Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opieka nad wszystkimi sprawami administracyjnymi w firmie, w tym: nadzór nad obiegiem korespondencji i innych dokumentów, przygotowywanie pism, sprawdzanie i opis faktur kosztowych, pilnowanie terminów ubezpieczeń, współpraca z agentami ubezpieczeniowymi,
Organizowanie i pilnowanie terminów przeglądów budynków, wyposażenia, itp
Nadzór nad dokumentacja dotyczącą nowych inwestycji firmy,
Dokonywanie zakupów i zamówień na potrzeby biura
Wsparcie Członków Zarządu oraz działu księgowości w bieżących obowiązkach
Poszukujemy Pracownika, który wie, że praca w Dziale Sprzedaży to konsekwentna i przemyślana orientacja na działanie. Oczekujemy, że znajdziemy Współpracownika, którego żywiołem jest praca z ludźmi, który umie budować długofalowe relacje, radzi sobie z trudnymi sytuacjami, potrafi negocjować i wyważyć interes Klienta i Firmy tak, aby rozwijać sprzedaż i przynieść Klientom zadowolenie oraz wymierne korzyści ze współpracy z nami
• Pozyskiwanie klientów w kanale nowoczesnym oraz zarządzanie relacjami z nimi
• Współpraca z kluczowymi klientami na rynku krajowym (rynek nowoczesny)
• Budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z obecnymi klientami w celu poszerzania portfolio produktów
• Prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych z nowymi klientami, jak również w ramach istniejącej współpracy
• Kreowanie, wdrażanie i realizowanie strategii handlowo - marketingowej w sieciach handlowych
• Przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji cenowych, nadzór nad bieżącą obsługą klientów
• Realizacja celów budżetowych oraz odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
• Nadzór nad terminową realizacją procesu logistycznego (w tym przygotowywanie odpowiednich dokumentów)
• Inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży