Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska bezpośrednio produkcyjne w całej firmie oraz samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla;
Śledzenie trendów na rynku pracy i poszukiwanie nowych możliwości dotarcia do kandydatów;
Bieżąca współpraca oraz raportowanie przebiegu procesów rekrutacyjnych do kadry zarządzającej;
Koordynowanie i monitorowanie procesów onboardingowych i offboardingowych;
Sporządzanie raportów, analiz, zestawień i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne firmy, monitorowanie wskaźników HR i rekomendowanie działań na tej podstawie;
Bieżąca współpraca z agencjami pracy tymczasowej;
Operacyjna obsługa benefitów, w tym m.in. rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników;
Inicjowanie oraz prowadzenie innych projektów z obszaru HR we współpracy HR Biznes Partnerem
Wykonywanie drobnych prac i napraw budowlanych na obiekcie (gipsowanie, malowanie, tapetowanie)
Realizacja zleconych prac wykończeniowych oraz usuwanie usterek na elementach technicznych budynku
Kontrola stanu technicznego infrastruktury
Przeglądy oraz utrzymanie w dobrym stanie infrastruktury (drzwi, okna, instalacje sanitarne itd.)
Komunikacja z firmami serwisowymi w celu potwierdzenia potrzebnych części zamiennych lub usług
Wywóz odpadów za pomocą wózka widłowego (mile widziane uprawnienia na wózek)
Regularny przegląd sprawności sprzętu, identyfikacja źródła usterek i awarii oraz proponowanie usprawnień by im zapobiegać
Wykonywanie innych prac konserwatorskich i porządkowych zleconych przez przełożonego zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami BHP i procederami firmy
Zarządzanie zespołem w zakresie automatyki maszyn i wspieranie swojego zespołu w zakresie podnoszenia kwalifikacji (nadzór nad matrycami umiejętności i szkoleniami technicznymi)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania maszyn i urządzeń produkcyjnych pod kątem automatyki i elektryki
Udział w rozwiązywaniu problemów technicznych, analizę awarii oraz ocenę skuteczności napraw
Odbiór oraz instalacja nowych maszyn i urządzeń
Nadzorowanie okresowych obsług i przeglądów maszyn i urządzeń
Kontakt z serwisami maszyn i urządzeń (również zagranicznymi)
Bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie
Współudział w projektowaniu i wykonywanie drobnych układów automatyki i sterowania
Prowadzenie projektów usprawniających pracę maszyn
Optymalizację kosztów przeznaczonych na zamówienia i inwestycje z zakresu Utrzymania Ruchu, w szczególności związanych z częściami zamiennymi
Kierowanie i organizowanie pracy zespołu kadrowo-płacowego, planowanie działań oraz monitorowanie efektów/wyników,
Udział w kształtowaniu polityki personalnej i płacowej organizacji,
Tworzenie, optymalizacja i digitalizacja procesów oraz narzędzi kadrowo-płacowych; proponowanie optymalizacji biznesowych w obszarze HR, udział w projektach Grupy,
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania procesów kadrowo – płacowych w dużej organizacji produkcyjnej, w tym naliczanie i weryfikacja list płac, nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji kadrowej oraz rozliczania czasu pracy zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,
Koordynacja obsługi pracowników kadrowo – płacowych w firmie produkcyjnej, w tym obługi benefitów pracowniczych,
Budowanie i wzmacnianie dobrej współpracy funkcji HR z pracownikami firmy oraz z innymi działami organizacji,
Merytoryczne wsparcie kadry kierowniczej w zakresie zagadnień prawa pracy,
Monitorowanie zmian przepisów i inicjowanie niezbędnych zmian,
Aktywne uczestnictwo połączone z reprezentowaniem firmy w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami z ubezpieczeń społecznych,
Współpraca z dostawcą systemu informatycznego w obszarze kadr/płac w zakresie wdrażania aktualizacji i zmian systemowych programu,
Współpraca z dostawcami szeregu benefitów pracowniczych,
Prowadzenie, rozliczanie i koordynowanie spraw związanych z ZFŚS,
Udział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych z zakresu kadrowo–płacowego - regulaminów, zarządzeń, projektów pism zgodnie z potrzebami firmy,
Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, analiz i raportów kadrowo – płacowych
Inicjowanie i prowadzenie działań zmierzających do doskonalenia produktywności, czasu realizacji oraz jakości procesu produkcyjnego
Identyfikacja i analiza bieżących problemów w procesie produkcyjnym, podejmowanie działań zmierzających do ich wyeliminowania oraz poszukiwanie nowych rozwiązań
