Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Specjalista ds. pracowniczych
Nałkowskiej 10a, Katowice
Wygasła: 16.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników,
Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
Ustalanie uprawnień pracowniczych wynikających ze stosunku pracy (nagroda jubileuszowa, dodatek za wieloletnią pracę, dodatkowe wynagrodzenie roczne itp.),
Załatwianie spraw związanych z rozliczaniem i przestrzeganiem czasu pracy pracowników, w tym ewidencjonowanie czasu pracy i absencji przy wykorzystaniu programu kadrowego,
Prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników, emerytów/rencistów,
Prowadzenie ewidencji i korespondencji w sprawach osób odpracowujących prace społecznie-użyteczne oraz kary ograniczenia wolności,
Wydawanie skierowań na badania lekarskie,
Obligatoryjna sprawozdawczość,
Prowadzenie spraw w zakresie umów cywilnoprawnych,
Przygotowywanie korespondencji i projektów dokumentów związanych ze sprawami pracowniczymi
Wspieranie działu w bieżącej pracy administracyjnej i kadrowej,
Stała współpraca z innymi działami i obiektami MOSiR
- Sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych pracowników, umów zleceń i o dzieło oraz pozostałych płatności osobowych (ZFŚS, odprawy, jubileusze, nagrody, ekwiwalent za odzież i innych) w oparciu o aktualnie posiadane przez jednostkę oprogramowanie,
- Udział w sporządzaniu list potrąceń z wynagrodzeń pracowników na podstawie zajęć organów egzekucyjnych i udział w przygotowywaniu pism do tych organów w sprawie prowadzonych egzekucji oraz zastępowanie pracownika odpowiedzialnego za sporządzanie ww. list i pism w razie jego nieobecności,
- Przygotowywanie i księgowanie list płac, dekretacja kosztów oraz bieżące uzgadnianie kont,
- Analiza zaksięgowanych dokumentów i sald kont zgodnie z obowiązującym planem kont,
- Przygotowanie raportów i kartotek płacowych potrzebnych do sporządzania informacji dla ZUS Urzędu Skarbowego i innych instytucji,
- Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i odprowadzaniem podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sporządzanie rocznych rozliczeń z tego tytułu,
- Sporządzanie deklaracji podatkowych do US, ZUS, PPK i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Zbieranie oraz przechowywanie oświadczeń i wniosków od pracowników, zleceniobiorców dla celów:
o obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych,
o naliczania i wypłaty: zasiłków, urlopów, oraz innych świadczeń,
- Przyjmowanie i kompletowanie asygnat chorobowych, oraz wyliczenie należnych świadczeń do wypłaty z tytułu wynagrodzeń za czas choroby oraz zasiłków ZUS oraz sporządzanie miesięcznych zestawień wypłaconych zasiłków,
- Przygotowanie danych do sporządzenia miesięcznej deklaracji składek na PFRON,
- Wystawianie na podstawie dokumentacji płacowej informacji i zaświadczeń dla pracowników oraz innych wnioskujących stron
- Sporządzenie sprawozdań statystycznych (GUS) z zakresu wynagrodzeń (kwartalne, roczne) w porozumieniu z Działem Osobowym,
- Współpraca z Głównym Księgowym w zakresie analizy i zmian w planie wynagrodzeń,
- Wspieranie Działu Finansowo-Księgowego w bieżącej pracy
• Zarządzanie i kierowanie pracą podporządkowanych komórek organizacyjnych oraz prawidłowe ustalenie ich organizacji pracy,
• Uprawnienia wynikające z Ustawy Finanse publiczne, w szczególności zawarte w art. 54,
• Występowanie na zewnątrz w granicach udzielonych pełnomocnictw,
• Dokonywanie okresowej oceny bezpośrednio podległych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
• Odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowej oraz prowadzenie rachunkowości Ośrodka zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w szczególności:
o organizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów w sposób zapewniający:
- właściwy przebieg operacji gospodarczych,
- ewidencję mienia będącego w posiadaniu jednostki,
- sporządzanie kalkulacji wynikowych kosztów wykonywanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej,
o bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sporządzanie kalkulacji wynikowej kosztów wykonawczych zadań i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:
- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,
- ewidencję mienia będącego w posiadaniu jednostki oraz terminowe i prawidłowe rozliczanie osób majątkowo odpowiedzialnych za mienie,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
• Prowadzenie gospodarki finansowej Ośrodka zgodnie z obowiązującymi zasadami polegającymi na:
o wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu,
o kontroli pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez jednostkę (kontrasygnaty),
o przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
o zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,
• Analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu miasta Katowice,
• Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
• Prowadzenie ewidencji VAT i sporządzanie cząstkowych deklaracji
• Zarządzanie i kierowanie pracą podporządkowanych komórek organizacyjnych oraz prawidłowe ustalenie ich organizacji pracy,
• Uprawnienia wynikające z Ustawy Finanse publiczne, w szczególności zawarte w art. 54,
• Występowanie na zewnątrz w granicach udzielonych pełnomocnictw,
• Dokonywanie okresowej oceny bezpośrednio podległych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
• Odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowej oraz prowadzenie rachunkowości Ośrodka zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w szczególności:
o organizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów w sposób zapewniający:
- właściwy przebieg operacji gospodarczych,
- ewidencję mienia będącego w posiadaniu jednostki,
- sporządzanie kalkulacji wynikowych kosztów wykonywanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej,
o bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sporządzanie kalkulacji wynikowej kosztów wykonawczych zadań i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:
- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,
- ewidencję mienia będącego w posiadaniu jednostki oraz terminowe i prawidłowe rozliczanie osób majątkowo odpowiedzialnych za mienie,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
• Prowadzenie gospodarki finansowej Ośrodka zgodnie z obowiązującymi zasadami polegającymi na:
o wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu,
o kontroli pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez jednostkę (kontrasygnaty),
o przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
o zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,
• Analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu miasta Katowice,
• Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
• Prowadzenie ewidencji VAT i sporządzanie cząstkowych deklaracji
Wystawianie, wysyłanie oraz wprowadzanie do systemu księgowego faktur i innych dokumentów dotyczących sprzedaży,
Kontrola zgodności wystawianych faktur i dokumentów sprzedaży z zawartymi umowami i innymi dowodami źródłowymi,
Wystawianie faktur na podstawie paragonów fiskalnych oraz sporządzanie zestawień miesięcznych do deklaracji VAT,
Dekretowanie dokumentów sprzedaży i dokonywanie kontroli zgodności z przepisami podatku VAT, uzgadnianie rejestrów sprzedaży,
Udział w sporządzaniu deklaracji VAT dotyczącej podatku od towarów i usług,
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w celu weryfikacji dokumentów księgowych pod względem merytorycznym,
Rozliczanie wpłat należności, dekretowanie oraz wprowadzanie do systemu księgowego wyciągów bankowych,
Analiza zaksięgowanych dokumentów i sald kont zgodnie z obowiązującym planem kont,
Monitorowanie należności, uzgadnianie sald, informowanie kontrahentów o zbliżającym lub upływającym terminie zapłaty – telefonicznie lub drogą mailową według podanych przez kontrahentów danych kontaktowych,
Wysyłanie wezwań do zapłaty na wierzytelności przeterminowane, wystawianie obciążeń związanych z naliczeniem rekompensat za koszty odzyskiwania należności i wystawianie not z tytułu odsetek za zwłokę od faktur zapłaconych po terminie,
Przygotowanie wniosku o skierowanie sprawy egzekucji należności na drogę postępowania sądowego,
Przygotowywanie dokumentacji w celu skierowania wierzytelności przeterminowanych do sądu, przeksięgowania spraw skierowanych do sądu oraz rozliczanie nakazów i wyroków,
Rozliczanie spłat należności po wyroku i bieżąca współpraca z Radcą Prawnym,
Prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych kompetencji, sporządzanie i redagowanie pism i dokumentów,
Obsługa obiegu dokumentacji bieżącej,
Stała współpraca z innymi działami i obiektami MOSiR
Kierowanie działem finansowo-księgowym, delegowanie zadań podległym pracownikom,
Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem rachunkowości, sprawozdawczości, rozliczeń z tytułu VAT oraz zobowiązań wobec budżetu Miasta Katowice,
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowością obsługi kasowej gotówkowej i bezgotówkowej MOSiR Katowice,
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowością rozliczeń płac, oraz z US, ZUS, GUS,
Sprawowanie nadzoru nad rozrachunkami z tytułu należności i zobowiązań,
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
Budowanie w kierowanym zespole prawidłowych relacji interpersonalnych sprzyjających zaangażowaniu pracowników DFK w wykonywanie powierzonych im zadań,
Przeprowadzanie ocen pracowniczych, przedstawienie przełożonym opinii personalnych i wniosków w sprawie angażowania, przenoszenia, zwalniania, awansowania, nagradzania pracowników FK,
Nadzór nad terminowością wykonania poleceń służbowych wydawanych przez Głównego Księgowego,
Nadzorowanie przeprowadzanych zmian Zarządzeń wewnętrznych FK stosownie do zmieniających się przepisów zewnętrznych i sytuacji Ośrodka,
Kontrola nad zmianami przepisów prawnych dotyczących zakresu działania FK,
Współpraca z innymi działami i obiektami w celu prawidłowego funkcjonowania działu i Ośrodka
- Informacja z dnia 23.03.2022 - DYREKTOR Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Z. Nałkowskiej 10A Katowice ogłasza nabór kandydata (ów) na stanowisko: Inspektor ds. zamówień publicznych.
- Główne obowiązki: Realizacja obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz procedur wewnętrznych MOSiR; Opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia oraz ogłoszeń; Przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych; Prowadzenie rejestru zamówień publicznych; Wsparcie pracowników pozostałych komórek w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia
szacowaniu wartości zamówienia; Udział w przygotowaniu dokumentacji do wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych; Obsługa obiegu dokumentacji bieżącej; Stała współpraca z innymi działami i obiektami MOSiR.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor ds. zamówień publicznych
Nałkowskiej 10a, Katowice
Wygasła: 15.04.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz procedur wewnętrznych MOSiR,
Opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia oraz ogłoszeń,
Przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
Wsparcie pracowników pozostałych komórek w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości zamówienia,
Udział w przygotowaniu dokumentacji do wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych,
Obsługa obiegu dokumentacji bieżącej,
Stała współpraca z innymi działami i obiektami MOSiR