Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (84)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 84 )
Specjalista ds. Koordynowania Zamówień Publicznych Osiedla Studenckiego PK
Stanisława Skarżyńskiego 5, Czyżyny, Kraków
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie zamówień (składanie wniosku o udzielenie zamówienia do działu zamówień publicznych, opis przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji, kontrola realizacji zawartej umowy)
prowadzenie postepowań do kwoty 130.000,00 zł netto zgodnie z wewnętrznym regulaminem PK udzielania zamówień publicznych (łącznie z przygotowaniem umów)
współpraca z jednostkami organizacyjnymi PK prowadzącymi zamówienia publiczne dla Osiedla Studenckiego
przygotowywanie rocznych planów zamówień publicznych na dostawy i usługi dla Osiedla Studenckiego
opisywanie faktur zgodnie z udzielonym zamówieniem
obsługa sekretariatu w zakresie m.in. składania zamówień na środki biurowe, odbieranie telefonów, kserowanie dokumentów, dostarczanie dokumentacji na uczelnię
inne czynności wg poleceń kierownictwa Osiedla Studenckiego
1. Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy podległych jednostek organizacyjnych PK
2. Organizowanie i nadzorowanie bieżącej obsługi informatycznej w PK, identyfikacja problemów i wprowadzanie usprawnień
3. Nadzorowanie procesu wdrażania oraz utrzymania nowoczesnych systemów informatycznych w Uczelni
4. Analizowanie potrzeb dotyczących rozwoju infrastruktury informatycznej PK oraz inicjowanie niezbędnych działań dotyczących jej poprawy
5. Zarządzanie strategiczne procesem informatyzacji Uczelni, w tym przygotowywanie planów strategii informatyzacji PK
6. Współpraca z innymi jednostkami PK, w celu zapewnienia zgodności działań IT z ogólną strategią organizacji
7. Przygotowywanie raportów dotyczących realizowanych działań i wyników jednostki oraz rekomendowanie władzom Uczelni zadań dotyczących poprawy funkcjonowania infrastruktury informatycznej PK
8. Opracowywanie planów budżetowych w zakresie infrastruktury IT oraz nadzorowanie wydatkowania środków w podległych jednostkach organizacyjnych PK
9. Nadzorowanie i udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w zakresie realizowanych projektów informatycznych w Uczelni
10. Przygotowywanie procedur związanych z funkcjonowaniem wdrażanych systemów informatycznych w jednostkach PK
11. Nadzorowanie procesu rekrutacji i rozwoju podległych pracowników, dbanie o ich efektywność i wydajność
12. Analizowanie potrzeb szkoleniowych pracowników PK oraz planowanie i monitorowanie przebiegu ich szkolenia
13. Monitorowanie bezpieczeństwa danych przetwarzanych w systemach informatycznych PK, zapewnienie ich ochrony przed zagrożeniami
Specjalista - Referent ds. rozliczeń finansowych w Zespole ds. Rozliczeń Finansowych i Cyfryzacji Procesów E-02
Warszawska 24, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• sporządzanie umów cywilnoprawnych do umów realizowanych na Wydziale z podmiotami zewnętrznymi;
• sporządzanie umów cywilnoprawnych do realizowanych na Wydziale kursów, szkoleń, szkół letnich, studiów podyplomowych;
• obsługa finansowa umów realizowanych z podmiotami zewnętrznymi;
• obsługa finansowa kurów, szkoleń, szkół letnich, studiów podyplomowych;
• obsługa finansowa projektów realizowanych na Wydziale;
• współpraca z Działem Badań Naukowych w zakresie rozliczania finansowego realizowanych umów z podmiotami zewnętrznymi oraz projektami badawczymi i wdrożeniowymi realizowanymi na Wydziale;
• współpraca z Centrum Wsparcia Projektów w zakresie pozyskania, realizacji i rozliczenia projektów strategicznych oraz międzynarodowych
• współpraca z Działem Kształcenia w zakresie rozliczania finansowego realizowanych kursów, szkoleń, szkół letnich, studiów podyplomowych;
• sporządzanie bieżących zestawień przychodów i kosztów Wydziału;
• przygotowanie planu rzeczowo-finansowego dla Wydziału;
• przygotowanie wykonania planu rzeczowo-finansowego w poszczególnych kwartałach;
• prowadzenie rejestru limitów finansowych Wydziału zgodnie z zatwierdzonymi Zasadami finansowania działalności Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej oraz podziałem środków finansowych w danym roku;
• rejestrowanie przychodów i wydatków Wydziału w ramach subwencji MEiN;
• rejestrowanie przychodów i wydatków w ramach wpłat za studia;
• rejestrowanie przychodów i wydatków dotyczących dzierżawy powierzchni, wynajmu aparatury oraz przychodów z umów z podmiotami zewnętrznymi, przychodów z kursów, szkoleń, szkół letnich, studiów podyplomowych;
• prowadzenie rejestru faktur VAT oraz rejestru faktur korygujących;
• wystawianie not księgowych i faktur wewnętrznych;
• przekazywanie zatwierdzonych faktur do kwestury PK;
• uzgadnianie wszystkich przychodów i kosztów dotyczących WIEiK z Kwesturą PK oraz jednostkami wydziałowymi (katedrami);
• inne bieżące prace zlecone przez Dziekana i kierownika administracyjnego Wydziału
a) udzielanie wsparcia właścicielom procesów (jednostkom merytorycznym) w obsłudze i zarządzaniu systemem elektronicznego obiegu dokumentów (Webcon);
b) gromadzenie potrzeb użytkowników, proponowanie obszarów i procesów do wdrożenia w ramach systemu elektronicznego obiegu dokumentów;
c) uczestnictwo we wdrażaniu i testowaniu systemów oraz integracji systemów;
d) projektowanie i opisywanie procesów w ramach Politechniki Krakowskiej;
e) prowadzenie konsultacji oraz szkoleń wewnętrznych w zakresie wykorzystania systemu elektronicznego obiegu dokumentów do usprawniania realizowanych procesów;
f) opracowywanie dokumentów na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie systemów informatycznych;
g) projektowanie i wdrażanie procesów biznesowych przy użyciu Webcon BPS;
h) optymalizacja i konfiguracja istniejących procesów biznesowych w celu zapewnienia ich efektywności
Specjalista ds. kosztorysowania w Dziale Inwestycji i Remontów
Warszawska 24, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• uzgodnienia zakresu robót remontowych i sporządzanie przedmiarów robót potrzebnych do wykonania kosztorysów inwestorskich
• opracowywanie kosztorysów inwestorskich niezbędnych do przeprowadzenia przetargów
• sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty ogólnobudowlane złożonych do przetargu
• sporządzanie kosztorysów inwestorskich na roboty wynikające z trybu awaryjnego
• udział w przygotowaniu zapytań ofertowych dotyczących zadania remontowego do wartości 130.000 zł. Po otrzymaniu ofert sprawdzenie pod względem zakresu robót i ceny
• przygotowywanie zapytań ofertowych PK oraz sporządzanie protokołów na wyłonienie wykonawcy
Samodzielny Referent w Dziale Zarządzania Nieruchomościami PK (KA-6)
Warszawska 24, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 14.01.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) kompleksowa obsługa administracyjna jednostki - Działu Zarządzania Nieruchomościami (ewidencja korespondencji, rejestracja zawieranych umów, realizacja bieżących zamówień, opisywanie faktur, itp.),
b) bieżąca aktualizacja danych w informatycznych bazach danych stosowanych w Dziale,
c) aktywne wsparcie pozostałych członków zespołu w realizowanych zadaniach Działu (tj. w przygotowywanych postępowaniach przetargowych, przygotowywanych i zawieranych przez jednostkę umowach, ustanawianych służebnościach, wykonywanych analizach, przygotowywanych raportach, opiniach, prowadzonej korespondencji z kontrahentami i jednostkami, itp.)
