Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. realizacji zamówień
Chartowo 5, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Terminowe wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie złożonych zamówień w systemie (faktur krajowych i zagranicznych, korygujących, pro form zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi)
Uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia dokumentów sprzedaży
Przesyłanie dokumentów sprzedaży do klientów drogą mailową
Weryfikacja oraz wyjaśnianie błędów związanych z realizacją zamówień
Prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą krajową i międzynarodową,
Ścisła współpraca z działem magazynu, sprzedaży, reklamacji oraz księgowości,
Współpraca z działem sprzedaży w ramach bieżącej obsługi,
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej na mediach społecznościowych dla wszystkich rodzajów usług i produktów w branży zabiegów estetycznych oraz kosmetologii
Zarządzanie i aktualizacja profili firmy na platformach takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Youtube, Pinterest itp
Kreowanie ciekawych treści wizualnych i tekstowych
Monitorowanie statystyk i analiza wyników działań marketingowych (Business Facebook, pixel)
Meta Ads – mile widziana znajomość narzędzia i doświadczenie w przeprowadzaniu kampanii płatnych
Tworzenie rolek i tik toków na profile firmowe
Planowanie kalendarza publikacji i jego realizacja
Przygotowanie scenariuszy do treści wideo
Wsparcie w działaniach eventowych – targi, szkolenia, webinary
Śledzenie trendów w social media i dostosowywanie strategii o nowych możliwości
Współpraca z zespołem marketingowym i grafikami
Tworzenie precyzyjnych i atrakcyjnych treści digital marketingowych dla wszystkich rodzajów usług i produktów w branży zabiegów estetycznych
Koncentrowanie się na ciągłym zdobywaniu wiedzy i umiejętności w oparciu o spostrzeżenia klientów, dane historyczne i doświadczenia, aby stale podnosić jakość pisanych treści
Zarządzanie procesem zamawiania produktów, celem zagwarantowania ich dostępności przy zachowaniu optymalnych stanów magazynowych jak również pod indywidualne zamówienia klientów
Umiejętność wyszukiwania produktów oraz śledzenia nowych trendów pod kątem wprowadzenia do oferty
Ocena dostawców, analiza ryzyka oraz poszukiwanie oszczędności, optymalizacja procesów zakupowych
Budowanie trwałych relacji z Dostawcami oraz Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Ścisła współpraca z innymi działami w firmie, celem zapewnienia prawidłowej realizacji dostaw oraz sprzedaży
Przygotowywanie raportów oraz zestawień
Przygotowywanie ofert i wycen oraz aktywna sprzedaż do klientów hurtowych
Dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, obsługa telefonicznych oraz mailowych zapytań Klientów w zakresie produktów
Tworzenie komunikacji i prowadzenie kanałów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube) dla wszystkich rodzajów usług i produktów w branży zabiegów estetycznych oraz kosmetologii
Dbanie o spójność wizerunku oraz treści na prowadzonych platformach komunikacyjnych, takich jak: social media, strona internetowa, blog, artykuły branżowe, kanał apteczny itp.,
Samodzielne tworzenie jakościowego, kreatywnego oraz angażującego contentu z uwzględnieniem specyfiki każdego kanału SM
Tworzenie wizerunku oraz komunikacji w social mediach zgodnej ze strategią firmy
Planowanie kalendarza publikacji i jego realizacja
Prowadzenie płatnych działań reklamowych w social mediach
Analizowanie najnowszych trendów, wdrażanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych w mediach społecznościowych,
Zapewnianie jakości, różnorodności i regularności na wszystkich prowadzonych kanałach społecznościowych
Odpowiadanie na komentarze
Przygotowanie scenariuszy do treści wideo
Wsparcie w działaniach eventowych – targi, szkolenia, webinary
Współpraca z działem analiz i sprzedaży
Koncentrowanie się na ciągłym zdobywaniu wiedzy i umiejętności w oparciu o spostrzeżenia klientów, dane historyczne i doświadczenia, aby stale podnosić jakość prowadzonych kanałów
Regularne przeglądanie nowych treści na stronach, aby upewnić się, że tworzone treści są na najwyższym możliwym poziomie, identyfikując obszary do przyszłej poprawy
Monitorowanie trendów i działań konkurencji
Analizowanie i raportowanie wyników prowadzonych działań, proponowanie i wdrażanie usprawnień na ich podstawie
Tworzenie komunikacji i prowadzenie kanałów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube) dla wszystkich rodzajów usług i produktów w branży zabiegów estetycznych oraz kosmetologii
Dbanie o spójność wizerunku oraz treści na prowadzonych platformach komunikacyjnych, takich jak: social media, strona internetowa, blog, artykuły branżowe, kanał apteczny itp.,
