Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Sprzedaż klocków do budowy domów energooszczędnych: Twój główny cel – sprzedaż rozwiązań w technologii Izodom do budowy domów energooszczędnych i pasywnych w oparciu o sprzedaż doradczą
Zarządzanie Relacjami: Koordynacja współpracy między Klientami indywidualnymi a Wykonawcami z bazy Izodomu
Rozwój Współpracy: nawiązywanie nowych relacji biznesowych z Wykonawcami do obsługi Klientów indywidualnych
Sprzedaż klocków do budowy domów energooszczędnych: Twój główny cel – sprzedaż rozwiązań w technologii Izodom do budowy domów energooszczędnych i pasywnych w oparciu o sprzedaż doradczą
Zarządzanie Relacjami: Koordynacja współpracy między Klientami indywidualnymi a Wykonawcami z bazy Izodomu
Rozwój Współpracy: nawiązywanie nowych relacji biznesowych z Wykonawcami do obsługi Klientów indywidualnych
opracowanie wraz menedżerami budżetu rocznego, prognoz finansowych oraz planu finansowego na kolejne lata,
kontrola realizacji budżetu oraz odchyleń od założonych wyników,
bieżące analizy Rachunku Wyników, Bilansu, raportów zarządczych,
kontrola kosztów prowadzonej działalności,
analiza rentowności, m.in. produktu, regionu, klienta,
znajomość zasad alokacji kosztów
dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
sporządzanie raportów i analiz finansowych w tym miesięcznych raportów dla potrzeb Zarządu na potrzeby wewnętrzne wraz z prezentowaniem wniosków i rekomendacji,
bieżące kontrolowanie poprawności danych, uzgadnianie z danymi księgowymi,
tworzenie i rozbudowa narzędzi do planowania wyników finansowych,
doskonalenie narzędzi raportowania i wdrażanie usprawnień,
rozwój biznesu i rynków - identyfikowanie potencjalnych możliwości rozwoju biznesu i kreowanie polityki rozwoju nowych obszarów biznesowych, współtworzenie strategii wejścia na nowe rynki (Polska i zagranica),
zapewnienie ciągłości sprzedaży poprzez definiowanie potrzeb klientów oraz analizę rynku pod kątem zapotrzebowania,
nadzór nad rozwojem bazy klientów oraz analiza klientów pod kątem opłacalności,
zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej współpracy z innymi działami w celu utrzymania sprawnej i rzetelnej obsługi klientów,
udział w kluczowych dla firmy negocjacjach, dbanie o relacje długofalowe z klientami,
zapewnienie wysokich standardów jakościowych pracy działu handlowego oraz odpowiedzialność za wyniki pracy podległych Pracowników,
zarządzanie zespołem, w tym rekrutacja i prowadzenie procesu onboardingu nowych pracowników, nadzór i optymalizacja codziennej pracy podległego zespołu,
odpowiedzialność za rozwój kompetencji zespołu oraz motywowanie do rozwoju zawodowego i zwiększania efektywności pracy,
przegląd i aktualizacja procesów sprzedażowych,
koordynacja i nadzór na procesami prospectingu i pozyskania Klientów B2B,
tworzenie i wdrażanie standardów współpracy z Partnerami,
współpraca w zakresie sprzedaży produktów do kluczowych Klientów,
stałe monitorowanie rynku inwestycji budowlanych,
nadzorowanie płatności i zadłużeń klientów,
uzgadnianie celów sprzedażowych i raportowanie wyników,
wyznaczanie, nadzór nad realizacją celów działu (miesięcznych, kwartalnych i rocznych),
analizowanie raportów sprzedaży i raportowanie wskaźników,
przygotowywanie i nadzór nad realizacją budżetów całorocznych od strony przychodowej (przychodów na cały rok) jak i kosztowej (kosztów bieżących inwestycji, zatrudnienia współpracowników i innych kosztów operacyjnych)
rozwój biznesu i rynków - identyfikowanie potencjalnych możliwości rozwoju biznesu i kreowanie polityki rozwoju nowych obszarów biznesowych, współtworzenie strategii wejścia na nowe rynki (Polska i zagranica),
zapewnienie ciągłości sprzedaży poprzez definiowanie potrzeb klientów oraz analizę rynku pod kątem zapotrzebowania,
nadzór nad rozwojem bazy klientów oraz analiza klientów pod kątem opłacalności,
zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej współpracy z innymi działami w celu utrzymania sprawnej i rzetelnej obsługi klientów,
udział w kluczowych dla firmy negocjacjach, dbanie o relacje długofalowe z klientami,
zapewnienie wysokich standardów jakościowych pracy działu handlowego oraz odpowiedzialność za wyniki pracy podległych Pracowników,
zarządzanie zespołem, w tym rekrutacja i prowadzenie procesu onboardingu nowych pracowników, nadzór i optymalizacja codziennej pracy podległego zespołu,
odpowiedzialność za rozwój kompetencji zespołu oraz motywowanie do rozwoju zawodowego i zwiększania efektywności pracy,
przegląd i aktualizacja procesów sprzedażowych,
koordynacja i nadzór na procesami prospectingu i pozyskania Klientów B2B,
tworzenie i wdrażanie standardów współpracy z Partnerami,
współpraca w zakresie sprzedaży produktów do kluczowych Klientów,
stałe monitorowanie rynku inwestycji budowlanych,
nadzorowanie płatności i zadłużeń klientów,
uzgadnianie celów sprzedażowych i raportowanie wyników,
wyznaczanie, nadzór nad realizacją celów działu (miesięcznych, kwartalnych i rocznych),
analizowanie raportów sprzedaży i raportowanie wskaźników,
przygotowywanie i nadzór nad realizacją budżetów całorocznych od strony przychodowej (przychodów na cały rok) jak i kosztowej (kosztów bieżących inwestycji, zatrudnienia współpracowników i innych kosztów operacyjnych)
opracowanie wraz menedżerami budżetu rocznego, prognoz finansowych oraz planu finansowego na kolejne lata,
kontrola realizacji budżetu oraz odchyleń od założonych wyników,
bieżące analizy Rachunku Wyników, Bilansu, raportów zarządczych,
kontrola kosztów prowadzonej działalności,
analiza rentowności, m.in. produktu, regionu, klienta,
dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
sporządzanie raportów i analiz finansowych w tym miesięcznych raportów dla potrzeb Zarządu na potrzeby wewnętrzne wraz z prezentowaniem wniosków i rekomendacji,
bieżące kontrolowanie poprawności danych, uzgadnianie z danymi księgowymi,
tworzenie i rozbudowa narzędzi do planowania wyników finansowych,
doskonalenie narzędzi raportowania i wdrażanie usprawnień,
opracowywanie dokumentacji w zakresie zasad kalkulacji wskaźników,
opracowanie wraz menedżerami budżetu rocznego, prognoz finansowych oraz planu finansowego na kolejne lata,
kontrola realizacji budżetu oraz odchyleń od założonych wyników,
bieżące analizy Rachunku Wyników, Bilansu, raportów zarządczych,
kontrola kosztów prowadzonej działalności,
analiza rentowności, m.in. produktu, regionu, klienta,
dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
sporządzanie raportów i analiz finansowych w tym miesięcznych raportów dla potrzeb Zarządu na potrzeby wewnętrzne wraz z prezentowaniem wniosków i rekomendacji,
bieżące kontrolowanie poprawności danych, uzgadnianie z danymi księgowymi,
tworzenie i rozbudowa narzędzi do planowania wyników finansowych,
doskonalenie narzędzi raportowania i wdrażanie usprawnień,
opracowywanie dokumentacji w zakresie zasad kalkulacji wskaźników,
przygotowywanie i opracowywanie raportów i analiz w zakresie efektywności, produktywności i rentowności,
raportowanie wraz z analizą danych i interpretacją odchyleń,
opracowywanie i doskonalenie systemu wskaźników dotyczących optymalizacji procesów, rentowności sprzedaży, efektywności działań marketingowych, a także obszarów wsparcia,
opracowywanie wskaźników efektywności procesów i rekomendacji dotyczących optymalizacji ich działania,
bieżący monitoring procesów, w tym procesów produkcyjnych, obsługi klienta oraz logistyki pod kątem efektywności działania,
identyfikacja potencjalnych usprawnień w procesach,
rozwój istniejących narzędzi informacji zarządczej i raportowania we współpracy z controllingiem finansowym,