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku dotyczy spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i odbiorem zadań budowlanych oraz eksploatacją i gospodarką nieruchomościami, a w szczególności:
a) nadzór nad pracą podległych jednostek organizacyjnych, m.in. w zakresie stanu budynków i budowli, prawidłowego funkcjonowania urządzeń i instalacji technicznych, dozór terenu, obiektów i majątku PK, dostawy mediów, gospodarki odpadami, racjonalnego wykorzystania bazy lokalowej;
b) przygotowaniem materiałów przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
c) zapewnienie zaopatrzenia w aparaturę oraz środki trwałe i materiały, obsługi transportowej PK, utrzymanie porządku i czystości na PK;
a) Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników modułów systemu komputerowego wspomagania zarządzania PK: HMS/dsys, jHMS/dsys, eHMS/syla, eHMS/pens, jHMS/roza oraz eHMS/irka dotyczących ich funkcjonowania, analiza zgłoszeń
b) Zgłaszanie do Działu Informatyzacji PK lub do dostawcy oprogramowania potrzeb nowych rozwiązań w systemie komputerowego wspomagania zarządzania PK w zakresie rekrutacji na studia, kształcenia, kierunków i programów studiów, rozliczania pensum dydaktycznego i godzin ponadwymiarowych oraz rozkładu zajęć dydaktycznych. Monitorowanie i akceptacja stanu realizacji zgłoszeń
c) Konfigurowanie modułów systemu komputerowego wspomagania zarządzania PK w zakresie rekrutacji na studia, kształcenia, kierunków i programów studiów rozliczania pensum dydaktycznego i godzin ponadwymiarowych oraz rozkładu zajęć dydaktycznych. Uzupełnianie baz danych, wprowadzanie szablonów i wzorów dokumentów
d) Testowanie funkcjonalności ww. modułów systemu informatycznego
e) Wprowadzanie informacji do serwisów internetowych PK obsługiwanych przez Dział Kształcenia związanych z rekrutacją na studia, kierunkami i programami studiów, rozliczaniem pensum dydaktycznego i rozkładem zajęć dydaktycznych
f) Udział w opracowywaniu zasad i procedur przekazywania danych do modułów Zintegrowanego Systemu Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on
h) Wykonywanie, w ramach posiadanych kompetencji, innych prac wynikających z zakresu zadań Działu Kształcenia, zleconych przez kierownika, dotyczących zagadnień wynikających z przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych
Samodzielny referent w Dziale Współpracy Międzynarodowej
Warszawska 24, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 30.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rekrutacja zagranicznych kandydatów na studia wyższe na Politechnice Krakowskiej (PK)
organizacja spotkań z zagranicznymi kandydatami
obsługa administracyjna zagranicznych studentów kształcących się na PK
koordynacja programu PK International Ambassadors
udzielanie wsparcia pracownikom wydziałów PK w zakresie uznawalności wykształcenia zdobytego poza granicami RP przez osoby ubiegające się o przyjęcie na studia na PK
koordynacja spraw dotyczących wymiany akademickiej i współpracy międzynarodowej prowadzonej w ramach współpracy PK z Narodową Agencją Wymiany Akademickiej (NAWA), w tym pisanie wniosków projektowych dla Działu Współpracy Międzynarodowej
tworzenie projektów wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących kształcenia cudzoziemców na studiach I i II stopnia
prowadzenie sprawozdawczości dla potrzeb MEiN, GUS oraz innych instytucji państwowych
obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych Działu Współpracy Międzynarodowej (DWM) oraz uczelnianych baz danych (w ramach kompetencji DWM)
przygotowywanie prezentacji oferty edukacyjnej PK w językach obcych
a) Pomoc w zakupach sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla pracowników katedry (35 osób) oraz ewentualne konfigurowanie systemu operacyjnego Windows/Linux, sterowników i oprogramowania wraz z upgrate;
b) Pomoc w rozwiązywaniu problemów z hardware i software;
c) Opieka nad drukarnią katedry – ploter, 4 drukarki sieciowe, skaner, kserokopiarka;
d) Nadzór nad infrastrukturą sieciową katedry (okablowanie, switche, routery, 4 serwery) oraz administrowanie serwerami:
• Serwer plików Synology RS2416 RP + 12 dysków po 2 TB (Raid 6) - zakładanie kont pracowniczych i administrowanie serwerem plików;
• Serwer backupowy Synology RS3617 RP XS10 + 10 dysków po 4 TB - wykonywanie backupów przyrostowych oraz pełnych z serwera plików i serwera pocztowego, a w razie potrzeby pozostałych serwerów;
• Serwer dydaktyczny DELL Power Edge 420 - serwer plików dla studentów i pracowników do prowadzenia zajęć komputerowych, serwer domeny, udostępnianie Internetu dla pracowni; instalacja i administrowanie domeną PRACOWNIA dla 4 dydaktycznych pracowni komputerowych (konta studenckie, prywatne adresy IP, udostępnianie i filtrowanie Internetu do pracowni);
• Serwer poczty i serwer WWW (stary DELL PE 1800) - do likwidacji, po uruchomieniu serwera DELL PE R240;
• „Czysty” nowy serwer DELL PE R240 – nowa strona WWW katedry i podstrony pracowników (zarządzanie stronami w zakresie obowiązków informatyka), strona tworzona obecnie przez firmę zewnętrzną; na serwerze będzie również zainstalowane oprogramowanie do gromadzenia, przetwarzania i wizualizacji danych pomiarowych z 3 stacji terenowych – pobieranie danych ze stacji oraz ich wizualizacja on-line odbywać się będzie poprzez nową stronę WWW
e) Doradztwo sprzętowe w zakresie serwerów i osprzętu sieciowego (podczas unowocześniania sieci/serwerów);
f) Instalacja i konserwacja oprogramowania systemowego na serwerach; instalacja;
g) Konserwacja oprogramowania aplikacyjnego (np. serwer WWW, bazy danych, serwery licencji itp.)