Monitorowanie stanu maszyn i jego wpływu na ciągłość i jakość procesu produkcyjnego,
Zapewnienie bezpieczeństwa systemu informatycznego i danych firmy
Nadzór nad zapewnieniem integralności i dostępności systemów IT
Utrzymanie niezakłóconego funkcjonowania aplikacji i infrastruktury informatycznej zakładu pracującego operacyjnie przez 24h/dobę, w tym poprzez analizę zdarzeń, ciągłe doskonalenie oraz uczestnictwo w rotacyjnych dyżurach
Dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych projektów IT
Ścisła współpraca z biznesem, ocenę propozycji rozwiązań oraz przełożenia potrzeb na rozwiązania IT
Definiowanie poziomów dla prowadzonego wsparcia IT oraz nadzór na jego bieżącą realizacją
Zarządzanie oraz poprawę dostępności oraz jakości zewnętrznych usług IT
Nadzór i kontrola dostępu pracowników firmy do danych, programów i systemów informatycznych
Zarządzanie budżetem operacyjnym i inwestycyjnym IT
Udział w planowaniu rozwoju infrastruktury i projektowanie ogólnej architektury zasobów technologii informacyjnej
Wdrażanie nowych systemów informatycznych w celu ułatwienia działań operacyjnych i usprawnienia zarządzania firmą
Rozwijanie i implementowanie oraz nadzór nad raportami i dokumentacją dotyczącą sieci i systemów operacyjnych, jak również polityk i procedur
Nadzór i czynny udział w zapewnieniu zgodności procedur i innych przepisów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie ochrony danych i bezpieczeństwa systemów informatycznych firmy
Nadzór nad zapewnieniem poufności przetwarzanych danych osobowych i informacji (RODO)
Wykonywanie drobnych prac i napraw budowlanych na obiekcie (gipsowanie, malowanie, tapetowanie)
Realizacja zleconych prac wykończeniowych oraz usuwanie usterek na elementach technicznych budynku
Kontrola stanu technicznego infrastruktury
Przeglądy oraz utrzymanie w dobrym stanie infrastruktury (drzwi, okna, instalacje sanitarne itd.)
Komunikacja z firmami serwisowymi w celu potwierdzenia potrzebnych części zamiennych lub usług
Wywóz odpadów za pomocą wózka widłowego (mile widziane uprawnienia na wózek)
Regularny przegląd sprawności sprzętu, identyfikacja źródła usterek i awarii oraz proponowanie usprawnień by im zapobiegać
Wykonywanie innych prac konserwatorskich i porządkowych zleconych przez przełożonego zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami BHP i procederami firmy
Kompleksowe, samodzielne prowadzenie projektów dotyczących rozwoju infrastruktury zakładu produkcyjnego zarówno od strony rozwoju linii produkcyjnych jak również infrastruktury budynku
Projektowanie, ofertowanie i nadzorowanie wykonywania zleconych projektów
Tworzenie dokumentacji technicznej (projektów, rysunków, instrukcji, analiz i raportów)
Bieżąca współpraca z operatorami na linii produkcyjnej, kierownikami działów, inżynierami produkcji oraz Zarządem w zakresie realizowanych projektów
Wsparcie pracowników Działu Utrzymania Ruchu w uruchomieniu nowych maszyn i urządzeń oraz rozwiązywania problemów technicznych
Podejmowanie i koordynowanie działań mających na celu podwyższanie niezawodności istniejącego parku maszynowego i jakości procesu produkcyjnego
Współpraca i bezpośredni nadzór nad zewnętrznymi podwykonawcami w zakresie realizacji powierzonych zadań wynikających z realizowanych projektów
Współpraca z dostawcami części zamiennych oraz poszukiwanie nowych – zbieranie i wycena ofert, prowadzenie wstępnych negocjacji handlowych
Kontakt z producentami i serwisami maszyn oraz urządzeń (również zagranicznymi) w zakresie zgłaszanych awarii, zamawiania części zamiennych
Integration and ensuring the reliability of product data in the following documentation: SCG, Logistics, R&D, Product Definitions
Coordination and execution of IT and “E2E” tests
Support for EOLP customers in the definition and parameterization of products
Support in the administration of the Product Portal
Support in solving problems regarding production support systems regarding lenses with incorrect production status
Taking appropriate actions to correct incorrect order status in production support systems
Participation in new projects in the field of product implementation in EOLP and in Europe
Cooperation with all EOLP departments and departments at the Headquarters (EO, GE and QE)
Reporting opportunities to improve the functioning of processes, procedures and instructions
Ensuring the division of tasks among employees, improving the internal organization of the managing organizational unit and the methods and forms of work of subordinate employees
Inicjowanie i prowadzenie działań zmierzających do doskonalenia produktywności, czasu realizacji oraz jakości procesu produkcyjnego
Identyfikacja i analiza bieżących problemów w procesie produkcyjnym, podejmowanie działań zmierzających do ich wyeliminowania oraz poszukiwanie nowych rozwiązań
Monitorowanie stanu maszyn i jego wpływu na ciągłość i jakość procesu produkcyjnego,
Implementacja produktów w wewnętrznych systemach produkcyjnych wraz z przeprowadzaniem testów przepływów produktów oraz zamówień w tych systemach
Sprawdzanie kalkulacji oraz poprawności plików technicznych z definicją produktów
Analiza oraz korekcie zamówień problematycznych
Projekty w zakresie otwierania oraz przeprowadzania testów przedwdrożeniowych dla nowych produktów i przepływów
Wspieranie w powyższym zakresie wszystkich użytkowników w Europie (oddziały Grupy Essilor)
Tworzenie narzędzi usprawniających proces własnej pracy z danymi
Ścisła codziennej współpracy z klientami wewnętrznymi w oddziale firmy w Warszawie oraz zagranicą (w szczególności z działem IT, Obsługi Klienta, Produkcyjny, Logistyczny, Finansowy, Technologii)
Przygotowanie i rozwój cyklicznej informacji zarządczej w postaci raportów i prezentacji dla zarządu i do Grupy,
Przygotowanie budżetu rocznego oraz prognoz śródrocznych, kontrola ich realizacji oraz analiza odchyleń,
Udział w tworzeniu długoterminowych planów finansowych,
Przygotowywanie prognoz (forecast'ów) i planów strategicznych firmy (dot. kosztów operacyjnych),
Zapewnienie na czas rzetelnej informacji finansowej dla Zarządu oraz innych szczebli firmy, w szczególności z obszaru kosztów operacyjnych,
Wsparcie przy procesach związanych z finansowaniem inwestycji,
Okresowe obliczanie wskaźników i wielkości finansowych wspomagających zarządzanie, określanie i monitorowanie KPI projektów,
Odpowiedzialność za raportowanie miesięczne i proces zamknięcia miesiąca,
Wsparcie inicjatyw podnoszących efektywność finansową firmy, prowadzenie projektów i inicjatyw w ramach kontrolingu,
Transfer Pricing,
Bliska współpraca z biznesem – wsparcie analityczne, aktywne poszukiwanie możliwości rozwoju oraz poprawy efektywności,
Przygotowywanie zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu oraz kadry menedżerskiej,
Wsparcie analityczne i ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy odpowiadającymi za biznes - Business Partner dla działów Produkcyjno-Logistycznych and Łańcucha Dostaw,
Współpraca z działem finansowo-księgowym oraz wsparcie merytoryczne księgowości w skomplikowanych tematach finansowych,
Współpraca z audytorami oraz innymi instytucjami kontrolnymi
Przygotowanie i rozwój cyklicznej informacji zarządczej w postaci raportów i prezentacji dla zarządu i do Grupy;
Przygotowanie budżetu rocznego oraz prognoz śródrocznych, kontrola ich realizacji oraz analiza odchyleń
Udział w tworzeniu długoterminowych planów finansowych
Przygotowywanie prognoz (forecast'ów) i planów strategicznych firmy (dot. kosztów operacyjnych),
Zapewnienie na czas rzetelnej informacji finansowej dla Zarządu oraz innych szczebli firmy, w szczególności z obszaru kosztów operacyjnych,
Wsparcie przy procesach związanych z finansowaniem inwestycji
Okresowe obliczanie wskaźników i wielkości finansowych wspomagających zarządzanie, określanie i monitorowanie KPI projektów
Odpowiedzialność za raportowanie miesięczne i proces zamknięcia miesiąca
Wsparcie inicjatyw podnoszących efektywność finansową firmy, prowadzenie projektów i inicjatyw w ramach kontrolingu
Transfer Pricing
Bliska współpraca z biznesem – wsparcie analityczne, aktywne poszukiwanie możliwości rozwoju oraz poprawy efektywności
Przygotowywanie zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu oraz kadry menedżerskiej
Wsparcie analityczne i ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy odpowiadającymi za biznes - Business Partner dla działów Produkcyjno-Logistycznych and Łańcucha Dostaw
Współpraca z działem finansowo-księgowym oraz wsparcie merytoryczne księgowości w skomplikowanych tematach finansowych
Współpraca z audytorami oraz innymi instytucjami kontrolnymi
Zarządzał/a zapasami soczewek oraz opraw okularowych w celu zapewnienia wysokiego poziomu serwisu dla klienta
Zarządzał/a cyklem życia produktu, oraz optymalizacją stanów magazynowych
Zajmował/a się bieżącą współpracą z lokalnymi działami w obrębie organizacji oraz dostawcami międzynarodowymi w ramach obsługi i koordynacji realizacji zamówień
Przygotowywał/a analizy, prezentacje i raporty w zakresie realizowanych zadań
Brał/a udział w licznych projektach w obrębie łańcucha dostaw oraz wdrożeń nowych produktów
Prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz naliczanie wynagrodzeń w programie kadrowo-płacowym na podstawie dostępnych dokumentów
Administrowanie systemu kadrowo-płacowego i modułu obiegu elektronicznych wniosków kadrowych
Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON i podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Bieżące prowadzenie niezbędnej dokumentacji personalnej – zakładanie akt osobowych dla nowych pracowników sporządzanie umów, bieżące prowadzenie akt osobowych, udział w monitorowaniu badań lekarskich i szkoleń BHP, umów terminowych, przygotowywanie świadectw pracy; oraz innej dokumentacji, wymaganej przepisami prawa
Ewidencja czasu pracy – nieobecności, definiowanie kalendarzy, sporządzanie raportów z systemu rejestracji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy pracowników, monitorowanie godzin nadliczbowych, sporządzanie grafików
Sporządzanie okresowych raportów, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, w tym dotyczących wynagrodzeń, stanu zatrudnienia, stanu urlopów, absencji, czasu pracy etc. na potrzeby kierownictwa, działu księgowości, audytorów oraz GUS i PFRON
Monitorowanie zmian i dokonywanie interpretacji przepisów Kodeksu Pracy oraz ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych i dostosowywanie do nich regulaminu pracy i wynagradzania
Wsparcie merytoryczne w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi oraz świadczeniami z ubezpieczeń społecznych,
Udział w tworzeniu, weryfikacji i aktualizacji regulaminów wewnętrznych oraz procedur HR
Współpraca w zakresie wewnętrznej polityki informacyjnej i kształtowania pozytywnego wizerunku Spółki wśród pracowników
Jeśli w świecie excela czujesz się jak ryba w wodzie i tworzenie skomplikowanych raportów i analiz sprawia Ci satysfakcje, to świetnie!, bo w tej roli będziesz odpowiedzialny m. in. za: analizy kosztowe, przygotowanie raportów dla GUS oraz sporządzanie raportów finansowych
Lubisz trzymać rękę na pulsie? To mamy dla Ciebie wyzwanie w monitorowaniu wydatków firmy, to nie tylko codzienne zadanie, ale też szansa na wprowadzenie zmian i optymalizację działania naszej firmy
Planowanie budżetu to jedno z naszych ulubionych zadań, a my lubimy wyzwania. Dla nas, tworzenie strategii budżetowej to nie tylko liczenie pieniędzy, ale również dostrzeganie możliwości i szukanie sposobów na uzyskanie jak najlepszych wyników dla naszej firmy. Jeśli jesteś gotowy na pełne wyzwań doświadczenie i lubisz myśleć „outside the box”, to świetnie się odnajdziesz w tej roli
Prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz naliczanie wynagrodzeń w programie kadrowo-płacowym na podstawie dostępnych dokumentów
Administrowanie systemu kadrowo-płacowego i modułu obiegu elektronicznych wniosków kadrowych
Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON i podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Bieżące prowadzenie niezbędnej dokumentacji personalnej – zakładanie akt osobowych dla nowych pracowników sporządzanie umów, bieżące prowadzenie akt osobowych, udział w monitorowaniu badań lekarskich i szkoleń BHP, umów terminowych, przygotowywanie świadectw pracy; oraz innej dokumentacji, wymaganej przepisami prawa
Ewidencja czasu pracy – nieobecności, definiowanie kalendarzy, sporządzanie raportów z systemu rejestracji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy pracowników, monitorowanie godzin nadliczbowych, sporządzanie grafików
Sporządzanie okresowych raportów, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, w tym dotyczących wynagrodzeń, stanu zatrudnienia, stanu urlopów, absencji, czasu pracy etc. na potrzeby kierownictwa, działu księgowości, audytorów oraz GUS i PFRON
Monitorowanie zmian i dokonywanie interpretacji przepisów Kodeksu Pracy oraz ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych i dostosowywanie do nich regulaminu pracy i wynagradzania
Wsparcie merytoryczne w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi oraz świadczeniami z ubezpieczeń społecznych,
Udział w tworzeniu, weryfikacji i aktualizacji regulaminów wewnętrznych oraz procedur HR
Współpraca w zakresie wewnętrznej polityki informacyjnej i kształtowania pozytywnego wizerunku Spółki wśród pracowników
Inicjowanie i prowadzenie działań zmierzających do doskonalenia produktywności, czasu realizacji oraz jakości procesu produkcyjnego,
Identyfikacja i analiza bieżących problemów w procesie produkcyjnym, podejmowanie działań zmierzających do ich wyeliminowania oraz poszukiwanie nowych rozwiązań,
Monitorowanie stanu maszyn i jego wpływu na ciągłość i jakość procesu produkcyjnego,
Udział w nowych projektach, wdrażanie nowych technologii,
Bliska współpraca z działem produkcyjnym, z centralnym działem wsparcia technicznego we Francji i we Włoszech oraz innymi działami Essilor International,
Władcą referencyjnych baz danych kalkulacji dla oddziałów Grupy EssilorLuxottica, nadzorującym ich kompletność i jakość
Znawcą analiz wymagań biznesowych i technicznych w kalkulatorach Centralnych jak i kalkulatorach partnerskich
Testerem nowych funkcjonalności w obszarze kalkulacji - od analizy specyfikacji technicznej, poprzez projektowania planu testów, rejestrowanie wyników testów, zgłaszanie i obsługa błędów, po walidację nowych funkcjonalności poprzez testy użytkownika
Patronem support’u incydentów - level 3
Partnerem w codziennej, ścisłej współpracy z klientami wewnętrznymi w oddziale firmy w Warszawie oraz zagranicą (w szczególności z działami deweloperskimi IT, Produkcyjnym)
Bohaterem projektów wdrożeniowych dotyczących m.in. nowych produktów, wersji software’owych dla oddziałów Grupy
Mędrcem dla użytkowników systemów w oddziałach Grupy EssilorLuxottica, wspierającym ich w wymienionych wcześniej aspektach
Codzienne wsparcie Centrum Dystrybucji (Magazyn i Wysyłka) w celu zapewnienia wysokiego serwisu i utrzymania jakości
Analizowanie i rozwiązywanie problemów systemowych oraz dbanie o prawidłowy przepływ zamówień w wewnętrznych systemach informatycznych. Współpraca w tym zakresie z działami zarówno wewnątrz firmy jak i z działem wsparcia centralnego
Identyfikowanie możliwości doskonalenia oraz wdrażanie zmian operacyjnych w celu zapewnienia efektywności procesów logistycznych
Dostrzeganie oraz wdrażanie działań mających na celu redukcję kosztów materiałów (consumable)
Nadzór i dbałość o wyposażenie DC, zapewnienie wysokiej dostępności urządzeń
Tworzenie oraz aktualizowanie procedur i instrukcji stanowiskowych
Prowadzenie szkoleń w zakresie wprowadzanych zmian, usprawnień, standardów pracy
Aktywny udział w procesie wdrażania nowych produktów i ofert (NOI)
Doskonalenie standardów zarządzania procesami DC zgodnie z zasadami Lean Manufacturing
Wsparcie i prowadzenie kluczowych projektów zgodnie z rozwojem biznesu
Ścisła współpraca z działami operacyjnymi oraz zespołami specjalistów
Inicjowanie i prowadzenie działań zmierzających do doskonalenia produktywności, czasu realizacji oraz jakości procesu produkcyjnego,
Identyfikacja i analiza bieżących problemów w procesie produkcyjnym, podejmowanie działań zmierzających do ich wyeliminowania oraz poszukiwanie nowych rozwiązań,
Monitorowanie stanu maszyn i jego wpływu na ciągłość i jakość procesu produkcyjnego,
Udział w nowych projektach, wdrażanie nowych technologii,
Bliska współpraca z działem produkcyjnym, z centralnym działem wsparcia technicznego we Francji i we Włoszech oraz innymi działami Essilor International,
Głównym celem roli jest wzięcie pełnej odpowiedzialności za część obszaru produkcyjnego firmy a w szczególności za zapewnienie realizacji zamówień klientów zgodnie ze specyfikacją oraz z wymaganiami dotyczącymi jakości wyrobu i czasu realizacji, dbałość o ciągłą poprawę wyników operacyjnych w nadzorowanym obszarze poprzez podejmowanie odpowiednich działań zgodnie z obowiązującymi standardami w zakresie jakości, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
Nadzorowanie procesu montażu i zapewnienie jego przebiegu zgodnie z obowiązującymi procedurami / instrukcjami
Zarządzanie zespołem kierowników zmian, ich zastępców i operatorów
Ciągły rozwój oraz poszerzanie zakresu posiadanej wiedzy i doskonalenie organizacji pracy swojej i zespołu
Zapewnienie odpowiedniego poziomu wyszkolenia podległego zespołu potrzebnego do osiągnięcia założonych celów
Kreowanie dobrej atmosfery i motywowanie podległego zespołu
Dbanie o spójną współpracę z innymi działami
Dbałość o jakość produktu poprzez ustalanie i podejmowanie odpowiednich działań korygujących i doskonalących
Utrzymanie i ciągła poprawa czasów realizacji zamówień
Ciągła poprawa kosztu produkcji m. in. poprzez stopniową poprawę produktywności oraz optymalizację zużycia materiałów
Nadzór nad tworzeniem i stosowaniem procedur i instrukcji produkcyjnych
Ciągła poprawa poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy poprzez nowe inicjatywy oraz doskonalenie
Udział w nowych projektach i pilotach oraz wdrożeniach nowych technologii
