Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
dbanie o jakość wykonywania usług przez firmy zewnętrzne świadczące usługi na terenie kompleksu biurowego i mieszkaniowego, w tym m.in. czuwanie nad wysoką jakością obsługi recepcyjnej itp.;
bieżąca współpraca z najemcami lokali biurowych, mieszkalnych, kontrahentami Spółki;
współpraca z Działem Finansowym, Technicznym oraz Biurem Zarządu Spółki;
dbanie o jakość wykonywania usług przez firmy zewnętrzne,
obsługa parkingów (w tym systemów parkingowych),
wykonywanie prostych prac administracyjnych,
bieżąca współpraca z najemcami lokali, rozpatrywanie wniosków najemców, koordynacja zgłaszanych przez najemców usterek i awarii, w tym m.in. współpraca Działem Technicznym, doradztwo przy rozwiązywaniu problemów najemców, wprowadzanie dodatkowych usług na wniosek najemców,
zgłaszanie usterek i awarii, wizje i kontrole powierzchni najmu, przekazywanie i odbieranie powierzchni najmu, przestrzeganie i egzekwowanie procedur obowiązujących na terenie nieruchomości będących własnością Spółki,
kompleksowa obsługa i realizacja umów zawartych z najemcami, w tym m.in. przygotowywanie i opiniowanie umów, negocjowanie ich warunków;
bieżąca współpraca z najemcami lokali, opiniowanie i rozpatrywanie wniosków najemców, koordynacja zgłaszanych przez najemców usterek i awarii, w tym m.in. współpraca z najemcami w celu likwidacji szkód w mieniu, doradztwo przy rozwiązywaniu problemów najemców, wprowadzanie dodatkowych usług na wniosek najemców,
zgłaszanie usterek i awarii, nadzór nad usługami świadczonymi przez osoby trzecie, wizje i kontrole powierzchni najmu, przekazywanie i odbieranie powierzchni najmu, tworzenie, przestrzeganie i egzekwowanie procedur obowiązujących na terenie nieruchomości będących własnością Spółki, uczestnictwo w odbiorach budynków, powierzchni, robót budowlanych i instalacyjnych,
koordynowanie działań w zakresie bezpieczeństwa p.poż., w tym m.in. przeprowadzanie próbnych ewakuacji, przestrzeganie i egzekwowanie zasad i procedur wynikających z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego
prowadzenie rejestru umów z kontrahentami; obsługa finansowo-rozliczeniowa umów zawartych z kontrahentami [naliczanie należności (w tym m.in. czynszu najmu, opłaty eksploatacyjnej, kosztów zużycia mediów i innych opłat oraz kosztów wynikających z tych umów)], wystawianie, dostarczanie i ewidencjonowanie faktur, monitorowanie wpływu należności, ewidencjonowanie płatności, windykacja należności;
współpraca z kontrahentami (w tym z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za rozliczenia finansowo-księgowe po stronie kontrahentów);
koordynacja obiegu dokumentacji finansowo-księgowej (w tym nadzorowanie prawidłowości opisywania faktur w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji);
przygotowywanie i bieżące aktualizowanie danych kontrolingowych obejmujących przychody i koszty;
przygotowywanie danych do przelewów;
kompleksowa obsługa w zakresie użytkowania wieczystego, podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatku od czynności cywilno-prawnych (przede wszystkim sporządzanie deklaracji i korekt, czuwanie nad terminową zapłatą podatku od nieruchomości);
obsługa finansowo-rozliczeniowa trigeneracji, fotowoltaiki i certyfikatów energetycznych,
prowadzenie rejestru i/bazy danych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
obsługa wszelkich urządzeń i systemów technicznych zlokalizowanych na terenie kompleksu biurowego (w tym m.in. administrowanie systemem kontroli dostępu, BMS, SSP, serwerami i usługami hostingowymi; obsługa telefonów alarmowych, panelu usterkowego; nadzór nad sieciami łączności);
stały monitoring infrastruktury, urządzeń i systemów technicznych w tym monitoring prawidłowości ich eksploatacji przez użytkowników;
