Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (270)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 270 )
Formierz
Łozienica
Wygasła: 14.10.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
wykonywanie prac formierskich przy produkcji łodzi i jachtów
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior Specialist SEO - Content-Manager
Tadeusza Apolinarego Wendy 10, Szczecin
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Zwiększenie widoczności na stronach internetowych naszych międzynarodowych marek;
Planowanie i realizacja strategii SEO w oparciu o cele biznesowe, analizy rynku i trendy branżowe;
Budżetowanie, kontrola oraz optymalizacja działań związanych z SEO;
Zarządzanie wszystkimi procesami dotyczącymi treści, w tym tworzenie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji z tłumaczeniem na wiele języków wraz z zapewnieniem jakości;
Definiowanie i wdrażanie standardowych ram KPI oraz cyklicznych raportów;
Ścisła współpraca z ekspertami wewnątrz firmy (weryfikacja wymagań i jakości tworzonych treści)
Zwiększenie widoczności na stronach internetowych naszych międzynarodowych marek;
Planowanie i realizacja strategii SEO w oparciu o cele biznesowe, analizy rynku i trendy branżowe;
Budżetowanie, kontrola oraz optymalizacja działań związanych z SEO;
Zarządzanie wszystkimi procesami dotyczącymi treści, w tym tworzenie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji z tłumaczeniem na wiele języków wraz z zapewnieniem jakości;
Definiowanie i wdrażanie standardowych ram KPI oraz cyklicznych raportów;
Ścisła współpraca z ekspertami wewnątrz firmy (weryfikacja wymagań i jakości tworzonych treści)
You create unique customer experiences to drive brand reputation & lead generation
The professional management of our international fair in Europe appearances is in your hands – technical, commercial & performance wise. That includes concrete: conception, planning & implementation of the stands and all leant activities; negotiation, acquisition & support of suppliers, partners and customers; budgeting, controlling & accounting
Alignment of our global subsidiaries and dealers' their own fair appearances to our global standards
Conception and implementation of a show room & shipyard tour concept
Organization of additional events like partner conferences, customer & company events
Further development of Event based Lead- / Contact management / CRM processes
Definition & implementation of standard KPI framework & recurrent reportings
Close collaboration with international partners and sales & marketing colleagues
Wprowadzanie do produkcji nowych typów jachtów na bazie dokumentacji dostarczonej przez biuro projektowe oraz nadzór i aktualizacja dokumentacji dla modeli seryjnych,
Dostosowywanie dokumentacji technicznej do potrzeb specyfiki produkcji,
Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań dla problemów technicznych,
Koordynowanie wprowadzania zmian projektowych w produkcie,
Utrzymanie i rozwój lokalnej infrastruktury sieciowej
Zapewnienie sprawnego działania ok. 100 stacji roboczych wraz z urządzeniami peryferyjnymi oraz wsparcia użytkowników
Prowadzenie bieżącego serwisu sprzętu i oprogramowania. Koordynowanie i odpowiedzialność za pracę serwisów zewnętrznych
Zapewnienie prawidłowego działania systemu monitoringu kamer. Instalowanie i serwisowanie kamer oraz łączy
Zapewnienie prawidłowego działania telefonów stacjonarnych (w tym central telefonicznych). Rozwiązywanie problemów użytkowników. Minimalizowanie kosztów eksploatacji
Przeprowadzanie cyklicznych i doraźnych analiz controllingowych. Raportowanie i formułowanie wniosków w tym zakresie, a po zaakceptowaniu działań korygujących, nadzorowanie ich realizacji
Zbieranie i opracowywanie danych do wskaźników KPI, zarówno działowych jak i ogólnofirmowych
Analiza procesów i zleceń produkcyjnych poprzez porównanie planowanych kosztów i zysków do faktycznie osiągniętych wyników. Inicjowanie i wdrażanie działań zapobiegających niekorzystnym rozbieżnościom
Współpraca z kadrą kierowniczą Spółki, w zakresie dostarczania im analiz controllingowych, ułatwiających podejmowanie decyzji i kierowanie podległym obszarem działania
Wsparcie Zarządu w opracowywaniu planów finansowych i budżetu Spółki
Przeprowadzanie cyklicznych i doraźnych analiz controllingowych. Raportowanie i formułowanie wniosków w tym zakresie, a po zaakceptowaniu działań korygujących, nadzorowanie ich realizacji
Zbieranie i opracowywanie danych do wskaźników KPI, zarówno działowych jak i ogólnofirmowych
Analiza procesów i zleceń produkcyjnych poprzez porównanie planowanych kosztów i zysków do faktycznie osiągniętych wyników. Inicjowanie i wdrażanie działań zapobiegających niekorzystnym rozbieżnościom
Współpraca z kadrą kierowniczą Spółki, w zakresie dostarczania im analiz controllingowych, ułatwiających podejmowanie decyzji i kierowanie podległym obszarem działania
Wsparcie Zarządu w opracowywaniu planów finansowych i budżetu Spółki
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej / Aftersales Advisor
Szczecin
Wygasła: 04.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozpatrywanie reklamacji dotyczących napraw jachtów i łodzi motorowych z naszymi dealerami na całym świecie w profesjonalny, szybki i uprzejmy sposób za pośrednictwem systemu internetowego (MIS)
Dbałość o terminowy i szczegółowy przepływ całej dokumentacji
Dokonywanie analizy technicznej – określenie zasadności roszczeń gwarancyjnych; zebranie jak największej ilości informacji potrzebnych do identyfikacji części do naprawy i ich dostarczenia: weryfikacja zdjęć, proponowanych rozwiązań, kalkulacji i odnotowywanie ich w systemie
Koordynowanie z dostawcami i podwykonawcami serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, uzyskiwanie zgód przed naprawami oraz podejmowanie środków ostrożności niezbędnych do zagwarantowania płatności
W razie potrzeby składanie zamówień na części specjalne – kompleksowa koordynacja procesu – od komunikacji z dealerem po finalizowanie i fakturowanie zamówienia
Zapewnienie wsparcia dealerowi, współpraca z innymi działami firmy oraz centralą HanseYachts i dostawcami w celu uzyskania informacji wymaganych do wykonania pracy na łodzi
Kierowanie rozwojem systemu raportowania opartej o Qlik
Zapewnienie wsparcia merytorycznego i metodologicznego w zakresie specyfikacji, wymagań i projektowania biznesowego w celu opracowania wnikliwych, praktycznych raportów i analiz
Implementacja, optymalizacja i obsługa raportów i dashboardów
Współpraca z interesariuszami biznesowymi
Pomoc w projektowaniu, ulepszaniu i wdrażaniu modeli danych
Udział w przygotowywaniu i wdrażaniu strategicznych decyzji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, zwłaszcza w stosunku do kadry kierowniczej i specjalistów,
Prowadzenie i koordynacja wszelkich działań w zakresie rekrutacji pracowników na stanowiska kierownicze i specjalistyczne,
Samodzielne prowadzenie projektów rozwijających organizację w obszarze HR,
Analizowanie i rozwój organizacji na podstawie „Employee journey”,
Wsparcie kadry kierowniczej w zakresie budowania efektywnych zespołów,
Analizowanie potrzeb rozwojowych i szkoleniowych oraz organizowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
Kształtowanie kultury organizacyjnej wspierającej wartości decydujące o przewadze konkurencyjnej firmy,
Tworzenie i wdrażanie narzędzi i systemów motywacji finansowej i pozafinansowej
Koordynator ds. Ochrony środowiska / Environment Coordinator
Łozienica (pow. goleniowski)
Wygasła: 21.01.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Play an active role in leading, implementation, and overall culture of employee engagement, Lean leadership model, continuous improvement, and adherence to safe, efficient, regulatory compliant, and consistent environmental practices and conditions
Maintain environmental data and prepare and submit various environmental reports
Ensure emergency response occurs as required
Perform daily walk-thru of production and logistics area looking for hazards
Attend / lead safety committee meetings
Attend daily production and/or plant manager meetings
Ensure incident reporting continues as procedure directs
Assist on Work Comp claims/questions
Respond to requests by plant manager
Work with and cooperate with department leaders
Support multi-site operations
Conduct both safety & ergonomic related risk assessments for risk control, directives, equipment, industrial hygiene, PPE, chemicals, emergency drill, and regulatory compliance
Lead implementation of sustainability projects at the plant to reduce energy consumption, reduce waste generation, and increase recycling
Maintain and monitor energy, waste and water data and other metrics at required frequency collect, maintain and provide information to Corporate EHS on environmental and safety programs
Lead the plant safety committee in the ergonomic evaluation of plant manufacturing tasks with an emphasis on collaboratively working with engineering to implement sustainable controls that will eliminate or mitigate the identified risks
Actively participate in plant Kaizen Projects to ensure that the recommendations for change are based on sound ergonomic principles, body mechanics and efficiency
Provide continued training support to new safety committee, continuous improvement, engineering and production to ensure continued use of ergonomic tools and training
Play an active role in leading, implementation, and overall culture of employee engagement, Lean leadership model, continuous improvement, and adherence to safe, efficient, regulatory compliant, and consistent environmental practices and conditions
Maintain environmental data and prepare and submit various environmental reports
Ensure emergency response occurs as required
Perform daily walk-thru of production and logistics area looking for hazards
Attend / lead safety committee meetings
Attend daily production and/or plant manager meetings
Ensure incident reporting continues as procedure directs
Assist on Work Comp claims/questions
Respond to requests by plant manager
Work with and cooperate with department leaders
Support multi-site operations
Conduct both safety & ergonomic related risk assessments for risk control, directives, equipment, industrial hygiene, PPE, chemicals, emergency drill, and regulatory compliance
Lead implementation of sustainability projects at the plant to reduce energy consumption, reduce waste generation, and increase recycling
Maintain and monitor energy, waste and water data and other metrics at required frequency collect, maintain and provide information to Corporate EHS on environmental and safety programs
Lead the plant safety committee in the ergonomic evaluation of plant manufacturing tasks with an emphasis on collaboratively working with engineering to implement sustainable controls that will eliminate or mitigate the identified risks
Actively participate in plant Kaizen Projects to ensure that the recommendations for change are based on sound ergonomic principles, body mechanics and efficiency
Provide continued training support to new safety committee, continuous improvement, engineering and production to ensure continued use of ergonomic tools and training
Leading role in the optimization of processes in controlling and finance - from conceptual design to implementation
Contribution to the digitalization of controlling and finance by automating processes and introducing new tools
Self-reliant driving of innovations and identification of improvement potentials
Independent structuring, organization and management of relevant projects (e.g. introduction of a planning and reporting solution, revision of contribution margin accounting, redesign of cost and performance accounting)
Supporting communication to all relevant stakeholders
Development of guidelines to ensure a uniform controlling standard
Yacht Interior Engineer / Inżynier ds. Wnętrz Jachtów
Szczecin
Wygasła: 21.10.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Engineering of yacht interior components, such as bulkheads, furniture, covers etc
Anticipation and planning of the assembly process
Cooperation and communication with the design, engineering and technologists offices in the parent companies, with international partners, such as highly regarded naval architects and interior or exterior designers
Paying attention to details, very good understanding of volumes and ergonomic constraints
Setting up models in our 3D-CAD systems in an efficient way
Taking care about process chain of data transfer and data management from CAD to CNC to visualization
Taking care of updates / documentation related with programs used in the company
Współpraca i komunikacja z biurami inżynieryjno-technologicznymi w spółkach macierzystych, z partnerami międzynarodowymi, takimi jak dostawcy systemów, zewnętrzni producenci komponentów i partnerzy serwisowi;
Tworzenie koncepcji instalacji elektrycznych w łodziach żaglowych i motorowych;
Receiving and recording all messages, and classifying and resolving them IT questions from our employees as part of the 1st degree support;
Answering questions regarding Microsoft operating systems and Microsoft Office applications;
Administration of user authorizations in various IT systems;
Installation and uninstallation of software as well as inventory maintenance;
IT system support for PCs, notebooks, tablets, smartphones, active data networks LAN, WLAN, WAN, switches, firewalls, TCP/IP services, endpoint security systems and Windows servers
Yacht Interior Engineer / Inżynier ds. Wnętrz Jachtów
Szczecin
Wygasła: 10.09.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Engineering of yacht interior components, such as bulkheads, furniture, covers etc
Anticipation and planning of the assembly process
Cooperation and communication with the design, engineering and technologists offices in the parent companies, with international partners, such as highly regarded naval architects and interior or exterior designers
Paying attention to details, very good understanding of volumes and ergonomic constraints
Setting up models in our 3D-CAD systems in an efficient way
Taking care about process chain of data transfer and data management from CAD to CNC to visualization
Taking care of updates / documentation related with programs used in the company
Współpraca i komunikacja z biurami inżynieryjno-technologicznymi w spółkach macierzystych, z partnerami międzynarodowymi, takimi jak dostawcy systemów, zewnętrzni producenci komponentów i partnerzy serwisowi;