Współdziałanie z centralnym działem wsparcia technicznego
Zapewnienie przestrzegania zasad gospodarki odpadami na podległym obszarze
Dbałość o odpowiednie użytkowanie maszyn i urządzeń w celu zapewnienia stabilności procesu produkcyjnego
Zgłaszanie możliwości doskonalenia i poprawy funkcjonowania procesów, procedur i instrukcji w zakresie jakości, ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
Władcą referencyjnych baz danych kalkulacji dla oddziałów Grupy EssilorLuxottica, nadzorującym ich kompletność i jakość
Znawcą analiz wymagań biznesowych i technicznych w kalkulatorach Centralnych jak i kalkulatorach partnerskich
Testerem nowych funkcjonalności w obszarze kalkulacji - od analizy specyfikacji technicznej, poprzez projektowania planu testów, rejestrowanie wyników testów, zgłaszanie i obsługa błędów, po walidację nowych funkcjonalności poprzez testy użytkownika
Patronem support’u incydentów - level 3
Partnerem w codziennej, ścisłej współpracy z klientami wewnętrznymi w oddziale firmy w Warszawie oraz zagranicą (w szczególności z działami deweloperskimi IT, Produkcyjnym)
Bohaterem projektów wdrożeniowych dotyczących m.in. nowych produktów, wersji software’owych dla oddziałów Grupy
Mędrcem dla użytkowników systemów w oddziałach Grupy EssilorLuxottica, wspierającym ich w wymienionych wcześniej aspektach
Codzienne wsparcie Centrum Dystrybucji (Magazyn i Wysyłka) w celu zapewnienia wysokiego serwisu i utrzymania jakości
Analizowanie i rozwiązywanie problemów systemowych oraz dbanie o prawidłowy przepływ zamówień w wewnętrznych systemach informatycznych. Współpraca w tym zakresie z działami zarówno wewnątrz firmy jak i z działem wsparcia centralnego
Identyfikowanie możliwości doskonalenia oraz wdrażanie zmian operacyjnych w celu zapewnienia efektywności procesów logistycznych
Dostrzeganie oraz wdrażanie działań mających na celu redukcję kosztów materiałów (consumable)
Nadzór i dbałość o wyposażenie CD, zapewnienie wysokiej dostępności urządzeń
Tworzenie oraz aktualizowanie procedur i instrukcji stanowiskowych
Prowadzenie szkoleń w zakresie wprowadzanych zmian, usprawnień, standardów pracy
Aktywny udział w procesie wdrażania nowych produktów i ofert (NOI)
Doskonalenie standardów zarządzania procesami CD zgodnie z zasadami Lean Manufacturing
Wsparcie i prowadzenie kluczowych projektów zgodnie z rozwojem biznesu
Ścisła współpraca z działami operacyjnymi oraz zespołami specjalistów
Prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz naliczanie wynagrodzeń w programie kadrowo-płacowym na podstawie dostępnych dokumentów
Administrowanie systemu kadrowo-płacowego i modułu obiegu elektronicznych wniosków kadrowych
Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON i podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Bieżące prowadzenie niezbędnej dokumentacji personalnej – zakładanie akt osobowych dla nowych pracowników sporządzanie umów, bieżące prowadzenie akt osobowych, udział w monitorowaniu badań lekarskich i szkoleń BHP, umów terminowych, przygotowywanie świadectw pracy; oraz innej dokumentacji, wymaganej przepisami prawa
Ewidencja czasu pracy – nieobecności, definiowanie kalendarzy, sporządzanie raportów z systemu rejestracji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy pracowników, monitorowanie godzin nadliczbowych, sporządzanie grafików
Sporządzanie okresowych raportów, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, w tym dotyczących wynagrodzeń, stanu zatrudnienia, stanu urlopów, absencji, czasu pracy etc. na potrzeby kierownictwa, działu księgowości, audytorów oraz GUS i PFRON
Monitorowanie zmian i dokonywanie interpretacji przepisów Kodeksu Pracy oraz ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych i dostosowywanie do nich regulaminu pracy i wynagradzania
Wsparcie merytoryczne w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi świadczeniami ubezpieczeń społecznych,
Udział w tworzeniu, weryfikacji i aktualizacji regulaminów wewnętrznych oraz procedur HR
Współpraca w zakresie wewnętrznej polityki informacyjnej i kształtowania pozytywnego wizerunku Spółki wśród pracowników
Głównym celem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie wzięcie pełnej odpowiedzialności za część obszaru produkcyjnego firmy (ok.150 osób) a w szczególności za zapewnienie realizacji zamówień klientów zgodnie ze specyfikacją oraz z wymaganiami dotyczącymi jakości wyrobu i czasu realizacji, dbałość o ciągłą poprawę wyników operacyjnych w nadzorowanym obszarze poprzez podejmowanie odpowiednich działań zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami w zakresie jakości, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska. Dodatkowo zarządzenie zespołem kierowników zmian (6 osób), ich zastępców (6 osób) i operatorów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Operator w Dziale Produkcji
