Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Tworzenie treści PR na temat działalności biznesowej, branżowej, personalnej i społecznej firmy (materiały dla mediów oraz do kanałów własnych),
Wsparcie w przygotowaniu, prowadzeniu i komunikacji wydarzeń własnych (m.in.: eventów firmowych, szkoleń, udziału w konferencjach branżowych, targach pracy, współpraca z uczelniami wyższymi),
Współpraca z partnerami i nadzorowanie prac zleconych podmiotom wspierającym komunikację firmy oraz przygotowanie podsumowań prowadzonych działań PR,
Analiza trendów w branży FMCG, oraz opracowywanie rekomendacji treści,
Administracyjna, regularna obsługa kluczowych klientów firmy (sieci handlowe), stały kontakt z centralami klientów,
Tworzenie ofert, koordynowanie procesu zatwierdzania i podpisywania umów, zakładania cenników,
Koordynowanie działań promocyjnych klientów,
Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów,
Koordynowanie procesu zamówień, zarządzaniem stanem magazynowym, dbanie o terminowość zamówień,
Koordynowanie procesu reklamacji od klienta, rejestracja reklamacji,
Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby firmy oraz klientów,
Aktywny udział w procesie kreowania nowych produktów,
Koordynowanie procesu zamówień wysyłki prób dla klienta,
Zarządzanie fakturami spornymi oraz wyjaśnianie zakwestionowanych faktur,
Współpraca z innymi działami w zakresie wykonywania powyższych zadań - z Logistyką, Transportem, działem Badań i Rozwoju, Planowania, Controllingu, Jakości
Key Account Manager (z j. angielskim, branża spożywcza)
Piotrkowska 60, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 19.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Nawiązywanie współpracy z potencjalnymi klientami (UK, Europa Zachodnia) i pozyskiwanie nowych klientów do współpracy zgodnie z przyjętą strategią,
Utrzymywanie dobrej relacji z powierzonymi klientami poprzez regularny kontakt z nimi oraz bieżącą obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie negocjacji handlowych,
Kształtowanie polityki cenowej, tworzenie ofert dla klientów, nadzór nad powierzonym budżetem,
Przygotowywanie prognoz wielkości zakupów klienta na dany okres, nadzorowanie prognoz sprzedaży vs obecny stock vs produkcja,
Koordynowanie prac wdrożeniowych nowych projektów - współpraca z Project Managerem, działem Badań i Rozwoju oraz działem Jakości,
Koordynowanie wszelkich projektów prowadzonych w związku z obsługą swoich klientów, m.in. procesu akceptacji umów handlowych z klientami oraz wewnętrznie w firmie,
Koordynowanie procesu zamówień i działań promocyjnych,
Analiza rynku i konkurencji, analiza półek, analiza innowacji i trendów na rynku lodów,
Dbanie o utrzymanie odpowiedniego stocku lodu w sezonie i wyprzedaży całkowitej po sezonie, zgodnie z przyjętymi wskaźnikami, optymalizacja stanu wyrobu gotowego i opakowań,
Koordynacja procesu reklamacji od klienta i raportowanie jej wyniku,
Windykacja należności, zarządzanie spornymi fakturami wystawionymi przez klientów (opis) oraz wyjaśnianie faktur zakwestionowanych przez klientów,
Przygotowywanie stosownych raportów wraz z komentarzem, analiza raportów sprzedaży i raportowanie wskaźników,
Prowadzenie kompletnej dokumentacji aktywności firmy z każdym powierzonym klientem
ścisła współpraca ze Specjalistami ds. Personalnych w obu zakładach produkcyjnych oraz ich wsparcie w codziennych zadaniach m.in. rekrutacje blue collars,
wsparcie procesów HR w biurze głównym i ich realizacja (m.in. onboarding, exit interniew etc.),
kompleksowa opieka nad programami szkoleniowymi,
przygotowanie i prowadzenie warsztatów, szkoleń i działań rozwojowych w organizacji,
wdrażanie inicjatyw w zakresie budowania wizerunku pracodawcy na Uczelniach, Biurach Karier, udział w targach pracy,
udział w wypracowaniu rozwiązań związanych z budowaniem zaangażowania pracowników,
przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań z prowadzonych działań,
udział w tworzeniu kultury organizacyjnej, w tym promocja wartości i postaw etycznych w biznesie,
ścisła współpraca z Dyrektorem Personalnym w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów (język niemiecki mile widziany)
Piotrkowska 60, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 04.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Administracyjna, regularna obsługa kluczowych klientów firmy, stały kontakt z centralami klientów,
Tworzenie ofert przetargowych, koordynowanie procesu zatwierdzania i podpisywania umów, zakładania cenników,
Koordynowanie działań promocyjnych klientów,
Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów,
Koordynowanie procesu zamówień, zarządzaniem stanem magazynowym, dbanie o terminowość zamówień,
Koordynowanie procesu reklamacji od klienta, rejestracja reklamacji,
Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby firmy oraz klientów,
Aktywny udział w procesie kreowania nowych produktów,
Koordynowanie procesu zamówień wysyłki prób dla klienta,
Zarządzanie fakturami spornymi oraz wyjaśnianie zakwestionowanych faktur,
Współpraca z innymi działami w zakresie wykonywania powyższych zadań - z Logistyką, Transportem, działem Badań i Rozwoju, Planowania, Controllingu, Jakości
Nawiązywanie współpracy z potencjalnymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów do współpracy zgodnie z przyjętą strategią,
Utrzymywanie dobrej relacji z powierzonymi klientami poprzez regularny kontakt z nimi oraz bieżącą obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie negocjacji handlowych,
Kształtowanie polityki cenowej, tworzenie ofert dla klientów, nadzór nad powierzonym budżetem,
Przygotowywanie prognoz wielkości zakupów klienta na dany okres, nadzorowanie prognoz sprzedaży vs obecny stock vs produkcja,
Koordynowanie prac wdrożeniowych nowych projektów - współpraca z Project Managerem, działem Badań i Rozwoju oraz działem Jakości,
Koordynowanie wszelkich projektów prowadzonych w związku z obsługą swoich klientów, m.in. procesu akceptacji umów handlowych z klientami oraz wewnętrznie w firmie,
Koordynowanie procesu zamówień i działań promocyjnych,
Analiza rynku i konkurencji, analiza półek, analiza innowacji i trendów na rynku lodów,
Dbanie o utrzymanie odpowiedniego stocku lodów w sezonie i wyprzedaży całkowitej po sezonie, zgodnie z przyjętymi wskaźnikami, optymalizacja stanu wyrobu gotowego i opakowań,
Koordynacja procesu reklamacji od klientów i raportowanie jego wyniku,
Windykacja należności, zarządzanie spornymi fakturami wystawionymi przez klientów (opis) oraz wyjaśnianie faktur zakwestionowanych przez klientów,
Przygotowywanie stosownych raportów wraz z komentarzem, analiza raportów sprzedaży i raportowanie wskaźników,
Prowadzenie kompletnej dokumentacji aktywności firmy z każdym powierzonym klientem
Administracyjna, regularna obsługa niemieckojęzycznych klientów firmy (centrale kluczowych dyskontów), stały kontakt z klientem,
Tworzenie ofert przetargowych, koordynowanie procesu zatwierdzania i podpisywania umów, zakładania cenników,
Koordynowanie działań promocyjnych klientów,
Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów,
Koordynowanie procesu zamówień, zarządzaniem stanem magazynowym, dbanie o terminowość zamówień,
Koordynowanie procesu reklamacji od klienta, rejestracja reklamacji,
Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby firmy oraz klientów,
Aktywny udział w procesie kreowania nowych produktów,
Koordynowanie procesu zamówień wysyłki prób dla klienta,
Zarządzanie fakturami spornymi oraz wyjaśnianie zakwestionowanych faktur,
Współpraca z innymi działami w zakresie wykonywania powyższych zadań - z Logistyką, Transportem, działem Badań i Rozwoju, Planowania, Controllingu, Jakości
Nawiązywanie współpracy z potencjalnymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów do współpracy zgodnie z przyjętą strategią,
Utrzymywanie dobrej relacji z powierzonymi klientami poprzez regularny kontakt z nimi oraz bieżącą obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie negocjacji handlowych,
Kształtowanie polityki cenowej, tworzenie ofert dla klientów, nadzór nad powierzonym budżetem,
Przygotowywanie prognoz wielkości zakupów klienta na dany okres, nadzorowanie prognoz sprzedaży vs obecny stock vs produkcja,
Koordynowanie prac wdrożeniowych nowych projektów - współpraca z Project Managerem, działem Badań i Rozwoju oraz działem Jakości,
Koordynowanie wszelkich projektów prowadzonych w związku z obsługą swoich klientów, m.in. procesu akceptacji umów handlowych z klientami oraz wewnętrznie w firmie,
Koordynowanie procesu zamówień i działań promocyjnych,
Analiza rynku i konkurencji, analiza półek, analiza innowacji i trendów na rynku lodów,
Dbanie o utrzymanie odpowiedniego stocku lodów w sezonie i wyprzedaży całkowitej po sezonie, zgodnie z przyjętymi wskaźnikami, optymalizacja stanu wyrobu gotowego i opakowań,
Koordynacja procesu reklamacji od klientów i raportowanie jego wyniku,
Windykacja należności, zarządzanie spornymi fakturami wystawionymi przez klientów (opis) oraz wyjaśnianie faktur zakwestionowanych przez klientów,
Przygotowywanie stosownych raportów wraz z komentarzem, analiza raportów sprzedaży i raportowanie wskaźników,
Prowadzenie kompletnej dokumentacji aktywności firmy z każdym powierzonym klientem
Administracyjna, regularna obsługa niemieckojęzycznych klientów firmy (centrale kluczowych dyskontów), stały kontakt z klientem,
Tworzenie ofert przetargowych, koordynowanie procesu zatwierdzania i podpisywania umów, zakładania cenników,
Koordynowanie działań promocyjnych klientów,
Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów,
