Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (184)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 184 )
Kierownik / Kierowniczka Zespołu Infolinii i Reklamacji
Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów
Udział w ogólnofirmowych projektach
Tworzenie standardów obsługowych, procesów i wskaźników zwiększających efektywność obsługi
Monitorowanie jakości obsługi klientów oraz analiza i planowanie działań mających na celu ciągłe podwyższanie jakości obsługi klientów (NPS, badanie satysfakcji klienta)
Budowanie standardów reklamacyjnych i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań
Bliska współpraca z działem Sprzedaży i Marketingu
Głównym zadaniem pracownika będzie comiesięczne raportowanie grupowe (wykorzystywane systemy Hyperion Financial Reporting, Planon, Navision, Kyriba) zgodnie z procedurami firmy
Wsparcie w zamknięciach miesiąca zgodnie z zasadami rachunkowości i wewnętrznymi procedurami firmy
Raportowanie leasingów
Udział w procesie zakładania rezerw i ich księgowania
Uzgodnienie i potwierdzenia intercompany oraz udział w przygotowywaniu cen transferowych
Udział w przygotowywaniu rocznego sprawozdania finansowego oraz pomoc przy audycie
Przygotowywanie deklaracji podatkowych
Udział w procesie implemetacji KseF w firmie
Udział w procesie implemetacji systemu księgowego SAP w firmie
Współtworzenie i realizacja strategii i planu marketingowego dla kluczowej kategorii produktów Pluxee – w bliskiej współpracy z Product Managerem
Przygotowywanie i realizacja kampanii marketingowych produktów Pluxee zarówno online jak i offline w tym m. in.:
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych z wykorzystaniem szerokiego wachlarza narzędzi m.in. kontentowych
Kampanii digital w mediach zewnętrznych
Działań w ramach Key Account Strategy - koordynacja treści i materiałów marketingowych, bliska współpraca z zespołem sprzedaży
Organizację udziału Pluxee w wydarzeniach zewnętrznych, konferencjach, webinarach, konkursach czy spotkaniach biznesowych
Koordynacja prac agencji w tworzeniu oraz samodzielne tworzenie materiałów kontentowych, produktowych i wsparcia sprzedaży takich jak: raporty, ebooki, instrukcje, przewodniki produktowe, prezentacje, broszury i ulotki, strony produktowe, animacje i video, mailingi, reklamy, artykuły na bloga, posty do social mediów, grafiki na potrzeby PR, materiały promocyjne i konferencyjne itd
Stanie na straży zgodności organizacji z przepisami oraz obowiązkami z zakresu regulacyjnego, jakie na niej ciążą,
Prowadzenie szkoleń dla pracowników na temat przeciwdziałania oszustwom i nadużyciom, w tym przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
Monitorowanie wdrożenia polityk w organizacji, w tym polityki w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu i wypełnienia przez organizację obowiązków AML/CTF zleconych do realizacji,
Monitoring transakcji i przestrzegania przepisów sankcyjnych,
Pełnienie funkcji osoby wyznaczonej do kontaktu w związku z obszarem AML/CTF,
Przeprowadzanie oceny ryzyka oraz jej okresowych przeglądów,
Rozpatrywanie zgłoszonych spraw związanych z wystąpieniem, podejrzeniem wystąpienia lub usiłowaniem oszustwa,
Opracowywanie raportów dla Zarządu, wyników oceny ryzyka,
Opracowywanie nowych procedur i polityk wewnętrznych,
Wdrożenie (zoperacjonalizowanie) Polityk AML oraz innych procedur służących do stałego monitorowania ryzyka prania pieniędzy i finansowania terroryzmu w organizacji,
Screening pracowników zaangażowanych w proces AML,
Zarządzanie klientami podejrzanymi i kontakt z innymi komórkami lokalnie lub globalnie, wyjaśnianie wątpliwości,
Monitorowanie lokalnych przepisów, w tym z obszaru AML oraz niezwłoczne informowanie o wszelkich istotnych zmianach w lokalnych przepisach i wdrażanie zmian celem zachowania zgodności z tymi regulacjami (procedury itp.) - zapewnienie, że niniejsza Instrukcja i inne lokalne polityki i procesy będą odpowiednio dostosowane do nowych regulacji,
Analizowanie nowych produktów i usług pod kątem AML/CTF,
Zapewnienie wypełnienia Programu Poznaj Swojego Klienta i nadzorowanie procesu zamrażania aktywów,
Podejmowanie decyzji dotyczących odstępstw w zakresie stosowania Instrukcji w odniesieniu do Klientów,