Warszawa, Targówek
Wygasła: 17.07.2022
pracownik fizyczny
5 300 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Operator w Dziale Produkcji
Warszawa, Annopol
Wygasła: 17.07.2022
pracownik fizyczny
5 300 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Operator w Dziale Produkcji
Annopol 3, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 15.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Obsługiwanie maszyn produkcyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami, specyfikacją maszyn i zasadami BHP
Dbanie o jakość wytwarzanych produktów
Rozwijanie swojej wiedzy i doświadczenia poprzez uczestnictwo w szkoleniach i zapoznawanie się z procedurami oraz materiałami produkcyjnymi
Zapewnienie funkcjonowania procesów kadrowo – płacowych w dużej organizacji
Kształtowanie polityki personalnej i płacowej
Budowanie i wzmacnianie dobrej współpracy funkcji HR z pracownikami firmy oraz z innymi działami
Tworzenie, optymalizacja i digitalizacja procesów oraz narzędzi kadrowo-płacowych; proponowanie optymalizacji biznesowych w obszarze HR, udział w projektach Grupy
Merytoryczne wsparcie kadry kierowniczej w zakresie zagadnień prawa pracy
Reprezentowanie firmy w audytach wewnętrznych/zewnętrznych oraz przed organami zewnętrznymi: PIP, ZUS, US itp
Współpraca z dostawcą systemu informatycznego w obszarze kadr/płac w zakresie wdrażania aktualizacji i zmian systemowych programu
Inicjowanie i prowadzenie działań zmierzających do doskonalenia produktywności, czasu realizacji oraz jakości procesu produkcyjnego,
Identyfikacja i analiza bieżących problemów w procesie produkcyjnym, podejmowanie działań zmierzających do ich wyeliminowania oraz poszukiwanie nowych rozwiązań,
Monitorowanie stanu maszyn i jego wpływu na ciągłość i jakość procesu produkcyjnego,
Implementacja produktów w wewnętrznych systemach operacyjnych, katalogach biznesowych wraz z przeprowadzaniem testów przepływów produktów oraz zamówień w tych systemach
Analiza oraz korekta zamówień problematycznych
Udział w projektach w zakresie otwierania oraz przeprowadzania testów przedwdrożeniowych dla nowych produktów i nowych funkcjonalności systemowych
Tworzenie narzędzi usprawniających pracę własną z danymi
Ścisła codzienna współpraca z klientami wewnętrznymi w oddziale firmy w Warszawie oraz zagranicą (w szczególności dział IT, Obsługi Klienta, Logistyczny, Finansowy)
Referencja układów wydruków dokumentów komercyjnych (m.in. stickerów, kart gwarancyjnych i dokumentów dostawy) dla europejskich oddziałów Grupy EssilorLuxottica, nadzorując ich jakość i kompletność,
Analiza wymagań biznesowych i technicznych w systemach odpowiadających za wydruki dokumentów komercyjnych,
Projektowanie układów wydruków dokumentów komercyjnych wraz z ich specyfikacją biznesowo-techniczną oraz ścisłą współpracę z zespołem deweloperskim,
Testowanie nowych funkcjonalności z punktu widzenia użytkownika - od analizy specyfikacji technicznej, poprzez projektowania planu testów, rejestrowanie wyników testów, zgłaszanie i obsługę błędów, po walidację nowych funkcjonalności poprzez testy użytkownika,
Udział w projektach w zakresie otwierania nowego łańcucha dostaw i związanych z tym wdrażaniem technicznych rozwiązań w obszarze wydruków dokumentów komercyjnych dla Europy,
Codzienna współpraca z klientami wewnętrznymi w oddziale firmy w Warszawie oraz za granicą (w szczególności z działami IT, Produkcyjnym, Logistycznym)
Wspieranie w powyższym zakresie użytkowników w Europie (Oddziały Grupy EssilorLuxottica),
Korzystanie oraz tworzenie narzędzi/skryptów wspierających procesy testowania
Zarządzanie i organizacja pracy w podległym zespole kadrowo-płacowym, motywowanie oraz kreowanie atmosfery współpracy i szacunku;
Aktywny i bezpośredni udział w zapewnieniu wysoce efektywnych i kompleksowych usług kadrowo – płacowych w dużej organizacji poprzez nadzór nad:
prawidłowym i terminowym naliczaniem wynagrodzeń dla pracowników w programie kadrowo - płacowym na podstawie dostępnych dokumentów,
prawidłowym rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzaniem grafików,
