1. Pracodawca
  2. Tczew
  3. ASYSTA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ASYSTA sp. z o.o.

TCZEW, UL. ARMII KRAJOWEJ 86 / 5

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 3 )

Księgowa/y

Tczew
Ważna do: 18.12.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości
  • - Księgowanie dokumentów oraz sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklarcji podatkowych i sprawozdań
  • - Pełnej i uproszczonej księgowości
  • - Wynagrodzenie do uzgodnienia indywidualnie z Pracodawcą
  • - Naliczanie płac w wybranych firmach. Kontakt: telefon: 605-761-606
  • e-mail: biuro@brasysta.pl
Pokaż więcej >>
od 6 000 PLN
Ważna do: 18.12.2024

Główny księgowy

Tczew
Wygasła: 12.04.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • - prowadzenie pełnej księgowości spółki(ek) zgodnie z wymogami prawa polskiego oraz krajowymi standardami sprawozdawczości znajomość z zakresu rozliczania transakcji zagranicznych - dekretowanie i księgowanie wybranych dokumentów - przeprowadzanie niezbędnych czynności związanych z procesem zamknięcia miesiąca - sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych - kontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS
  • GUS
  • US) - przygotowywanie sprawozdań i raportów miesięcznych na potrzeby zarządu
  • banków oraz instytucji zewnętrznych - prowadzenie rozliczeń ZFŚS - obsługa programu Optima - stała współpraca z zarządem firmy - monitorowanie zmian w prawie podatkowym
  • ustawie o rachunkowości oraz prawie handlowym - odpowiedzialność za poprawność prowadzenia dokumentacji księgowej - bieżąca komunikacja
  • współpraca
  • Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres mail: rekrutacja@brasysta.pl Telefon kontaktowy: 605-761-606
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/y

Tczew
Wygasła: 23.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości
  • - Księgowanie dokumentów oraz sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklarcji podatkowych i sprawozdań
  • - Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości
  • - Wynagrodzenie do uzgodnienia indywidualnie z Pracodawcą
  • Kontakt: telefon: 605-761-606
  • e-mail: biuro@brasysta.pl
Pokaż więcej >>
od 5 000 do 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa

Tczew
Wygasła: 06.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości - Księgowanie dokumentów oraz sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklarcji podatkowych i sprawozdań - Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości - Sporządzanie list płac - Wynagrodzenie od 4500
  • 00 zł brutto do uzgodnienia indywidualnie z Pracodawcą Kontakt: telefon: 605-761-606 e-mail: rekrutacja@brasysta.pl
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ASYSTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.