Onkologicznego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
Powstania Styczniowego 1, Redłowo, Gdynia
Wygasła: 24.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kierownik Onkologicznego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych (OnkoCWBK), lokalizacja Szpital Morski im. PCK w Gdyni
Kierownikowi OnkoCWBK podlegają trzy główne obszary działalności Centrum ,odpowiedzialne za procesy: kontraktacji umów , budżetowania ,zarządzania administracyjnego badaniami oraz nadzorem nad procesem badań
Kandydaci/Kandydatki zgłaszający się do konkursu powinni posiadać kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011r w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. Nr 151 poz. 896)
KOMPETENCJE:
• Umiejętność wyznaczania strategii ciągłego rozwoju OnkoCWBK nadzorowanie jej realizacji;
• Zarządzanie personelem OnkoCWBK;
• Promowanie OnkoCWBK w Polsce oraz na arenie międzynarodowej;
• Aktywne pozyskiwanie nowych badań i parametrów do współpracy;
• Wsparcie merytoryczne członków zespołu badawczego w fazie projektowanie , inicjowania i realizacji;
• Skuteczne zarządzanie procesem rozpoczynanie nowych badań;
• Nadzór nad dokumentacją umożliwiający bezzwłoczne podpisanie umowy dotyczącej realizacji badania klinicznego oraz rozpoczęcia badania
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
• Aktywne pozyskiwanie nowych badań i partnerów do współpracy;
• Udzielanie wsparcia merytorycznego członkom zespołu badawczego w fazie projektowania, inicjowania i realizacji;
• Skuteczne zarządzanie procesem rozpoczynania nowych badań , umożliwianie stworzenia jednego punktu kontrolnego dla sponsora odnośnie studium wykonalności (ang.feasibility)
• Nadzór nad dokumentacją( certyfikaty sprzętowe , CV zespołów badawczych ,dokumenty Ośrodka) umożliwiający bezzwłoczne podpisanie umowy dotyczącej realizacji badania klinicznego oraz rozpoczęcia badania