Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (468)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 468 )
Specjalista - Inżynier ds. Obsługi Gwarancyjnej
Poznań
Wygasła: 14.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeprowadzanie z Klientami Spółki odbiorów technicznych lokali oraz weryfikacja zasadności zgłoszonych usterek
Bezpośredni kontakt z Klientami Spółki i kontrahentami (od przyjęcia zgłoszenia do zakończenia procesu reklamacyjnego)
Koordynacja napraw zgłoszonych usterek, w okresie rękojmi, w lokalach i częściach wspólnych nieruchomości – współpraca z Administracją/Zarządem danej Wspólnoty Mieszkaniowej
Prowadzenie ewidencji dokumentów dotyczących usterek odbiorowych, nadzór nad ich obiegiem i archiwizacja
Zbieranie ofert, przygotowywanie zleceń i protokołów wykonanych napraw
Nadzór nad robotami, terminowością i kosztami wykonywanych napraw
Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej Spółki
Techniczna analiza dokumentacji projektowej, na potrzeby prowadzenia procesu gwarancyjnego
Współpraca z biurami projektowymi, branżystami oraz innymi zewnętrznymi podmiotami (w tym gestorami mediów) w zakresie niezbędnym do przygotowania i realizacji inwestycji
Weryfikacja dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji procesu inwestycyjnego
Nadzór nad harmonogramem prac projektowych
Czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie procesu inwestycyjnego
Wewnętrzna współpraca z działami: Realizacji Inwestycji, Projektowym, Sprzedaży oraz Prawnym, w zakresie niezbędnym do przygotowania, realizacji oraz oddania do użytkowania inwestycji
Raportowanie postępów prac nad powierzonymi zadaniami
Nadzór nad przebiegiem poszczególnych faz projektu, od koncepcji po projekt wykonawczy,
Reprezentacja Spółki wobec urzędów, gestorów i dostawców mediów – występowanie w imieniu Inwestora w toku prowadzonych postępowań administracyjnych (m. in. pozwolenia na budowę, wydawania decyzji WZ oraz innych postępowań pojawiających się w toku procesu inwestycyjnego); składanie pism, zawieranie umów (m. in. Umowy drogowe, partycypacyjne, porozumienia z Urzędami, umowy z gestorami (np. umowy przyłączeniowe),
Weryfikacja, koordynacja i kompleksowe przygotowanie dokumentacji projektowej w celu realizacji procesu inwestycyjnego,
Współpraca z branżystami oraz zewnętrznymi podmiotami w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
Nadzór nad harmonogramem prac projektowych,
Ścisła współpraca z Działem Realizacji Inwestycji w celu zapewnienia ciągłości procesu,
Raportowanie postępów prac nad powierzonym projektem oraz wsparcie regionalnego zespołu w przygotowaniu inwestycji
Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej
Analiza dokumentacji technicznej
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Weryfikacja działań odbiorowych biura budowy
Weryfikacja harmonogramów robót
Sporządzanie i przekazywanie Inwestorowi sprawozdań z zakresu realizacji robót budowlanych
Wsparcie przełożonych w negocjacjach z podwykonawcami, optymalizowanie wykonania robót (pod kątem terminów, technologii, kosztów)
Weryfikacja przedstawionych kosztów robót w zakresie technicznym i finansowym, podsumowywanie ofert wykonawczych
Uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez nadzór budowlany i inne organy uprawnione do kontroli
Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej spółki
Przeprowadzanie z Klientami Spółki odbiorów technicznych lokali oraz weryfikacja zasadności zgłoszonych usterek
Bezpośredni kontakt z Klientami Spółki i kontrahentami (od przyjęcia zgłoszenia do zakończenia procesu reklamacyjnego)
Koordynacja napraw zgłoszonych usterek, w okresie rękojmi, w lokalach i częściach wspólnych nieruchomości – współpraca z Administracją/Zarządem danej Wspólnoty Mieszkaniowej
Prowadzenie ewidencji dokumentów dotyczących usterek odbiorowych, nadzór nad ich obiegiem i archiwizacja
Zbieranie ofert, przygotowywanie zleceń i protokołów wykonanych napraw
Nadzór nad robotami, terminowością i kosztami wykonywanych napraw
Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej Spółki
Techniczna analiza dokumentacji projektowej, na potrzeby prowadzenia procesu gwarancyjnego
