Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (2 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 2 )
Sekretarz / Sekretarka
aleja Grunwaldzka 72, Gdańsk
Wygasła: 11.10.2023
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizacja i prowadzenie kalendarza spotkań z kontrahentami,
bieżąca obsługa Zarządu i jego gości / obsługa spotkań biznesowych
(serwowanie napojów, posiłków, rezerwacja hoteli, organizacja wyjazdów, spotkań, zakupy, zamówienia, reklamacje itp.)
organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura
(reklamowe, marketingowe, spożywcze)
czynna współpraca z pozostałymi pracownikami, pośrednikami ds. nieruchomości oraz działem projektowania wnętrz
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
zapewnienie płynnego obiegu informacji i dokumentów w firmie;
sporządzanie pism, zestawień i ofert; archiwizacja dokumentów;
kontakt telefoniczny i osobisty z różnymi urzędami, sądem;
dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sekretarz / Sekretarka
aleja Grunwaldzka 72, Gdańsk
Wygasła: 12.08.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizacja i prowadzenie kalendarza spotkań z kontrahentami,
bieżąca obsługa Zarządu i jego gości / obsługa spotkań biznesowych
(serwowanie napojów, posiłków, rezerwacja hoteli, organizacja wyjazdów, spotkań, zakupy, zamówienia, reklamacje itp.)
organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura
(reklamowe, marketingowe, spożywcze)
czynna współpraca z pozostałymi pracownikami, pośrednikami ds. nieruchomości oraz działem projektowania wnętrz
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
zapewnienie płynnego obiegu informacji i dokumentów w firmie;
sporządzanie pism, zestawień i ofert; archiwizacja dokumentów;
kontakt telefoniczny i osobisty z różnymi urzędami, sądem;
dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne