Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Głównym celem na stanowisku będzie realizacja procesów zakupowych ze strategicznymi dostawcami, aby zapewnić komponenty na czas, w odpowiedniej jakości i z kompletem dokumentacji wymaganej przez system jakości ISO 13485
Twoja odpowiedzialność będzie obejmowała dostarczanie rezultatów w obszarach:
Aktywny udział w ustalaniu strategii zakupowej zgodnie z planami produkcyjnymi
Planowanie budżetu w obszarze zakupów
Wyszukiwanie dostawców i komponentów na rynkach europejskich i azjatyckich
Pozyskiwanie ofert oraz negocjowanie warunków
Aktywny udział w opracowanie procesu i procedury zakupowej oraz zarządzania dostawcami
Prowadzenie procesu negocjowania, podpisania umów biznesowych oraz umów jakościowych
Nadzorowanie procesu płatności i logistycznego
Prowadzenie zapisów i dokumentacji zgodnie z procedurą zakupową oraz Systemem Zarządzania Jakością
Planowanie, przeprowadzanie i raportowanie audytów u podwykonawców
Współpraca z działem inżynierskim, logistycznym i księgowym w zakresie dokumentacji technicznej i jakościowej
Egzekwowanie od dostawców, kompletu dokumentacji księgowej oraz jakościowej
Zarządzanie zmianą tempa dostaw przy skalowaniu produkcji
Głównym celem na stanowisku będzie realizacja procesów zakupowych ze strategicznymi dostawcami, aby zapewnić komponenty na czas, w odpowiedniej jakości i z kompletem dokumentacji wymaganej przez system jakości ISO 13485
Twoja odpowiedzialność będzie obejmowała dostarczanie rezultatów w obszarach:
Aktywny udział w ustalaniu strategii zakupowej zgodnie z planami produkcyjnymi
Planowanie budżetu w obszarze zakupów
Wyszukiwanie dostawców i komponentów na rynkach europejskich i azjatyckich
Pozyskiwanie ofert oraz negocjowanie warunków
Aktywny udział w opracowanie procesu i procedury zakupowej oraz zarządzania dostawcami
Prowadzenie procesu negocjowania, podpisania umów biznesowych oraz umów jakościowych
Nadzorowanie procesu płatności i logistycznego
Prowadzenie zapisów i dokumentacji zgodnie z procedurą zakupową oraz Systemem Zarządzania Jakością
Planowanie, przeprowadzanie i raportowanie audytów u podwykonawców
Współpraca z działem inżynierskim, logistycznym i księgowym w zakresie dokumentacji technicznej i jakościowej
Egzekwowanie od dostawców, kompletu dokumentacji księgowej oraz jakościowej
Zarządzanie zmianą tempa dostaw przy skalowaniu produkcji
Supervision of financial side of company operational processes;
Leading accounting process including general ledger, accounts payables, accounts receivables, fixed assets, cash management;
Preparing and/or supporting the Statutory Financial Statements, Tax declarations ( VAT, Income Tax, Withholding Tax) and Intrastat;
Arranging basic treasury settlements;
Supporting (initially) and finally managing month closing activities;
Preparation of statutory reporting according to established deadlines;
Ensuring intercompany balances reconciliation;
Reviewing, investigating, and preparing corrections to errors and inconsistencies in financial entries, documents and reports
Active supervision on logistic processes, stock movements and valuation;
Control of completions of all necessary / required by law financial documents;
Introducing internal process, procedures and internal control;
Cooperating with an external provider of payroll services;
Cooperation in implementation and customization of ERP system;
Supporting the development of ERP system in line with the development of the company;
Taking responsibility for new companies and subsidiaries;
In a due course be able to introduce simultaneously IFRS reporting and necessary compliance;
Ensuring internal control compliance and standardization of key accounting processes;
Liaising with external and internal auditors, sharing relevant information with the auditors and third parties including financial institutions, auditors, tax authorities
Contributing to continuous improvement by proposing ideas, participating in projects and applying any agreed changes to processes
Managing the relevant personnel issues including setting of roles, functions and activities
Przygotowanie i prowadzenie procesu zawarcia umów handlowych z polskimi oraz międzynarodowymi partnerami handlowymi (umowy w języku polskim oraz angielskim)
Analiza i adaptacja umów handlowych do potrzeb biznesowych danego Partnera
Przygotowanie propozycji wzorów i zapisów umownych
Opiniowanie dokumentacji prawnej
Współpraca z działem BizDev, działem Finansów, Logistyki oraz Zakupów
Współpraca z zewnętrznymi biurami prawnymi
Przygotowanie pism i odpowiedzi w sprawach prawnych związanych ze współpracą z Partnerami
Przygotowywanie opinii prawnych, umów, uchwał, pełnomocnictw i innych dokumentów prawnych
Zapewnienie wsparcia prawnego w procesach spornych z Partnerami / Dystrybutorami
Docelowo odpowiedzialność za prowadzenie od strony prawnej procesów windykacyjnych oraz procesów związanych z reklamacjami
Odpowiedzialność za tworzenie wewnętrznych regulaminów, procedur i innej dokumentacji prawnej zgodnie z poleceniem przełożonego
Odpowiedzialność za prowadzenie repozytorium Umów oraz ich obieg oraz archiwizację
Wsparcie procesów związanych w przygotowaniu umów z zakresu RODO
Prowadzenie spraw związanych z ochroną znaków towarowych
Wsparcie Zarządu w innych zleconych działaniach prawnych
Supervision of financial side of company operational processes;
Leading accounting process including general ledger, accounts payables, accounts receivables, fixed assets, cash management;
Preparing and/or supporting the Statutory Financial Statements, Tax declarations ( VAT, Income Tax, Withholding Tax) and Intrastat;
Arranging basic treasury settlements;
Supporting (initially) and finally managing month closing activities;
Preparation of statutory reporting according to established deadlines;
Ensuring intercompany balances reconciliation;
Reviewing, investigating, and preparing corrections to errors and inconsistencies in financial entries, documents and reports
Active supervision on logistic processes, stock movements and valuation;
Control of completions of all necessary / required by law financial documents;
Introducing internal process, procedures and internal control;
Cooperating with an external provider of payroll services;
Cooperation in implementation and customization of ERP system;
Supporting the development of ERP system in line with the development of the company;
Taking responsibility for new companies and subsidiaries;
In a due course be able to introduce simultaneously IFRS reporting and necessary compliance;
Ensuring internal control compliance and standardization of key accounting processes;
Liaising with external and internal auditors, sharing relevant information with the auditors and third parties including financial institutions, auditors, tax authorities
Contributing to continuous improvement by proposing ideas, participating in projects and applying any agreed changes to processes
Managing the relevant personnel issues including setting of roles, functions and activities
Głównym celem będzie rozwój biznesu HigoSense i odpowiedzialność za budowanie i realizowanie strategii sprzedażowej (B2B) dla usług HigoSense w Europie
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na rynkach zagranicznych
Aktywne współtworzenie produktów i usług Higo tym samym otwierając nowe możliwości przed całą firmą
Rozwijanie oraz utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z klientami biznesowymi
Samodzielna organizacja i prowadzenie procesu sprzedaży usług HigoSense
Przygotowanie ofert, umów i negocjowanie warunków współpracy