Wydawanie zarządzeń uszczegóławiających zadania wskazane w Instrukcjach AML, nadawanie poziomów ryzyka klientów w przypadkach wskazanych w regulacjach wewnętrznych,
Zarządzanie alertami,
Wykonywanie raportów lokalnych w zakresie Compliance
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i Programów Lojalnościowych
Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie w budowaniu i realizacji strategii marketingowej Pluxee Polska
Przygotowywanie i realizacja kampanii marketingowych dotyczących produktów Pluxee zarówno online jak i offline w tym m. in.: Kampanii digital w mediach zewnętrznych, działań w ramach Key Account Strategy, organizację udziału Pluxee w wydarzeniach zewnętrznych, konferencjach, webinarach, konkursach czy spotkaniach biznesowych
Koordynacja i samodzielne tworzenie materiałów wsparcia sprzedaży oraz produktowych w tym prezentacji, broszur, ulotek, stron produktowych, raportów, ebooków, instrukcji, przewodników, FAQu, animacji i video, mailingów, reklam, postów na bloga, postów na SoMe, postów na ShareBee, grafik pod działania PR, rollupów itd
Obsługa programów lojalnościowych Klienta z wykorzystaniem dedykowanej platformy Pluxee
Analiza i raportowanie statusu prowadzonych programów i kampanii oraz przygotowywanie innych zestawień i raportów
Utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem oraz dostawcami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, graficy)
Realizacja własnych projektów marketingowych
Wsparcie administracyjne i organizacyjne zespołu w tym: w procesie rozliczania wydatków marketingowych; koordynacji prac tłumaczeniowych; zamówienia materiałów reklamowych; procesowanie dokumentów (procesowanie umów, formularze dostępowe, zamówienia itp.)
Kierownik / Kierowniczka Zespołu Infolinii i Reklamacji
Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów
Tworzenie standardów obsługowych, procesów i wskaźników zwiększających efektywność obsługi
Monitorowanie jakości obsługi klientów oraz analiza i planowanie działań mających na celu ciągłe podwyższanie jakości obsługi klientów (NPS, badanie satysfakcji klienta)
Budowanie standardów reklamacyjnych i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań
Bliska współpraca z działem Sprzedaży i Marketingu
Głównym zadaniem pracownika będzie comiesięczne raportowanie grupowe (wykorzystywane systemy Hyperion Financial Reporting, Planon, Navision, Kyriba) zgodnie z procedurami firmy
Wsparcie w zamknięciach miesiąca zgodnie z zasadami rachunkowości i wewnętrznymi procedurami firmy
Raportowanie leasingów
Udział w procesie zakładania rezerw i ich księgowania
Uzgodnienie i potwierdzenia intercompany oraz udział w przygotowywaniu cen transferowych
Udział w przygotowywaniu rocznego sprawozdania finansowego oraz pomoc przy audycie
Przygotowywanie deklaracji podatkowych
Udział w procesie implemetacji KseF w firmie
Udział w procesie implemetacji systemu księgowego SAP w firmie
Ekspert / Ekspertka - Wdrożeniowiec ds. produktów płatniczych
Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Wdrażanie nowych produktów i usług płatniczych
Dostosowanie istniejących i nowych produktów płatniczych do zmian w regulacjach organizacji płatniczych oraz przepisów krajowych I europejskich w zakresie płatności
Identyfikacja i rekomendacja zmian w istniejących usługach płatniczych celem ciągłej poprawy ich wydajności i dochodowości
Rekomendacje nowych rozwiązań I funkcjonalności zwiększających dochodowość, bezpieczeństwo I przewagę konkurencyjną
Współpraca z wieloma dostawcami usług płatniczych i cyfrowych jednocześnie
Współpraca z Partnerami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesach płatniczych, Acquierzy, schematy płatnicze, dostawcy maszyn wendingowych, procesorami płatności, wydawcami kart zarówno plastikowych jak i wirtualnych
Kontrola działań prowadzonych przez partnerów w celu zapewnienia ciągłości działania obsługiwanych przez nich produktów płatniczych, w okresie ich wdrażania
Udział w negocjowaniu umów, warunków handlowych z partnerami
Nadzór nad zgodnością oferowanych produktów z regulacjami I bieżąca analiza tych regulacji
Wsparcie merytoryczne dla Sprzedaży, Legislacji, Operacji I Product Managerów; dzielenie się wiedzą
Głównym zadaniem pracownika będzie comiesięczne raportowanie grupowe (wykorzystywane systemy Hyperion Financial Reporting, Planon, Navision) zgodnie z procedurami firmy
Wsparcie w zamknięciach miesiąca zgodnie z zasadami rachunkowości i wewnętrznymi procedurami firmy
Raportowanie leasingów
Udział w procesie zakładania rezerw i ich księgowania
Uzgodnienie i potwierdzenia intercompany oraz udział w przygotowywaniu cen transferowych
Udział w przygotowywaniu rocznego sprawozdania finansowego oraz pomoc przy audycie
Przygotowywanie deklaracji podatkowych
Udział w procesie implemetacji KseF w firmie
Udział w procesie implemetacji systemu księgowego SAP w firmie
Stanie na straży zgodności organizacji z przepisami oraz obowiązkami z zakresu regulacyjnego,
Prowadzenie szkoleń dla pracowników na temat przeciwdziałania oszustwom i nadużyciom, w tym przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
Monitorowanie wdrożenia polityk w organizacji, w tym polityki w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu i wypełnienie przez organizację obowiązków AML/CTF zleconych do realizacji,
Monitoring transakcji i przestrzegania przepisów sankcyjnych,
Pełnienie funkcji osoby wyznaczonej do kontaktu w związku z obszarem AML/CTF,
Przeprowadzanie oceny ryzyka oraz jej okresowych przeglądów,
Rozpatrywanie zgłoszonych spraw związanych z wystąpieniem, podejrzeniem wystąpienia lub usiłowaniem oszustwa,
Opracowywanie raportów dla Zarządu, wyników oceny ryzyka,
Opracowywanie nowych procedur i polityk wewnętrznych,
Wdrożenie (zoperacjonalizowanie) Polityk AML oraz innych procedur służących do stałego monitorowania ryzyka prania pieniędzy i finansowania terroryzmu w organizacji,
Screening pracowników zaangażowanych w proces AML,
Zarządzanie klientami podejrzanymi i kontakt z innymi komórkami lokalnie lub globalnie, wyjaśnianie wątpliwości,
Monitorowanie lokalnych przepisów, w tym z obszaru AML oraz niezwłoczne informowanie o wszelkich istotnych zmianach w lokalnych przepisach i wdrażanie zmian celem zachowania zgodności z tymi regulacjami (procedury itp.)
Analizowanie nowych produktów i usług pod kątem AML/CTF,
Zapewnienie wypełnienia Programu Poznaj Swojego Klienta i nadzorowanie procesu zamrażania aktywów,
Podejmowanie decyzji dotyczących odstępstw w zakresie stosowania Instrukcji w odniesieniu do Klientów,
Wydawanie zarządzeń uszczegóławiających zadania wskazane w Instrukcjach AML, nadawanie poziomów ryzyka klientów w przypadkach wskazanych w regulacjach wewnętrznych,
Zarządzanie alertami,
Wykonywanie raportów lokalnych w zakresie Compliance
Twoim głównym zadaniem będzie automatyzacja pracy działu księgowego – zautomatyzowanie powtarzalnych procesów księgowych takich jak: funkcje arkusza kalkulacyjnego, tabele przestawne, makra i skrypty, formatowanie warunkowe, import danych z zewnętrznych plików źródłowych
Wyjaśnianie zapytań związanych z terminowością płatności dla dostawców
Wysyłanie potwierdzeń sald klientów i dostawców
Prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów księgowych
Dostosowanie istniejących i nowych produktów płatniczych do zmian w regulacjach organizacji płatniczych oraz przepisów krajowych I europejskich w zakresie płatności
Identyfikacja i rekomendacja zmian w istniejących usługach płatniczych celem ciągłej poprawy ich wydajności i dochodowości
Rekomendacje nowych rozwiązań I funkcjonalności zwiększających dochodowość, bezpieczeństwo I przewagę konkurencyjną
Współpraca z wieloma dostawcami usług płatniczych i cyfrowych jednocześnie
Współpraca z Partnerami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesach płatniczych, Acquierzy, schematy płatnicze, dostawcy maszyn wendingowych, procesorami płatności, wydawcami kart zarówno plastikowych jak i wirtualnych
Kontrola działań prowadzonych przez partnerów w celu zapewnienia ciągłości działania obsługiwanych przez nich produktów płatniczych, w okresie ich wdrażania
Udział w negocjowaniu umów, warunków handlowych z partnerami
Nadzór nad zgodnością oferowanych produktów z regulacjami I bieżąca analiza tych regulacji
Wsparcie merytoryczne dla Sprzedaży, Legislacji, Operacji I Product Managerów; dzielenie się wiedzą
Obsługa procesu realizacji zamówień (wprowadzanie danych do systemu, zapewnienie ciągłości oraz terminowości ich realizacji, generowanie dokumentów księgowych)
Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych
od 26 do 26 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń kart płatniczych
Doświadczenia naszych klientów, dzięki telefonicznie rozwijanym i utrzymywanym długoletnim relacjom biznesowym z obecnym klientami
Pozyskiwanie nowych klientów w ruchu wychodzącym i przychodzącym, na podstawie omówionych scenariuszy, których Cię perfekcyjnie nauczymy
Wizerunek naszej firmy. W Sodexo razem zmieniamy doświadczenia pracowników i partnerów biznesowych na lepsze, dlatego możesz mieć pewność, że Twoja praca będzie doceniana
Realizację założeń budżetowych w aspekcie ilościowym i jakościowym
Doświadczenia naszych klientów, dzięki telefonicznie rozwijanym i utrzymywanym długoletnim relacjom biznesowym z obecnym klientami
Pozyskiwanie nowych klientów w ruchu wychodzącym i przychodzącym, na podstawie omówionych scenariuszy, których Cię perfekcyjnie nauczymy
Wizerunek naszej firmy. W Sodexo razem zmieniamy doświadczenia pracowników i partnerów biznesowych na lepsze, dlatego możesz mieć pewność, że Twoja praca będzie doceniana
Realizację założeń budżetowych w aspekcie ilościowym i jakościowym
Obsługa procesu realizacji zamówień (wprowadzanie danych do systemu, zapewnienie ciągłości oraz terminowości ich realizacji, generowanie dokumentów księgowych)
Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Rozliczeń Kartowych
Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
nadzór nad prawidłowością rozliczeń kartowych, uzgadnianie plików rozliczeniowych i zasileń
weryfikacja wartości transakcji, kosztów oraz obsługa faktur z dostawcami
prowadzenie wymaganych rejestrów i zestawień
przygotowanie raportów rozliczeniowych
analizy i bieżące monitorowanie sald rachunków
bieżąca optymalizacja procesów i procedur kontrolnych i rozliczeniowych
monitorowanie aktualnych wymagań w zakresie rozliczania płatności
przeprowadzanie okresowych kontroli funkcjonalnych oraz audytów u dostawców
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Przeciwdziałania Oszustwom Kartowym
Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
monitoring i prowadzenie analiz operacji w systemach antyfraudowych w celu wykrywania potencjalnych nadużyć oraz przestępstw związanych z transakcjami kartowymi
obsługa narzędzi do wykrywania i przeciwdziałania przestępstwom kartowym, takim jak kradzieże kart przedpłaconych czy oszustwa związane z terminalami płatniczymi
obsługa incydentów naruszenia bezpieczeństwa transakcyjnego oraz kartowego
prowadzenie wewnętrznych postępowań wyjaśniających w przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa
identyfikacja scenariuszy oszustw i nadużyć finansowych
wskazywanie i ocena istniejących ryzyk oraz proponowanie rozwiązań w zakresie zabezpieczeń antyfraudowych
aktualizowanie i wdrażanie nowych reguł w systemach antyfraudowych
raportowanie oszustw i potencjalnych nadużyć do organizacji płatniczych
monitorowanie aktualnych wymagań w zakresie bezpieczeństwa płatności
Obsługę procesu realizacji wymian kart i kuponów (wprowadzanie wniosków do systemu, zapewnienie ciągłości oraz terminowości ich realizacji, generowanie dokumentów dotyczących operacji)
Weryfikację danych klienta i warunków handlowych
od 23 do 23 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik biurowy
Marywilska 34, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja zamówień w systemie oraz kompletowanie produktów oferowanych przez Sodexo (kompletowanie do wysyłki w koperty, ulotkowanie, etykietowanie)
Zapewnienie ciągłości i terminowości realizacji zamówień
Generowanie dokumentów dołączanych do zamówienia
Weryfikacja realizowanych zamówień (kontrola ilościowa i jakościowa)
Bieżące doradztwo prawne i podatkowe (przede wszystkim podatek CIT/VAT) dla wewnętrznych działów Spółki,
Przygotowywanie wzorów umów, regulaminów, instrukcji, materiałów reklamowych związanych ze sprzedażą produktów Spółki,
Analiza, opiniowanie umów oraz weryfikacja dokumentacji księgowej pod względem zgodności z prawem oraz pod kątem rozliczeń podatkowych,
Analiza przedsięwzięć biznesowych, promocji, akcji marketingowych, pod kątem zgodności z prawem oraz konsekwencji podatkowych oraz bieżące doradztwo w zakresie prawa podatkowego,
