Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Rozliczanie amortyzacji środków trwałych biorących udział w projektach dofinansowanych ze środków publicznych i funduszy europejskich,
Prowadzenie rozliczeń na potrzeby KSSE,
Ocena operacji finansowych w zakresie obowiązku Spółki, jako płatnika do pobrania i odprowadzenia podatku u źródła (WHT) oraz dobór właściwej stawki WHT, przygotowanie informacji IFT-2R oraz deklaracji CIT-10Z- w mniejszym zakresie,
Monitorowanie zmian w przepisach prawnych, które regulują zagadnienia podatkowe i rachunkowe,
Koordynacja zadań mających na celu pomoc pracownikom działów branżowych w rozwiązywaniu problemów związanych z podatkami,
Wyliczanie podatku CIT i VAT oraz wykonywanie kalkulacji na potrzeby podatków bieżących oraz podatku odroczonego,
Współtworzenie dokumentacji cen transferowych,
Tworzenie i aktualizacja wewnętrznych dokumentów Spółki w zakresie zagadnień podatkowych i rachunkowych,
Monitoring transakcji pod kątem raportowania MDR, raportowanie MDR
Tworzenie zestawień, raportów i analiz,
Współudział przy tworzeniu sprawozdań jednostkowych i skonsolidowanych,
Rozliczanie i uzgadnianie nakładów inwestycyjnych, prowadzenie kartoteki środków trwałych w budowie,
Sporządzanie sprawozdań dotyczących nakładów i środków trwałych,
Przygotowywanie planów amortyzacji dla celów budżetowania oraz uzgodnienie i wyliczenie wartości środków trwałych dla sporządzenia sprawozdania w wartościach godziwych dla celów korporacyjnych,
Rozliczanie amortyzacji środków trwałych biorących udział w projektach dofinansowanych ze środków publicznych i funduszy europejskich,
Kontrola i prowadzenie kartoteki środków trwałych powstałych z nakładów zaliczonych do kosztów kwalifikowanych w KSSE,
Prowadzenie rozliczeń na potrzeby KSSE,
Ocena operacji finansowych w zakresie obowiązku Spółki, jako płatnika do pobrania i odprowadzenia podatku u źródła (WHT) oraz dobór właściwej stawki WHT, przygotowanie informacji IFT-2R oraz deklaracji CIT-10Z- w mniejszym zakresie,
Monitorowanie zmian w przepisach prawnych, które regulują zagadnienia podatkowe i rachunkowe,
Koordynacja zadań mających na celu pomoc pracownikom działów branżowych w rozwiązywaniu problemów związanych z podatkami,
Wyliczanie podatku CIT i VAT oraz wykonywanie kalkulacji na potrzeby podatków bieżących oraz podatku odroczonego,
Współtworzenie dokumentacji cen transferowych,
Tworzenie i aktualizacja wewnętrznych dokumentów Spółki w zakresie zagadnień podatkowych i rachunkowych,
Monitoring transakcji pod kątem raportowania MDR, raportowanie MDR
Tworzenie zestawień, raportów i analiz,
Sporządzanie pakietów konsolidacyjnych,
Współudział przy tworzeniu sprawozdań jednostkowych i skonsolidowanych,
Raportowanie elektronicznych faktur do poszczególnych urzędów oraz nadzór nad procesem
Rozliczanie i uzgadnianie nakładów inwestycyjnych, prowadzenie kartoteki środków trwałych w budowie,
Sporządzanie sprawozdań dotyczących nakładów i środków trwałych,
Przygotowywanie planów amortyzacji dla celów budżetowania oraz uzgodnienie i wyliczenie wartości środków trwałych dla sporządzenia sprawozdania w wartościach godziwych dla celów korporacyjnych,
Rozliczanie amortyzacji środków trwałych biorących udział w projektach dofinansowanych ze środków publicznych i funduszy europejskich,
Kontrola i prowadzenie kartoteki środków trwałych powstałych z nakładów zaliczonych do kosztów kwalifikowanych w KSSE,
Prowadzenie rozliczeń na potrzeby KSSE,
Ocena operacji finansowych w zakresie obowiązku Spółki, jako płatnika do pobrania i odprowadzenia podatku u źródła (WHT) oraz dobór właściwej stawki WHT, przygotowanie informacji IFT-2R oraz deklaracji CIT-10Z- w mniejszym zakresie,
Monitorowanie zmian w przepisach prawnych, które regulują zagadnienia podatkowe i rachunkowe,
Koordynacja zadań mających na celu pomoc pracownikom działów branżowych w rozwiązywaniu problemów związanych z podatkami,
Wyliczanie podatku CIT i VAT oraz wykonywanie kalkulacji na potrzeby podatków bieżących oraz podatku odroczonego,
Współtworzenie dokumentacji cen transferowych,
Tworzenie i aktualizacja wewnętrznych dokumentów Spółki w zakresie zagadnień podatkowych i rachunkowych,
Monitoring transakcji pod kątem raportowania MDR, raportowanie MDR
Tworzenie zestawień, raportów i analiz,
Sporządzanie pakietów konsolidacyjnych,
Współudział przy tworzeniu sprawozdań jednostkowych i skonsolidowanych,
Raportowanie elektronicznych faktur do poszczególnych urzędów oraz nadzór nad procesem
prowadzenie spraw z obszaru nadzoru właścicielskiego w stosunku do spółek zależnych w tym m.in.: sporządzanie, przechowywanie i przetwarzanie niezbędnej dokumentacji (w tym przygotowywaniem wniosków na posiedzenia Zarządu wraz z rekomendacją co do sposobu głosowania, uchwał, protokołów, sprawozdań, pism),
opracowywanie projektów aktów normatywnych z zakresu nadzoru właścicielskiego,
monitorowanie strategii właścicielskiej,
współpraca z organami spółek zależnych a także z pracownikami tych spółek w zakresie terminowego wypełniania obowiązków względem właściciela,
współpraca z kancelariami prawnymi w zakresie nadzoru właścicielskiego,
dbanie o zgodność z prawem działań organów Spółki oraz innych spółek z Grupy Kapitałowej HUTY ŁABĘDY,
współudział przy analizowaniu dokumentów sprawozdawczych spółek GK HUTY ŁABĘDY oraz spółek w których HUTA posiada zaangażowanie w kapitale,
sporządzanie informacji o sytuacji ekonomiczno-finansowej nadzorowanych podmiotów według zasad określonych przez właściciela,
współudział przy ocenie projektów, programów i planów spółek zależnych z punktu widzenia celów gospodarczych spółek, zgodności z celami HUTY ŁABĘDY S.A. oraz zgodności z celami GK HUTY ŁABĘDY i GK WEGLOKOKS
Opracowanie/udział w przygotowaniu rocznych planów rzeczowo-finansowych i harmonogramów inwestycji oraz nadzór nad ich realizacją;
Przygotowanie, organizacja i nadzór nad rzeczową realizacją inwestycji i remontów;
Przygotowanie i prowadzenie postępowań zakupowych zgodnie z obowiązującymi procedurami;
Przygotowanie, prowadzenie i archiwizowanie niezbędnej dokumentacji w przeprowadzanych postępowaniach zakupowych;
Udział i bieżący nadzór w procesach realizacji inwestycji;
Przygotowywanie raportów z realizacji inwestycji i postępu prac w stosunku do przyjętego harmonogramu, kosztów i ewentualnych odchyleń od przyjętych planów rzeczowo-finansowych;
Współpraca z Pionami Spółki w planowaniu, realizacji i rozliczaniu zadań inwestycyjnych;
Wybór w ramach obowiązujących procedur dostawców i usług związanych z zadaniami inwestycyjnymi w Spółce i nadzór nad wykonawcami;
Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie inwestycji;
Opracowywanie budżetów i jego kontrola w zakresie zadań inwestycyjnych obiektów w Spółce;
Zarządzanie projektami, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, wdrażanie projektów, rozliczanie i sprawozdawczość projektów z funduszy zewnętrznych;
Udział w rozwiązywaniu problemów dotyczących eksploatacji i napraw posiadanych przez HŁ S.A budynków i budowli;
Prowadzenie książek obiektów budowlanych w HŁ S.A
Wykonanie kontroli okresowych budynków i budowli, zgodnie z przepisami prawa budowlanego
oraz sporządzanie protokołów z dokonanych przeglądów;
Koordynacja prac w trakcie budowy, prowadzenie odbiorów prac, przekazywanie obiektu do użytkowania nadzór nad dokumentacją projektu, pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego;
Prowadzenie i nadzór nad realizacją usterek odbiorowych i gwarancyjnych;
Utrzymywanie terminowości oddawanych etapów budowy oraz właściwej jakości wykonania, rozliczanie inwestycji;
Raportowanie i aktualizowanie informacji dotyczących statusu projektu;