prowadzeniem akt osobowych, dokumentacji personalnej i ewidencji czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nadzór nad archiwizowaniem akt pracowniczych i innych dokumentów kadrowo-płacowych,
wystawianiem wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników oraz instytucji zewnętrznych; sporządzanie deklaracji, rozliczeń do ZUS, US, PFRON, GUS oraz prowadzenie korespondencji z instytucjami,
monitorowaniem zmian prawnych, tworzenie rekomendacji dotyczących dostosowania obsługi kadrowo-płacowej,
wsparciem merytorycznym zespołu poprzez aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami ubezpieczeń społecznych;
Współpraca przy budowaniu i wdrażaniu polityki personalnej i płacowej, w tym m.in. sporządzanie regulaminów i rozporządzeń wewnętrznych;
Tworzenie, optymalizacja i digitalizacja procesów oraz narzędzi kadrowo-płacowych; proponowanie optymalizacji biznesowych w obszarze HR, w tym poprzez udział w projektach grupowych w tym zakresie;
Merytoryczne wsparcie kadry kierowniczej w zakresie zagadnień prawa pracy;
Reprezentowanie firmy w audytach wewnętrznych/zewnętrznych oraz przed organami zewnętrznymi: PIP, ZUS, US itp.;
Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla dostawcy systemu informatycznego w obszarze kadry/płace w zakresie wdrażania aktualizacji i zmian systemowych programu
Inicjowanie i prowadzenie działań zmierzających do doskonalenia produktywności, czasu realizacji oraz jakości procesu produkcyjnego,
Identyfikacja i analiza bieżących problemów w procesie produkcyjnym, podejmowanie działań zmierzających do ich wyeliminowania oraz poszukiwanie nowych rozwiązań,
Monitorowanie stanu maszyn i jego wpływu na ciągłość i jakość procesu produkcyjnego,
Implementacja produktów w wewnętrznych systemach produkcyjnych wraz z przeprowadzaniem testów przepływów produktów oraz zamówień w tych systemach
Sprawdzanie kalkulacji oraz poprawności plików technicznych z definicją produktów
Analiza oraz korekta zamówień problematycznych
Udział w projektach w zakresie otwierania oraz przeprowadzania testów przedwdrożeniowych dla nowych produktów i przepływów
Wspieranie w powyższym zakresie wszystkich użytkowników w Europie (oddziały Grupy Essilor)
Tworzenie narzędzi usprawniających proces własnej pracy z danymi
Ścisła codzienna współpraca z klientami wewnętrznymi w oddziale firmy w Warszawie oraz zagranicą (w szczególności dział IT, Obsługi Klienta, Produkcyjny, Logistyczny, Finansowy, Technologii)
Opieka nad środowiskiem produkcyjnym IT, w tym wspieranie użytkowników i rozwiązywanie problemów z systemami poprzez zastosowanie rozwiązań lub trwałych lub obejść – L2 (70%)
Współpracy z zespołem programistów, w celu identyfikacji i wdrożenia zmian poprawiających ogólną stabilność dotychczasowych rozwiązań i doświadczeń użytkownika końcowego
Współpraca z członkami zespołu programistów, w celu zaprojektowania rozwiązań technicznych rozwijających wewnętrzne systemy produkcyjne lub tworzenie autorskich systemów – L3 (30%)
Współpraca z zespołami projektowymi ds. aplikacji i platform w celu transferu wiedzy technicznej
Współpraca z zagranicznymi działami oraz kontrahentami zewnętrznym
Zapewnienie bezpieczeństwa systemu informatycznego i danych firmy
Nadzór nad zapewnieniem integralności i dostępności systemów IT
Utrzymanie niezakłóconego funkcjonowania infrastruktury informatycznej zakładu (serwery, sieć,) pracującego operacyjnie przez 24h/dobę, w tym poprzez analizę zdarzeń w infrastrukturze oraz uczestnictwo w rotacyjnych dyżurach
Dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych projektów IT
Ścisła współpraca z biznesem, ocena propozycji rozwiązań oraz przełożenia potrzeb na rozwiązania IT
Definiowanie poziomów dla prowadzonego wsparcia IT oraz nadzór na jego bieżącą realizacją
Zarządzanie oraz poprawę dostępności oraz jakości zewnętrznych usług IT
Nadzór i kontrola dostępu pracowników firmy do danych, programów i systemów informatycznych
Zarządzanie budżetem IT
Udział w planowaniu rozwoju infrastruktury i projektowanie ogólnej architektury zasobów technologii informacyjnej
Wdrażanie nowych systemów informatycznych w celu ułatwienia działań operacyjnych i usprawnienia zarządzania firmą
Rozwijanie i implementowanie oraz nadzór nad raportami i dokumentacją dotyczącą sieci i systemów operacyjnych, jak również polityk i procedur
Nadzór i czynny udział w zapewnieniu zgodności procedur i innych przepisów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie ochrony danych i bezpieczeństwa systemów informatycznych firmy
Nadzór nad zapewnieniem poufności przetwarzanych danych osobowych i informacji (RODO)