Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych poprzez handel surowcami wtórnymi oraz odpadami rozumiany jako ich zakup i sprzedaż, jak i organizacja niezbędnej logistyki i infrastruktury;
prowadzenie działań w celu pozyskania dla Spółki nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwój relacji z obecnymi klientami Spółki;
prowadzenie negocjacji handlowych, ustalanie warunków współpracy z klientami, sporządzanie umów i dokumentów handlowych, zawieranie z klientami umów o świadczenie usług;
tworzenie nowych rozwiązań w zakresie gospodarki odpadami;
systematyczne raportowanie w zakresie prowadzonych aktywności handlowych;
bieżący przegląd rynku w zakresie usług firm podwykonawczych w celu pozyskania nowych możliwości zbytu surowców wtórnych i odpadów,
nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi/podwykonawcami;
systematyczna aktualizacja cen zbytu surowców wtórnych i odpadów, w tym negocjowanie warunków umów z odbiorcami;
systematyczna aktualizacja cen infrastruktury (m.in. kontenery, pojemniki, belownice);
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji (m.in. CMR, awizacje);
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych poprzez handel surowcami wtórnymi oraz odpadami rozumiany jako ich zakup i sprzedaż, jak i organizacja niezbędnej logistyki i infrastruktury;
prowadzenie działań w celu pozyskania dla Spółki nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwój relacji z obecnymi klientami Spółki;
prowadzenie negocjacji handlowych, ustalanie warunków współpracy z klientami, sporządzanie umów i dokumentów handlowych, zawieranie z klientami umów o świadczenie usług;
tworzenie nowych rozwiązań w zakresie gospodarki odpadami;
systematyczne raportowanie w zakresie prowadzonych aktywności handlowych;
bieżący przegląd rynku w zakresie usług firm podwykonawczych w celu pozyskania nowych możliwości zbytu surowców wtórnych i odpadów,
nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi/podwykonawcami;
systematyczna aktualizacja cen zbytu surowców wtórnych i odpadów, w tym negocjowanie warunków umów z odbiorcami;
systematyczna aktualizacja cen infrastruktury (m.in. kontenery, pojemniki, belownice);
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji (m.in. CMR, awizacje);
acquire used electrical and electronic devices from institutional and individual clients in order to provide their service, repair, preparation for re-use and re-introduction to trading on Polish and foreign markets (mainly mobile phones, laptops, computers, modems, set-top boxes, servers and tablets);
initiate appropriate measures to increase sales;
handle complaints, find solutions to client’s issues and maintain a positive relationship between both parties for future business ventures;
carry out the complete sales process;
maintain accurate client records;
keep track of any contract updates and renewals;
initiate/hold activities to develop a thorough understanding of Interzero service offerings to better upsell and cross-sell to clients
acquire used electrical and electronic devices from institutional and individual clients in order to provide their service, repair, preparation for re-use and re-introduction to trading on Polish and foreign markets (mainly mobile phones, laptops, computers, modems, set-top boxes, servers and tablets);
initiate appropriate measures to increase sales;
handle complaints, find solutions to client’s issues and maintain a positive relationship between both parties for future business ventures;
carry out the complete sales process;
maintain accurate client records;
keep track of any contract updates and renewals;
initiate/hold activities to develop a thorough understanding of Interzero service offerings to better upsell and cross-sell to clients
acquire used electrical and electronic devices from institutional and individual clients in order to provide their service, repair, preparation for re-use and re-introduction to trading on Polish and foreign markets (mainly mobile phones, laptops, computers, modems, set-top boxes, servers and tablets);
initiate appropriate measures to increase sales;
handle complaints, find solutions to client’s issues and maintain a positive relationship between both parties for future business ventures;
carry out the complete sales process;
maintain accurate client records;
keep track of any contract updates and renewals;
initiate/hold activities to develop a thorough understanding of Interzero service offerings to better upsell and cross-sell to clients
wsparcie w realizacji bieżących działań sprzedażowych takich jak: kontakt z klientem (telefoniczny i mailowy, czasem wizyta bezpośrednia), przygotowywanie ofert handlowych;
wsparcie w zakresie poszukiwania klientów na rynku krajowym i zagranicznym;
analizowanie rynku, ofert i aktywności konkurencji, raportowanie pozyskanych informacji;
bieżący kontakt i wymiana informacji z innymi zespołami w Grupie Interzero w Polsce oraz Spółkami z Regionu (Austria, Włochy, Chorwacja, Słowenia, Serbia);
optymalizacja bieżących procesów sprzedaży i obsługi klienta;
całokształt działań wynikających z realizacji usługi odbioru odpadów od klientów (w tym logistyka usług firm podwykonawczych, obsługa ewentualnych awarii);
wdrażanie nowych projektów obsługi kompleksowej i nadzór nad bieżącymi projektami od strony dokumentacyjno-technicznej;
bieżący kontakt z klientami (telefon, mail);
bieżący kontakt z firmami podwykonawczymi;
sporządzanie wycen odbioru odpadów;
bieżące, systematyczne uzupełnianie danych w systemie wewnętrznym firmy (Platforma Odpadowa);
sprawdzanie zgodności otrzymanych od firm podwykonawczych zestawień ilościowych z ewidencją odpadów prowadzoną w BDO;
sporządzanie zestawień miesięcznych w zakresie prowadzonych kontraktów;
bieżąca aktualizacja bazy danych infrastruktury technicznej dla prowadzonych kontraktów;
monitorowanie rynku w zakresie usług odbioru odpadów
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych poprzez handel surowcami wtórnymi oraz odpadami rozumiany jako ich zakup i sprzedaż, jak i organizacja niezbędnej logistyki i infrastruktury;
prowadzenie działań w celu pozyskania dla Spółki nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwój relacji z obecnymi klientami Spółki;
prowadzenie negocjacji handlowych, ustalanie warunków współpracy z klientami, sporządzanie umów i dokumentów handlowych, zawieranie z klientami umów o świadczenie usług;
tworzenie nowych rozwiązań w zakresie gospodarki odpadami;
systematyczne raportowanie w zakresie prowadzonych aktywności handlowych;
bieżący przegląd rynku w zakresie usług firm podwykonawczych w celu pozyskania nowych możliwości zbytu surowców wtórnych i odpadów;
nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi/podwykonawcami;
systematyczna aktualizacja cen zbytu surowców wtórnych i odpadów, w tym negocjowanie warunków umów z odbiorcami;
systematyczna aktualizacja cen infrastruktury (m.in. kontenery, pojemniki, belownice);
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji (m.in. CMR, awizacje);
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych poprzez handel surowcami wtórnymi oraz odpadami rozumiany jako ich zakup i sprzedaż, jak i organizacja niezbędnej logistyki i infrastruktury;
prowadzenie działań w celu pozyskania dla Spółki nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwój relacji z obecnymi klientami Spółki;
prowadzenie negocjacji handlowych, ustalanie warunków współpracy z klientami, sporządzanie umów i dokumentów handlowych, zawieranie z klientami umów o świadczenie usług;
tworzenie nowych rozwiązań w zakresie gospodarki odpadami;
systematyczne raportowanie w zakresie prowadzonych aktywności handlowych;
bieżący przegląd rynku w zakresie usług firm podwykonawczych w celu pozyskania nowych możliwości zbytu surowców wtórnych i odpadów;
nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi/podwykonawcami;
systematyczna aktualizacja cen zbytu surowców wtórnych i odpadów, w tym negocjowanie warunków umów z odbiorcami;
systematyczna aktualizacja cen infrastruktury (m.in. kontenery, pojemniki, belownice);
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji (m.in. CMR, awizacje);
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych poprzez handel surowcami wtórnymi oraz odpadami rozumiany jako ich zakup i sprzedaż, jak i organizacja niezbędnej logistyki i infrastruktury;
prowadzenie działań w celu pozyskania dla Spółki nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwój relacji z obecnymi klientami Spółki;
prowadzenie negocjacji handlowych, ustalanie warunków współpracy z klientami, sporządzanie umów i dokumentów handlowych, zawieranie z klientami umów o świadczenie usług;
tworzenie nowych rozwiązań w zakresie gospodarki odpadami;
systematyczne raportowanie w zakresie prowadzonych aktywności handlowych;
bieżący przegląd rynku w zakresie usług firm podwykonawczych w celu pozyskania nowych możliwości zbytu surowców wtórnych i odpadów;
nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi/podwykonawcami;
systematyczna aktualizacja cen zbytu surowców wtórnych i odpadów, w tym negocjowanie warunków umów z odbiorcami;
systematyczna aktualizacja cen infrastruktury (m.in. kontenery, pojemniki, belownice);
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji (m.in. CMR, awizacje);
realizacja całokształtu działań wynikających z wykonania usługi odbioru odpadów od klientów (w tym logistyka usług firm podwykonawczych, obsługa ewentualnych awarii);
wdrażanie nowych projektów obsługi kompleksowej i nadzór nad bieżącymi projektami od strony dokumentacyjno-technicznej;
bieżące udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania klientów (telefon, mail);
bieżący kontakt z firmami podwykonawczymi;
sporządzanie wycen odbioru odpadów;
bieżące, systematyczne uzupełnianie danych w systemie wewnętrznym firmy (Platforma Odpadowa);
sprawdzanie zgodności otrzymanych od firm podwykonawczych zestawień ilościowych z ewidencją odpadów prowadzoną w BDO (rejestr podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami);
sporządzanie zestawień miesięcznych w zakresie prowadzonych kontraktów;
bieżąca aktualizacja bazy danych infrastruktury technicznej dla prowadzonych kontraktów;
monitorowanie rynku w zakresie usług odbioru odpadów
nadzór nad prowadzoną ewidencją klientów i dostawców Interzero (IZ);
obsługa administracyjno-rozliczeniowa w zakresie wyznaczonych projektów IZ;
rozliczanie wyznaczonych projektów poprzez wystawienie dokumentów sprzedaży oraz weryfikacja posiadania wszystkich dokumentów niezbędnych do rozliczenia;
opracowywanie dokumentów zakupu w systemie NAV i kontrola poprawności faktur kosztowych z Platformą Odpadową;
opracowywanie i sporządzanie zestawień miesięcznych, kwartalnych, rocznych w zakresie gospodarki odpadami, a także wymaganych prawem sprawozdań;
prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji rozliczeniowej oraz obowiązek uzyskania od pracowników Zespołu Obsługi Klienta dokumentów niezbędnych do właściwego rozliczenia wyznaczonych projektów;
prowadzenie ewidencji odpadów IZ zgodnie z obowiązującymi przepisami;
obsługa dokumentacji DPR/DPO oraz EDPR/EDPO;
kontakt z kancelarią prawną oraz biurem rachunkowym w zakresie dokumentacji dotyczącej wyznaczonych projektów
realizacja całokształtu działań wynikających z wykonania usługi skutecznej ewidencji odpadów zgodnie z wymogami ustawy o odpadach;
wdrażanie nowych projektów oraz nadzór nad bieżącymi projektami obsługi kompleksowej (RSI) od strony prowadzenia ewidencji w systemie BDO;
generowanie kluczy API wg wskazanego schematu oraz skuteczne poruszanie się po BDO wyznaczonych Klientów;
bieżące udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania klientów (telefon, mail);
bieżący kontakt z firmami podwykonawczymi;
bieżące, systematyczne uzupełnianie i kontrola danych w systemie wewnętrznym firmy (Platforma Odpadowa) oraz w systemie BDO wyznaczonych Klientów spółki;
sporządzanie i kontrola zestawień dotyczących prowadzenia ewidencji w BDO wyznaczonych Klientów spółki;
testowanie i opiniowanie narzędzi stworzonych do automatyzacji prowadzenia ewidencji w BDO za pośrednictwem Platformy Odpadowej;
wdrażanie nowych rozwiązań systemowych w zakresie ewidencji odpadów
realizacja całokształtu działań wynikających z wykonania usługi odbioru odpadów od klientów (w tym logistyka usług firm podwykonawczych, obsługa ewentualnych awarii);
wdrażanie nowych projektów obsługi kompleksowej (RSI) i nadzór nad bieżącymi projektami od strony dokumentacyjno-technicznej;
bieżące udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania klientów (telefon, mail);
bieżący kontakt z firmami podwykonawczymi;
sporządzanie wycen odbioru odpadów;
bieżące, systematyczne uzupełnianie danych w systemie wewnętrznym firmy (Platforma Odpadowa);
sprawdzanie zgodności otrzymanych od firm podwykonawczych zestawień ilościowych z ewidencją odpadów prowadzoną w BDO;
sporządzanie zestawień miesięcznych w zakresie prowadzonych kontraktów;
bieżąca aktualizacja bazy danych infrastruktury technicznej dla prowadzonych kontraktów;
monitorowanie rynku w zakresie usług odbioru odpadów
realizacja całokształtu działań wynikających z wykonania usługi skutecznej ewidencji odpadów zgodnie z wymogami ustawy o odpadach
wdrażanie nowych projektów oraz nadzór nad bieżącymi projektami obsługi kompleksowej (RSI) od strony prowadzenia ewidencji w systemie BDO
generowanie kluczy API wg wskazanego schematu oraz skuteczne poruszanie się po BDO wyznaczonych Klientów
bieżące udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania klientów (telefon, mail)
bieżący kontakt z firmami podwykonawczymi
bieżące, systematyczne uzupełnianie i kontrola danych w systemie wewnętrznym firmy (Platforma Odpadowa) oraz w systemie BDO wyznaczonych Klientów spółki
sporządzanie i kontrola zestawień dotyczących prowadzenia ewidencji w BDO wyznaczonych Klientów spółki
testowanie i opiniowanie narzędzi stworzonych do automatyzacji prowadzenia ewidencji w BDO za pośrednictwem Platformy Odpadowej
wdrażanie nowych rozwiązań systemowych w zakresie ewidencji odpadów
realizacja całokształtu działań wynikających z wykonania usługi odbioru odpadów od klientów (w tym logistyka usług firm podwykonawczych, obsługa ewentualnych awarii);
wdrażanie nowych projektów obsługi kompleksowej (RSI) i nadzór nad bieżącymi projektami od strony dokumentacyjno-technicznej;
bieżące udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania klientów (telefon, mail);
bieżący kontakt z firmami podwykonawczymi;
sporządzanie wycen odbioru odpadów;
bieżące, systematyczne uzupełnianie danych w systemie wewnętrznym firmy (Platforma Odpadowa);
sprawdzanie zgodności otrzymanych od firm podwykonawczych zestawień ilościowych z ewidencją odpadów prowadzoną w BDO;
sporządzanie zestawień miesięcznych w zakresie prowadzonych kontraktów;
bieżąca aktualizacja bazy danych infrastruktury technicznej dla prowadzonych kontraktów;
monitorowanie rynku w zakresie usług odbioru odpadów