Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Główny księgowy / Główna księgowa
Ondraszka 3, Ochota, Warszawa
Wygasła: 04.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
prowadzenie pełnej księgowości Fundacji zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi: ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego oraz ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych (w tym sprawozdania OPP), deklaracji podatkowych, informacji do GUS i innych przewidzianych prawem dokumentów,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych oraz inwentaryzacją i archiwizacją dokumentacji finansowej i kadrowej,
nadzór nad płynnością finansową, kontrola operacji finansowych,
realizacja i nadzór w zakresie kadrowym oraz płacowym w tym: wystawianie umów, aneksów umów zleceń / rachunków, rejestrowanie/ wyrejestrowanie ubezpieczonych, sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS,
Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, obliczanie zwolnień lekarskich,
Prowadzenie kart zasiłkowych, prowadzenie kart czasu pracy, ewidencja urlopów,
Wysyłanie comiesięcznych deklaracji do PFRON -INF-1,
współpraca z głównym specjalistą ds. BHP,
nadzór nad prawidłowym rozliczeniem delegacji krajowych, zagranicznych,
monitoring przepisów i wdrażanie nowych rozwiązań rachunkowo-finansowo-podatkowych,
współpraca z zarządem i kierownictwem Fundacji przy przygotowaniu budżetów rocznych i wieloletnich,
współpraca z audytorami i podmiotami zewnętrznymi (banki, urzędy skarbowe, ZUS, GUS, zarządzający aktywami Fundacji, ubezpieczyciele)
Realizacja i nadzór w zakresie kadrowym oraz płacowym w tym: wystawianie umów, aneksów umów zleceń / rachunków, rejestrowanie/ wyrejestrowanie ubezpieczonych, sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS,
Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, obliczanie zwolnień lekarskich,
Prowadzenie kart zasiłkowych, prowadzenie kart czasu pracy, ewidencja urlopów,
Pilnowanie ważności badań lekarskich, szkoleń BHP uprawnień pracowniczych etc,
Wysyłanie comiesięcznych deklaracji do PFRON -INF,
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS) itp.,
Współpraca z głównym specjalistą ds. BHP i IODO,
Nadzór nad prawidłowym rozliczeniem delegacji krajowych, zagranicznych,
Monitoring przepisów i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu kadr i płac,
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i mediów społecznościowych
Ondraszka 3, Ochota, Warszawa
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie mediów społecznościowych Fundacji SYNAPSIS (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn), w tym przygotowywanie treści i grafik; opracowywanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii reklamowych,
przygotowywanie materiałów informacyjnych, reklamowych oraz komunikatów Fundacji,
współorganizacja i promocja wydarzeń Fundacji,
planowanie oraz realizowanie działań w zakresie PR/ komunikacji,
kontakt z mediami i monitoring mediów, pozyskiwanie patronatów medialnych do wydarzeń,
udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej/ komunikacyjnej
Planowanie procesu edukacyjnego dla podopiecznych placówki,
Dostosowanie metod, form pracy i zagospodarowanie przestrzeni edukacyjnej do potrzeb, możliwości, zainteresowań, wieku - tj. specyficznych potrzeb dziecka w spektrum autyzmu,
Prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymogami i standardami Fundacji SYNAPSIS,
Współpraca z innymi specjalistami wspierającymi działalność Przedszkola,
Nawiązywanie relacji oraz bieżąca współpraca z rodzicami,
Udział w zebraniach i szkoleniach zespołu Przedszkola SYNAPSIS
- wykonywanie prac mających na celu utrzymanie nieruchomości przedszkolnej Fundacji SYNAPSIS w pełnej sprawności
- drobne naprawy techniczne
- kontakt w sprawach technicznych z ZGN Ochota i GGKA
- dbałość o czystość i sprawność używanych maszyn i sprzętu
- dbanie o teren zewnętrzny
Planowanie procesu edukacyjnego dla podopiecznych placówki,
Dostosowanie metod, form pracy i zagospodarowanie przestrzeni edukacyjnej do potrzeb, możliwości, zainteresowań, wieku - tj. specyficznych potrzeb dziecka w spektrum autyzmu,
Prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymogami i standardami Fundacji SYNAPSIS,
Współpraca z innymi specjalistami wspierającymi działalność Przedszkola,
Nawiązywanie relacji oraz bieżąca współpraca z rodzicami,
Udział w zebraniach i szkoleniach zespołu Przedszkola SYNAPSIS