Koordynowanie procesu zamówień, zarządzaniem stanem magazynowym, dbanie o terminowość zamówień,
Koordynowanie procesu reklamacji od klienta, rejestracja reklamacji,
Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby firmy oraz klientów,
Aktywny udział w procesie kreowania nowych produktów,
Koordynowanie procesu zamówień wysyłki prób dla klienta,
Zarządzanie fakturami spornymi oraz wyjaśnianie zakwestionowanych faktur,
Współpraca z innymi działami w zakresie wykonywania powyższych zadań - z Logistyką, Transportem, działem Badań i Rozwoju, Planowania, Controllingu, Jakości
Administracyjna, regularna obsługa niemieckojęzycznych klientów firmy (centrale kluczowych dyskontów), stały kontakt z klientem,
Tworzenie ofert przetargowych, koordynowanie procesu zatwierdzania i podpisywania umów, zakładania cenników,
Koordynowanie działań promocyjnych klientów,
Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów,
Koordynowanie procesu zamówień, zarządzaniem stanem magazynowym, dbanie o terminowość zamówień,
Koordynowanie procesu reklamacji od klienta, rejestracja reklamacji,
Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby firmy oraz klientów,
Aktywny udział w procesie kreowania nowych produktów,
Koordynowanie procesu zamówień wysyłki prób dla klienta,
Zarządzanie fakturami spornymi oraz wyjaśnianie zakwestionowanych faktur,
Współpraca z innymi działami w zakresie wykonywania powyższych zadań - z Logistyką, Transportem, działem Badań i Rozwoju, Planowania, Controllingu, Jakości
Ustrukturyzowanie, uporządkowanie i integracja baz danych z różnych źródeł,
Analizowanie dużych ilości danych, wizualizacja wyników, prezentowanie wniosków
i rekomendacji na bazie przygotowanych analiz wraz z wdrożeniem ich za pomocą odpowiednich do tego narzędzi analitycznych (Phyton, R, Power BI, Excel, SQL, Big Query)
Dostarczanie raportów/analiz/modeli oraz za automatyzacja regularnych procesów analitycznych,
Wspieranie procesów podejmowania decyzji w oparciu o rozwój narzędzi i analizę danych,
Budowanie wiedzy z zakresu zaawansowanej analityki i dzielenie się nią z zespołem analiz
Rozwijanie i profesjonalna obsługa kluczowych klientów – dyskonty,
Negocjowanie warunków współpracy i tworzenie ofert,
Przygotowywanie prognoz wielkości zakupów klienta na dany okres,
Analiza rynku i konkurencji,
Przygotowywanie stosownych raportów wraz z komentarzem
Jeśli masz doświadczenie w powyższym obszarze, możemy zaproponować Ci stanowisko Junior Key Account Managera, który blisko będzie współpracował ze Specjalistą, wspomagającym proces sprzedaży w back-office
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta z językiem niemieckim
Łódź
Wygasła: 22.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- administracyjna obsługa niemieckojęzycznych kluczowych klientów firmy (sieci handlowe)
- sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby firmy oraz klientów
- koordynowanie procesu reklamacji od klienta
- koordynowanie procesu zamówień i działań promocyjnych klientów
- monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów
- aktywny udział w procesie tworzenia nowych produktów
Pobieranie próbek surowców, opakowań, półproduktów i wyrobów gotowych do analiz wewnętrznych i zewnętrznych. Wykonywanie analiz fizyko-chemicznych i/lub mikrobiologicznych sensorycznych, ocena zgodności ze specyfikacją. Ocena uzyskanych wyników. Zwolnienie surowców i opakowań do produkcji. Zgłaszanie reklamacji do dostawców w przypadku nieprawidłowości. Raportowanie wyników badań;
Przeprowadzanie badań wody i ścieków;
Kontrola CCP na linii produkcyjnej;
Kontrola stanu sanitarnego maszyn, urządzeń, hal produkcyjnych;
Współpraca z działem produkcji w celu wyeliminowania zauważonych nieprawidłowości
Kompleksowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów,
Weryfikacja i nadzór nad jakościowymi i technicznymi wymaganiami związanymi z wdrożeniem nowych produktów,
Koordynacja realizowanych projektów,
Podział projektu na etapy działań oraz przygotowywanie odpowiadających im zadań,
Określanie harmonogramu projektu,
Prowadzenie dokumentacji projektowej,
Organizacja spotkań projektowych,
Nadzorowanie prac zespołu projektowego oraz monitorowanie prac innych działów w ramach realizowanego projektu,
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu,
Inicjowanie zadań usprawniających prowadzenie projektów oraz obiegu informacji,
Inicjowanie zadań zmierzających do optymalizacji istniejących produktów, ujednolicania komponentów i receptur,
Kreowanie i zgłaszanie pomysłów dla nowych produktów na nadchodzące sezony,
Zbieranie wiedzy o działaniach konkurencji, wprowadzonych nowościach czy nowych rozwiązaniach technologicznych poprzez obserwacje rynku, stron internetowych, mediów społecznościowych oraz portali branżowych