Samodzielne tworzenie jakościowego, kreatywnego oraz angażującego contentu z uwzględnieniem specyfiki każdego kanału SM
Tworzenie wizerunku oraz komunikacji w social mediach zgodnej ze strategią firmy
Planowanie kalendarza publikacji i jego realizacja
Prowadzenie płatnych działań reklamowych w social mediach
Analizowanie najnowszych trendów, wdrażanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych w mediach społecznościowych
Zapewnianie jakości, różnorodności i regularności na wszystkich prowadzonych kanałach społecznościowych
Odpowiadanie na komentarze
Przygotowanie scenariuszy do treści wideo
Wsparcie w działaniach eventowych – targi, szkolenia, webinary
Współpraca z działem analiz i sprzedaży
Koncentrowanie się na ciągłym zdobywaniu wiedzy i umiejętności w oparciu o spostrzeżenia klientów, dane historyczne i doświadczenia, aby stale podnosić jakość prowadzonych kanałów
Regularne przeglądanie nowych treści na stronach, aby upewnić się, że tworzone treści są na najwyższym możliwym poziomie, identyfikując obszary do przyszłej poprawy
Monitorowanie trendów i działań konkurencji
Analizowanie i raportowanie wyników prowadzonych działań, proponowanie i wdrażanie usprawnień na ich podstawie
Rozwój działu eCommerce, zarządzanie kilkuosobowym zespołem managerów i specjalistów
Nadzór i koordynowanie działań specjalistów SEM/SEO, copywriterów i grafików, zespołu IT, współpraca z innymi działami oraz firmami zewnętrznymi,
Aktywne współtworzenie strategii eCommerce w tym polityki cenowej (oraz marketingowej) i jej skuteczne wdrożenie, w tym współtworzenie i koordynowanie kampanii generowania popytu (lead generation),
Odpowiedzialność za działania prowadzące do zwiększenia sprzedaży i wzrostu efektywności rozwiązań eCommerce pracodawcy,
Nadzór i analiza nad efektywnością działania strony i realizowanych strategii marketingowych
Poszukiwanie i wdrażanie nowych strategii/rozwiązań sprzedażowych w naszych sklepach
Przeprowadzanie analiz rynku i działań konkurencyjnych na rynku sprzedaży elektronicznej oraz weryfikacja skuteczności podejmowanych działań;
Wykorzystanie narzędzi analitycznych do dostarczania praktycznych spostrzeżeń i proponowania działań opartych na twardych danych
Optymalizacja procesów sprzedaży online (zadania/zespół/harmonogram/budżet),
Monitorowanie i optymalizacja skuteczności działań marketingu online,
Nadzór nad testowaniem, optymalizacją eCommerce oraz poprawą użyteczności celem podnoszenia konwersji użytkowników oraz zwiększenia retencji klientów
Zarządzanie procesem zamawiania produktów, celem zagwarantowania ich dostępności przy zachowaniu optymalnych stanów magazynowych jak również pod indywidualne zamówienia klientów
Umiejętność wyszukiwania produktów oraz śledzenia nowych trendów pod kątem wprowadzenia do oferty
Ocena dostawców, analiza ryzyka oraz poszukiwanie oszczędności, optymalizacja procesów zakupowych
Budowanie trwałych relacji z Dostawcami oraz Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Ścisła współpraca z innymi działami w firmie, celem zapewnienia prawidłowej realizacji dostaw oraz sprzedaży
Przygotowywanie raportów oraz zestawień
Przygotowywanie ofert i wycen oraz aktywna sprzedaż do klientów hurtowych
Dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, obsługa telefonicznych oraz mailowych zapytań Klientów w zakresie produktów
Specjalista / Specjalistka ds. realizacji zamówień
Poznań
Wygasła: 18.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Terminowe wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie złożonych zamówień w systemie (faktur krajowych i zagranicznych, korygujących, pro form zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi)
Uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia dokumentów sprzedaży
Przesyłanie dokumentów sprzedaży do klientów drogą mailową
Weryfikacja oraz wyjaśnianie błędów związanych z realizacją zamówień
Prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą krajową i międzynarodową,
Ścisła współpraca z działem magazynu, sprzedaży, reklamacji oraz księgowości,
Współpraca z działem sprzedaży w ramach bieżącej obsługi,
tworzenie precyzyjnych i atrakcyjnych treści digital marketingowych dla wszystkich rodzajów usług i produktów w branży zabiegów estetycznych
koncentrowanie się na ciągłym zdobywaniu wiedzy i umiejętności w oparciu o spostrzeżenia klientów, dane historyczne i doświadczenia, aby stale podnosić jakość pisanych treści
wgrywanie treści do systemu zarządzania treścią (CMS, PIM)
zaangażowanie w testowanie i strategie uczenia się w celu zwiększenia skuteczności tworzonych treści
prowadzenie bieżącej analizy wskaźników stylu tworzenia treści dla odpowiednich kategorii
regularne przeglądanie nowych treści na stronach, aby upewnić się, że tworzone treści są na najwyższym możliwym poziomie, identyfikując obszary do przyszłej poprawy
monitorowanie trendów i działań konkurencji
dbanie o spójność treści na prowadzonych platformach komunikacyjnych, np: strona internetowa, blog, artykuły branżowe, social media, kanał apteczny itd
Zarządzanie procesem zamawiania produktów, celem zagwarantowania ich dostępności przy zachowaniu optymalnych stanów magazynowych jak również pod indywidualne zamówienia klientów hurtowych
Aktywna sprzedaż produktów w celu realizacji planu sprzedażowego;
Dopasowanie oferty do potrzeb Klientów hurtowych; obsługa telefonicznych oraz mailowych zapytań Klientów hurtowych w zakresie produktów;
Przygotowywanie wycen i ofert;
Ścisła współpraca z innymi działami w firmie, celem zapewnienia prawidłowej realizacji dostaw oraz sprzedaży
Ocena dostawców, analiza ryzyka oraz poszukiwanie oszczędności, optymalizacja procesów zakupowych
Budowanie trwałych relacji z Dostawcami oraz Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Terminowe wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie złożonych zamówień w systemie (faktur krajowych i zagranicznych, korygujących, pro form zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi)
Uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia dokumentów sprzedaży
Przesyłanie dokumentów sprzedaży do klientów drogą mailową
Weryfikacja oraz wyjaśnianie błędów związanych z realizacją zamówień
Prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą krajową i międzynarodową,
Ścisła współpraca z działem magazynu, sprzedaży, reklamacji oraz księgowości,
Współpraca z działem sprzedaży w ramach bieżącej obsługi,
Terminowe wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie złożonych zamówień w systemie (faktur krajowych i zagranicznych, korygujących, pro form zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi)
Uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia dokumentów sprzedaży
Przesyłanie dokumentów sprzedaży do klientów drogą mailową
Weryfikacja oraz wyjaśnianie błędów związanych z realizacją zamówień
Prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą krajową i międzynarodową,
Ścisła współpraca z działem magazynu, sprzedaży, reklamacji oraz księgowości,
Współpraca z działem sprzedaży w ramach bieżącej obsługi,
nadzór nad dokumentacją jakościową, rejestracja produktów kosmetycznych we właściwym miejscu oraz zgłaszanie wyrobów medycznych do powołanych w tym celu organów,
przygotowywanie i pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do rejestracji produktów na rynkach zagranicznych
weryfikacja jakości dokumentów i niezbędnych materiałów produktowych, zgodnie z przyjętymi założeniami marki,
poszukiwanie, inicjowanie i współudział w kreowaniu nowych produktów oraz realizacji ich procesów wdrożeniowych,
przygotowanie budżetu i raportowanie,
współpraca z podwykonawcami w zakresie testowania i wdrożenia nowych produktów,
współpraca z klientami wyłącznie w języku angielskim
koordynacja strategii dotyczącej rozwoju danej grupy produktowej
rozwijanie marki w reakcji na trendy i potrzeby klientów,
poszukiwanie, inicjowanie i współudział w kreowaniu nowych produktów oraz realizacji ich procesów wdrożeniowych,
przygotowanie budżetu i raportowanie,
współpraca z podwykonawcami w zakresie testowania i wdrożenia nowych produktów,
koordynacja strategii dotyczącej rozwoju danej grupy produktowej,
weryfikacja jakości dokumentów i niezbędnych materiałów produktowych, zgodnie z przyjętymi założeniami marki,
nadzór nad dokumentacją jakościową, rejestracja produktów kosmetycznych we właściwym miejscu oraz zgłaszanie wyrobów medycznych do powołanych w tym celu organów,
rozwijanie marki w reakcji na trendy i potrzeby klientów,
współpraca z działem marketingu,
monitorowanie stanów magazynowych,
przygotowywanie i pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do rejestracji produktów na rynkach zagraniczny
Terminowe wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie złożonych zamówień w systemie (faktur krajowych i zagranicznych, korygujących, pro form zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi)
Uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia dokumentów sprzedaży
Przesyłanie dokumentów sprzedaży do klientów drogą mailową
Weryfikacja oraz wyjaśnianie błędów związanych z realizacją zamówień
Prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą krajową i międzynarodową,
Ścisła współpraca z działem magazynu, sprzedaży, reklamacji oraz księgowości,
Współpraca z działem sprzedaży w ramach bieżącej obsługi,