Tworzenie koncepcji instalacji elektrycznych w łodziach żaglowych i motorowych;
Leading role in the optimization of processes in controlling and finance - from conceptual design to implementation
Contribution to the digitalization of controlling and finance by automating processes and introducing new tools
Self-reliant driving of innovations and identification of improvement potentials
Independent structuring, organization and management of relevant projects (e.g. introduction of a planning and reporting solution, revision of contribution margin accounting, redesign of cost and performance accounting)
Supporting communication to all relevant stakeholders
Development of guidelines to ensure a uniform controlling standard
Receiving and recording all messages, and classifying and resolving them IT questions from our employees as part of the 1st degree support;
Answering questions regarding Microsoft operating systems and Microsoft Office applications;
Administration of user authorizations in various IT systems;
Installation and uninstallation of software as well as inventory maintenance;
IT system support for PCs, notebooks, tablets, smartphones, active data networks LAN, WLAN, WAN, switches, firewalls, TCP/IP services, endpoint security systems and Windows servers
Współpraca i komunikacja z biurami inżynieryjno-technologicznymi w spółkach macierzystych, z partnerami międzynarodowymi, takimi jak dostawcy systemów, zewnętrzni producenci komponentów i partnerzy serwisowi;
Tworzenie koncepcji instalacji elektrycznych w łodziach żaglowych i motorowych;
Managing teams of employees of BDI. Provides excellent collaboration work Hanse group
Coordination of the implementation of employee plans and tasks
Building and implementing positive relationships in the team according Hanse Yachts culture and values. Work in accordance with and promoting the company's values
Close cooperation with the Management Board in the implementation of the company's business strategy
Taking care about process chain of data transfer and data management
Proactive and assertive decision making
Managing the administrative issues related with daily office work
Daily work based on 3D-CAD systems (preferable CATIA) and relevant industry software
Taking care of updates / documentation related with programs used in the company
Engineering of yacht interior components, such as bulkheads, furniture, covers etc
Anticipation and planning of the assembly process
cooperation and communication with the design, engineering and technologists offices in the parent companies, with international partners, such as highly regarded naval architects and interior or exterior designers,
Paying attention to details, very good understanding of volumes and ergonomic constraints,
Setting up models in our 3D-CAD systems in an efficient way,
Taking care about process chain of data transfer and data management from CAD to CNC to visualization,
Taking care of updates / documentation related with programs used in the company
Współpraca i komunikacja z biurami inżynieryjno-technologicznymi w spółkach macierzystych, z partnerami międzynarodowymi, takimi jak dostawcy systemów, zewnętrzni producenci komponentów i partnerzy serwisowi;
Tworzenie koncepcji instalacji elektrycznych w łodziach żaglowych i motorowych;
Receiving and recording all messages, and classifying and resolving them IT questions from our employees as part of the 1st degree support;
Answering questions regarding Microsoft operating systems and Microsoft Office applications;
Administration of user authorizations in various IT systems;
Installation and uninstallation of software as well as inventory maintenance;
IT system support for PCs, notebooks, tablets, smartphones, active data networks LAN, WLAN, WAN, switches, firewalls, TCP/IP services, endpoint security systems and Windows servers
Managing teams of employees of BDI. Provides excellent collaboration work Hanse group
Coordination of the implementation of employee plans and tasks
Building and implementing positive relationships in the team according Hanse Yachts culture and values. Work in accordance with and promoting the company's values
Close cooperation with the Management Board in the implementation of the company's business strategy
Taking care about process chain of data transfer and data management
Proactive and assertive decision making
Managing the administrative issues related with daily office work
Daily work based on 3D-CAD systems (preferable CATIA) and relevant industry software
Taking care of updates / documentation related with programs used in the company
Współpraca i komunikacja z biurami inżynieryjno-technologicznymi w spółkach macierzystych, z partnerami międzynarodowymi, takimi jak dostawcy systemów, zewnętrzni producenci komponentów i partnerzy serwisowi;
Tworzenie koncepcji instalacji elektrycznych w łodziach żaglowych i motorowych;
Cooperation and communication with the design, engineering and technologists offices in the parent companies, with international partners, such as highly regarded naval architects and interior or exterior designers
Sketching, 3d model and render ideas within an engineering team
Paying attention to details, very good understanding of volumes and ergonomic constraints
Design and engineering of wooden elements and furniture
Setting up models in the system in an efficient way
Taking care about process chain of data transfer and data management from CAD to CNC to visualization
Taking care of updates / documentation related with programs used in the company
Współpraca i komunikacja z biurami inżynieryjno-technologicznymi w spółkach macierzystych, z partnerami międzynarodowymi, takimi jak dostawcy systemów, zewnętrzni producenci komponentów i partnerzy serwisowi;
Tworzenie koncepcji instalacji elektrycznych w łodziach żaglowych i motorowych;
Zapewnienie zgodności ze środowiskowymi wymaganiami prawnymi w Polsce oraz dyrektywami Unijnymi,
Przygotowywanie raportów zgodnie ze środowiskowymi wymaganiami prawnymi oraz korporacyjnymi,
Przygotowanie dokumentów do uzyskania pozwoleń/decyzji środowiskowych,
Analiza nowych projektów inwestycyjnych pod kątem zgodności z wymogami środowiskowymi,
Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w zakładzie pod kątem analizy stanu środowiska oraz prowadzenie dokumentacji, w tym sprawozdań dla urzędów,
Udział w projektach mających na celu wprowadzenie standardów Green Factory,
Udział w projektach mających na celu optymalizację kosztów zużycia energii oraz mediów,
Opracowanie propozycji na wprowadzenie zmian, które miałby pozytywny wpływ na ochronę środowiska z uwzględnieniem nowych technologii oraz przygotowanie uzasadnienia biznesowego,
Współpraca z akredytowanymi laboratoriami w zakresie monitoringu stanu środowiska oraz nadzorowanie odbioru odpadów przemysłowych przez usługodawców,
Odpowiedzialność za audyty środowiskowe w spółce,
Doradztwo i wsparcie merytoryczne dla kadry zarządzającej w zakresie przepisów ochrony środowiska,
Opracowanie metodologii i procesów ocen ryzyka, w celu identyfikacji obszarów do poprawy i rozwoju,
Wdrażanie zmian poprawiających standardy związane z ochroną środowiska w spółce,
Przeprowadzanie regularnych obchodów i wizytacji w Zakładzie w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy,
Współpraca z dostawcami, w celu wypracowania i wdrożenia planu działania programów ulepszeń i związanych z nimi raportów,
Kalkulacja śladu węglowego,
Monitorowanie zmian w przepisach prawnych,
Bieżąca współpraca z odbiorcami odpadów/prowadzenie ewidencji odpadów
Na danym stanowisku będziesz budował jachty znanych i luksusowych marek. Dołączysz do najlepszego zespołu! Dwukrotnego zdobywcy nagrody Pracodawca Roku! To co nas wyróżnia to dobra i przyjazna atmosfera, którą potwierdza każdy pracownik
Przeszkolona i doświadczona kadra trenerska wskaże Ci krok po kroku na czym polega nasza technologia
Dołącz do Nas! Poznaj nas i sam zdecyduj o swojej karierze i rozwoju!
Zapewnienie zgodności ze środowiskowymi wymaganiami prawnymi w Polsce oraz dyrektywami Unijnymi,
Przygotowywanie raportów zgodnie ze środowiskowymi wymaganiami prawnymi oraz korporacyjnymi,
Przygotowanie dokumentów do uzyskania pozwoleń/decyzji środowiskowych,
Analiza nowych projektów inwestycyjnych pod kątem zgodności z wymogami środowiskowymi,
Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w zakładzie pod kątem analizy stanu środowiska oraz prowadzenie dokumentacji, w tym sprawozdań dla urzędów,
Udział w projektach mających na celu wprowadzenie standardów Green Factory,
Udział w projektach mających na celu optymalizację kosztów zużycia energii oraz mediów,
Opracowanie propozycji na wprowadzenie zmian, które miałby pozytywny wpływ na ochronę środowiska z uwzględnieniem nowych technologii oraz przygotowanie uzasadnienia biznesowego,
Współpraca z akredytowanymi laboratoriami w zakresie monitoringu stanu środowiska oraz nadzorowanie odbioru odpadów przemysłowych przez usługodawców,
Odpowiedzialność za audyty środowiskowe w spółce,
Doradztwo i wsparcie merytoryczne dla kadry zarządzającej w zakresie przepisów ochrony środowiska,
Opracowanie metodologii i procesów ocen ryzyka, w celu identyfikacji obszarów do poprawy i rozwoju,
Wdrażanie zmian poprawiających standardy związane z ochroną środowiska w spółce,
Przeprowadzanie regularnych obchodów i wizytacji w Zakładzie w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy,
Współpraca z dostawcami, w celu wypracowania i wdrożenia planu działania programów ulepszeń i związanych z nimi raportów,
Kalkulacja śladu węglowego,
Monitorowanie zmian w przepisach prawnych,
Bieżąca współpraca z odbiorcami odpadów/prowadzenie ewidencji odpadów