Identyfikacja potencjalnych ryzyk prawnych i podatkowych,
Wdrażanie i ocena zaproponowanych modeli podatkowych nowych produktów, oraz nadzór nad obecnymi modelami podatkowymi produktów,
Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego,
Analizowanie orzecznictwa oraz linii interpretacyjnej organów podatkowych,
Udział w projektach lokalnych i Grupowych związanych z rozwojem nowych produktów Spółki,
Wdrażanie zmian wynikających z polityk Grupowych i zmian w lokalnych przepisach,
Współpracę z zewnętrznymi kancelariami prawnymi i podatkowymi,
Współodpowiedzialność za postępowania podatkowe, administracyjne i sądowe Spółki
Przygotowanie budżetów przychodowych i kosztowych (krótko- i długoterminowych) oraz monitorowanie ich wykonania
Optymalizacja narzędzi kontrolingowych, kreowanie nowych rozwiązań skierowanych na podnoszenie jakości oraz automatyzację bieżących raportów okresowych
Czynny udział w zamykaniu wyników miesięcznych, weryfikacja poprawności księgowań, tworzenie rezerw, analiza odchyleń budżetowych oraz raportowanie do Grupy
Zarządzanie płynnością i przepływami pieniężnymi Spółki
Realizowanie zadań Inspektora Ochrony Danych Osobowych (art. 39 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679, dalej jako Rozporządzenie RODO)
Monitorowanie przestrzegania przepisów Rozporządzenia RODO, innych przepisów unijnych oraz krajowych w zakresie ochrony danych osobowych
Podział obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych, szkolenie personelu, który dane osobowe przetwarza
Przeprowadzanie kontroli oraz audytów w zakresie przetwarzania danych osobowych w organizacji, wydawanie zaleceń oraz monitorowanie ich wdrożenia
Współpraca z Urzędem Ochrony Danych Osobowych, pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego (UODO) oraz dla osób, których dane osobowe dotyczą
Przeprowadzanie analizy ryzyka naruszenia danych osobowych oraz innych analiz na gruncie rozporządzenia RODO
Opiniowanie propozycji umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, umów o zachowaniu poufności w zakresie zgodności z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych
Przygotowywanie opinii oraz wytycznych w zakresie ochrony danych osobowych, rewizja dokumentacji w organizacji w zakresie jej zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych, umów z kontrahentami w zakresie Rozporządzenia RODO
Monitoring zmian prawnych lub co do praktyki w zakresie przepisów Rozporządzenia RODO (orzecznictwo, zmiany w przepisach itp.) i ich raportowanie
Udzielanie zaleceń w zakresie przestrzegania RODO i polityk, uczestniczenie w konsultacjach we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych w organizacji
Prowadzenie i aktualizowanie niezbędnych rejestrów (rejestr czynności przetwarzania, rejestr upoważnień itp.)
Doświadczenia naszych klientów, dzięki telefonicznie rozwijanym i utrzymywanym długoletnim relacjom biznesowym z obecnym klientami
Pozyskiwanie nowych klientów w ruchu wychodzącym i przychodzącym, na podstawie omówionych scenariuszy, których Cię perfekcyjnie nauczymy
Wizerunek naszej firmy. W Sodexo razem zmieniamy doświadczenia pracowników i partnerów biznesowych na lepsze, dlatego możesz mieć pewność, że Twoja praca będzie doceniana
Realizację założeń budżetowych w aspekcie ilościowym i jakościowym
Przygotowanie budżetów przychodowych i kosztowych (krótko- i długoterminowych) oraz monitorowanie ich wykonania
Optymalizacja narzędzi kontrolingowych, kreowanie nowych rozwiązań skierowanych na podnoszenie jakości oraz automatyzację bieżących raportów okresowych
Czynny udział w zamykaniu wyników miesięcznych, weryfikacja poprawności księgowań, tworzenie rezerw, analiza odchyleń budżetowych oraz raportowanie do Grupy
Zarządzanie płynnością i przepływami pieniężnymi Spółki
Młodszy specjalista ds. marketingu i platform lojalnościowych
Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 18.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie w przygotowaniu i realizacji kampanii marketingowych produktów Sodexo
Samodzielne tworzenie treści promocyjnych na strony firmowe, do mailingów, na social media i bloga
Samodzielne opracowywanie materiałów wsparcia sprzedaży (np. ofert dla Klientów, ulotek, e-booków, raportów, animacji i video itp.)
Samodzielne przygotowanie i koordynacja obecności Sodexo na targach i konferencjach
Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, grafikami
Wsparcie administracyjne i organizacyjne w tym: w rozliczaniu wydatków marketingowych, koordynacji prac tłumaczeniowych, zamówieniach materiałów, procesowaniu dokumentów
Odpowiedzialność za realizację własnych projektów marketingowych
Przygotowanie budżetów przychodowych i kosztowych (krótko- i długoterminowych) oraz monitorowanie ich wykonania
Optymalizacja narzędzi kontrolingowych, kreowanie nowych rozwiązań skierowanych na podnoszenie jakości oraz automatyzację bieżących raportów okresowych
Czynny udział w zamykaniu wyników miesięcznych, weryfikacja poprawności księgowań, tworzenie rezerw, analiza odchyleń budżetowych oraz raportowanie do Grupy
Zarządzanie płynnością i przepływami pieniężnymi Spółki
Przygotowanie budżetów przychodowych i kosztowych (krótko- i długoterminowych) oraz monitorowanie ich wykonania
Optymalizacja narzędzi kontrolingowych, kreowanie nowych rozwiązań skierowanych na podnoszenie jakości oraz automatyzację bieżących raportów okresowych
Czynny udział w zamykaniu wyników miesięcznych, weryfikacja poprawności księgowań, tworzenie rezerw, analiza odchyleń budżetowych oraz raportowanie do Grupy
Zarządzanie płynnością i przepływami pieniężnymi Spółki
Przygotowanie budżetów przychodowych i kosztowych (krótko- i długoterminowych) oraz monitorowanie ich wykonania
Optymalizacja narzędzi kontrolingowych, kreowanie nowych rozwiązań skierowanych na podnoszenie jakości oraz automatyzację bieżących raportów okresowych
Czynny udział w zamykaniu wyników miesięcznych, weryfikacja poprawności księgowań, tworzenie rezerw, analiza odchyleń budżetowych oraz raportowanie do Grupy
Zarządzanie płynnością i przepływami pieniężnymi Spółki
Realizowanie złożonych zamówień we współpracy z Działem Logistyki (świadczenia fizyczne) oraz Działem Obsługi Klienta (wydania nośników kart oraz doładowania)
Wdrażanie nowych klientów na Platformę Kafeteryjną Sodexo Select
Konfiguracja rozwiązań w systemie zgodnie z potrzebami klientów podczas trwania całego programu
Odpowiadanie na zapytania pracowników na Platformie
Aktualizacja bazy pracowników (dodajemy nowych, dezaktywujemy konta oraz wprowadzamy zmiany w danych oraz budżetach już istniejących pracowników na Platformie)
Przygotowywanie raportów dla klientów według ustalonych zasad i potrzeb
Kierownik Zespołu ds. Obsługi Zamówień i Administracji
Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 30.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Aktywne przewodzenie dyskusjom dotyczącym oceny efektywności pracy, zarządzanie wynikami i dbanie o rozwój członków zespołu
Odpowiedzialość za zatrudnianie nowych członków zespołu, optymalne zarządzanie zadaniami w zespole w celu optymalizacji satysfakcji klientów
Wspieranie Dyrektora oraz zespółu we wszystkich aspektach pracy związanych z obsługą klienta oraz sprawami operacyjnymi, w tym przy ustalaniu nowej polityki obsługi klienta, tworzeniu procedur i specjalistycznych szkoleń z zakresu obsługi klienta dla doświadczonych zespołów
Współpraca z zespołami IT w zakresie oceny efektywności technologii wykorzystywanej do analizy doświadczeń klientów, współpraca przy wdrażaniu nowych rozwiązań zwiększających satysfakcję, poprawę czasu realizacji zamówień, widoczności zadań i produktywności
Szkolenie, motywowanie i dbanie o rozwój członków zespołu. Odpowiedzialność za pomyślne ukończenie wymaganej transformacji biznesowej oraz prowadzenie odpowiednich szkoleń dla wszystkich bezpośrednich i pośrednich podwładnych
Monitoring obsługi zamówień i umów modelowanie procesu ich obsługi, prowadzenie wskaźników KPI dla działu
Uczestniczenie w międzynarodowych projektach w obszarze obsługi klienta
Zbieranie i analiza wymagań biznesowych i współtworzenie koncepcji rozwiązań technologicznych we współpracy z użytkownikami biznesowymi/Klientem wewnętrznym oraz zespołem developerskim
Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji funkcjonalnej i technicznej
Stała współpraca z zespołem developerskim na etapie implementacji zaprojektowanych rozwiązań
Testowanie zaimplementowanych funkcjonalności w celu oceny ich zgodności z analizą
Koordynowanie prac w zakresie realizacji zaprojektowanych rozwiązań
Dbanie o doświadczenia naszych klientów dzięki telefonicznie rozwijanym i utrzymywanym długoletnim relacjom biznesowym
Pozyskiwanie nowych klientów w ruchu wychodzącym i przychodzącym, na podstawie omówionych scenariuszy, których Cię perfekcyjnie nauczymy
Dbanie o wizerunek naszej firmy. W Sodexo razem zmieniamy doświadczenia pracowników i partnerów biznesowych na lepsze, dlatego możesz mieć pewność, że Twoja praca będzie doceniana
Realizacja założeń budżetowych w aspekcie ilościowym i jakościowym
Pozyskiwanie największych klientów biznesowych, a także rozwijanie i utrzymywanie długoletnich relacji biznesowych z obecnym klientami
Podział obowiązków służbowych wg proporcji : praca na developmencie 75%; praca na obecnym portfolio, utrzymanie retencji a także administracyjno-raportowa: 25%,
Budowanie własnego portfela klientów głównie w województwie mazowieckim, ale nie ograniczamy Cię, potencjału sprzedażowego możesz szukać w całej Polsce😊
Realizację ustalonych planów sprzedażowych i osiąganie założonych przychodów
Określanie potencjału i potrzeb klientów
Przygotowywanie prezentacji, ofert i negocjacji umów
Sporządzanie analiz i raportów dotyczących bieżącej sytuacji biznesowej w Twoim regionie
Wizerunek naszej firmy. W Sodexo razem zmieniamy doświadczenia pracowników i partnerów biznesowych na lepsze, dlatego możesz mieć pewność, że Twoja praca będzie doceniana
Młodszy specjalista ds. marketingu i platform lojalnościowych
Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 22.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa programów Klienta z wykorzystaniem platformy Say Reward
Analiza i raportowanie statusu prowadzonych programów
Współpraca i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem oraz dostawcami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, graficy)
Wsparcie w przygotowaniu i realizacji kampanii marketingowych dotyczących produktów Sodexo
Przygotowanie i koordynacja obecności Sodexo na targach i konferencjach
Wsparcie w opracowywaniu materiałów wsparcia sprzedaży (np. ofert dla Klientów, ulotek, e-booków, raportów itp.)
