Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Organizacja wyżywienia dla gości obiektu (śniadania, obiadokolacje, imprezy okolicznościowe) oraz nadzór nad funkcjonowaniem trzech punktów a la carte,
Zarządzanie 40-50 osobowym zespołem kucharzy oraz pomocy kuchennych, Szkolenie pracowników i dbanie o wysoki poziom efektywności pracy,
Optymalizacja kosztów zatrudnienia,
Prowadzenie prawidłowego procesu zakupów oraz kontrola nad właściwą gospodarką powierzonym surowcem,
Przeprowadzanie pełnego procesu rekrutacyjnego, w tym tworzenie i publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych i kontakt z kandydatami,
Planowanie i organizacja działań związanych z rekrutacją, w tym targi pracy, eventy rekrutacyjne, kontakty z biurami karier i aktywność employer branding,
Monitorowanie wskaźników rekrutacyjnych oraz analiza rynku pracy i trendów rekrutacyjnych w celu dostosowania strategii rekrutacyjnej firmy,
Zarządzanie bazą danych kandydatów i utrzymywanie relacji z potencjalnymi pracownikami,
Administrowanie platformą onboardingową oraz prowadzenie działań związanych z wdrożeniem nowych pracowników i organizacja szkoleń wdrożeniowych,
Koordynacja programu praktyk i staży,
Przygotowywanie i aktualizacja dokumentów i procedur HR,
Wspieranie działań związanych z komunikacją wewnętrzną oraz innych projektów realizowanych przez dział
Tworzenie kreatywnej komunikacji w social media: planowanie, aktualizacja i tworzenie contentu. Wsparcie w przygotowaniu planów komunikacji w mediach społecznościowych. Koordynacja przygotowania treści (wideo, animacji i grafik statycznych) oraz zapewnienie terminowej publikacji,
Planowanie i organizacja wszelkiego rodzaju materiałów marketingowo-promocyjnych wg wymagań brandu,
Zarządzanie i obsługa strony www, w tym aktualizacja treści, kreowanie i redagowanie contentu, w tym także wersji językowych. Przygotowywanie materiałów foto-video na potrzeby strony www,
Monitorowanie i raportowanie efektywności komunikacji w mediach społecznościowych oraz aktywności konkurencji wraz z rekomendacjami,
Poszukiwanie kreatywnych sposobów promocji i tworzenie planu rozwoju social media hotelu,
Poszukiwanie nowych kierunków promocji i inicjatyw marketingowych,
Planowanie i realizacja działań marketingowo-promocyjnych hotelu, w tym współpraca z dostawcami i podwykonawcami,
Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych i wizerunkowych,
Tworzenie prezentacji dotyczących bieżących działań i projektów marketingowych,
Planowanie i koordynacja eventów specjalnych i wydarzeń w hotelu,
Zapewnienie najwyższej jakości usług świadczonych przez Dział Służby Pięter,
Koordynacja pracy podległego zespołu,
Ustalanie grafików pracy,
Kontrola pracy pokojowych i dbałość o czystość w pokojach, jak i w częściach wspólnych obiektu (sale konferencyjne, restauracje, bary, hole, korytarze, SPA),
Prowadzenie ewidencji i kontroli wyposażenia pokoi,
Dbałość o należyty zapas środków czystości i bielizny pościelowej,
Zgłaszanie uszkodzeń i szkód do remontu lub wymiany,
Ścisła współpraca z recepcją oraz działem technicznym, w zakresie bieżącej kontroli wyposażenia pokoi i ewentualnych usterek
Zapewnienie najwyższej jakości usług świadczonych przez Dział Służby Pięter,
Koordynacja pracy podległego zespołu,
Ustalanie grafików pracy,
Kontrola pracy pokojowych i dbałość o czystość w pokojach, jak i w częściach wspólnych obiektu (sale konferencyjne, restauracje, bary, hole, korytarze, SPA),
Prowadzenie ewidencji i kontroli wyposażenia pokoi,
Dbałość o należyty zapas środków czystości i bielizny pościelowej,
Zgłaszanie uszkodzeń i szkód do remontu lub wymiany,
Ścisła współpraca z recepcją oraz działem technicznym, w zakresie bieżącej kontroli wyposażenia pokoi i ewentualnych usterek
Tworzenie kreatywnej komunikacji w social media: planowanie, aktualizacja i tworzenie contentu. Wsparcie w przygotowaniu planów komunikacji w mediach społecznościowych. Koordynacja przygotowania treści (wideo, animacji i grafik statycznych) oraz zapewnienie terminowej publikacji,
Planowanie i organizacja wszelkiego rodzaju materiałów marketingowo-promocyjnych wg wymagań brandu,
Zarządzanie i obsługa strony www, w tym aktualizacja treści, kreowanie i redagowanie contentu, w tym także wersji językowych. Przygotowywanie materiałów foto-video na potrzeby strony www,
Monitorowanie i raportowanie efektywności komunikacji w mediach społecznościowych oraz aktywności konkurencji wraz z rekomendacjami,
Poszukiwanie kreatywnych sposobów promocji i tworzenie planu rozwoju social media hotelu,
Poszukiwanie nowych kierunków promocji i inicjatyw marketingowych,
Planowanie i realizacja działań marketingowo-promocyjnych hotelu, w tym współpraca z dostawcami i podwykonawcami,
Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych i wizerunkowych,
Tworzenie prezentacji dotyczących bieżących działań i projektów marketingowych,
Planowanie i koordynacja eventów specjalnych i wydarzeń w hotelu,
Planowanie i organizacja wszelkiego rodzaju materiałów marketingowo-promocyjnych wg wymagań brandu,
Tworzenie kreatywnej komunikacji w social media: planowanie, aktualizacja i tworzenie contentu. Wsparcie w przygotowaniu planów komunikacji w mediach społecznościowych. Koordynacja przygotowania treści (wideo, animacji i grafik statycznych) oraz zapewnienie terminowej publikacji,
Zarządzanie i obsługa strony www, w tym aktualizacja treści, kreowanie i redagowanie contentu, w tym także wersji językowych,
Przygotowywanie materiałów foto-video na potrzeby strony www,
Monitorowanie i raportowanie efektywności komunikacji w mediach społecznościowych oraz aktywności konkurencji wraz z rekomendacjami,
Poszukiwanie kreatywnych sposobów promocji i tworzenie planu rozwoju social media hotelu,
Poszukiwanie nowych kierunków promocji i inicjatyw marketingowych,
Planowanie i realizacja działań marketingowo-promocyjnych hotelu, w tym współpraca z dostawcami i podwykonawcami,
Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych i wizerunkowych,
Tworzenie prezentacji dotyczących bieżących działań i projektów marketingowych,
Planowanie i koordynacja eventów specjalnych i wydarzeń w hotelu,
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i Social Media
Kilińskiego 15b, Szklarska Poręba
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie i organizacja wszelkiego rodzaju materiałów marketingowo-promocyjnych wg wymagań brandu,
Tworzenie kreatywnej komunikacji w social media: planowanie, aktualizacja i tworzenie contentu. Wsparcie w przygotowaniu planów komunikacji w mediach społecznościowych. Koordynacja przygotowania treści (wideo, animacji i grafik statycznych) oraz zapewnienie terminowej publikacji,
Zarządzanie i obsługa strony www, w tym aktualizacja treści, kreowanie i redagowanie contentu, w tym także wersji językowych. Przygotowywanie materiałów foto-video na potrzeby strony www
Monitorowanie i raportowanie efektywności komunikacji w mediach społecznościowych oraz aktywności konkurencji wraz z rekomendacjami
Poszukiwanie kreatywnych sposobów promocji i tworzenie planu rozwoju social media hotelu
Poszukiwanie nowych kierunków promocji i inicjatyw marketingowych
Planowanie i realizacja działań marketingowo-promocyjnych hotelu, w tym współpraca z dostawcami i podwykonawcami
Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych i wizerunkowych,
Tworzenie prezentacji dotyczących bieżących działań i projektów marketingowych,
Planowanie i koordynacja eventów specjalnych i wydarzeń w hotelu,
Front Office Manager / Kierownik działu recepcji i rezerwacji
Szklarska Poręba
Wygasła: 27.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Budowanie pozytywnego wizerunku Platinum Mountain Hotel & SPA wśród Gości hotelowych oraz na rynku lokalnym,
Nadzór i koordynacja pracy zespołu Front Office składającego się pionu recepcji, rezerwacji i Guest Relatons,
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług przez dział recepcji i rezerwacji oraz rozwój komórki Guest Relations,
Profesjonalna obsługa spraw związanych z pobytem Gości, szybkie reagowanie na ich potrzeby,
Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach,
Bieżące rozwiązywanie problemów,
Aktywna sprzedaż usług hotelowych,
Budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy w dziale recepcji i rezerwacji oraz z innymi działami hotelu w celu zapewnienia Gościom jak najlepszej opieki,
Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole,
Zarządzanie i koordynowanie pracy prowadzonego zespołu,
Planowanie i organizacja pracy pracowników recepcji i rezerwacji,
Rozwijanie pracy zespołowej, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników,
Pełnienie funkcji „Manager on Duty”,
Ulepszanie istniejących oraz tworzenie i wprowadzanie nowych procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,
Rozliczanie pobytów oraz sporządzanie i kontrola dokumentów sprzedażowych i raportów,
Realizacja wyznaczonych celów biznesowych,
Tworzenie budżetu działu, kontrola kosztów i optymalizacja grafików pracy
Zapewnienie najwyższej jakości usług świadczonych przez Dział Służby Pięter,
Koordynacja pracy podległego zespołu,
Ustalanie grafików pracy,
Kontrola pracy pokojowych i dbałość o czystość w pokojach, jak i w częściach wspólnych obiektu (sale konferencyjne, restauracje, bary, hole, korytarze, SPA),
Prowadzenie ewidencji i kontroli wyposażenia pokoi,
Dbałość o należyty zapas środków czystości i bielizny pościelowej,
Zgłaszanie uszkodzeń i szkód do remontu lub wymiany,
Ścisła współpraca z recepcją oraz działem technicznym, w zakresie bieżącej kontroli wyposażenia pokoi i ewentualnych usterek
Nadzór nad przebiegiem wydarzeń MICE i koordynacja realizacji konferencji i eventów,
Rozliczanie grup biznesowych,
Ścisła współpraca z pozostałymi działami hotelu, a klientami, identyfikowanie potrzeb, realizacji oczekiwań klientów i podnoszenia jakości świadczonych usług,
Kompleksowe zarządzanie hotelem i organizację pracy podległego zespołu
Zapewnienie profesjonalnego otwarcia części apartamentowej należącej do obiektu (ok. 40 apartamentów)
Wypracowanie ogólnego wyniku finansowego działalności operacyjnej obiektu zgodnie z założeniami ustalonymi z Zarządem
Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług ukierunkowanych na maksymalizację satysfakcji Gościa
Opracowanie efektywnej kampanii marketingowej i sprzedażowej przy współpracy z centralnym działem sprzedaży zapewniającej wysokie obłożenie hotelu oraz restauracji Albero, otwartej także na gości zewnętrznych
Bezpośrednie kontakty z Gościem i aktywne budowanie dobrego wizerunku hotelu
Rekrutowanie, motywowanie, szkolenia i rozwój podległego zespołu oraz jego kontrolę
Planowanie, nadzór oraz realizację budżetu obiektu
Bieżące raportowanie do Zarządu, a także bieżąca współpraca z Dyrektorami innych obiektów należących do Grupy Górskie Resorty
Współkierowanie działalnością spółki wraz z pozostałymi Członkami Zarządu i Dyrektorem Generalnym hotelu
Podejmowanie kluczowych decyzji dotyczących działalności spółki przy współpracy z innymi Członkami Zarządu w zakresie: organizacyjnym, finansowym, prawnym, inwestycyjnym itp
Kształtowanie strategii rozwoju spółki przy współpracy z Dyrektorem Generalnym hotelu oraz innymi Członkami Zarządu
Bieżącą współpracę z Dyrektorem Generalnym Hotelu oraz nadzór nad realizacją wyznaczonych zadań i celów długookresowych
Nadzór nad realizacją założeń budżetowych w zakresie przychodów, kosztów i wyniku finansowego
Wsparcie w rozwoju Dyrektora Generalnego Hotelu przez dzielenie się własnymi doświadczeniami zawodowymi i coaching
Rozpoznawanie szans biznesowych a także przewidywanie zagrożeń związanych z działalnością spółki i odpowiednie zarządzanie nimi
Inicjowanie niezbędnych zmian w spółce wspierających jej rozwój oraz kontrolę ich wprowadzania w życie
Wsparcie Dyrektora Generalnego w pozyskaniu strategicznych klientów B2B/ B2C/ Inwestorów i budowaniu długofalowych relacji biznesowych
Kształtowanie pozytywnego wizerunku spółki i reprezentowanie jej w szeroko rozumianym środowisku biznesowym
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami,
Sprzedaż usług hotelowych, w szczególności powierzchni konferencyjnej,
Przygotowywanie ofert handlowych według ustalonej polityki cen, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe i negocjacje kontraktów,
Przyjmowanie i obsługa rezerwacji powierzchni konferencyjnej oraz rezerwacji grupowych w hotelu na poziomie oferowania, prowadzenia negocjacji z klientem,
Planowanie grup i konferencji odbywających się na terenie hotelu w oparciu o podpisane kontrakty,
Ustalanie szczegółów organizacji eventów biznesowych z klientami oraz koordynacja ustaleń z poszczególnymi działami operacyjnymi hotelu,
Zaangażowanie na każdym etapie organizacji eventu biznesowego,
Obsługa i opieka nad grupami pod kątem oczekiwań klientów,
Czuwanie nad sprawnym przebiegiem konferencji, spotkań i wszelkich eventów biznesowych w hotelu,
Bieżące rozwiązywanie problemów,
Ścisła współpraca z innymi działami hotelu,
Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole w celu zapewnienia grupom jak najlepszej obsługi,
Pełnienie funkcji „Manager on Duty”,
Realizacja obranych strategii i założeń budżetowych
Budowanie pozytywnego wizerunku Platinum Mountain Hotel & SPA wśród Gości hotelowych oraz na rynku lokalnym,
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług przez dział recepcji i rezerwacji,
Profesjonalna obsługa spraw związanych z pobytem Gości, szybkie reagowanie na ich potrzeby,
Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach,
Bieżące rozwiązywanie problemów,
Budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy w dziale recepcji i rezerwacji oraz z innymi działami hotelu w celu zapewnienia Gościom jak najlepszej opieki,
Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole,
Zarządzanie i koordynowanie pracy prowadzonego zespołu,
Planowanie i organizacja pracy pracowników recepcji i rezerwacji,
Rozwijanie pracy zespołowej, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników,
Pełnienie funkcji „Manager on Duty”,
Ulepszanie istniejących oraz tworzenie i wprowadzanie nowych procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,
Rozliczanie pobytów oraz sporządzanie i kontrola dokumentów sprzedażowych i raportów,
Realizacja wyznaczonych celów biznesowych,
Tworzenie budżetu działu, kontrola kosztów i optymalizacja grafików pracy
Budowanie pozytywnego wizerunku Platinum Mountain Hotel & SPA wśród Gości hotelowych oraz na rynku lokalnym,
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług przez dział gastronomii zgodnie ze standardami i wewnętrznymi procedurami,
Kreowanie i realizowanie obranej strategii rozwoju działu i poszczególnych punktów gastronomicznych (trzy restauracje, lobby bar, pool bar, room service, obsługa sal konferencyjnych i eventów),
Planowanie i organizacja pracy działu F&B oraz dbanie o sprawne i efektywne funkcjonowanie wszystkich punktów gastronomicznych,
Bieżące rozwiązywanie problemów,
Budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy w dziale gastronomii oraz z innymi działami hotelu w celu zapewnienia Gościom jak najlepszej obsługi,
Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole,
Zarządzanie i koordynowanie pracy prowadzonego zespołu,
Motywowanie i rozwijanie zespołu, prowadzenie oraz organizowanie szkoleń i instruktaży dla pracowników,
Pełnienie funkcji „Manager on Duty”,
Ulepszanie istniejących oraz tworzenie i wprowadzanie nowych procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,
Nadzór nad przestrzeganiem zasad HACCP,
Zarządzanie gospodarką magazynową, nadzorowanie poziomu stanów magazynowych oraz zakupów,
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami oraz składanie zamówień na potrzeby działu,
Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd punktów gastronomii,
Zarządzanie sprzedażą i polityką cenową, współpraca z działem marketingu, tworzenie i prowadzenie akcji promocyjnych,
Realizacja wyznaczonych celów biznesowych, tworzenie budżetu działu, kontrola i optymalizacja kosztów,
Przygotowywanie raportów i analiz z funkcjonowania działu dla Dyrektora Operacyjnego i Dyrektora Generalnego