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Posprzedażowej i Umów z Klientami
Łódź
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżący kontakt z Klientami, umawianie terminów podpisania umów deweloperskich, umów przedwstępnych, umów ustanowienia odrębnej własności lokali i przeniesienia ich własności; odpowiadanie na pytania Klientów dotyczące zapisów we wzorach ww. umów
Kompletowanie dokumentacji i danych niezbędnych do zawarcia: umów deweloperskich, umów przedwstępnych, umów ustanowienia odrębnej własności lokali i przeniesienia ich własności, aneksów do ww. umów; przygotowywanie harmonogramów płatności i załączników do ww. umów
Negocjowanie zapisów umów z Klientami, udzielanie wyjaśnień w zakresie ich treści
Przygotowywanie i bieżące wysyłanie oświadczeń do banków prowadzących rachunki powiernicze
Obsługa systemu PIVOTAL, w tym bieżące wprowadzanie do systemu informacji o zawartych transakcjach, skanowanie dokumentów i załączanie kopii dokumentów
Nadzorowanie zgodności prospektów z umową i ze stanem faktycznym
wsparcie działu prawnego spółki w bieżącym doradztwie prawnym, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi w zakresie umów, w tym umów deweloperskich, a także w przygotowywaniu innych umów oraz dokumentów związanych z realizacją inwestycji (np. prospektów informacyjnych)
wsparcie przy obsłudze gwarancyjnej klientów spółki oraz obsłudze korporacyjnej spółki i jej grupy kapitałowej
przygotowywanie projektów pism i dokumentów, w tym regulaminów i procedur
uczestniczenie w innych działaniach prowadzonych przez dział prawny, w tym audytach prawnych
Rejestracja i dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami m.in. faktur zakupu, wyciągów bankowych w podmiotach należących do Grupy Kapitałowej
Weryfikacja poprawności zaksięgowanych danych
Weryfikacja i ewidencja sprzedanych nieruchomości
Bieżąca weryfikacja rozrachunków oraz wsparcie procesu dokonywania płatności
Uzgadnianie i monitorowanie wybranych sald kont bilansowych i pozabilansowych
Wsparcie pozostałych członków zespołu księgowego w codziennych obowiązkach
Realizacja innych zadań wyznaczonych przez Głównego Księgowego
Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej
Kontrolowanie procedur formalnych i prawnych związanych z przygotowywaną inwestycją (uzgodnienia/opinie/pozwolenia od instytucji nadrzędnych i urzędów - w zakresie branży)
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych oraz przekazywanie ich do użytkowania
Weryfikacja harmonogramów robót
Sporządzanie i przekazywanie Inwestorowi sprawozdań z zakresu realizacji robót budowlanych
Wsparcie przełożonych w negocjacjach z podwykonawcami, optymalizowanie wykonania robót (pod kątem terminów, technologii, kosztów)
Weryfikacja przedstawionych kosztów robót w zakresie technicznym i finansowym
Uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez nadzór budowlany i inne organy uprawnione do kontroli
reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej
współpraca z działem przygotowania inwestycji, analiza dokumentacji technicznej
sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie (weryfikacja działań odbiorowych biura budowy)
weryfikacja harmonogramów robót
sporządzanie i przekazywanie do przełożonego sprawozdań z zakresu realizacji robót budowlanych
wsparcie przełożonych w negocjacjach z podwykonawcami, optymalizowanie wykonania robót (pod kątem terminów, technologii, kosztów)
weryfikacja przedstawionych kosztów robót w zakresie technicznym i finansowym, podsumowanie ofert
uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez nadzór budowlany i inne organy uprawnione do kontroli
Przeprowadzanie z Klientami Spółki odbiorów technicznych lokali oraz weryfikacja zasadności zgłoszonych usterek
Bezpośredni kontakt z Klientami Spółki i kontrahentami (od przyjęcia zgłoszenia do zakończenia procesu reklamacyjnego)
Koordynacja napraw zgłoszonych usterek, w okresie rękojmi, w lokalach i częściach wspólnych nieruchomości – współpraca z Administracją/Zarządem danej Wspólnoty Mieszkaniowej
Prowadzenie ewidencji dokumentów dotyczących usterek odbiorowych, nadzór nad ich obiegiem i archiwizacja
