Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
zabezpieczenie ładunku przed jego utratą i wysypaniemw czasie transportu
dbałość o stan pojemników na obsługiwanym terenie. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy.
Praca w godz pomiędzy 6-17 (w zależności od dnia i długości zaplanowanej trasy)
Równoważny system czasu pracy.
Praca na terenie Swarzędza i Poznania
Obsługa pojazdu typu śmieciarka- wywóz odpadów komunalnych z terenu miasta Poznania
codzienna obsługa pojazdu
realizowanie zaplanowanych tras zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów
wsparcie ładowacza na załadunku i rozładunku odpadów. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy.
Praca w godz pomiędzy 6-17 (w zależności od dnia i długości zaplanowanej trasy)
Równoważny system czasu pracy.
Praca na terenie Swarzędza i Poznania
Odpowiedzialność za prowadzenie prawidłowego procesu kompostowania oraz przygotowywania mieszanek RDFu dostosowanych do wymagań odbiorców
Technologiczny nadzór nad prawidłowością prowadzenia procesu przetwarzania odpadów i suszenia paliwa RDF, pobieranie próbek odpadów
Analiza i optymalizacja procesów produkcyjnych, prowadzenie prób, tworzenie mieszanek odpadów, optymalizacja parametrów jakościowych
Prowadzenie regularnych (codziennych) obchodów kompostowni celem: kontroli jej funkcjonowania, wyszukiwania nieprawidłowości lub usterek w funkcjonowaniu poszczególnych urządzeń, zgłaszanie problemów i nieprawidłowości do bezpośredniego przełożonego oraz Kierownika Zakładu
Obsługa systemu BDO: wprowadzanie do systemu kart przekazania odpadów oraz kart przekazania odpadów komunalnych dla rozpoczynanych kursów pojazdów; potwierdzanie w systemie kart KPO i KPOK dla pojazdów zewnętrznych
Bieżąca kontrola stanów magazynowych
Tworzenie raportów i zestawień
Monitorowanie zmian w przepisach związanych z gospodarką odpadami
Nadzór nad ewidencją odpadów oraz tworzenie raportów w zakresie odpadów przyjętych, przekazanych, wytworzonych, przetworzonych i zbieranych na bazie transportowej, zakładzie, instalacji oraz PSZOK
Pozyskiwanie oświadczeń o sposobie zagospodarowania odpadów od odbiorców odpadów
Monitorowanie zmian w przepisach związanych z gospodarką odpadami
Dbanie o odpowiedni obieg dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami
Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej oraz jej archiwizacja
Prowadzenie spraw związanych z administracyjną obsługą biura: wspomaganie w zakresie zamawiania potrzebnych materiałów, urządzeń, art. Biurowych; kontakt z dostawcami
Prowadzenie bieżących spraw pracowniczych w uzgodnieniu z działem HR
Ewidencja księgowa dokumentów (głownie zakupowych); praca w systemie Insite
Koordynacja pracy zespołu w zakresie wyznaczonych procesów/obszarów (naliczanie wynagrodzeń, procesów kadrowych, procesów obsługi pracowników, obsługi świadczeń pozapłacowych, oddelegowań pracowników, zatrudniania cudzoziemców, obsługi umów cywilnoprawnych)
Odpowiedzialność za proces naliczania i wypłaty wynagrodzeń, od wprowadzania danych, poprzez ich weryfikację i sprawdzenie kompletności po sporządzeniu listy płac
Wspieranie specjalistów przy rozwiązywaniu spraw z zakresu prawa pracy i wynagrodzeń
Koordynacja procesu ewidencjonowania i rozliczania czasu pracy
Monitorowanie zmian oraz inicjowanie działań dostosowujących procesy kadrowo-płacowe do zmieniających się przepisów prawa pracy oraz potrzeb organizacji
Przygotowywanie i weryfikowanie deklaracji i rozliczeń z podmiotami ZUS, PFRON, US
Wspieranie przygotowywanie dokumentacji w przypadku sporów sądowych z pracownikami oraz dokumentów, które mają zostać przedstawicielom organów kontrolnych w tym audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby biznesu oraz ustalania wzorów cyklicznych zestawień przygotowywanych przez zespół specjalistów
Wycena usług w zakresie zagospodarowania odpadów i surowców wtórnych według przyjętych procedur wewnętrznych
Poszukiwanie alternatywnych rozwiązań adekwatnych do oczekiwań klienta oraz zapewniających rentowność kontraktu dla spółki
Ustalanie warunków i monitorowanie współpracy z odbiorcami odpadów i recyklerami pod merytorycznym nadzorem przełożonego
Analiza rynku odpadów przemysłowych i surowców wtórnych
Wyszukiwanie instalacji w zakresie recyklingu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów przemysłowych oraz weryfikacja pozwoleń administracyjnych odbiorców
Sporządzanie raportów i analiz dotyczących obrotu odpadami i surowcami wtórnymi zgodnie z procedurą wewnętrzną
Gospodarowanie próbkami odpadów przemysłowych i surowców wtórnych zgodnie z procedurami wewnętrznymi
Bieżące zarządzanie danymi w wewnętrznych systemach administracyjnych firmy
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz połączeń telefonicznych
Wsparcie w zakresie obsługi administracyjnej biura, w tym zamawianie artykułów spożywczych, biurowych i elementów wyposażenie biura, nadzorowanie stanu wyposażenia części wspólnych
Współpraca z dostawcami w zakresie dbałości o jakość dostarczonych przez nich usług
Sprawna i efektywna komunikacja z innymi działami w Grupie Budimex
Planowanie, koordynacja i optymalizacja floty pojazdów, obejmująca nabycie, utrzymanie, oraz kontrolę efektywnego wykorzystania.
Analiza i doskonalenie efektywności wykorzystania aktywów ruchomych w celu minimalizacji kosztów i maksymalizacji efektywności.
Organizacja regularnych przeglądów technicznych, nadzór nad utrzymaniem i zarządzanie naprawami, dbając o wysoki standard techniczny.
Monitorowanie postępu technologicznego, identyfikacja nowych rozwiązań i aktualizacja floty oraz sprzętu zgodnie z najnowszymi standardami.
Weryfikacja poprawności wykonanych prac serwisowych oraz ich rozliczenia.
Udział w procesie budżetowania i tworzenie rezerw kosztowych.
Skrupulatne monitorowanie i optymalizacja kosztów związanych z aktywami ruchomymi, w tym paliwem, utrzymaniem i naprawami.
Zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawnymi i normami bezpieczeństwa, w tym rejestracją pojazdów, ubezpieczeniem i prowadzeniem dokumentacji zgodnie z przepisami.
Planowanie, koordynacja i optymalizacja floty pojazdów, obejmująca nabycie, utrzymanie, oraz kontrolę efektywnego wykorzystania.
Analiza i doskonalenie efektywności wykorzystania aktywów ruchomych w celu minimalizacji kosztów i maksymalizacji efektywności.
Organizacja regularnych przeglądów technicznych, nadzór nad utrzymaniem i zarządzanie naprawami, dbając o wysoki standard techniczny.
Monitorowanie postępu technologicznego, identyfikacja nowych rozwiązań i aktualizacja floty oraz sprzętu zgodnie z najnowszymi standardami.
Weryfikacja poprawności wykonanych prac serwisowych oraz ich rozliczenia.
Udział w procesie budżetowania i tworzenie rezerw kosztowych.
Skrupulatne monitorowanie i optymalizacja kosztów związanych z aktywami ruchomymi, w tym paliwem, utrzymaniem i naprawami.
Zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawnymi i normami bezpieczeństwa, w tym rejestracją pojazdów, ubezpieczeniem i prowadzeniem dokumentacji zgodnie z przepisami.
Przygotowywanie materiałów w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy (zbieranie informacji, tworzenie tekstów, przygotowywanie prezentacji, broszur, koncepcji, grafik itp.)
Koordynowanie projektów z zakresu edukacji ekologicznej m.in. pikniki, konkursy lekcje środowiskowe (od etapu prac koncepcyjnych, poprzez planowanie i realizację, po podsumowanie projektu)
Komunikacja z Klientami, władzami samorządowymi oraz organizacjami i stowarzyszeniami pożytku publicznego w zakresie prowadzonych projektów edukacyjnych
Całościowe prowadzenie projektów dotyczących organizacji kampanii wizerunkowych, włączając kwestie formalne (umowy, regulaminy) oraz zarządzanie budżetem projektu
Monitorowanie i analizowanie informacji medialnych
Współpracowanie z agencjami, fotografami, drukarniami, programistami oraz innymi podmiotami, przygotowywanie porównań ofert
Sporządzanie kalkulacji do ofert składanych w trybie PZP
Terminowe pozyskiwanie danych potrzebnych do sporządzenia kalkulacji
Analiza dokumentacji przetargowych aktualnych i historycznych, sprawozdań gminnych, a także ofert składanych przez konkurencję w celu zgromadzenia danych niezbędnych przy tworzeniu założeń kalkulacyjnych do ofert składanych w trybie PZP
Współpraca z osobami zaangażowanymi w proces przygotowania oferty
Sporządzanie wybranych raportów. analiz i prezentacji
Nadzór nad bieżącą działalnością operacyjną powierzonych kontraktów
Kontrolowanie budżetu powierzonych kontraktów
Współpraca z Klientami oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Udział w pozyskiwaniu nowych źródeł przychodu, poszerzanie zakresu świadczonych usług
Terminowe wyznaczanie/ kaskadowanie celów SMART na podległych pracowników; monitorowanie realizacji oraz rozliczanie postawionych celów
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zadań zgodnie z kompetencjami pracowników oraz przydzielanie zasobów niezbędnych do ich realizacji, koordynację, egzekwowanie oraz nadzór nad ich realizacją i dyscypliną pracy
Raportowanie wyników zgodnie z wymaganymi przepisami, procedurami, w oczekiwanej jakości, zakresie i czasie
Pozyskiwanie frakcji kalorycznych odpadów, negocjacje umów z dostawcami oraz organizacja transportu i odbioru odpadów.
Negocjacje warunków utylizacji i współpraca z podmiotami zajmującymi się zagospodarowaniem odpadów.
Dostarczanie frakcji kalorycznych odpadów odbiorcom, negocjacje warunków dostawy i organizacja transportu.
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami, dostawcami i klientami, promując zrównoważone praktyki w zakresie obrotu paliwami.
Śledzenie i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności związanych z obrotem paliwami alternatywnymi, analiza danych i proponowanie działań usprawniających.
Zapewnienie zgodności operacji z obowiązującymi normami, regulacjami i przepisami związanymi z obrotem paliwami alternatywnymi.
Pozyskiwanie frakcji kalorycznych odpadów, negocjacje umów z dostawcami oraz organizacja transportu i odbioru odpadów.
Negocjacje warunków utylizacji i współpraca z podmiotami zajmującymi się zagospodarowaniem odpadów.
Dostarczanie frakcji kalorycznych odpadów odbiorcom, negocjacje warunków dostawy i organizacja transportu.
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami, dostawcami i klientami, promując zrównoważone praktyki w zakresie obrotu paliwami.
Śledzenie i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności związanych z obrotem paliwami alternatywnymi, analiza danych i proponowanie działań usprawniających.
Zapewnienie zgodności operacji z obowiązującymi normami, regulacjami i przepisami związanymi z obrotem paliwami alternatywnymi.
Pozyskiwanie frakcji kalorycznych odpadów, negocjacje umów z dostawcami oraz organizacja transportu i odbioru odpadów.
Negocjacje warunków utylizacji i współpraca z podmiotami zajmującymi się zagospodarowaniem odpadów.
Dostarczanie frakcji kalorycznych odpadów odbiorcom, negocjacje warunków dostawy i organizacja transportu.
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami, dostawcami i klientami, promując zrównoważone praktyki w zakresie obrotu paliwami.
Śledzenie i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności związanych z obrotem paliwami alternatywnymi, analiza danych i proponowanie działań usprawniających.
Zapewnienie zgodności operacji z obowiązującymi normami, regulacjami i przepisami związanymi z obrotem paliwami alternatywnymi.
Koordynacja pracy zespołu w zakresie wyznaczonych procesów/obszarów (naliczania wynagrodzeń, procesów kadrowych, procesów obsługi pracowników, obsługi świadczeń pozapłacowych, oddelegowań pracowników, zatrudniania cudzoziemców, obsługi umów cywilnoprawnych)
Odpowiedzialność za proces naliczania i wypłaty wynagrodzeń, od wprowadzania danych, poprzez ich weryfikację i sprawdzenie kompletności, po sporządzeniu listy płac
Wspieranie specjalistów przy rozwiązywaniu spraw z zakresu prawa pracy i wynagrodzeń
Koordynacja procesu ewidencjonowania i rozliczania czasu pracy
Monitorowanie zmian oraz inicjowanie działań dostosowujących procesy kadrowo-płacowe do zmieniających się przepisów prawa pracy oraz potrzeb organizacji
Przygotowywanie i weryfikowanie deklaracji i rozliczeń z podmiotami ZUS, PFRON, US
Wspieranie przygotowywania dokumentacji w przypadku sporów sądowych z pracownikami oraz dokumentów, które mają zostać przedstawione przedstawicielom organów kontrolnych w tym audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby biznesu oraz ustalania wzorów cyklicznych zestawień przygotowywanych przez zespół specjalistów
Koordynacja pracy zespołu w zakresie wyznaczonych procesów/obszarów (naliczania wynagrodzeń, procesów kadrowych, procesów obsługi pracowników, obsługi świadczeń pozapłacowych, oddelegowań pracowników, zatrudniania cudzoziemców, obsługi umów cywilnoprawnych)
Odpowiedzialność za proces naliczania i wypłaty wynagrodzeń, od wprowadzania danych, poprzez ich weryfikację i sprawdzenie kompletności, po sporządzeniu listy płac
Wspieranie specjalistów przy rozwiązywaniu spraw z zakresu prawa pracy i wynagrodzeń
Koordynacja procesu ewidencjonowania i rozliczania czasu pracy
Monitorowanie zmian oraz inicjowanie działań dostosowujących procesy kadrowo-płacowe do zmieniających się przepisów prawa pracy oraz potrzeb organizacji
Przygotowywanie i weryfikowanie deklaracji i rozliczeń z podmiotami ZUS, PFRON, US
Wspieranie przygotowywania dokumentacji w przypadku sporów sądowych z pracownikami oraz dokumentów, które mają zostać przedstawione przedstawicielom organów kontrolnych w tym audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby biznesu oraz ustalania wzorów cyklicznych zestawień przygotowywanych przez zespół specjalistów
umowa o pracę
umowa zlecenie
umowa o staż / praktyki
praca mobilna
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji z wykonanych prac
Ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie realizowanych zadań
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Projektu FM
Gdańsk
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Bieżące wsparcie techniczne kontraktów z branży FM
Analiza wykonalności projektów w aspekcie technicznym i formalnoprawnym oraz nadzór nad ich realizacją, optymalizacja działań podwykonawców, współpraca pomiędzy działami wewnętrznymi w strukturze organizacji
Planowanie finansowe (budżet, OPEX, CAPEX) i wykonawcze realizowanych projektów, w tym dobór zasobów wewnętrznych i zewnętrznych, współpraca w zakresie PPM Identyfikacja i ocena ryzyk na podległych kontraktach
Zarządzanie zespołem podległych kierowników/techników oraz prowadzenie procesów rekrutacyjnych, rozliczenia czasu pracy, planowanie grafików
Aktywne pozyskiwanie nowych kontraktów oraz prac dodatkowych
Współtworzenie i realizacja planów rozwojowych dla grupy
Bieżące wsparcie techniczne kontraktów z branży FM
Analiza wykonalności projektów w aspekcie technicznym i formalnoprawnym oraz nadzór nad ich realizacją, optymalizacja działań podwykonawców, współpraca pomiędzy działami wewnętrznymi w strukturze organizacji
Planowanie finansowe (budżet, OPEX, CAPEX) i wykonawcze realizowanych projektów, w tym dobór zasobów wewnętrznych i zewnętrznych, współpraca w zakresie PPM Identyfikacja i ocena ryzyk na podległych kontraktach
Zarządzanie zespołem podległych kierowników/techników oraz prowadzenie procesów rekrutacyjnych, rozliczenia czasu pracy, planowanie grafików
Aktywne pozyskiwanie nowych kontraktów oraz prac dodatkowych
Współtworzenie i realizacja planów rozwojowych dla grupy
Pozyskiwanie frakcji kalorycznych odpadów, negocjacje umów z dostawcami oraz organizacja transportu i odbioru odpadów.
Negocjacje warunków utylizacji i współpraca z podmiotami zajmującymi się zagospodarowaniem odpadów.
Dostarczanie frakcji kalorycznych odpadów odbiorcom, negocjacje warunków dostawy i organizacja transportu.
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami, dostawcami i klientami, promując zrównoważone praktyki w zakresie obrotu paliwami.
Śledzenie i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności związanych z obrotem paliwami alternatywnymi, analiza danych i proponowanie działań usprawniających.
Zapewnienie zgodności operacji z obowiązującymi normami, regulacjami i przepisami związanymi z obrotem paliwami alternatywnymi.
Pozyskiwanie frakcji kalorycznych odpadów, negocjacje umów z dostawcami oraz organizacja transportu i odbioru odpadów.
Negocjacje warunków utylizacji i współpraca z podmiotami zajmującymi się zagospodarowaniem odpadów.
Dostarczanie frakcji kalorycznych odpadów odbiorcom, negocjacje warunków dostawy i organizacja transportu.
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami, dostawcami i klientami, promując zrównoważone praktyki w zakresie obrotu paliwami.
Śledzenie i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności związanych z obrotem paliwami alternatywnymi, analiza danych i proponowanie działań usprawniających.
Zapewnienie zgodności operacji z obowiązującymi normami, regulacjami i przepisami związanymi z obrotem paliwami alternatywnymi.
Pozyskiwanie frakcji kalorycznych odpadów, negocjacje umów z dostawcami oraz organizacja transportu i odbioru odpadów.
Negocjacje warunków utylizacji i współpraca z podmiotami zajmującymi się zagospodarowaniem odpadów.
Dostarczanie frakcji kalorycznych odpadów odbiorcom, negocjacje warunków dostawy i organizacja transportu.
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami, dostawcami i klientami, promując zrównoważone praktyki w zakresie obrotu paliwami.
Śledzenie i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności związanych z obrotem paliwami alternatywnymi, analiza danych i proponowanie działań usprawniających.
Zapewnienie zgodności operacji z obowiązującymi normami, regulacjami i przepisami związanymi z obrotem paliwami alternatywnymi.
Pozyskiwanie frakcji kalorycznych odpadów, negocjacje umów z dostawcami oraz organizacja transportu i odbioru odpadów.
Negocjacje warunków utylizacji i współpraca z podmiotami zajmującymi się zagospodarowaniem odpadów.
Dostarczanie frakcji kalorycznych odpadów odbiorcom, negocjacje warunków dostawy i organizacja transportu.
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami, dostawcami i klientami, promując zrównoważone praktyki w zakresie obrotu paliwami.
Śledzenie i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności związanych z obrotem paliwami alternatywnymi, analiza danych i proponowanie działań usprawniających.
Zapewnienie zgodności operacji z obowiązującymi normami, regulacjami i przepisami związanymi z obrotem paliwami alternatywnymi.
Bieżące wsparcie techniczne kontraktów z branży FM
Analiza wykonalności projektów w aspekcie technicznym i formalnoprawnym oraz nadzór nad ich realizacją, optymalizacja działań podwykonawców, współpraca pomiędzy działami wewnętrznymi w strukturze organizacji
Planowanie finansowe (budżet, OPEX, CAPEX) i wykonawcze realizowanych projektów, w tym dobór zasobów wewnętrznych i zewnętrznych, współpraca w zakresie PPM Identyfikacja i ocena ryzyk na podległych kontraktach
Zarządzanie zespołem podległych kierowników/techników oraz prowadzenie procesów rekrutacyjnych, rozliczenia czasu pracy, planowanie grafików
Aktywne pozyskiwanie nowych kontraktów oraz prac dodatkowych
Współtworzenie i realizacja planów rozwojowych dla grupy
Bieżące wsparcie techniczne kontraktów z branży FM
Analiza wykonalności projektów w aspekcie technicznym i formalnoprawnym oraz nadzór nad ich realizacją, optymalizacja działań podwykonawców, współpraca pomiędzy działami wewnętrznymi w strukturze organizacji
Planowanie finansowe (budżet, OPEX, CAPEX) i wykonawcze realizowanych projektów, w tym dobór zasobów wewnętrznych i zewnętrznych, współpraca w zakresie PPM Identyfikacja i ocena ryzyk na podległych kontraktach
Zarządzanie zespołem podległych kierowników/techników oraz prowadzenie procesów rekrutacyjnych, rozliczenia czasu pracy, planowanie grafików
Aktywne pozyskiwanie nowych kontraktów oraz prac dodatkowych
Współtworzenie i realizacja planów rozwojowych dla grupy
Kontrola procesów w Spółce oraz w Spółkach Zależnych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz wewnętrzne regulacje
Kontrola i raportowanie postępów z wdrożenia zaleceń pokontrolonych
Przygotowywanie raportów zgodnie z obowiązującą metodyką oraz przeprowadzanie spotkań pokontrolonych w zakresie omówienia zaleceń
Udział w procesie przygotowywania rocznych i okresowych Planów Kontroli
Wsparcie/doradztwo przy tworzeniu procedur i instrukcji, rekomendacje dla wprowadzania zmian w istniejących procedurach i instrukcjach obowiązujących bądź tworzonych w Spółce oraz Spółkach Zależnych
Kontrola pozostałej działalności Spółki oraz Spółek Zależnych w celu zdefiniowania i zapobiegania ryzykom biznesowym, finansowym i operacyjnym
Sporządzanie i prezentowanie analiz zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem Spółki w zakresie klasyfikacji ryzyka
Budowanie kultury bezpieczeństwa w wyznaczonych obszarach organizacji
Doradztwo w zakresie tworzenia procedur oraz instrukcji wykonywania pracy
Doradztwo w zakresie przygotowania zmian w dokumentach, procedurach dotyczących bezpieczeństwa pracy na kontraktach
Udział w postępowaniu powypadkowym oraz dokumentowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych ,zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami
Kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż
Udział w ocenie ryzyka zawodowego
Organizacja i prowadzenie szkoleń w dziedzinie BHP
Przygotowywanie raportów oraz prezentacji dotyczących zdarzeń wypadkowych i potencjalnie wypadkowych