Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Informatycznej
Poznań
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Instalacja, konfiguracja i utrzymanie sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania
Diagnozowanie i usuwanie usterek sprzętowych i programowych
Udzielanie bezpośredniego i zdalnego wsparcia technicznego dla pracowników w zakresie użytkowania systemów operacyjnych, pakietów biurowych i aplikacji firmowych
Monitorowanie pracy systemów komputerowych, sieci oraz zapewnienie bezpieczeństwa danych
Zarządzanie kontami użytkowników, uprawnieniami oraz dostępem do zasobów IT
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych interwencji i napraw w systemie helpdesk
Współpraca z dostawcami sprzętu i usług informatycznych w celu rozwiązywania problemów technicznych
Specjalista / Specjalistka ds. Inwentaryzacji i Sprzedaży
Poznań
Wygasła: 14.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikacja dokumentacji z inwentaryzacji budynku z innymi dokumentami oraz ze stanem rzeczywistym (współpraca z innymi komórkami w organizacji) oraz wyjaśnianie rozbieżności
Prowadzenie korespondencji m.in. z użytkownikami zasobu/zarządcami budynków wspólnot mieszkaniowych w zakresie dotyczącym dokumentacji z inwentaryzacji budynku
Przygotowywanie zleceń na wykonanie operatu z inwentaryzacji budynku/aktualizacji operatów z inwentaryzacji budynku oraz kontrola formalna i merytoryczna dokumentacji
Opracowywanie kartotek budynków/zbiorczych zestawień lokali
Obsługa spraw dot. funkcjonowania Społecznej Agencji Najmu - uzgadnianie warunków z właścicielami lokali, przygotowywanie ofert najmu lokali, oględziny oraz prezentacja lokali, przygotowywanie umów dzierżawy i umów najmu, bieżąca obsługa umów najmu (rozliczanie płatności, nadzór nad zgłaszanymi usterkami, kontrola terminowości zawartych umów)
Obsługa spraw dot. programu najmu lokali ze wsparciem - przygotowywanie i składanie ofert osobom uprawnionym, prezentacja lokali, sporządzanie umów najmu i przekazywanie lokali, bieżąca współpraca z organizacjami sprawującymi nadzór nad lokalami i beneficjentami programu
Udział w projekcie związanym z dostarczaniem lokali zamiennych osobom zajmującym lokale w budynkach przewidzianych do opróżnienia
Weryfikacja wniosków osób ubiegających się o zamianę na lokale w nowych budynkach przy ul. Darzyborskiej i Nadolnik - projekt zagospodarowania lokali w powstających budynkach
Realizacja bieżących zadań organizacyjnych - pomoc przy bieżących sprawach pracownikom merytorycznym, weryfikacja i uzupełnianie rejestrów prowadzonych spraw, archiwizacja akt
Pracownik ds. porządkowo-konserwatorskich - Grupa Mobilna
Poznań
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymanie porządku w nieruchomościach Spółki, a w tym:
Wykonywanie prac porządkowych w zasobie ZKZL - budynkach oraz terenach przyległych (m.in. koszenie trawy, grabienie liści, odśnieżanie, pielęgnacja nasadzeń)
Utrzymywanie w czystości parkingu
Zgłaszanie na bieżąco wszelkich awarii i usterek
Drobne naprawy lub wymiany (m.in. wymiana żarówek, malowanie)
Podejmowanie działań interwencyjnych w związku ze zgłoszeniem o braku porządku
Nadzór nad sprawami z zakresu rozliczeń mediów i weryfikacji kosztów eksploatacji w oparciu o regulamin rozliczeń mediów i akty prawne
Generowanie zamówień publicznych na wykonanie rozliczenia kosztów mediów w oparciu o odczyty podzielników oraz urządzeń pomiarowych, w tym prowadzenie negocjacji z Wykonawcami nt. warunków realizacji prac oraz przygotowanie i zawarcie umów na realizacje powyższych prac
Weryfikacja umów eksploatacyjnych
Merytoryczne zatwierdzanie faktur
Nadzór nad ewidencją dot. upływu ważności legalizacji urządzeń pomiarowych i ich wymiany
Specjalista / Specjalistka ds. Wspólnot Mieszkaniowych
Poznań
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Reprezentowanie Miasta Poznań i ZKZL sp. z o.o. we wspólnotach mieszkaniowych w sprawach dot. nieruchomości wspólnych na podstawie zawartych umów i udzielonych pełnomocnictw
Przygotowywanie pism, ofert, umów najmu i innych dokumentów
Weryfikowanie treści uchwał wspólnot mieszkaniowych
Kontakt z właścicielami lokali, zarządami wspólnot, administratorami, zarządcami, najemcami itp
Pracownik ds. porządkowo-konserwatorskich - Grupa Mobilna
Poznań
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymanie porządku w nieruchomościach Spółki, a w tym:
Wykonywanie prac porządkowych w zasobie ZKZL - budynkach oraz terenach przyległych (m.in. koszenie trawy, grabienie liści, odśnieżanie, pielęgnacja nasadzeń)
Utrzymywanie czystości na parkingu
Zgłaszanie na bieżąco wszelkich awarii i usterek
Drobne naprawy lub wymiany (m.in. wymiana żarówek, malowanie)
Podejmowanie działań interwencyjnych w związku ze zgłoszeniem o braku porządku
Reprezentacja Miasta Poznań i ZKZL sp. z o.o. we wspólnotach mieszkaniowych w sprawach dotyczących nieruchomości wspólnych
Prowadzenie spraw związanych z nieruchomościami stanowiącymi własność wspólnot mieszkaniowych
Weryfikacja treści uchwał wspólnot mieszkaniowych
Kontakt z właścicielami lokali, zarządami wspólnot, administratorami, zarządcami, najemcami i innymi jednostkami w sprawach dotyczących nieruchomości
Weryfikacja planów gospodarczych i rzeczowo-finansowych przedstawianych przez zarządy wspólnot, zarządców i administratorów
Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych i w innych spotkaniach związanych z funkcjonowaniem Miasta lub ZKZL sp. z o.o. jako właścicieli lokali w budynkach wspólnot
Analizowanie stanów prawnych nieruchomości
Prowadzenie m. in. spraw związanych ze zbyciem części wspólnych nieruchomości, dostosowaniem nieruchomości wspólnych do wymogów prawa budowlanego, zmianami zarządców lub administratorów obsługujących nieruchomości wspólne, opracowaniem koncepcji zagospodarowania nieruchomości
Weryfikacja dokumentacji z inwentaryzacji budynku z innymi dokumentami oraz ze stanem rzeczywistym
Prowadzenie korespondencji m.in. z użytkownikami zasobu/zarządcami budynków wspólnot mieszkaniowych w zakresie dotyczącym dokumentacji z inwentaryzacji budynku
Przygotowywanie zlecenia na wykonanie operatu z inwentaryzacji budynku/aktualizacji operatu z inwentaryzacji budynku oraz kontrola formalna i merytoryczna operatów
Opracowywanie kartotek budynków/zbiorczych zestawień lokali
Prowadzenie w ograniczonym zakresie czynności związanych z przygotowaniem nieruchomości do zbycia
Prowadzenie czynności związanych z przygotowaniem stanowiska dot. nabycia nieruchomości
Prowadzenie korespondencji z lokatorami w zakresie wykupu lokalu
Prowadzenie spraw związanych z zamianą mieszkań: rejestracja zgłoszeń lokali do zamiany, składanie propozycji zamiany uczestnikom programu zamiany mieszkań oraz realizacja zamiany mieszkań
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów
Prowadzenie i obsługa spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
Uzupełnianie wewnętrznych rejestrów na potrzeby zespołu
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki
Reprezentacja Miasta Poznań i ZKZL sp. z o.o. we wspólnotach mieszkaniowych w sprawach dotyczących nieruchomości wspólnych
Prowadzenie spraw związanych z nieruchomościami stanowiącymi własność wspólnot mieszkaniowych
Weryfikacja treści uchwał wspólnot mieszkaniowych
Kontakt z właścicielami lokali, zarządami wspólnot, administratorami, zarządcami, najemcami i innymi jednostkami w sprawach dotyczących nieruchomości
Weryfikacja planów gospodarczych i rzeczowo-finansowych
Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych i w innych spotkaniach związanych z funkcjonowaniem Miasta lub ZKZL sp. z o.o. jako właścicieli lokali w budynkach wspólnot
Analizowanie stanów prawnych nieruchomości
Prowadzenie m. in. spraw związanych ze zbyciem części wspólnych nieruchomości, dostosowaniem nieruchomości wspólnych do wymogów prawa budowlanego, zmianami zarządców lub administratorów obsługujących nieruchomości wspólne, opracowaniem koncepcji zagospodarowania nieruchomości
sprawowanie nadzoru nad ruchem na Dworcu, w tym obsługa monitoringu wizyjnego
kompleksowa i rzetelna obsługa Przewoźników w zakresie: wyznaczania stanowisk, uzgodnienia i przyjmowania zgłoszeń od Przewoźników odnośnie wjazdu, opóźnień czy odwołania kursów
kompleksowa obsługa systemów funkcjonujących na Dworcu w zakresie rozkładów jazdy: Dworzec SQL, Tracker
udzielanie informacji Podróżnym na zapytania w sprawach rozkładu jazdy i innych spraw związanych z obsługą pasażerską
sporządzanie dokumentacji w zakresie wjazdów Przewoźników na Dworzec
bieżąca współpraca z Kierownikiem Dworca, innymi działami merytorycznymi i technicznymi, ochroną Dworca, podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań
prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (wprowadzenie Wykonawcy, nadzór nad pracami, odbiór robót)
nadzór nad realizacją prac eksploatacyjnych i remontowych wykonywanych przez firmy zewnętrzne
odbiór techniczny prac remontowo-budowlanych wynikających z umów najmu i zawartych porozumień, weryfikacja kosztów, nakładów
przygotowywanie kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji technicznej np. STWiOR , PFU na prace remontowo-budowlane
obsługa klienta w zakresie zgłaszanych usterek i awarii
współpraca w zakresie realizowanych zadań z właściwymi komórkami Spółki administratorami, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, Miejskim Konserwatorem Zabytków, Wydziałem Urbanistyki i Architektury oraz innymi jednostkami organizacyjnymi (w zależności od potrzeb)
bieżący monitoring nieruchomości pod kątem stanu technicznego i prac koniecznych do wykonania
sporządzanie okresowych sprawozdań stanowiskowych w zakresie powierzonych zadań
przygotowywanie analizy potrzeb w zakresie robót remontowych w odniesieniu do konkretnych nieruchomości
sporządzanie opinii i analiz w zakresie stanu technicznego obiektów, budynków, części nieruchomości i innych składników zarządzanego zasobu
wykonywanie czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane w przypadku zaistnienia katastrofy budowlanej
kompleksowa obsługa procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla (publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja kandydatów, organizacja i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, udzielanie feedbacku kandydatom)
wdrażanie pomysłów i rozwiązań wspierających proces pozyskania najlepszych kandydatów, utrzymania pracowników i ich zaangażowania
identyfikacja potrzeb rozwojowych pracowników oraz planowanie i organizacja procesu szkoleń i rozwoju pracowników
rozliczanie kosztów zrealizowanych szkoleń i programów rozwojowych
realizacja procesu onboardingu oraz exit interview
uczestnictwo w projektach związanych z zarządzaniem potencjałem ludzkim w firmie oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w tym zakresie
prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (wprowadzenie Wykonawcy, nadzór nad pracami, odbiór robót)
nadzór nad realizacją prac eksploatacyjnych i remontowych wykonywanych przez firmy zewnętrzne
odbiór techniczny prac remontowo-budowlanych wynikających z umów najmu i zawartych porozumień, weryfikacja kosztów, nakładów
przygotowywanie kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji technicznej np. STWiOR , PFU na prace remontowo-budowlane
obsługa klienta w zakresie zgłaszanych usterek i awarii
współpraca w zakresie realizowanych zadań z właściwymi komórkami Spółki administratorami, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, Miejskim Konserwatorem Zabytków, Wydziałem Urbanistyki i Architektury oraz innymi jednostkami organizacyjnymi (w zależności od potrzeb)
bieżący monitoring nieruchomości pod kątem stanu technicznego i prac koniecznych do wykonania
sporządzanie okresowych sprawozdań stanowiskowych w zakresie powierzonych zadań
przygotowywanie analizy potrzeb w zakresie robót remontowych w odniesieniu do konkretnych nieruchomości
sporządzanie opinii i analiz w zakresie stanu technicznego obiektów, budynków, części nieruchomości i innych składników zarządzanego zasobu
wykonywanie czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane w przypadku zaistnienia katastrofy budowlanej
obsługa klientów kontaktujących się bezpośrednio, telefonicznie lub elektronicznie, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Klienta
obsługa klientów kontaktujących się bezpośrednio, telefonicznie lub elektronicznie, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Klienta
wydawanie wszelkiego rodzaju druków i wniosków związanych z zarządzanym zasobem oraz pomoc w ich wypełnieniu
wydawanie wszelkiego rodzaju druków i wniosków związanych z zarządzanym zasobem oraz pomoc w ich wypełnieniu
współpraca z pracownikami Punktu Obsługi Klienta, innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z firmami zewnętrznymi w ramach powierzonych czynności, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Klienta i zasobu
obsługa i ewidencja korespondencji w systemu elektronicznego obiegu dokumentów w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Klienta
obsługa i ewidencja korespondencji w systemu elektronicznego obiegu dokumentów w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Klienta
ewidencja zgłoszonych awarii w systemie Intranet w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Klienta i zasobu
ewidencja zgłoszonych awarii w systemie Intranet w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Klienta i zasobu
reprezentacja Miasta Poznań i ZKZL Sp. Z o.o. we wspólnotach mieszkaniowych w sprawach dotyczących nieruchomości wspólnych na podstawie zawartych umów i udzielonych pełnomocnictw
prowadzenie spraw związanych z nieruchomościami stanowiącymi własność wspólnot mieszkaniowych z udziałem Miasta Poznania lub Spółki ZKZL
weryfikacja treści uchwał wspólnot mieszkaniowych głosowanych w trybie indywidualnego zbierania głosów przed ich akceptacją przez Pełnomocnika Miasta
kontakt z właścicielami lokali, zarządami wspólnot, administratorami, zarządcami, najemcami i innymi jednostkami w sprawach dotyczących nieruchomości z udziałem Miasta lub ZKZL Sp. z o.o., dokonywanie uzgodnień i udział w konsultacjach z członkami wspólnot mieszkaniowych i zarządcami nieruchomości wspólnych, udzielanie informacji w sprawach dotyczących wspólnot mieszkaniowych
kontrola działalności zarządów wspólnot, zarządców nieruchomości wspólnych i administratorów nieruchomości, pod względem merytorycznym kosztów, rozliczeń, sprawozdań finansowych, składanych przez zarządy, zarządców i administratorów nieruchomości, weryfikacja planów gospodarczych, i rzeczowo-finansowych, przedstawianych przez zarządy wspólnot, zarządców i administratorów
przygotowanie pod podpis przełożonych korespondencji ze współwłaścicielami, właścicielami lokali, zarządami wspólnot, zarządcami, administratorami i najemcami
udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych i w innych spotkaniach związanych z funkcjonowaniem Miasta lub ZKZL sp. z o.o. jako właścicieli lokali w budynkach wspólnot
analizowanie stanów prawnych nieruchomości
prowadzenie m. in. spraw związanych ze zbyciem części wspólnych nieruchomości, dostosowaniem nieruchomości wspólnych do wymogów prawa budowlanego, zmianami zarządców lub administratorów obsługujących nieruchomości wspólne, opracowaniem koncepcji zagospodarowania nieruchomości
współpraca z właścicielami lokali w zakresie regulacji udziałów w nieruchomości wspólnej, przypisanych do poszczególnych lokali
prowadzenie działań promocyjnych sprzedaży biletów w zakresie obsługiwanych przez dworzec systemów sprzedaży biletów
sprzedaż biletów w komunikacji krajowej i międzynarodowej w systemach sprzedaży, w tym obsługa kasy fiskalnej i terminala do obsługi bezgotówkowej
sporządzanie dokumentacji i rozliczeń za sprzedane bilety
przygotowanie gotówki do banku zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi
informowanie pasażerów o rozkładach jazdy /odjazdach i przyjazdach, stanowiskach/ autobusów z dworca oraz kwestiach związanych ze sprzedażą i zwrotem biletów
udzielanie pasażerom wyczerpujących informacji o rozkładzie jazdy /odjazdach i przyjazdach, stanowiskach/ i połączeniach z dworca, kwestiach dot. regulaminu dworca, sprzedaży i zwrotów biletów w oparciu o posiadane programy, dokumenty i informacje
udzielanie informacji podróżnym na zapytania przesyłane drogą elektroniczną w sprawach rozkładu jazdy i innych spraw związanych z obsługą pasażerską
prowadzenie działań promocyjnych sprzedaży biletów w zakresie obsługiwanych przez dworzec systemów sprzedaży biletów
sprzedaż biletów w komunikacji krajowej i międzynarodowej w systemach sprzedaży, w tym obsługa kasy fiskalnej i terminala do obsługi bezgotówkowej
sporządzanie dokumentacji i rozliczeń za sprzedane bilety
przygotowanie gotówki do banku zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi
obsługa spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem umów na obsługę węzłów cieplnych, kotłowni gazowych, kotłowni węglowych, wymian liczników, konserwacji logoterm
prowadzenie korespondencji z najemcami oraz dostawcami
obsługa wniosków dot. wymiany liczników
obsługa wniosków dot. montażu pierwotnego
przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na konserwację logoterm
przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na wymianę wodomierzy i ciepłomierzy
kontrola nad podpisanymi umowami w powyższym zakresie
wykonywanie czynności związanych z zamówieniami publicznymi, w tym przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego, generowanie zamówień publicznych w trybie podstawowym
współpraca z Biurem Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania w zakresie działalności Spółki - odbiór i przekazywanie korespondencji właściwym osobom/komórkom merytorycznym, rejestracja zobowiązań Wspólnika nałożonych na Zarząd lub Radę Nadzorczą, monitorowanie wykonywania zobowiązań przez organy Spółki
organizacja i obsługa administracyjna posiedzeń Rady Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników, protokołowanie posiedzeń organów Spółki
sporządzanie projektów pełnomocnictw i upoważnień w ramach Spółki
prowadzenie Księgi Udziałów Spółki, realizacja wpisów do KRS oraz do Ksiąg Wieczystych, ewidencjonowanie oraz przechowywanie dokumentów korporacyjnych Spółki
aktualizacja dokumentów korporacyjnych Spółki m.in. projektu regulaminu Rady Nadzorczej i regulaminu Zarządu
prowadzenie ksiąg protokołów oraz rejestru uchwał/zarządzeń Spółki wraz z monitorowaniem ich realizacji przez komórki organizacyjne
prowadzenie rejestru uchwał Rady Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników
monitorowanie aktów prawa miejscowego w zakresie ich wpływu na działalność Spółki oraz monitorowanie ich realizacji w Spółce
informowanie komórek organizacyjnych w zakresie uchwał oraz innych zaleceń organów Spółki oraz monitorowanie ich realizacji
prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (wprowadzenie Wykonawcy, nadzór nad pracami, odbiór robót)
nadzór nad realizacją prac eksploatacyjnych i remontowych wykonywanych przez firmy zewnętrzne
odbiór techniczny prac remontowo-budowlanych wynikających z umów najmu i zawartych porozumień, weryfikacja kosztów, nakładów
przygotowywanie kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji technicznej np. STWiOR , PFU na prace remontowo-budowlane
obsługa klienta w zakresie zgłaszanych usterek i awarii
współpraca w zakresie realizowanych zadań z właściwymi komórkami Spółki administratorami, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, Miejskim Konserwatorem Zabytków, Wydziałem Urbanistyki i Architektury oraz innymi jednostkami organizacyjnymi (w zależności od potrzeb)
bieżący monitoring nieruchomości pod kątem stanu technicznego i prac koniecznych do wykonania
sporządzanie okresowych sprawozdań stanowiskowych w zakresie powierzonych zadań
przygotowywanie analizy potrzeb w zakresie robót remontowych w odniesieniu do konkretnych nieruchomości
sporządzanie opinii i analiz w zakresie stanu technicznego obiektów, budynków, części nieruchomości i innych składników zarządzanego zasobu
wykonywanie czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane w przypadku zaistnienia katastrofy budowlanej
wsparcie Działu Prawnego Spółki w bieżącej obsłudze, w tym przede wszystkim w przygotowywaniu i sporządzaniu pism procesowych oraz projektów opinii prawnych
zastępstwo procesowe przed sądami
gromadzenie dokumentów i pozyskiwanie informacji niezbędnych do prowadzenia spraw
kontakt z sądami, organami administracji publicznej i organami egzekucyjnymi
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji w postaci akt sprawy
prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (wprowadzenie Wykonawcy, nadzór nad pracami, odbiór robót),
nadzór nad realizacją prac eksploatacyjnych i remontowych wykonywanych przez firmy zewnętrzne,
odbiór techniczny prac remontowo-budowlanych wynikających z umów najmu i zawartych porozumień, weryfikacja kosztów, nakładów,
przygotowywanie kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji technicznej np. STWiOR , PFU na prace remontowo-budowlane,
obsługa klienta w zakresie zgłaszanych usterek i awarii,
współpraca w zakresie realizowanych zadań z właściwymi komórkami Spółki, administratorami, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, Miejskim Konserwatorem Zabytków, Wydziałem Urbanistyki i Architektury oraz innymi jednostkami organizacyjnymi (w zależności od potrzeb),
bieżący monitoring nieruchomości pod kątem stanu technicznego i prac koniecznych do wykonania,
sporządzanie okresowych sprawozdań stanowiskowych w zakresie powierzonych zadań,
przygotowywanie analizy potrzeb w zakresie robót remontowych w odniesieniu do konkretnych nieruchomości,
sporządzanie opinii i analiz w zakresie stanu technicznego obiektów, budynków, części nieruchomości i innych składników zarządzanego zasobu,
wykonywanie czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane w przypadku zaistnienia katastrofy budowlanej
weryfikowanie i zgłaszanie braków w kompletności elektronicznej dokumentacji technicznej dotyczącej budynków Wspólnot Mieszkaniowych pozostających w dzierżawie Spółki
ewidencjonowanie w rejestrze danych stanowiących treść elektronicznej dokumentacji technicznej
zgłaszanie niespójności, błędów i braków w zgromadzonych danych oraz ich wyjaśnianie i uzupełnianie
Realizacja działań w obszarze doskonalenia procesowego oraz wdrażania metodologii i narzędzi w tym zakresie,
Bieżące prowadzenie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem i usprawnianiem procesów, w tym inwentaryzacji zasobów Spółki,
Optymalizacja i ciągłe doskonalenie procesów usługowych realizowanych w Spółce, w tym inicjowanie i implementacja nowych rozwiązań m.in. w celu poprawy jakości, wzrostu wydajności, skrócenia czasu trwania procesu czy redukcji kosztów,
Udział w tworzeniu procedur, regulaminów, dokumentacji i instrukcji,
Standaryzacja nowo wdrożonych i obecnych procesów,
Wsparcie kierownika działu w budowaniu i analizie istniejących procesów,
Udział we wdrażaniu zintegrowanego systemu informatycznego,
Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby działu i Spółki,
sprawowanie nadzoru nad ruchem na Dworcu, w tym obsługa monitoringu wizyjnego,
kompleksowa i rzetelna obsługa przewoźników w zakresie: wyznaczania stanowisk, uzgodnienia wjazdów, przyjmowania zgłoszeń odnośnie wjazdu, opóźnień czy odwołania kursów,
kompleksowa obsługa systemów funkcjonujących na Dworcu w zakresie rozkładów jazdy: Dworzec SQL, Tracker,
udzielanie podróżnym informacji w sprawach rozkładu jazdy i innych kwestiach związanych z obsługą pasażerską,
sporządzanie dokumentacji w zakresie wjazdów przewoźników na Dworzec,
bieżąca współpraca z Kierownikiem Dworca, innymi działami merytorycznymi i technicznymi, ochroną Dworca oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań,
planowanie i organizacja prac przygotowawczych do inwentaryzacji nieruchomości będących w zarządzie Spółki (działki, zabudowania, lokale, wyposażenie, stan techniczny)
współpraca z terenowymi Punktami Obsługi Klienta w zakresie pozyskiwania danych do arkuszy wycen
przygotowywanie arkuszy wycen oraz dokumentacji przetargowej
harmonogramowanie inwentaryzacji nieruchomości oraz nadzorowanie jej przeprowadzania w sposób kompletny i terminowy
określanie potencjalnych rekomendacji działań zabezpieczających lub optymalizujących majątek
obsługa aplikacji inwentaryzacyjnej
aktywne uczestnictwo w optymalizacji procesów oraz tworzeniu zasad nadzoru nad nieruchomościami będącymi w zarządzie Spółki
sporządzanie raportów i zestawień inwentaryzacyjnych
prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (wprowadzenie Wykonawcy, nadzór nad pracami, odbiór robót),
nadzór nad realizacją usług eksploatacyjnych i remontowych wykonywanych przez firmy zewnętrzne,
odbiór techniczny prac remontowo-budowlanych wynikających z umów najmu i zawartych porozumień, weryfikacja kosztów, nakładów,
przygotowywanie kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji technicznej np. STWiOR, PFU na prace remontowo-budowlane,
obsługa klienta w zakresie zgłaszanych usterek i awarii,
współpraca w zakresie realizowanych zadań z właściwymi komórkami Spółki, administratorami, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, Miejskim Konserwatorem Zabytków, Wydziałem Urbanistyki i Architektury oraz innymi jednostkami organizacyjnymi (w zależności od potrzeb),
bieżący monitoring nieruchomości pod kątem stanu technicznego i prac koniecznych do wykonania,
sporządzanie sprawozdań dotyczących wydatkowanych środków finansowych związanych z eksploatacją i remontami zasobu
prowadzenie spraw związanych z obsługą umów najmu lokali użytkowych, w tym przygotowywanie i zawieranie umów najmu, aneksów do tych umów, umów o korzystanie oraz obsługa zawartych umów
negocjowanie warunków finansowych umów najmu
nadzór na prawidłową realizacją umowy przez najemcę
przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i interwencje w sprawach objętych pracą działu
bezpośrednia obsługa klienta
przygotowywanie niezbędnych informacji w celach sprawozdawczych na potrzeby działu
Pracownik Dworca autobusowego Poznań Główny - Dyspozytor Ruchu
Matyi 2, Wilda, Poznań
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
sprawowanie nadzoru nad ruchem na Dworcu, w tym obsługa monitoringu wizyjnego,
kompleksowa i rzetelna obsługa przewoźników w zakresie: wyznaczania stanowisk, uzgodnienia wjazdów, przyjmowania zgłoszeń odnośnie wjazdu, opóźnień czy odwołania kursów,
kompleksowa obsługa systemów funkcjonujących na Dworcu w zakresie rozkładów jazdy: Dworzec SQL, Tracker,
udzielanie podróżnym informacji w sprawach rozkładu jazdy i innych kwestiach związanych z obsługą pasażerską,
sporządzanie dokumentacji w zakresie wjazdów przewoźników na Dworzec,
bieżąca współpraca z Kierownikiem Dworca, innymi działami merytorycznymi i technicznymi, ochroną Dworca oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań
prowadzenie spraw związanych z obsługą umów najmu lokali użytkowych, w tym przygotowywanie i zawieranie umów najmu, aneksów do tych umów, umów o korzystanie oraz obsługa zawartych umów
negocjowanie warunków finansowych umów najmu
nadzór na prawidłową realizacją umowy przez najemcę
przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i interwencje w sprawach objętych pracą działu
bezpośrednia obsługa klienta
przygotowywanie niezbędnych informacji w celach sprawozdawczych na potrzeby działu
prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (wprowadzenie Wykonawcy, nadzór nad pracami, odbiór robót),
nadzór nad realizacją usług eksploatacyjnych i remontowych wykonywanych przez firmy zewnętrzne,
odbiór techniczny prac remontowo-budowlanych wynikających z umów najmu i zawartych porozumień, weryfikacja kosztów, nakładów,
przygotowywanie kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji technicznej np. STWiOR, PFU na prace remontowo-budowlane,
obsługa klienta w zakresie zgłaszanych usterek i awarii,
współpraca w zakresie realizowanych zadań z właściwymi komórkami Spółki, administratorami, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, Miejskim Konserwatorem Zabytków, Wydziałem Urbanistyki i Architektury oraz innymi jednostkami organizacyjnymi (w zależności od potrzeb),
bieżący monitoring nieruchomości pod kątem stanu technicznego i prac koniecznych do wykonania,
sporządzanie sprawozdań dotyczących wydatkowanych środków finansowych związanych z eksploatacją i remontami zasobu
kompleksowa obsługa procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla (publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja kandydatów, organizacja i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, udzielanie feedbacku kandydatom)
wdrażanie pomysłów i rozwiązań wspierających proces pozyskania najlepszych kandydatów, utrzymania pracowników i ich zaangażowania
identyfikacja potrzeb rozwojowych pracowników oraz planowanie i organizacja procesu szkoleń i rozwoju pracowników
koordynowanie i rozwój procesu onboardingu oraz exit interview
organizacja i logistyka wybranych wydarzeń employer brandingowych wewnętrznych oraz zewnętrznych (m.in. warsztaty, targi pracy, projekty edukacyjne)
poszukiwanie nowych trendów, narzędzi, kanałów komunikacji oraz monitorowanie rynku w obszarze employer brandingu