Przygotowywanie zestawień i raportów
Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zespołu ds. Marketingu i Programów w tym: w procesie rozliczania wydatków marketingowych; koordynacji prac tłumaczeniowych; zamówienia materiałów, podział i wysyłka (koperty, gadżety, wydruki, upominki elektroniczne); procesowanie dokumentów (procesowanie umów, formularze dostępowe, zamówienia itp.)
Realizacja bieżących zadań zlecanych przez Liderów Marketingu i Programów
Ekspert ds. rozwiązań internetowych i aplikacji mobilnych
Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
ekspert
Obowiązki:
Twój zakres obowiązków
Prowadzenie projektów wdrażania, utrzymywania nowych produktów i nowych rozwiązań z obszaru eCommerce i mobilnych, a także nowych funkcjonalności wzmacniających ofertę Sodexo BRS
Bieżącą opiekę nad rozwiązaniami eCommerce i mobilnymi, poprzez współpracę z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań
Rekomendowanie działań rozwojowych oraz podejmowanie działań eskalacyjnych w przypadku problemów i awarii
Tworzenie dokumentacji funkcjonalnej m.in. przypadków testowych, makiet, user stories oraz utrzymywanie higieny projektowej
Egzekwowanie od dostawcy ustalonych rozwiązań w zakładanej jakości i terminie
Kontrola budżetu prowadzonych projektów
Koordynowanie i uczestnictwo w testach UAT
Analizę trendów rynkowych mobilnych i eCommerce wspierających produkty i usługi motywacyjne i lojalnościowe
Obsługę procesu realizacji wymian kart i kuponów (wprowadzanie wniosków do systemu, zapewnienie ciągłości oraz terminowości ich realizacji, generowanie dokumentów dotyczących operacji)
Weryfikację danych klienta i warunków handlowych
Przygotowywanie raportów i analiz związanych z wykonywanymi zadaniami
Dbanie o doświadczenia naszych klientów, dzięki telefonicznie rozwijanym i utrzymywanym długoletnim relacjom biznesowym z obecnym klientami
Pozyskiwanie nowych klientów w ruchu wychodzącym i przychodzącym, na podstawie omówionych scenariuszy, których Cię perfekcyjnie nauczymy
Dbanie o wizerunek naszej firmy. W Sodexo razem zmieniamy doświadczenia pracowników i partnerów biznesowych na lepsze, dlatego możesz mieć pewność, że Twoja praca będzie doceniana
Realizacja założeń budżetowych w aspekcie ilościowym i jakościowym
Pozyskiwanie największych klientów biznesowych, a także rozwijanie i utrzymywanie długoletnich relacji biznesowych z obecnym klientami
Podział obowiązków służbowych wg proporcji : praca na developmencie 75%; praca na obecnym portfolio, utrzymanie retencji a także administracyjno-raportowa: 25%,
Budowanie własnego portfela klientów głównie w województwie mazowieckim, ale nie ograniczamy Cię, potencjału sprzedażowego możesz szukać w całej Polsce😊
Realizację ustalonych planów sprzedażowych i osiąganie założonych przychodów
Określanie potencjału i potrzeb klientów
Przygotowywanie prezentacji, ofert i negocjacji umów
Sporządzanie analiz i raportów dotyczących bieżącej sytuacji biznesowej w Twoim regionie
Wizerunek naszej firmy. W Sodexo razem zmieniamy doświadczenia pracowników i partnerów biznesowych na lepsze, dlatego możesz mieć pewność, że Twoja praca będzie doceniana
Specjalista ds. Obsługi Klienta (platformy lojalnościowe)
Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa telefoniczna (połączenia przychodzące) oraz mailowa uczestników programów
Zarządzanie procesami związanymi z programami lojalnościowymi w tym utrzymanie terminowości realizacji zamówień
Kontakt z dostawcami zewnętrznymi celem weryfikacji postępów w realizacji zamówień, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami
Wsparcie infolinii poprzez zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów oraz użytkowników produktów Sodexo oraz nieustannie podnoszenie jakości oferowanych serwisów i dbanie o wizerunek firmy
kontakty z innymi działami w organizacji w celu szukania rozwiązań dla pojawiających się zgłoszeń
Ekspert ds. rozwiązań internetowych i aplikacji mobilnych
Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 01.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Prowadzenie projektów wdrażania i utrzymywania nowych produktów i nowych rozwiązań z obszaru eCommerce i mobilnych, oraz nowych funkcjonalności wzmacniających ofertę Sodexo BRS
Bieżącą opiekę nad rozwiązaniami eCommerce i mobilnymi poprzez współpracę z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań, rekomendowanie działań rozwojowych w uzgodnieniu z właścicielami biznesowymi oraz prowadzenie działań eskalacyjnych w przypadku problemów i awarii
Tworzenie dokumentacji funkcjonalnej m.in. przypadków testowych, makiet, user stories oraz utrzymywanie higieny projektowej
Egzekwowanie od dostawcy ustalonych rozwiązań w zakładanej jakości i terminie
Kontrola budżetu prowadzonych projektów
Koordynowanie i uczestnictwo w testach UAT
Analizę trendów rynkowych mobilnych i eCommerce wspierających produkty i usługi motywacyjne i lojalnościowe
regularne przeglądy oraz testy procesów i czynności kontrolnych oraz raportowanie ich wyników do Zarządu oraz odpowiednich struktur w Grupie (planowanie i przeprowadzanie kontroli i audytów wewnętrznych)
przygotowywanie i aktualizacja map oraz opisów procesów w konsultacji z właścicielami procesów
koordynacja procesu ewaluacji ryzyka zgodnie z instrukcjami z Grupy
bieżąca komunikacja, współpraca i koordynacja działań związanych z systemem kontroli wewnętrznych pomiędzy wszystkimi działami Spółki, z audytorami i konsultantami zewnętrznymi
opracowywanie produktów audytu wewnętrznego i zapewnienie wykonania prac w uzgodnionych terminach (sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli i audytów)
nadzór oraz aktywność w tworzeniu oraz implementacji zaleceń po przeprowadzonych kontrolach
samodzielność w zarządzaniu obszarem Ethic&Compliance (miękki compliance)
Będziesz zaangażowana/-y w budowanie i usprawnianie obszarów związanych z Life Cycle of Employee
Będziesz analizować, tworzyć prezentacje oraz wnioski na podstawie zbudowanych ankiet satysfakcji
Proces Onboardingu Pracowników – odpowiadać będziesz za zapewnienie nowym pracownikom komfortowego startu w naszej firmie, zaczynając od komunikacji przed zatrudnieniem, przez zaplanowanie pierwszego dnia aż do zbudowania wraz z menadżerem planu wdrożenia
Szkolenia – wspierać będziesz obsługę zgłoszeń szkoleniowych, w prowadzeniu szkoleń przez firmy wewnętrzne, tworzeniu harmonogramów szkoleń dla pracowników, dopasowywaniu ofert szkoleniowych do potrzeb w firmie oraz kontaktach z dostawcami
Rekrutacje – będziesz prowadzić proces rekrutacji, w tym tworzenie ciekawych ogłoszeń o pracę, analiza CV, planowanie rozmów kwalifikacyjnych,
Employer branding, benefity pracownicze, akcje pracownicze – będziesz organizować i poszukiwać pomysłów na coraz to nowe sposoby budowania pozytywnych doświadczeń naszych pracowników
Zadania związane z dokumentacją pracowniczą (Administracja HR)
Będziesz odpowiadać za ciekawą i nieszablonową komunikację wewnętrzną
oraz... wszyscy w zespole, bez względu na stanowisko, czasami robimy rzeczy, od których może spaść z głowy korona, więc jeśli nie lubisz jej zdejmować – nie aplikuj!
Opracowanie i realizacja strategii digital marketingu (kanały, narzędzia, formaty)
Zarządzanie podległym zespołem (2 specjalistów digital marketingu)
Współpraca i koordynacja pracy agencji oraz dostawców usług marketingowych
Współtworzenie strategii marketingowej i komunikacyjnej firmy
Nadzór nad przygotowaniem i realizacją efektywnych kampanii marketingowych w kanałach cyfrowych (w tym kampanie w mediach płatnych, SEO, www, social media, e-commerce)
Optymalizacja procesów i kanałów pozyskiwania leadów i nowych klientów poprzez kanały cyfrowe
Budowanie efektywnych zautomatyzowanych procesów marketingowych w celu: a) generowania i ogrzewania leadów sprzedażowych dla handlowców oraz b) sprzedaży przez własny e-commerce
Nadzór nad działaniami z zakresu SEO i content marketingu
Zarządzanie i rozwój strony internetowej firmy
Współpraca z zespołem produktowym, sprzedaży i IT oraz globalnym zespołem digital marketingu
Zarządzanie budżetem i realizacja celów
Budowanie wizerunku marki zgodnie ze strategią marki w kanałach online