Zbieranie ofert, przygotowywanie zleceń i protokołów wykonanych napraw
Nadzór nad robotami, terminowością i kosztami wykonywanych napraw
Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej Spółki
Techniczna analiza dokumentacji projektowej, na potrzeby prowadzenia procesu gwarancyjnego
Organizacja budowy i kierowanie budową zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami (w szczególności techniczno-budowlanymi oraz BHP), zatwierdzonym harmonogramem i założeniami budżetowymi
Przygotowanie harmonogramu budowy; bieżąca aktualizacja harmonogramów prac budowlanych
Weryfikacja dokumentacji projektowej, zgłaszanie ewentualnych nieścisłości w dokumentacji
Bezpośredni nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych prac budowlanych, dostaw materiałów, dokumentacją budowy
Organizacja i zarządzanie pracą podległych pracowników i podwykonawców
Pozyskiwanie podwykonawców i dostawców
Prowadzenie odbiorów prac i rozliczanie robót podwykonawców
Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej
Współpraca z działami firmy zaangażowanymi w proces projektowania, przygotowania i realizacji inwestycji
Raportowanie stanu zaawansowania budowy w odniesieniu do harmonogramu; bieżące raportowanie wykonywanych zadań przełożonemu
Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej
Kontrolowanie procedur formalnych i prawnych związanych z przygotowywaną inwestycją (uzgodnienia/opinie/pozwolenia od instytucji nadrzędnych i urzędów - w zakresie branży)
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych oraz przekazywanie ich do użytkowania
Weryfikacja harmonogramów robót
Sporządzanie i przekazywanie Inwestorowi sprawozdań z zakresu realizacji robót budowlanych
Wsparcie przełożonych w negocjacjach z podwykonawcami, optymalizowanie wykonania robót (pod kątem terminów, technologii, kosztów)
Weryfikacja przedstawionych kosztów robót w zakresie technicznym i finansowym
Uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez nadzór budowlany i inne organy uprawnione do kontroli
Przeprowadzanie z Klientami Spółki odbiorów technicznych lokali oraz weryfikacja zasadności zgłoszonych usterek
Bezpośredni kontakt z Klientami Spółki i kontrahentami (od przyjęcia zgłoszenia do zakończenia procesu reklamacyjnego)
Koordynacja napraw zgłoszonych usterek, w okresie rękojmi, w lokalach i częściach wspólnych nieruchomości – współpraca z Administracją/Zarządem danej Wspólnoty Mieszkaniowej
Prowadzenie ewidencji dokumentów dotyczących usterek odbiorowych, nadzór nad ich obiegiem i archiwizacja
Zbieranie ofert, przygotowywanie zleceń i protokołów wykonanych napraw
Nadzór nad robotami, terminowością i kosztami wykonywanych napraw
Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej Spółki
Techniczna analiza dokumentacji projektowej, na potrzeby prowadzenia procesu gwarancyjnego
Współpraca z biurami projektowymi, branżystami oraz innymi zewnętrznymi podmiotami (w tym gestorami mediów) w zakresie niezbędnym do przygotowania i realizacji inwestycji
Weryfikacja dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji procesu inwestycyjnego
Nadzór nad harmonogramem prac projektowych
Czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie procesu inwestycyjnego
Wewnętrzna współpraca z działami: Realizacji Inwestycji, Projektowym, Sprzedaży oraz Prawnym, w zakresie niezbędnym do przygotowania, realizacji oraz oddania do użytkowania inwestycji
Raportowanie postępów prac nad powierzonymi zadaniami
współpraca z Działem Technicznym (koordynacja, ustalanie zadań, rozliczanie prac),
ścisła w współpraca z Leasing Managerem w zakresie wprowadzania najemców i utrzymania standardu na obiektach,
kontakt z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi dla Spółki.: firma sprzątająca, ochrona, wywóz śmieci, TP, energetyka (w tym kontrola świadczonych usług), zgłaszanie awarii lub zaniedbań, ewentualne zmiany i pozyskiwanie nowych firm usługowych,
dbanie o dobry stan wizualny oraz techniczny obiektów jak również terenów przyległych (parkingi, zieleńce), w razie potrzeby zlecanie remontów, malowania, napraw wynikających z protokołów przeglądu,
nadzór nad prawidłowym obiegiem oraz archiwizacją dokumentów,
