Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (508)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 508 )
Pracownik Obsługi Pasażera w Terminalu - praca na lotnisku Chopina
Żwirki i Wigury 1, Włochy, Warszawa
Wygasła: 13.05.2024
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Udział w procesie obsługi pasażerskiej, w tym:
- obsługa pasażerów z całego świata na każdym etapie ich podróży na lotnisku Chopina od momentu odprawy biletowo-bagażowej, poprzez drogę do/z samolotu, a także odbioru bagażu,
- dbanie o jakość wykonywanej pracy według standardów lotniczych oraz oczekiwań naszych Klientów
Pracownik ds. Obsługi Naziemnej (Pokład) - sprzątanie samolotów
Żwirki i Wigury 1, Włochy, Warszawa
Wygasła: 13.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
sprzątanie samolotów zgodnie z ustalonymi standardami
wyposażania pokładów samolotów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Agent ds. Obsługi Naziemnej (FBO)
Żwirki i Wigury 1, Włochy, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Udział w procesie obsługi naziemnej samolotów na płycie lotniska, w tym obsługa rejsów prywatnych (General Aviation) min. w zakresie:
nadzoru nad procesami obsługi samolotu – rozładunkiem, załadunkiem, wyważaniem oraz ich koordynacja
przygotowywanie dokumentów i korespondencji oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem
wystawianie faktur oraz pobieranie opłat lotniskowych
tworzenie raportów z przebiegu obsługi rejsu
wsparcie w zakresie współpracy z firmami biorącymi udział w obsłudze samolotu, przedstawicielami linii lotniczych, Urzędem Celnym, Strażą Graniczną oraz Dyżurnym Portu Lotniczego
bieżąca realizacja projektów budowlanych: nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, remontami i przebudowami w zakresie formalnym, technicznym i finansowym na każdym etapie realizacji
przygotowanie założeń do wdrażanych projektów remontowo-inwestycyjnych, w tym przygotowywanie zakresów rzeczowych i szacunkowych wycen planowanych robót
udział w komisjach zakupowych realizujących zadania remontowe i inwestycyjne, w tym udział w przygotowywaniu wniosków zakupowych i rekomendacji dla Zarządu
współpraca z projektantami i wykonawcami w trakcie realizacji projektów remontowych i inwestycyjnych
przygotowywanie rysunków 2D zmian aranżacyjnych, głównie w zakresie aktualizacji istniejącej dokumentacji
Dyrektor/ka Inwestycji i Zarządzania Infrastrukturą
Jamesa Gordona Bennetta 2b, Włochy, Warszawa
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
zarządzanie portfelem kluczowych projektów inwestycyjnych i infrastrukturalnych, w tym planowanie i nadzór nad budżetem,
organizacja oraz nadzór nad procesami inwestowania w nieruchomości Spółki, ich serwisem oraz służbami związanymi z prawidłową eksploatacją nieruchomości, tym także nadzór nad formalną dokumentacją wynikającą z przepisów prawa oraz umów najmu,
wdrażanie dobrych praktyk i narzędzi w ramach zarządzania projektami inwestycyjnymi,
wsparcie merytoryczne działów operacyjnych w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji,
optymalizacja kosztów utrzymania i modernizacji infrastruktury Spółki, w tym przygotowywanie projektów rocznych planów budżetowych,
współpraca z dostawcami i kontrahentami Spółki w zakresie zarządzania infrastrukturą, w tym prowadzenie negocjacji, nadzór nad umowami itp.,
nadzór nad procesem wyboru dostawców i wykonawców usług zewnętrznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania infrastruktury technicznej nieruchomości Spółki,
nadzór nad polityką ubezpieczeń, w tym nadzorowanie procesów dochodzenia wszelkich roszczeń majątkowych i odszkodowań związanych z nieruchomościami Spółki,
nadzór nad obszarem zakupów i zaopatrzenia Spółki w niezbędne towary i usługi,
przygotowywanie raportów i analiz na zlecenie Zarządu i w odniesieniu do potrzeb obszarów operacyjnych
• obsługa pasażerów z całego świata na każdym etapie ich podróży na lotnisku Chopina od momentu odprawy biletowo-bagażowej, poprzez drogę do/z samolotu, a także odbioru bagażu
• dbanie o jakość wykonywanej pracy według standardów lotniczych oraz oczekiwań naszych Klientów
Udział w procesie obsługi naziemnej samolotów na płycie lotniska, w tym obsługa rejsów prywatnych (General Aviation) min. w zakresie:
nadzoru nad procesami obsługi samolotu – rozładunkiem, załadunkiem, wyważaniem oraz ich koordynacja
przygotowywanie dokumentów i korespondencji oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem
wystawianie faktur oraz pobieranie opłat lotniskowych
tworzenie raportów z przebiegu obsługi rejsu
wsparcie w zakresie współpracy z firmami biorącymi udział w obsłudze samolotu, przedstawicielami linii lotniczych, Urzędem Celnym, Strażą Graniczną oraz Dyżurnym Portu Lotniczego
odpowiedzialność za powierzony sprzęt i wyposażenie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Zmiany (Cargo)
Wirażowa 35, Włochy, Warszawa
Wygasła: 13.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
koordynacja bieżącej pracy podległej na zmianie sekcji pod kątem zabezpieczenia płynności operacji, w tym nadzór nad grafikami dziennymi, planowanie grafików miesięcznych oraz planowanie urlopów
raportowanie wszelkich problemów operacyjnych na zmianie oraz proponowanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesów
wyjaśnianie nieregularności w zakresie obsługi ładunków w ramach działań operacyjnych
dbanie o optymalne wykorzystanie sprzętu i materiałów handlingowych na zmianie
bieżąca współpraca ze służbami lotniskowymi, liniami lotniczymi, spedycjami i agencjami celnymi w obszarze operacyjnym
realizacja procesów związanych z przygotowaniem oraz przyjęciem ładunków na magazyn zgodnie z dokumentacją przewozową
odpowiedzialność za powierzony sprzęt i wyposażenie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Agent ds. Obsługi Naziemnej (FBO)
Żwirki i Wigury 1, Włochy, Warszawa
Wygasła: 21.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Udział w procesie obsługi naziemnej samolotów na płycie lotniska, w tym obsługa rejsów prywatnych (General Aviation) min. w zakresie:
nadzoru nad procesami obsługi samolotu – rozładunkiem, załadunkiem, wyważaniem oraz ich koordynacja
przygotowywanie dokumentów i korespondencji oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem
wystawianie faktur oraz pobieranie opłat lotniskowych
tworzenie raportów z przebiegu obsługi rejsu
wsparcie w zakresie współpracy z firmami biorącymi udział w obsłudze samolotu, przedstawicielami linii lotniczych, Urzędem Celnym, Strażą Graniczną oraz Dyżurnym Portu Lotniczego
Manager ds. Jakości, Bezpieczeństwa i Koordynacji Szkoleń – Pełnomocnik Zarządu
Jamesa Gordona Bennetta 2b, Włochy, Warszawa
Wygasła: 03.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
realizacja polityki Jakości i Bezpieczeństwa oraz Szkoleń dla wszystkich obszarów operacyjnych Spółki
realizacja założeń i nadzór nad Systemem Zarządzania Jakością oraz Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem w Spółce oraz ciągłe doskonalenie ich skuteczności
reprezentowanie Spółki w zakresie bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług w kontaktach z Klientami, władzami Portów Lotniczych, Strażą Graniczną, Służbą Celną, Urzędem Lotnictwa Cywilnego, Przewoźnikami oraz innymi podmiotami
tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju Działu Jakości, Bezpieczeństwa i Szkoleń
opracowywanie analiz ryzyka i przygotowywanie planów naprawczych w ramach obszaru bezpieczeństwa
inicjowanie i wdrażanie projektów poprawiających jakość świadczonych usług, w odniesieniu do potrzeb obszarów operacyjnych
nadzór nad realizacją polityki szkoleniowej
kształtowanie kultury korporacyjnej Spółki w zakresie Jakości i Bezpieczeństwa
nadzór nad zgodnością procedur i instrukcji wewnętrznych z obowiązującymi Spółkę przepisami i instrukcjami
przygotowywanie raportów oraz analiz na zlecenie Zarządu i w odniesieniu do potrzeb obszarów operacyjnych
dbanie o przestrzeń biurową, porządek oraz estetykę pomieszczeń biurowych
planowanie i koordynowanie relokacji, aranżacji i remontów biur/pomieszczeń w Spółce, reagowanie na aktualne potrzeby
współpraca z administracją budynku, serwisem technicznym, firmą sprzątającą, koordynowanie kwestii technicznych dotyczących biura (usterki, przeglądy, zamówienia zaopatrzenia, przeprowadzki)
organizacja stanowisk i narzędzi pracy w biurze
zarządzanie zamówieniami biurowymi (takimi jak materiały biurowe, sprzęt i inne artykuły związane z obsługą biura) oraz zamówieniami dot. artykułów na potrzeby administracji Spółki
nadzór/ zarządzanie pracą recepcji biura
nadzór nad zarządzaniem harmonogramami spotkań i rezerwacja sal konferencyjnych
wdrożenie i koordynacja procesu elektronicznego obiegu i archiwizacji dokumentów
organizacja eventów oraz wyjazdów służbowych dla pracowników Spółki
udział w przygotowywaniu towarów do wysyłki drogą powietrzną
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Agent ds. Obsługi Frachtu
Wirażowa 35, Włochy, Warszawa
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa frachtu i dokumentacji przewozowej (wydawanie i przyjmowanie przesyłek/ładunków z/do Magazynu)
przygotowywanie raportów, zestawień, prowadzenie korespondencji, rejestrowanie wykonanych czynności w systemie
bieżąca komunikacja z przewoźnikami, przedstawicielami spedycji lotniczych, agencji celnych i kurierami celem ustalenia zmian i weryfikacji nieścisłości w dokumentacji przewozowej
udział w przygotowywaniu towarów do wysyłki drogą powietrzną
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik ds. Obsługi Naziemnej (Pokład) - sprzątanie samolotów
Żwirki i Wigury 1, Włochy, Warszawa
Wygasła: 08.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
udział w procesie obsługi naziemnej w zakresie sprzątania i wyposażania pokładów samolotów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk / Kontroler Finansowy
Warszawa
Wygasła: 10.09.2023
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ Asystentka Prezesa Zarządu
Jamesa Gordona Bennetta 2b, Włochy, Warszawa
Wygasła: 03.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
wsparcie administracyjne Prezesa Zarządu w realizacji codziennych zadań, w tym prowadzenie kalendarza, obsługa spotkań biznesowych oraz planowanie, organizowanie i rozliczanie podróży służbowych
przygotowywanie dokumentów, prezentacji, zestawień i raportów
redagowanie korespondencji i oficjalnych pism na potrzeby Zarządu
nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów pomiędzy Członkami Zarządu Spółki, Kadrą Zarządzającą oraz wszystkimi Działami Spółki
reprezentowanie Spółki w kontaktach z instytucjami, urzędami i innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie zadań administracyjnych
udział w projektach/realizacja projektów powierzonych przez Zarząd
planowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń i zajęć praktycznych w zakresie ochrony lotnictwa cywilnego dla personelu Spółki
opracowywanie i aktualizowanie programów szkoleń i prezentacji szkoleniowych w zakresie ochrony lotnictwa cywilnego
realizowanie doraźnych kontroli z zakresu stosowania przez pracowników Spółki przepisów i zarządzeń porządkowych oraz instrukcji przepustkowej lotniska
udział w prowadzeniu w Spółce akcji informujących o znaczeniu zagadnień ochrony lotnictwa cywilnego i promowaniu „kultury ochrony”
udział w procesie obsługi naziemnej samolotów na płycie lotniska, w tym obsługa rejsów prywatnych (General Aviation) min. w zakresie:
nadzoru nad procesami obsługi samolotu – rozładunkiem, załadunkiem, wyważaniem oraz ich koordynacja
przygotowywanie dokumentów i korespondencji oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem
wystawianie faktur oraz pobieranie opłat lotniskowych
tworzenie raportów z przebiegu obsługi rejsu
wsparcie w zakresie współpracy z firmami biorącymi udział w obsłudze samolotu, przedstawicielami linii lotniczych, Urzędem Celnym, Strażą Graniczną oraz Dyżurnym Portu Lotniczego
Starszy/a Specjalista/ka ds. Realizacji Projektów Inwestycyjnych
Wirażowa 35, Włochy, Warszawa
Wygasła: 13.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
kompleksowa realizacja projektów inwestycyjnych w obszarze parku logistycznego LS Cargo Park, w tym analiza potrzeb, przygotowywanie założeń budżetowych oraz ustalanie harmonogramów projektów
współpraca z działem technicznym w zakresie przygotowywania specyfikacji technicznej realizowanych inwestycji
przygotowywanie wymagań do postępowań zakupowych i współpraca z działem odpowiedzialnym za realizacje zakupów w ramach prowadzonych projektów
udział w postępowaniach zakupowych
współpraca z pozostałymi działami Organizacji w zakresie realizowanych projektów
tworzenie raportów i analiz z zakresu realizowanych i planowanych inwestycji
Udział w procesie obsługi naziemnej samolotów na płycie lotniska, w tym obsługa rejsów prywatnych (General Aviation) min. w zakresie:
nadzoru nad procesami obsługi samolotu – rozładunkiem, załadunkiem, wyważaniem oraz ich koordynacja
przygotowywanie dokumentów i korespondencji oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem
wystawianie faktur oraz pobieranie opłat lotniskowych
tworzenie raportów z przebiegu obsługi rejsu
wsparcie w zakresie współpracy z firmami biorącymi udział w obsłudze samolotu, przedstawicielami linii lotniczych, Urzędem Celnym, Strażą Graniczną oraz Dyżurnym Portu Lotniczego
samodzielne prowadzenie i koordynowanie zagadnień wynikających z przyjętego w zespole podziału pracy w przydzielonym obszarze organizacyjnym oraz zgodnie z ustalonym harmonogramem miesięcznym
sporządzanie wszelkiej dokumentacji kadrowej w zakresie nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy oraz stosunku cywilnoprawnego
bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo – płacowym Xpertis
archiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej i prowadzenie akt osobowych
ewidencjonowanie czasu pracy oraz kontrola poprawności grafików
przygotowywanie i wydawanie skierowań na badania lekarskie okresowe i kontrolne oraz nadzór nad ważnością badań lekarskich
współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz koordynowanie obiegu dokumentacji kadrowej
zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin do/z ubezpieczenia, jak również dokonywanie zmian za pośrednictwem programu Płatnik
sporządzanie raportów kadrowych na potrzeby Zarządu Spółki oraz Kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych
bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych
bieżąca obsługa kadrowa pracowników Spółki
współpraca z ZUS (m.in. w zakresie ustalania okresów zasiłkowych)
Udział w procesie obsługi pasażerskiej, w tym: udzielanie wsparcia pasażerom na każdym etapie ich podróży od momentu odprawy biletowo – bagażowej, poprzez drogę do/z samolotu, tak aby byli właściwie poinformowani i znaleźli się we właściwym miejscu o właściwym czasie