Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
2) diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem i poszukiwanie skutecznych rozwiązań, wykonywanie drobnych napraw sprzętu informatycznego,
3) obsługa zgłoszeń, analiza i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemów informatycznych,
4) zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
5) analiza potrzeb i wdrażanie nowych rozwiązań, które mogą usprawnić pracę pracowników Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
6) administrowanie środowiskiem Active Directory - Windows 2019 Server,
7) organizowanie i nadzór nad naprawami serwisowymi wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,
8) zapewnienie właściwej profilaktyki antywirusowej i bezpiecznego dostępu do zasobów informatycznych Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
9) nadzór nad aktualnością i legalnością oprogramowania komputerowego
w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
10) zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych i sieci w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
11) dbanie o zabezpieczenia danych i ochrona przed zniszczeniem i udostępnieniem osobom niepowołanym zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie danych osobowych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2024 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
2) diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem i poszukiwanie skutecznych rozwiązań, wykonywanie drobnych napraw sprzętu informatycznego,
3) obsługa zgłoszeń, analiza i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemów informatycznych,
4) zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
5) analiza potrzeb i wdrażanie nowych rozwiązań, które mogą usprawnić pracę pracowników Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
6) administrowanie środowiskiem Active Directory - Windows 2019 Server,
7) organizowanie i nadzór nad naprawami serwisowymi wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,
8) zapewnienie właściwej profilaktyki antywirusowej i bezpiecznego dostępu do zasobów informatycznych Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
9) nadzór nad aktualnością i legalnością oprogramowania komputerowego
w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
10) zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych i sieci w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
11) dbanie o zabezpieczenia danych i ochrona przed zniszczeniem i udostępnieniem osobom niepowołanym zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie danych osobowych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w grudniu 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
2) diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem i poszukiwanie skutecznych rozwiązań, wykonywanie drobnych napraw sprzętu informatycznego,
3) obsługa zgłoszeń, analiza i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemów informatycznych,
4) zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
5) analiza potrzeb i wdrażanie nowych rozwiązań, które mogą usprawnić pracę pracowników Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
6) administrowanie środowiskiem Active Directory - Windows 2019 Server,
7) organizowanie i nadzór nad naprawami serwisowymi wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,
8) wspieranie procesu zamówień sprzętu informatycznego, testowanie zakupionego sprzętu i sprawdzenie jego zgodność z zamówieniem,
9) zapewnienie właściwej profilaktyki antywirusowej i bezpiecznego dostępu do zasobów informatycznych Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
10) nadzór nad aktualnością i legalnością oprogramowania komputerowego w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
11) zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych i sieci w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
12) dbanie o zabezpieczenia danych i ochrona przed zniszczeniem i udostępnieniem osobom niepowołanym zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie danych osobowych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w październiku 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Główny Specjalista w Referacie Informatyki w jednostce budżetowej Szczecińskie Centrum Świadczeń w Szczecinie
Szczecin
Wygasła: 31.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
SZCZEGOŁY NA STRONIE https://www.scs-szczecin.pl/praca/nabor-na-stanowiska.html
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych w Szczecińskiem Centrum Świadczeń
w szczególności systemu dziedzinowego
2) diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem i poszukiwanie skutecznych rozwiązań
3) wykonywanie napraw sprzętu informatycznego
4) obsługa zgłoszeń
analiza i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemów informatycznych
5) zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom Szczecińskiego Centrum Świadczeń
6) analiza potrzeb i wdrażanie nowych rozwiązań
które mogą usprawnić pracę pracowników Szczecińskiego Centrum Świadczeń
7) administrowanie środowiskiem Active Directory - Windows 2016 Server
Windows 2019 Server
8) organizowanie i nadzór nad naprawami serwisowymi wykonywanymi przez firmy zewnętrzne
9) wspieranie procesu zamówień sprzętu informatycznego
testowanie zakupionego sprzętu i sprawdzenie jego zgodność z zamówieniem
10) zapewnienie właściwej profilaktyki antywirusowej i bezpiecznego dostępu do zasobów informatycznych Szczecińskiego Centrum Świadczeń
11) nadzór nad aktualnością i legalnością oprogramowania komputerowego w Szczecińskiem Centrum Świadczeń
12) zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych i sieci w Szczecińskim Centrum Świadczeń
13) dbanie o zabezpieczenia danych i ochrona przed zniszczeniem i udostępnieniem osobom niepowołanym zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie danych osobowych
14) współpraca z innymi instytucjami
związkami
organizacjami
referatami wewnątrz Centrum w aspekcie informatycznej obsługi Szczecińskiego Centrum Świadczeń
15) sporządzanie kopii bazy danych i odpowiednie ich przechowywanie (a także informacji objętych ochroną) z uwzględnieniem wymogów zawartych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych;
- praca będzie odbywała się w budynku administracyjnym
który nie jest wyposażony w windę. Budynek administracyjny wyposażony jest w podjazd dla wózków inwalidzkich;
- praca biurowa przy monitorze ekranowym
zmienne tempo pracy
sytuacje stresowe
konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji.