Organizacja budowy i kierowanie budową zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami (w szczególności techniczno-budowlanymi oraz BHP), zatwierdzonym harmonogramem i założeniami budżetowymi
Przygotowanie harmonogramu budowy; bieżąca aktualizacja harmonogramów prac budowlanych
Weryfikacja dokumentacji projektowej, zgłaszanie ewentualnych nieścisłości w dokumentacji
Bezpośredni nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych prac budowlanych, dostaw materiałów, dokumentacją budowy
Organizacja i zarządzanie pracą podległych pracowników i podwykonawców
Pozyskiwanie podwykonawców i dostawców
Prowadzenie odbiorów prac i rozliczanie robót podwykonawców
Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej
Współpraca z działami firmy zaangażowanymi w proces projektowania, przygotowania i realizacji inwestycji
Raportowanie stanu zaawansowania budowy w odniesieniu do harmonogramu; bieżące raportowanie wykonywanych zadań przełożonemu
monitorowanie i kontrola działalności spółki i jej grupy kapitałowej w zakresie zgodności z obowiązującym prawem, procedurami wewnętrznymi, standardami rynkowymi, dobrymi praktykami i ładem korporacyjnym
identyfikacja i przeprowadzanie oceny ryzyka zgodności i przygotowywanie raportów/sprawozdań z tej oceny, aktualizowanie regulacji wewnętrznych z zakresu zapewniania zgodności
wsparcie w zakresie poprawnego realizowania obowiązków związanych z ochroną danych osobowych, w tym:
realizacja zadań inspektora ochrony danych osobowych
wsparcie w zakresie identyfikacji i inwentaryzacji przetwarzania danych, prowadzenie i aktualizacja rejestrów związanych z ochroną danych osobowych
wsparcie w procesie obsługi i zarządzania incydentami ochrony danych, w tym zgłaszanie naruszeń do organu nadzorczego
opracowywanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych i dokumentów dotyczących ochrony danych osobowych, monitorowanie aktualizacji przepisów prawa związanych z ochroną danych i wytycznych organu nadzorczego
opracowywanie i weryfikacja przestrzegania procedur AML/CFT
organizacja i nadzór działań związanych ze zgłoszeniami sygnalistów
edukacja i wprowadzanie wymaganych standardów w zakresie zapewnienia zgodności w spółce i jej grupie kapitałowej, w tym przeprowadzanie szkoleń
wsparcie działu prawnego spółki w bieżącym doradztwie prawnym, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi w zakresie umów, w tym umów deweloperskich, a także w przygotowywaniu innych umów oraz dokumentów związanych z realizacją inwestycji (np. prospektów informacyjnych)
wsparcie przy obsłudze gwarancyjnej klientów spółki oraz obsłudze korporacyjnej spółki i jej grupy kapitałowej
przygotowywanie projektów pism i dokumentów, w tym regulaminów i procedur
uczestniczenie w innych działaniach prowadzonych przez dział prawny, w tym audytach prawnych
Wprowadzanie danych lokalowo – budynkowych dotyczących Nieruchomości
Prowadzenie i aktualizacja spisu właścicieli lokali i przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej zgodnie z Ustawą o własności lokali
Bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną, mediów indywidualnych doprowadzanych do lokali, funduszu inwestycyjno-remontowego oraz przychodów dla nieruchomości administrowanych bądź zarządzanych przez ATAL S.A
Dokonywanie rozliczeń pobranych zaliczek zgodnie z ustawą o własności lokali bądź regulaminem rozliczeń nieruchomości
Utrzymywanie bieżącego kontaktu za pośrednictwem telefonu, maila i korespondencji listownej z lokatorami/właścicielami obsługiwanej nieruchomości
Nadzór i przygotowywanie wezwań do zapłaty, prowadzenie miękkiej windykacji
Kontakty z organami administracji publicznej, w tym dokonywanie zmian i aktualizacja danych Wspólnoty w Urzędzie Miasta, Dzielnicy, Statystycznym, Urzędzie Skarbowym, w tym podpisywanie i składanie wszelkich dokumentów – m.in. oświadczeń, deklaracji po otrzymaniu pełnomocnictwa od Zleceniodawcy
Sporządzanie planu gospodarczego
Sporządzanie zestawień i sprawozdań finansowych obsługiwanych nieruchomości wg określonych standardów firmy
Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń
Organizacja i prowadzenie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej
Koordynacja procesu reklamacji od przyjęcia zgłoszenia do potwierdzenia jego realizacji
Podejmowanie działań mających na celu optymalizację istniejących procesów związanych z utrzymaniem technicznym obiektów, realizacją zgłoszeń gwarancyjnych, wskazywanie obszarów do poprawy, ocenę rentowności podejmowanych działań
Nadzór nad dochodzeniem należności od podwykonawców z tytułu wykonawstwa zastępczego
Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej Spółki
Współpraca z kancelariami prawnymi, ubezpieczycielami – analiza w zakresie roszczeń odszkodowawczych
Zarządzanie podległym zespołem specjalistów
Bieżący kontakt z przedstawicielami administracji, zarządcami i wspólnotami mieszkaniowymi
Techniczna analiza dokumentacji projektowej, na potrzeby prowadzenia procesu gwarancyjnego
monitorowanie i kontrola działalności spółki i jej grupy kapitałowej w zakresie zgodności z obowiązującym prawem, procedurami wewnętrznymi, standardami rynkowymi, dobrymi praktykami i ładem korporacyjnym
identyfikacja i przeprowadzanie oceny ryzyka zgodności i przygotowywanie raportów/sprawozdań z tej oceny, aktualizowanie regulacji wewnętrznych z zakresu zapewniania zgodności
wsparcie w zakresie poprawnego realizowania obowiązków związanych z ochroną danych osobowych, w tym:
realizacja zadań inspektora ochrony danych osobowych
wsparcie w zakresie identyfikacji i inwentaryzacji przetwarzania danych, prowadzenie i aktualizacja rejestrów związanych z ochroną danych osobowych
wsparcie w procesie obsługi i zarządzania incydentami ochrony danych, w tym zgłaszanie naruszeń do organu nadzorczego
opracowywanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych i dokumentów dotyczących ochrony danych osobowych, monitorowanie aktualizacji przepisów prawa związanych z ochroną danych i wytycznych organu nadzorczego
opracowywanie i weryfikacja przestrzegania procedur AML/CFT
organizacja i nadzór działań związanych ze zgłoszeniami sygnalistów
edukacja i wprowadzanie wymaganych standardów w zakresie zapewnienia zgodności w spółce i jej grupie kapitałowej, w tym przeprowadzanie szkoleń
wsparcie działu prawnego spółki w bieżącym doradztwie prawnym, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi w zakresie umów, w tym umów deweloperskich, a także w przygotowywaniu innych umów oraz dokumentów związanych z realizacją inwestycji (np. prospektów informacyjnych)
wsparcie przy obsłudze gwarancyjnej klientów spółki oraz obsłudze korporacyjnej spółki i jej grupy kapitałowej
przygotowywanie projektów pism i dokumentów, w tym regulaminów i procedur
uczestniczenie w innych działaniach prowadzonych przez dział prawny, w tym audytach prawnych
prowadzenie procesu gwarancyjnego związanego z realizacją zgłoszeń gwarancyjnych w lokalach oraz częściach wspólnych inwestycji zrealizowanych przez Spółkę;
weryfikacja zgłoszeń gwarancyjnych zgłaszanych przez Klientów Spółki;
nadzór nad terminową i jakościową realizacją zgłoszeń, archiwizacja oraz inne prace związane z obsługą formalną zgłoszenia gwarancyjnego;
kontakt z klientem - bieżące informowanie klienta o statusie zgłoszenia gwarancyjnego, terminie realizacji itp.;
zarządzanie i nadzór nad robotami związanymi z naprawami gwarancyjnymi oraz optymalizacja kosztów procesu ich usuwania;
prowadzenie korespondencji z wykonawcami dotyczącej realizacji prac związanych ze zgłoszeniem gwarancyjnym w ich zakresie robót;
współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki w ramach realizacji zgłoszenia gwarancyjnego
Kompleksowe wykonanie dokumentacji technicznej Inwestycji przy wsparciu Architekta Prowadzącego: Koncepcja Architektoniczna, Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy,
Współpraca z branżystami oraz zewnętrznymi podmiotami w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
Koordynacja międzybranżowa,
Standaryzacja i optymalizacja rozwiązań technicznych,
Raportowanie postępów prac nad powierzonym projektem oraz wsparcie zespołu projektowego
Wprowadzanie danych lokalowo – budynkowych dotyczących Nieruchomości
Prowadzenie i aktualizacja spisu właścicieli lokali i przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej zgodnie z Ustawą o własności lokali
Bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną, mediów indywidualnych doprowadzanych do lokali, funduszu inwestycyjno-remontowego oraz przychodów dla nieruchomości administrowanych bądź zarządzanych przez ATAL S.A
Dokonywanie rozliczeń pobranych zaliczek zgodnie z ustawą o własności lokali bądź regulaminem rozliczeń nieruchomości
Utrzymywanie bieżącego kontaktu za pośrednictwem telefonu, maila i korespondencji listownej z lokatorami/właścicielami obsługiwanej nieruchomości
Nadzór i przygotowywanie wezwań do zapłaty, prowadzenie miękkiej windykacji
Kontakty z organami administracji publicznej, w tym dokonywanie zmian i aktualizacja danych Wspólnoty w Urzędzie Miasta, Dzielnicy, Statystycznym, Urzędzie Skarbowym, w tym podpisywanie i składanie wszelkich dokumentów – m.in. oświadczeń, deklaracji po otrzymaniu pełnomocnictwa od Zleceniodawcy
Sporządzanie planu gospodarczego
Sporządzanie zestawień i sprawozdań finansowych obsługiwanych nieruchomości wg określonych standardów firmy
Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń
Organizacja i prowadzenie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej
Przeprowadzanie z Klientami Spółki odbiorów technicznych lokali oraz weryfikacja zasadności zgłoszonych usterek
Bezpośredni kontakt z Klientami Spółki i kontrahentami (od przyjęcia zgłoszenia do zakończenia procesu reklamacyjnego)
Koordynacja napraw zgłoszonych usterek, w okresie rękojmi, w lokalach i częściach wspólnych nieruchomości – współpraca z Administracją/Zarządem danej Wspólnoty Mieszkaniowej
Prowadzenie ewidencji dokumentów dotyczących usterek odbiorowych, nadzór nad ich obiegiem i archiwizacja
Zbieranie ofert, przygotowywanie zleceń i protokołów wykonanych napraw
Nadzór nad robotami, terminowością i kosztami wykonywanych napraw
Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej Spółki
Techniczna analiza dokumentacji projektowej, na potrzeby prowadzenia procesu gwarancyjnego
Koordynacja procesu reklamacji od przyjęcia zgłoszenia do potwierdzenia jego realizacji
Podejmowanie działań mających na celu optymalizację istniejących procesów związanych z utrzymaniem technicznym obiektów, realizacją zgłoszeń gwarancyjnych, wskazywanie obszarów do poprawy, ocenę rentowności podejmowanych działań
Nadzór nad dochodzeniem należności od podwykonawców z tytułu wykonawstwa zastępczego
Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej Spółki
Współpraca z kancelariami prawnymi, ubezpieczycielami – analiza w zakresie roszczeń odszkodowawczych
Zarządzanie podległym zespołem specjalistów
Bieżący kontakt z przedstawicielami administracji, zarządcami i wspólnotami mieszkaniowymi
Techniczna analiza dokumentacji projektowej, na potrzeby prowadzenia procesu gwarancyjnego
Współpraca z biurami projektowymi, branżystami oraz innymi zewnętrznymi podmiotami (w tym gestorami mediów) w zakresie niezbędnym do przygotowania i realizacji inwestycji
Weryfikacja dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji procesu inwestycyjnego
Nadzór nad harmonogramem prac projektowych
Czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie procesu inwestycyjnego
Wewnętrzna współpraca z działami: Realizacji Inwestycji, Projektowym, Sprzedaży oraz Prawnym, w zakresie niezbędnym do przygotowania, realizacji oraz oddania do użytkowania inwestycji
Raportowanie postępów prac nad powierzonymi zadaniami
Specjalista ds. Planowania i Przygotowania Inwestycji
Gdańsk
Wygasła: 10.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza chłonności i stanu prawnego terenu
pozyskiwanie uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji
współpraca, koordynacja i kontrola pracy pracowni projektowych, projektantów branżowych i wykonawców podczas tworzenia dokumentacji projektowych
nadzór nad wykonaniem dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, weryfikacja dokumentacji pod kątem zgodności ze standardami Spółki oraz weryfikacja i ocena zastosowanych rozwiązań projektowych
współudział w przygotowywaniu umów, kontraktów, porozumień z architektami
współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie wdrażania projektów w fazie budowy i sprzedaży