a) Pomoc w zakupach sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla pracowników katedry (35 osób) oraz ewentualne konfigurowanie systemu operacyjnego Windows/Linux, sterowników i oprogramowania wraz z upgrate;
b) Pomoc w rozwiązywaniu problemów z hardware i software;
c) Opieka nad drukarnią katedry – ploter, 4 drukarki sieciowe, skaner, kserokopiarka;
d) Nadzór nad infrastrukturą sieciową katedry (okablowanie, switche, routery, 4 serwery) oraz administrowanie serwerami:
• Serwer plików Synology RS2416 RP + 12 dysków po 2 TB (Raid 6) - zakładanie kont pracowniczych i administrowanie serwerem plików;
• Serwer backupowy Synology RS3617 RP XS10 + 10 dysków po 4 TB - wykonywanie backupów przyrostowych oraz pełnych z serwera plików i serwera pocztowego, a w razie potrzeby pozostałych serwerów;
• Serwer dydaktyczny DELL Power Edge 420 - serwer plików dla studentów i pracowników do prowadzenia zajęć komputerowych, serwer domeny, udostępnianie Internetu dla pracowni; instalacja i administrowanie domeną PRACOWNIA dla 4 dydaktycznych pracowni komputerowych (konta studenckie, prywatne adresy IP, udostępnianie i filtrowanie Internetu do pracowni);
• Serwer poczty i serwer WWW (stary DELL PE 1800) - do likwidacji, po uruchomieniu serwera DELL PE R240;
• „Czysty” nowy serwer DELL PE R240 – nowa strona WWW katedry i podstrony pracowników (zarządzanie stronami w zakresie obowiązków informatyka), strona tworzona obecnie przez firmę zewnętrzną; na serwerze będzie również zainstalowane oprogramowanie do gromadzenia, przetwarzania i wizualizacji danych pomiarowych z 3 stacji terenowych – pobieranie danych ze stacji oraz ich wizualizacja on-line odbywać się będzie poprzez nową stronę WWW
e) Doradztwo sprzętowe w zakresie serwerów i osprzętu sieciowego (podczas unowocześniania sieci/serwerów);
f) Instalacja i konserwacja oprogramowania systemowego na serwerach; instalacja;
g) Konserwacja oprogramowania aplikacyjnego (np. serwer WWW, bazy danych, serwery licencji itp.)
• Pomoc w zakupach sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla pracowników katedry (35 osób) oraz ewentualne konfigurowanie systemu operacyjnego Windows/Linux, sterowników i oprogramowania wraz z upgrate;
• Pomoc w rozwiązywaniu problemów z hardware i software;
• Opieka nad drukarnią katedry – ploter, 4 drukarki sieciowe, skaner, kserokopiarka,
• Nadzór nad infrastrukturą sieciową katedry (okablowanie, switche, routery, 4 serwery) oraz administrowanie serwerami:
o Serwer plików Synology RS2416 RP + 12 dysków po 2 TB (Raid 6) - zakładanie kont pracowniczych i administrowanie serwerem plików;
o Serwer backupowy Synology RS3617 RP XS10 + 10 dysków po 4 TB - wykonywanie backupów przyrostowych oraz pełnych z serwera plików i serwera pocztowego, a w razie potrzeby pozostałych serwerów;
o Serwer dydaktyczny DELL Power Edge 420 - serwer plików dla studentów i pracowników do prowadzenia zajęć komputerowych, serwer domeny, udostępnianie Internetu dla pracowni; instalacja i administrowanie domeną PRACOWNIA dla 4 dydaktycznych pracowni komputerowych (konta studenckie, prywatne adresy IP, udostępnianie i filtrowanie Internetu do pracowni);
o Serwer poczty i serwer WWW (stary DELL PE 1800) - do likwidacji, po uruchomieniu serwera DELL PE R240;
o „Czysty” nowy serwer DELL PE R240 – nowa strona WWW katedry i podstrony pracowników (zarządzanie stronami w zakresie obowiązków informatyka), strona tworzona obecnie przez firmę zewnętrzną; na serwerze będzie również zainstalowane oprogramowanie do gromadzenia, przetwarzania i wizualizacji danych pomiarowych z 3 stacji terenowych – pobieranie danych ze stacji oraz ich wizualizacja on-line odbywać się będzie poprzez nową stronę WWW
• Doradztwo sprzętowe w zakresie serwerów i osprzętu sieciowego (podczas unowocześniania sieci/serwerów;
• Instalacja i konserwacja oprogramowania systemowego na serwerach;
• Konserwacja oprogramowania aplikacyjnego (np. serwer WWW, bazy danych, serwery licencji itp.)
a) Kierowanie administracją PK i z upoważnienia Rektora gospodarką PK, a także podejmowanie decyzji w sprawach jej mienia w zakresie zadań niezastrzeżonych do właściwości innych organów uczelni i funkcji kierowniczych określonych w Statucie PK w szczególności:
• przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwami (upoważnieniami),
• zapewnienie funkcjonowania i ciągłości pracy uczelni,
• zapewnienie właściwej organizacji pracy, koordynowanie i nadzorowanie pracy podległych jednostek organizacyjnych,
• sprawowanie nadzoru nad mieniem całej uczelni i finansami podległych jednostek oraz nad opracowywaniem procedur gospodarowania mieniem PK,
• nadzorowanie planowania, przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
• zapewnienie sprawnego działania komputerowego systemu wspomagania zarządzania, w tym wdrażanie nowych technologii informatycznych,
• reprezentowanie uczelni, w szczególności w sprawach administracyjnych i gospodarczych, w zakresie ustalonym przez Rektora PK,
• współpraca z komisjami senackimi, uczelnianymi i rektorskimi w sprawach prowadzonych w pionie kanclerza,
• prowadzenie polityki zatrudnienia i płac w podległych jednostkach na warunkach i zasadach określonych przez Rektora PK,
• składanie oświadczeń woli w imieniu PK w zakresie zaciąganych zobowiązań we wszystkich sprawach należących do kompetencji kanclerza,
• nadzorowanie gospodarki nieruchomościami, prowadzenie ewidencji powierzchni użytkowych na uczelni oraz inicjowanie działania w zakresie racjonalizacji wykorzystania bazy lokalowej PK,
• nadzorowanie stanu dostępności architektonicznej uczelni
Samodzielny referent techniczny – Specjalista w Dziale Informatyzacji
Warszawska 24, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 29.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) administrowanie niektórymi systemami informatycznymi użytkowanymi przez jednostki PK (Propublico, Mathworks, elektroniczny system obiegu dokumentów);
b) prowadzenie weryfikacji potrzeb zgłaszanych przez pracowników PK dotyczących funkcjonalności i procesów w elektronicznym systemie obiegu dokumentów;
c) projektowanie, testowanie, uruchamianie oraz modyfikowanie procesów w elektronicznym systemie obiegu dokumentów;
d) wsparcie techniczne użytkowników w zakresie użytkowania oprogramowania;
e) prowadzenie audytu legalności oprogramowania w administracji centralnej;
f) administrowanie kontem PK na platformie Epuap;
g) administrowanie systemem Microsoft Volume Licensing Service Center;
h) administracja serwerem ochrony antywirusowej oraz programem antywirusowym administracji centralnej PK;
i) samodzielne rozwiązywanie zaistniałych problemów związanych z obsługą informatyczną;
j) wykonywanie, w ramach posiadanych kompetencji, innych prac wynikających z zakresu zadań działu, zleconych przez kierownika
Samodzielny referent – Specjalista ds. kształcenia w Dziale Kształcenia
Warszawska 24, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 05.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Koordynowanie spraw związanych z uprawnieniami wybranych wydziałów PK do tworzenia i prowadzenia studiów oraz akredytacją studiów
b) Obsługa toku studiów pierwszego i drugiego stopnia, studiów doktoranckich oraz studiów podyplomowych na wybranych wydziałach PK, w tym: prowadzenie albumu studentów, prowadzenie ewidencji doktorantów i uczestników studiów podyplomowych, prowadzenie księgi dyplomowej, kontrola wniosków o utworzenie studiów, zamieszczanie danych w Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on, kontrola raportów samooceny w związku z oceną jakości kształcenia prowadzoną przez Polską Komisję Akredytacyjną, obsługa administracyjna indywidualnych spraw uczestników studiów i absolwentów studiów należących do kompetencji działu
c) Realizacja prowadzonych w dziale zadań dotyczących jakości kształcenia, w tym prowadzenie merytorycznego nadzoru i koordynowanie procesu archiwizacji prac dyplomowych studentów w wewnętrznych i zewnętrznych systemach informatycznych oraz prowadzenie nadzoru merytorycznego nad procedurą antyplagiatową
d) Prowadzenie zadań dotyczących organizacji studiów doktoranckich, w tym: opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych PK, nadzór nad wzorami dokumentów stosowanych do dokumentowania toku studiów, przygotowywanie sprawozdawczości, przygotowywanie danych niezbędnych do podziału subwencji
e) Koordynowanie zagadnień dotyczących przyjęcia na studia przez potwierdzenie efektów uczenia się
f) Nadzorowanie działań związanych z obsługą kursów, szkoleń, szkół letnich i innych form kształcenia prowadzonych na PK
g) Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych PK dotyczących kształcenia i dokumentacji przebiegu studiów. Udzielanie wyjaśnień w sprawach dotyczących kształcenia oraz dokumentacji przebiegu studiów
h) Obsługa administracyjna Senackiej Komisji ds. Jakości Kształcenia
i) Przygotowywanie informacji dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków, przeznaczonych do zamieszczenia w serwisie internetowym PK. Kontrola i aktualizacja zamieszczanych informacji
j) Realizacja zadań wynikających z przepisów wewnętrznych uczelni dotyczących wprowadzania danych o kształceniu do Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on i kontroli tych danych
k) Opracowywanie danych statystycznych, zestawień i materiałów dotyczących kształcenia
l) Wykonywanie, w ramach posiadanych kompetencji, innych prac wynikających z zakresu zadań działu, zleconych przez kierownika, a dotyczących w szczególności zagadnień wynikających z przepisów ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych
Samodzielny Referent - Specjalista ds. Obsługi Systemów w Dziale Kształcenia
Warszawska 24, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 03.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników modułów systemu komputerowego wspomagania zarządzania PK: HMS/dsys, jHMS/dsys, eHMS/syla, eHMS/pens, jHMS/roza oraz eHMS/irka dotyczących ich funkcjonowania, analiza zgłoszeń
b) Zgłaszanie do Działu Informatyzacji PK lub do dostawcy oprogramowania potrzeb nowych rozwiązań w systemie komputerowego wspomagania zarządzania PK w zakresie rekrutacji na studia, kształcenia, kierunków i programów studiów, rozliczania pensum dydaktycznego i godzin ponadwymiarowych oraz rozkładu zajęć dydaktycznych. Monitorowanie i akceptacja stanu realizacji zgłoszeń
c) Konfigurowanie modułów systemu komputerowego wspomagania zarządzania PK w zakresie rekrutacji na studia, kształcenia, kierunków i programów studiów rozliczania pensum dydaktycznego i godzin ponadwymiarowych oraz rozkładu zajęć dydaktycznych. Uzupełnianie baz danych, wprowadzanie szablonów i wzorów dokumentów
d) Testowanie funkcjonalności ww. modułów systemu informatycznego
e) Wprowadzanie informacji do serwisów internetowych PK obsługiwanych przez Dział Kształcenia związanych z rekrutacją na studia, kierunkami i programami studiów, rozliczaniem pensum dydaktycznego i rozkładem zajęć dydaktycznych
f) Opracowywanie zasad i procedur przekazywania do Zintegrowanego Systemu Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on danych należących do zakresu zadań Działu Kształcenia
g) Koordynowanie procesu archiwizacji prac dyplomowych studentów PK w Akademickim Systemie Archiwizacji Prac oraz w Ogólnopolskim Repozytorium Pisemnych Prac Dyplomowych Systemu POL-on
h) Udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Działu Kształcenia zajmującym się wystawianiem faktur z tytułu wpływu do pionu Prorektora ds. Kształcenia i Współpracy z Zagranicą środków finansowych stanowiących należność za uwierzytelnienie dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą
j) Opracowywanie danych statystycznych, zestawień i materiałów dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków
k) Prowadzenie korespondencji i dokonywanie ustaleń niezbędnych do prawidłowej realizacji przydzielonego zakresu obowiązków
l) Wykonywanie, w ramach posiadanych kompetencji, innych prac wynikających z zakresu zadań Działu Kształcenia, zleconych przez kierownika, a dotyczących w szczególności zagadnień wynikających z przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych