Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowanie korespondencji w zakresie finansowo-czasowym; przygotowywanie pism, wyjaśnianie kwestii wątpliwych lub spornych;
rekomendowanie do realizacji płatności związanych z projektami, weryfikacja opisów i kwalifikowalności ponoszonych wydatków zgodnie z wytycznymi zewnętrznymi oraz wewnętrznymi regulacjami firmy;
realizowanie działań formalno-organizacyjnych prowadzących do zakończonego sukcesem zrealizowania projektu, zgodnego z przyjętą polityką/strategią firmy, m.in. poprzez:
prowadzenie terminarza/grafika projektu, monitorowanie spraw wymagających terminowego działania;
obsługa spotkań/zebrań dot. realizacji projektu w zakresie spraw organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji, materiałów i zestawień m.in. na spotkania wewnętrzne- podsumowujące oraz zewnętrzne; uczestnictwo w spotkaniach;
gromadzenie i informowanie przełożonych o zmianach w zakresie realizacji projektów i współpracy z jednostkami b+r;
monitorowanie wszelkich regulacji formalno-prawnych dotyczących projektów i funduszy UE i proponowanie stosownych dla firmy rozwiązań, zgodnych z obowiązującymi przepisami;
Sporządzanie sprawozdania finansowego zgodnie z przepisami Ustawy o rachunkowości oraz KSR
Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej, PFRON, Intrastat
Sporządzanie deklaracji VAT, naliczanie i odprowadzanie zaliczek na CIT
Nadzór nad sporządzaniem i wysyłką dokumentów związanych z ZUS i PIT
Bieżąca analiza sytuacji ekonomiczno-finansowej firmy wraz z określeniem stopnia realizacji planów miesięcznych, kwartalnych i rocznych oraz przygotowanie okresowych informacji
Współpraca w zakresie gospodarki finansowej i tworzenie planów ekonomiczno-finansowych spółki
Przygotowywanie szczegółowych analiz i raportów ekonomiczno-finansowych dotyczących firmy
Współpraca w zakresie realizacji zobowiązań płatniczych w firmie; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi stosownie do udzielonych pełnomocnictw
Prowadzenie analiz projektów inwestycyjnych
Bieżące śledzenie prasy i wydawnictw oraz gromadzenie informacji przydatnych przy opracowywaniu planów i analiz
Pozyskiwanie, gromadzenie oraz ocena zdarzeń ekonomicznych, mających wpływ na funkcjonowanie firmy
Analiza rozrachunków firmy z dostawcami i odbiorcami, wzywania do zapłaty należności, potwierdzanie sald
Analiza kursów walut oraz ocena skutków zmiany kursów
Przeprowadzenie kontroli dokumentacji księgowej
Zapewnienie prawidłowego przebiegu postępowań z zakresu zobowiązań podatkowych oraz kontroli zewnętrznych w firmie i uczestnictwo w ich przebiegu; współpraca z audytorami
Sporządzanie opinii i interpretacji w zakresie podatków, bieżącym analizowaniu prawa podatkowego, celem optymalizacji działań firmy w zakresie ekonomicznym i podatkowym i przedstawienie propozycji Zarządowi
Współpraca w przeprowadzaniu analizy i wydawaniu opinii dotyczących umów z kontrahentami pod kątem zgodności z przepisami prawa podatkowego
Przygotowaniu projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prawa podatkowego
Bieżąca analiza przepisów podatkowych
Koordynowanie rozliczania dotacji i projektów, w powiązaniu ze strategią ekonomiczno-finansową firmy; prowadzenie księgowości na wyodrębnionych kontach, sporządzanie wniosków o płatność i innych, wymaganych prze Instytucję Pośredniczącą raportów
Bieżące oraz okresowe przekazywanie Zarządowi raportów (analiz, wniosków, propozycji działań) w powyższym przedmiocie
Kontakty z doradcami w zakresie bieżących problemów podatkowych
Przygotowanie i ciągłe aktualizowanie budżetowania, opracowywanie wskaźników i na tej podstawie proponowanie dalszych działań dla firmy
realizacja sprzedaży i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
nadzór nad procesami sprzedaży i gospodarką magazynową;
kontakt z klientem i budowanie dobrego wizerunku firmy;
pozyskiwanie nowych klientów i wdrażanie nowych technologii medycznych do praktyki klinicznej; prowadzenie szkolenia dla klientów w uzgodnionym z firmą zakresie i miejscu;
przygotowanie, organizacja i obsługa wydarzeń naukowych (m.in. konferencje, targi, kursy, spotkania); uczestnictwo w organizacji, transporcie i montażu stoisk wystawowych;
bieżące monitorowanie płatności od klientów;
proponowanie i prowadzenie działań marketingowych – tzw. „marketing naukowy" oraz informacyjno - promocyjnych (m.in. opracowanie filmów, instrukcji, materiałów informacyjnych na firmową stronę internetową, prowadzenie badań ankietowych wśród klientów);
bieżące raportowanie m.in. trendów rozwojowych, trendów sprzedażowych, podsumowania sprzedaży;
opracowanie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów, uczestnictwo w procesie rejestracji i certyfikacji;
tłumaczenia z i na język angielski pism, raportów, itp
prowadzenie inwentaryzacji wyrobów LfC wewnętrznych i konsygnacyjnych, dbanie o stan, wizerunek, utrzymanie ważności wyrobów, sposób przechowywania wyrobów w ośrodkach;
monitoring i analiza wyników sprzedaży firmy i rynku, dostosowujący strategię marketingową do zmian zachodzących na rynku; podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia konkurencyjności firmy;
ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych wyrobów;
bieżąca wymiana informacji z przełożonymi, mająca na celu rozwój wspólnej strategii sprzedaży i marketingu;
realizacja strategii oraz krótko- i długoterminowych planów firmy; efektywna realizacja planów sprzedaży w trybie rocznym i kwartalnym, współtworzenie i aktualizacja bazy danych o klientach i produktach;
pilotowanie terminowego wywiązywania się z zawartych umów i dostaw oraz z płatności przez odbiorców, nadzór stanu realizacji zamówień;
prowadzenie działań związanych z udziałem firmy w przetargach publicznych, opracowywanie dokumentów, ofert szacunkowych, specyfikacji i innych dokumentów;
opracowywanie prezentacji i dokumentów związanych z realizacją sprzedaży (w tym dokumentacji ofertowej);
zabezpieczenie i utrzymanie stanów magazynowych i sporządzenie zapotrzebowania i planów sprzedaży;
kontakt z klientem i budowanie dobrego wizerunku firmy;
pozyskiwanie nowych klientów i wdrażanie nowych technologii do praktyki klinicznej;
prowadzenie inwentaryzacji wyrobów LfC w ośrodkach wg ustalonych zasad, dbanie o stan, wizerunek, utrzymanie ważności i sposób przechowywania wyrobów w ośrodkach;
monitoring i analiza wyników sprzedaży firmy i rynku, dostosowujący strategię marketingową do zmian zachodzących na rynku; podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia konkurencyjności firmy;
obsługa działań reklamacyjnych wyrobów;
uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach; udział w organizacji tych wydarzeń;
ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych wyrobów;
bieżąca wymiana informacji mająca na celu rozwój wspólnej strategii sprzedaży i marketingu;
realizacja strategii oraz krótko- i długoterminowych planów firmy; efektywna realizacja planów sprzedaży w trybie rocznym i kwartalnym, współtworzenie i aktualizacja bazy danych o klientach i produktach;
pilotowanie terminowego wywiązywania się z zawartych umów i dostaw oraz z płatności przez odbiorców krajowych, nadzór stanu realizacji zamówień;
przygotowywanie dokumentacji, w tym ofertowej i przetargowej;
pomoc w utrzymaniu i nawiązaniu kontaktów z klientami zagranicznymi
prowadzenie korespondencji zagranicznej
prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową
przyjmowanie zamówień na wyroby firmy
przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych; fakturowanie
pakowanie
implantów/narzędzi
wysyłka wyrobów kurierem; prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacja płatności; udział w konferencjach/targach zagranicznych; udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi
prowadzenie magazynu wyrobów medycznych (m.in. konfekcjonowanie
stany magazynowe
obsługa programu magazynowego
monitoring stanów magazynowych)
przygotowanie wyrobów medycznych w specjalistycznych warunkach strefy czystej (sterylność; klasa czystości C/D); kompleksowa realizacja wysyłki wyrobów medycznych produkowanych przez firmę (m.in. pakowanie
sporządzanie dokumentów wysyłkowych
listów przewozowych itd. ); dbałość o czystość magazynu wyrobów gotowych
Specjalista/ka ds. sprzedaży i zamówień publicznych
lubuskie
Wygasła: 30.06.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przetargi publiczne – monitorowanie ogłoszeń, prowadzenie rejestru aktualnych postępowań przetargowych; nadzór nad postępowaniami przetargowymi, przygotowanie dokumentacji przetargowej, monitorowanie ważności dokumentów wymaganych ustawą Prawo Zamówień Publicznych, uczestnictwo w przetargach – zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych;
Śledzenie zmian aktów prawnych w zamówieniach publicznych;
Monitorowanie realizacji umów przetargowych, terminowości, dostaw i kompletności dokumentów;
Obsługa modułu handlowego ERP;
Nadzór nad realizacją umów długoterminowych;
Obsługa sprzedaży krajowej i zagranicznej; nadzór oraz pomoc w realizacji zamówień otrzymywanych od kontrahentów; mile widziana znajomość procedur eksportowych; korespondencja;
I inne zadania - w zależności od bieżących potrzeb;
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby
Kontakt z klientem i budowanie korzystnego wizerunku firmy
Opieka nad ośrodkiem i pozyskiwanie nowych klientów z oceną możliwości sprzedażowych
Uczestnictwo we wdrażaniu produktów do praktyki klinicznej
Prowadzenie szkoleń wewnątrzośrodkowych z podstaw związanych z wyrobem
Uczestnictwo w targach i innych wydarzeniach (konferencje, kursy) związanych z promocją wyrobów; udział w organizacji
Pełny nadzór nad wyrobem w ośrodku/u klienta
Efektywna realizacja planów sprzedażowych w rozliczeniu miesięcznym, kwartalnym i rocznym
Monitorowanie wyników sprzedażowych, raportowanie i planowanie sprzedaży
Analiza potrzeb rynkowych i nowości, badanie satysfakcji klienta; raportowanie
Dostosowywanie i wdrażanie efektywnych działań marketingowych z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz z uwzględnieniem ogólnej strategii i planów firmy
Prowadzenie ciągłego monitoringu rynku, klientów i wyrobów (pilotowanie terminów umów w ośrodkach, płatności, terminów przetargów, stanu realizacji zamówienia, terminów ważności wyrobów, obsługa działań reklamacyjnych)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji do klienta, w tym ofert na wyroby