podejmowanie działań zmierzających do niezwłocznego usunięcia usterek lub awarii;
wykonywanie drobnych napraw (np. drobne prace murarskie, malarskie);
uczestnictwo w odbiorach technicznych: budynków, powierzchni, robót budowlanych oraz instalacyjnych (w tym także podczas rozbudowy, modernizacji i modyfikacji instalacji technicznych)
kompleksowa obsługa i realizacja umów zawartych z najemcami, w tym m.in. przygotowywanie i opiniowanie umów, negocjowanie ich warunków;
bieżąca współpraca z najemcami lokali, opiniowanie i rozpatrywanie wniosków najemców, koordynacja zgłaszanych przez najemców usterek i awarii, w tym m.in. współpraca z najemcami w celu likwidacji szkód w mieniu, doradztwo przy rozwiązywaniu problemów najemców, wprowadzanie dodatkowych usług na wniosek najemców,
zgłaszanie usterek i awarii, nadzór nad usługami świadczonymi przez osoby trzecie, wizje i kontrole powierzchni najmu, przekazywanie i odbieranie powierzchni najmu, tworzenie, przestrzeganie i egzekwowanie procedur obowiązujących na terenie nieruchomości będących własnością Spółki, uczestnictwo w odbiorach budynków, powierzchni, robót budowlanych i instalacyjnych,
koordynowanie działań w zakresie bezpieczeństwa p.poż., w tym m.in. przeprowadzanie próbnych ewakuacji, przestrzeganie i egzekwowanie zasad i procedur wynikających z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego
prowadzenie rejestru umów z kontrahentami; obsługa finansowo-rozliczeniowa umów zawartych z kontrahentami [naliczanie należności (w tym m.in. czynszu najmu, opłaty eksploatacyjnej, kosztów zużycia mediów i innych opłat oraz kosztów wynikających z tych umów)], wystawianie, dostarczanie i ewidencjonowanie faktur, monitorowanie wpływu należności, ewidencjonowanie płatności, windykacja należności;
współpraca z kontrahentami (w tym z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za rozliczenia finansowo-księgowe po stronie kontrahentów);
koordynacja obiegu dokumentacji finansowo-księgowej (w tym nadzorowanie prawidłowości opisywania faktur w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji);
przygotowywanie i bieżące aktualizowanie danych kontrolingowych obejmujących przychody i koszty;
przygotowywanie danych do przelewów;
kompleksowa obsługa w zakresie użytkowania wieczystego, podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatku od czynności cywilno-prawnych (przede wszystkim sporządzanie deklaracji i korekt, czuwanie nad terminową zapłatą podatku od nieruchomości);
obsługa finansowo-rozliczeniowa trigeneracji, fotowoltaiki i certyfikatów energetycznych,
prowadzenie rejestru i/bazy danych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
kompleksowa obsługa i realizacja umów zawartych z najemcami, w tym m.in. przygotowywanie i opiniowanie umów, negocjowanie ich warunków;
bieżąca współpraca z najemcami lokali, opiniowanie i rozpatrywanie wniosków najemców, koordynacja zgłaszanych przez najemców usterek i awarii, w tym m.in. współpraca z najemcami w celu likwidacji szkód w mieniu, doradztwo przy rozwiązywaniu problemów najemców, wprowadzanie dodatkowych usług na wniosek najemców,
zgłaszanie usterek i awarii, nadzór nad usługami świadczonymi przez osoby trzecie, wizje i kontrole powierzchni najmu, przekazywanie i odbieranie powierzchni najmu, tworzenie, przestrzeganie i egzekwowanie procedur obowiązujących na terenie nieruchomości będących własnością Spółki, uczestnictwo w odbiorach budynków, powierzchni, robót budowlanych i instalacyjnych,
koordynowanie działań w zakresie bezpieczeństwa p.poż., w tym m.in. przeprowadzanie próbnych ewakuacji, przestrzeganie i egzekwowanie zasad i procedur wynikających z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego