Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie procesu rekrutacji oraz nadzorowanie procesu poszerzania składu osobowego Komisji Kwalifikacyjnych
Odpowiedzialność za codzienne zarządzanie działalnością Wykładowców oraz Członków Komisji Kwalifikacyjnych
Śledzenie na bieżąco kompetencji metodycznych i technicznych Wykładowców oraz Członków Komisji Kwalifikacyjnych
Kierowanie terminową i wydajną pracą podległego zespołu w celu spełnienia wymagań klientów, usprawniając równocześnie procesy wewnętrzne
Budowanie partnerskiej współpracy z innymi obszarami funkcjonalnymi firmy celem doskonalenia procesów w zakresie jakości, wydajności i efektywności kosztowej oraz operacyjnej
Opracowanie i wdrożenie planu strategicznego oraz operacyjnych planów biznesowych
w celu osiągnięcia celów firmy związanych ze wzrostem i dochodowością
Zapewnienie zgodności funkcjonowania firmy z polityką spółki oraz obowiązującymi przepisami prawa
Zapewnienie przejrzystych i efektywnych kanałów komunikacji dla podległych Pracowników, Wykładowców oraz Członków Komisji Kwalifikacyjnych
Przeprowadzanie przeglądów i audytów wewnętrznych w zakresie nadzorowanych procesów i dokumentacji
Zarządzanie, motywowanie i rozwój podległego zespołu,
Nadzór nad profesjonalną i sprawną obsługą klientów z wykorzystaniem wszystkich stosowanych w spółce narzędzi komunikacyjnych zgodnie z przyjętymi zasadami
Inicjowanie i wspieranie działań mających na celu pozyskanie i obsługę klientów
Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów współpracy
Aktywny udział w pozyskiwaniu Klientów Kluczowych
Koordynowanie wdrażania nowych usług i projektów, koordynacja przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami Spółki
Analiza poprawności działania istniejących procesów, procedur i projektów oraz korygowanie ich słabych stron
Nadzór nad telefoniczną i e-mailową obsługą klientów Spółki