Oferty należy składać w terminie do dnia 31 października 2023 r. (włącznie)
(uwaga: liczy się data wpływu do Szczecińskiego Centrum Świadczeń) na adres: Szczecińskie Centrum Świadczeń ul. Kadłubka 12 71-521 Szczecin Biuro Obsługi Interesanta wejście 2 (do godz. 16:00) w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Główny Specjalista w Referacie Informatyki
Nr ogłoszenia 22/2023
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 44 27 122
91 44 27 172 w godz. 07:30 do 15:30 w dni powszednie.
Uwaga:
O zakwalifikowaniu do II etapu naboru (rozmowa kwalifikacyjna lub test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna)
kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie
pocztą elektroniczną lub listem poleconym. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Oferty
które wpłyną do Szczecińskiego Centrum Świadczeń niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym
w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym
w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą
o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Prezydenta Miasta do wydawania decyzji administracyjnych
w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24h ustawy z 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Wolne kierownicze stanowisko urzędnicze/wolne stanowisko urzędnicze:
Referent w Centrum Inicjatyw Rodzinnych w jednostce budżetowej Szczecińskie Centrum Świadczeń w Szczecinie
Opis stanowiska: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) obsługę klienta, w szczególności udzielanie informacji mieszkańcom miasta Szczecin
na temat oferty miejskiej skierowanej do szczecińskich rodzin oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
2) współpracę z właściwą jednostką organizacyjną Urzędu Miasta Szczecin oraz innymi instytucjami, w zakresie polityki prorodzinnej,
3) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu działań na rzecz realizacji zadań realizowanych przez Centrum Inicjatyw Rodzinnych,
4) koordynację działań na rzecz szczecińskich rodzin w zakresie zarządzania informacją
o świadczeniach rodzinnych i inicjatyw na rzecz rodzin, w tym podejmowanych
przez organizacje pozarządowe,
5) współpracę w organizacji przedsięwzięć na rzecz szczecińskich rodzin, w tym organizacji warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz warsztatów międzypokoleniowych, organizację imprez plenerowych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
6) prowadzenie serwisów informacyjnych oraz publikowanie treści dotyczących działalności Centrum (media społecznościowe, strona internetowa, newsletter elektroniczny),
7) współpracę z partnerami w zakresie realizacji programu „Szczecin Przyjazny Rodzinie”,
8) stałe i systematyczne uzupełnianie wiedzy w zakresie unormowań prawnych dotyczących świadczeń,
9) inicjowanie nowych rozwiązań usprawniających pracę Centrum
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) organizowanie przyjmowania dokumentów księgowych oraz kontrola
nad ich prawidłowym obiegiem,
2) weryfikacja pod względem formalno – rachunkowym dokumentów księgowych,
3) dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych w informatycznym systemie finansowo – księgowym,
4) zachowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym jednostki,
5) terminowe przygotowywanie dyspozycji przelewów w bankowości elektronicznej,
6) analizowanie stanów kont księgowych,
7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizację zadań,
8) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych, z operacji finansowych,
9) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania projektu budżetu oraz planów finansowych jednostki
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) sporządzanie list wypłat świadczeń,
2) udział w sporządzaniu sprawozdań: budżetowych, finansowych, rzeczowo-finansowych oraz sprawozdań z operacji finansowych,
3) prowadzenie ewidencji dochodów budżetowych,
4) weryfikacja pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych,
5) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki,
6) terminowe przygotowywanie zleceń przelewów bankowych w ramach realizowanych zadań,
7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizację zadań
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) obsługę klienta, w szczególności udzielanie informacji mieszkańcom miasta Szczecin na temat oferty miejskiej skierowanej do szczecińskich rodzin oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
2) współpracę z właściwą jednostką organizacyjną Urzędu Miasta Szczecin oraz innymi instytucjami, w zakresie polityki prorodzinnej,
3) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu działań na rzecz realizacji zadań realizowanych przez Centrum Inicjatyw Rodzinnych,
4) koordynację działań na rzecz szczecińskich rodzin w zakresie zarządzania informacją o świadczeniach rodzinnych i inicjatyw na rzecz rodzin, w tym podejmowanych
przez organizacje pozarządowe,
5) współpracę w organizacji przedsięwzięć na rzecz szczecińskich rodzin, w tym organizacji warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz warsztatów międzypokoleniowych, organizację imprez plenerowych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
6) prowadzenie serwisów informacyjnych oraz publikowanie treści dotyczących działalności Centrum (media społecznościowe, strona internetowa, newsletter elektroniczny),
7) współpracę z partnerami w zakresie realizacji Programu „Szczecin Przyjazny Rodzinie”,
8) stałe i systematyczne uzupełnianie wiedzy w zakresie unormowań prawnych dotyczących świadczeń,
9) inicjowanie nowych rozwiązań usprawniających pracę Centrum
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
2) diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem i poszukiwanie skutecznych rozwiązań, wykonywanie drobnych napraw sprzętu informatycznego,
3) obsługa zgłoszeń, analiza i rozwiązywanie problemów związanych
z działaniem systemów informatycznych,
4) zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
5) analiza potrzeb i wdrażanie nowych rozwiązań, które mogą usprawnić pracę pracowników Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
6) administrowanie środowiskiem Active Directory - Windows 2016 Server, Windows 2019 Server,
7) organizowanie i nadzór nad naprawami serwisowymi wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,
8) wspieranie procesu zamówień sprzętu informatycznego, testowanie zakupionego sprzętu i sprawdzenie jego zgodność z zamówieniem,
9) zapewnienie właściwej profilaktyki antywirusowej i bezpiecznego dostępu do zasobów informatycznych Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
10) nadzór nad aktualnością i legalnością oprogramowania komputerowego
w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
11) zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych i sieci w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
12) dbanie o zabezpieczenia danych i ochrona przed zniszczeniem i udostępnieniem osobom niepowołanym zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie danych osobowych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) organizowanie przyjmowania dokumentów księgowych oraz kontrola
nad ich prawidłowym obiegiem,
2) weryfikacja pod względem formalno – rachunkowym dokumentów księgowych,
3) dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych w informatycznym systemie finansowo – księgowym,
4) zachowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym jednostki,
5) terminowe przygotowywanie dyspozycji przelewów w bankowości elektronicznej,
6) analizowanie stanów kont księgowych,
7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizacje zadań,
8) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych, z operacji finansowych,
9) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania projektu budżetu oraz planów finansowych jednostki
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lutym 2023 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Podinspektor w Referacie Postępowań Alimentacyjnych i Windykacji
Błogosławionego Wincentego Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 29.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) prowadzenie windykacji należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
2) prowadzenie windykacji należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaty świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących umorzenia, rozłożenia na raty oraz odroczenia terminu płatności, należności w oparciu o udokumentowany stan faktyczny,
4) monitorowanie terminowości spłat decyzji ratalnych poszczególnych dłużników w oparciu o wyciągi bankowe,
5) prowadzenie statystyki ściągalności kwot nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji,
6) sporządzanie sprawozdania rzeczowo-finansowego w zakresie odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń stosownie do przepisów wykonawczych,
7) wystawianie ograniczeń do tytułów wykonawczych oraz not odsetkowych po częściowej lub całkowitej spłacie zadłużenia przez zobowiązanych,
8) przygotowywanie pisemnych upomnień i tytułów wykonawczych dla osób, które nienależnie pobrały świadczenia,
9) księgowanie nienależnie pobranych świadczeń
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lutym 2023 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Podinspektor w Referacie Postępowań Alimentacyjnych i Windykacji
Błogosławionego Wincentego Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 21.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) prowadzenie windykacji należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
2) prowadzenie windykacji należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaty świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących umorzenia, rozłożenia na raty oraz odroczenia terminu płatności, należności w oparciu o udokumentowany stan faktyczny,
4) monitorowanie terminowości spłat decyzji ratalnych poszczególnych dłużników w oparciu o wyciągi bankowe,
5) prowadzenie statystyki ściągalności kwot nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji,
6) sporządzanie sprawozdania rzeczowo-finansowego w zakresie odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń stosownie do przepisów wykonawczych,
7) wystawianie ograniczeń do tytułów wykonawczych oraz not odsetkowych po częściowej lub całkowitej spłacie zadłużenia przez zobowiązanych,
8) przygotowywanie pisemnych upomnień i tytułów wykonawczych dla osób, które nienależnie pobrały świadczenia,
9) księgowanie nienależnie pobranych świadczeń
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w listopadzie 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) obsługę klienta, w szczególności udzielanie informacji mieszkańcom miasta Szczecin
na temat oferty miejskiej skierowanej do szczecińskich rodzin oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
2) współpracę z właściwą jednostką organizacyjną Urzędu Miasta Szczecin oraz innymi instytucjami, w zakresie polityki prorodzinnej,
3) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu działań na rzecz realizacji zadań realizowanych przez Centrum Inicjatyw Rodzinnych,
4) koordynację działań na rzecz szczecińskich rodzin w zakresie zarządzania informacją o świadczeniach rodzinnych i inicjatyw na rzecz rodzin, w tym podejmowanych przez organizacje pozarządowe,
5) współpracę w organizacji przedsięwzięć na rzecz szczecińskich rodzin, w tym organizacji warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz warsztatów międzypokoleniowych, poradnictwo pedagogiczne i psychologiczne, mediacje rodzinne, organizację imprez plenerowych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
6) prowadzenie serwisów informacyjnych oraz publikowanie treści dotyczących działalności Centrum (media społecznościowe, strona internetowa, newsletter elektroniczny),
7) współpracę z partnerami w zakresie realizacji Programu „Szczecin Przyjazny Rodzinie”,
8) stałe i systematyczne uzupełnianie wiedzy w zakresie unormowań prawnych dotyczących świadczeń,
9) uzupełnianie bazy danych w zakresie realizowanych zadań,
10) inicjowanie nowych rozwiązań usprawniających pracę Centrum
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2023 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Podinspektor w Referacie Postępowań Alimentacyjnych i Windykacji
Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 30.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) prowadzenie windykacji należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
2) prowadzenie windykacji należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaty świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących umorzenia, rozłożenia na raty oraz odroczenia terminu płatności, należności w oparciu o udokumentowany stan faktyczny,
4) monitorowanie terminowości spłat decyzji ratalnych poszczególnych dłużników w oparciu o wyciągi bankowe,
5) prowadzenie statystyki ściągalności kwot nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji,
6) sporządzanie sprawozdania rzeczowo-finansowego w zakresie odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń stosownie do przepisów wykonawczych,
7) wystawianie ograniczeń do tytułów wykonawczych oraz not odsetkowych po częściowej lub całkowitej spłacie zadłużenia przez zobowiązanych,
8) przygotowywanie pisemnych upomnień i tytułów wykonawczych dla osób, które nienależnie pobrały świadczenia,
9) księgowanie nienależnie pobranych świadczeń
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych we wrześniu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) sporządzanie list wypłat świadczeń,
2) udział w sporządzaniu sprawozdań: budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych oraz sprawozdań z operacji finansowych,
3) prowadzenie ewidencji dochodów budżetowych,
4) weryfikacja pod względem formalno – rachunkowym dokumentów księgowych,
5) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki,
6) terminowe przygotowywanie zleceń przelewów bankowych w ramach realizowanych zadań,
7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizację zadań
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lipcu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) sporządzanie list wypłat świadczeń,
2) udział w sporządzaniu sprawozdań: budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych oraz sprawozdań z operacji finansowych,
3) prowadzenie ewidencji dochodów budżetowych,
4) weryfikacja pod względem formalno – rachunkowym dokumentów księgowych,
5) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki,
6) terminowe przygotowywanie zleceń przelewów bankowych w ramach realizowanych zadań,
7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizację zadań
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w czerwcu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Podinspektor w Referacie Postępowań Alimentacyjnych i Windykacji
Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 28.07.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) prowadzenie windykacji należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
2) prowadzenie windykacji należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaty świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących umorzenia, rozłożenia na raty oraz odroczenia terminu płatności, należności w oparciu o udokumentowany stan faktyczny,
4) monitorowanie terminowości spłat decyzji ratalnych poszczególnych dłużników w oparciu o wyciągi bankowe,
5) prowadzenie statystyki ściągalności kwot nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji,
6) sporządzanie sprawozdania rzeczowo-finansowego w zakresie odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń stosownie do przepisów wykonawczych,
7) wystawianie ograniczeń do tytułów wykonawczych oraz not odsetkowych po częściowej lub całkowitej spłacie zadłużenia przez zobowiązanych,
8) przygotowywanie pisemnych upomnień i tytułów wykonawczych dla osób, które nienależnie pobrały świadczenia,
9) księgowanie nienależnie pobranych świadczeń
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w maju 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) organizowanie przyjmowania dokumentów księgowych oraz kontrola nad ich prawidłowym obiegiem,
2) weryfikacja pod względem formalno– rachunkowym dokumentów księgowych,
3) dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych w informatycznym systemie finansowo - księgowym,
4) zachowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym SCŚ,
5) analizowanie stanów kont księgowych po dokonanej ewidencji i bieżące zgłaszanie konieczności dokonywania korekt Głównemu Księgowemu w przypadku wystąpienia błędnego zapisu oraz rozbieżności względem planu finansowego,
6) sporządzanie zestawień obrotów i sald, kont księgi głównej, sald ksiąg pomocniczych oraz dziennika zgodnie z obowiązującymi przepisami,
7) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych z operacji finansowych,
8) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania projektu budżetu oraz planów finansowych jednostki,
9) sporządzanie bieżących i okresowych sprawozdań finansowych z realizacji dochodów zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w maju 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) organizowanie przyjmowania dokumentów księgowych oraz kontrola nad ich prawidłowym obiegiem,
2) weryfikacja pod względem formalno– rachunkowym dokumentów księgowych,
3) dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych w informatycznym systemie finansowo - księgowym,
4) zachowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym jednostki,
5) terminowe przygotowywanie dyspozycji przelewów w bankowości elektronicznej,
6) analizowanie stanów kont księgowych,
7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizacje zadań,
8) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych z operacji finansowych,
9) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania projektu budżetu oraz planów finansowych jednostki,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w maju 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) organizowanie przyjmowania dokumentów księgowych oraz kontrola nad ich prawidłowym obiegiem,
2) weryfikacja pod względem formalno – rachunkowym dokumentów księgowych,
3) dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych w informatycznym systemie finansowo – księgowym,
4) zachowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem, finansowym jednostki,
5) terminowe przygotowywanie dyspozycji przelewów w bankowości elektronicznej,
6) analizowanie stanów kont księgowych,
7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizacje zadań,
8) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych, z operacji finansowych,
9) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania projektu budżetu oraz planów finałowych jednostki
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) sporządzanie list wypłat świadczeń,
2) udział w sporządzaniu sprawozdań: budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych oraz sprawozdań z operacji finansowych,
3) prowadzenie ewidencji dochodów budżetowych,
4) weryfikacja pod względem formalno – rachunkowym dokumentów księgowych,
5) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki,
6) terminowe przygotowywanie zleceń przelewów bankowych w ramach realizowanych zadań,
7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizację zadań
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Podinspektor w Referacie Postępowań Alimentacyjnych i Windykacji
Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 15.03.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) prowadzenie windykacji należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
2) prowadzenie windykacji należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaty świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących umorzenia, rozłożenia na raty oraz odroczenia terminu płatności, należności w oparciu o udokumentowany stan faktyczny,
4) monitorowanie terminowości spłat decyzji ratalnych poszczególnych dłużników w oparciu o wyciągi bankowe,
5) prowadzenie statystyki ściągalności kwot nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji,
6) sporządzanie sprawozdania rzeczowo-finansowego w zakresie odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń stosownie do przepisów wykonawczych,
7) wystawianie ograniczeń do tytułów wykonawczych oraz not odsetkowych po częściowej lub całkowitej spłacie zadłużenia przez zobowiązanych,
8) przygotowywanie pisemnych upomnień i tytułów wykonawczych dla osób, które nienależnie pobrały świadczenia,
9) księgowanie nienależnie pobranych świadczeń
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Podinspektor w Referacie Postępowań Alimentacyjnych i Windykacji
Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 15.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
1) prowadzenie windykacji należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
2) prowadzenie windykacji należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaty świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących umorzenia, rozłożenia na raty oraz odroczenia terminu płatności, należności w oparciu o udokumentowany stan faktyczny,
4) monitorowanie terminowości spłat decyzji ratalnych poszczególnych dłużników w oparciu o wyciągi bankowe,
5) prowadzenie statystyki ściągalności kwot nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji,
6) sporządzanie sprawozdania rzeczowo-finansowego w zakresie odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń stosownie do przepisów wykonawczych,
7) wystawianie ograniczeń do tytułów wykonawczych oraz not odsetkowych po częściowej lub całkowitej spłacie zadłużenia przez zobowiązanych,
8) przygotowywanie pisemnych upomnień i tytułów wykonawczych dla osób, które nienależnie pobrały świadczenia,
9) księgowanie nienależnie pobranych świadczeń
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%