uczestnictwo w projektach związanych z zarządzaniem potencjałem ludzkim w firmie oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w tym zakresie
planowanie i organizacja prac przygotowawczych do inwentaryzacji nieruchomości będących w zarządzie Spółki (działki, zabudowania, lokale, wyposażenie, stan techniczny)
współpraca z terenowymi Punktami Obsługi Klienta w zakresie pozyskiwania danych do arkuszy wycen
przygotowywanie arkuszy wycen oraz dokumentacji przetargowej
harmonogramowanie inwentaryzacji nieruchomości oraz przeprowadzanie jej w sposób kompletny i terminowy
określanie potencjalnych rekomendacji działań zabezpieczających lub optymalizujących majątek
obsługa aplikacji inwentaryzacyjnej
aktywne uczestnictwo w optymalizacji procesów oraz tworzeniu zasad nadzoru nad nieruchomościami będącymi w zarządzie Spółki
sporządzanie raportów i zestawień inwentaryzacyjnych
wykonywanie czynności związanych z zamówieniami publicznymi, w tym przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego, generowanie zamówień publicznych w trybie podstawowym
przygotowywanie zestawień oraz sprawozdań na potrzeby działu
prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (wprowadzenie Wykonawcy, nadzór nad pracami, odbiór robót),
nadzór nad realizacją usług eksploatacyjnych i remontowych wykonywanych przez firmy zewnętrzne,
odbiór techniczny prac remontowo-budowlanych wynikających z umów najmu i zawartych porozumień, weryfikacja kosztów, nakładów,
przygotowywanie kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji technicznej np. STWiOR , PFU na prace remontowo-budowlane,
obsługa klienta w zakresie zgłaszanych usterek i awarii,
współpraca w zakresie realizowanych zadań z właściwymi komórkami Spółki, administratorami, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, Miejskim Konserwatorem Zabytków, Wydziałem Urbanistyki i Architektury oraz innymi jednostkami organizacyjnymi (w zależności od potrzeb),
bieżący monitoring nieruchomości pod kątem stanu technicznego i prac koniecznych do wykonania,
sporządzanie sprawozdań dotyczących wydatkowanych środków finansowych związanych z eksploatacją i remontami zasobu
prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (wprowadzenie Wykonawcy, nadzór nad pracami, odbiór robót),
nadzór nad realizacją usług eksploatacyjnych i remontowych wykonywanych przez firmy zewnętrzne,
odbiór techniczny prac remontowo-budowlanych wynikających z umów najmu i zawartych porozumień, weryfikacja kosztów, nakładów,
przygotowywanie kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji technicznej np. STWiOR , PFU na prace remontowo-budowlane,
obsługa klienta w zakresie zgłaszanych usterek i awarii,
współpraca w zakresie realizowanych zadań z właściwymi komórkami Spółki, administratorami, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, Miejskim Konserwatorem Zabytków, Wydziałem Urbanistyki i Architektury oraz innymi jednostkami organizacyjnymi (w zależności od potrzeb),
bieżący monitoring nieruchomości pod kątem stanu technicznego i prac koniecznych do wykonania,
sporządzanie sprawozdań dotyczących wydatkowanych środków finansowych związanych z eksploatacją i remontami zasobu
administrowanie podległymi nieruchomościami oraz prowadzenie spraw w tym zakresie,
monitorowanie stanu technicznego i porządkowego nieruchomości,
kontrola przestrzegania przez użytkowników lokali obowiązujących regulaminów,
organizacja prac porządkowych i technicznych na nieruchomościach,
prowadzenie akt lokalowych,
przejmowanie oraz przekazywanie lokali/nieruchomości,
przygotowanie danych do deklaracji za odpady i ich aktualizacja,
sporządzanie Kart Punktowych Lokali,
prowadzenie i bieżące aktualizowanie akt zarządzanego zasobu, ewidencji zasobu i jego użytkowników, z uwzględnieniem wyposażenia budynków i lokali w istniejące instalacje,
obsługa klienta w zakresie zgodnym z profilem stanowiska pracy,
sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań,
nadzór nad wykonaniem usług eksploatacyjnych wykonywanych na nieruchomościach przez firmy zewnętrzne,
udział w komisyjnych przejęciach lokali, zlecanie opróżnienia lokali,
przygotowywanie odpowiedzi i pism w sprawach związanych z powierzonymi czynnościami służbowymi