Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie procesu sprzedaży z obecnymi Klientami (duże sieci handlowe), w tym: przygotowywanie ofert i zestawień, bieżący kontakt z klientem, przestrzeganie terminów rozliczeń
negocjacje warunków handlowych i zasad współpracy między stronami
realizacja wyznaczonych KPI w zarządzanym kanale sprzedaży (ilość, wartość, marża, status płatności klientów oraz koszty
planowanie i egzekucja budżetów promocyjnych i marketingowych w podległym kanale,
podejmowanie działań wspierających sprzedaż: wprowadzanie nowych produktów do oferty, organizowanie akcji promocyjnych, analiza efektywności prowadzonych działań
monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników oferowanych produktów
współpraca z terenowymi siłami sprzedaży oraz innymi działami (marketing, produkcja i logistyka) celem maksymalizacji wyników biznesowych
prowadzenie procesu sprzedaży z obecnymi Klientami (duże sieci handlowe), w tym: przygotowywanie ofert i zestawień, bieżący kontakt z klientem, przestrzeganie terminów rozliczeń
negocjacje warunków handlowych i zasad współpracy między stronami
realizacja wyznaczonych KPI w zarządzanym kanale sprzedaży (ilość, wartość, marża, status płatności klientów oraz koszty
planowanie i egzekucja budżetów promocyjnych i marketingowych w podległym kanale,
podejmowanie działań wspierających sprzedaż: wprowadzanie nowych produktów do oferty, organizowanie akcji promocyjnych, analiza efektywności prowadzonych działań
monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników oferowanych produktów
współpraca z terenowymi siłami sprzedaży oraz innymi działami (marketing, produkcja i logistyka) celem maksymalizacji wyników biznesowych
Głównym celem stanowiska jest wsparcie zespołu sprzedaży w działaniach marketingowych zmierzających do zwiększenia widoczności produktów Astra w punktach dystrybucji, a przede wszystkim:
Opracowanie kalendarza ogólnopolskich i lokalnych akcji promocyjnych (degustacje, animacje, merchandising)
Kontrola akcji promocyjnych w regionach oraz analiza ich efektywności
Bieżąca współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji akcji i projektów (agencje reklamowe, drukarnie, graficy)
Zarządzanie budżetem w ramach prowadzonych działań
Przygotowywanie raportów i analiz efektywności przeprowadzonych działań
Opracowywanie materiałów marketingowych i sprzedażowych (ulotki, kartony jednostkowe i zbiorcze, ekspozytory, standy produktowe, listwy itp.)
Koordynacja dystrybucji materiałów POS, nadzór nad ich prawidłowym wykorzystaniem
Wizytacja sklepów – przy okazji prowadzonych kampanii i w trakcie sezonu
Analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Zarządzanie narzędziem Emigo do automatyzacji procesów sprzedaży, w tym obsługa raportów sprzedaży i analiza danych systemowych