Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska związane ze sprzedażą, obsługą klientów i biurowe;
pozyskiwania kandydatów poprzez działania rekrutacyjne (przygotowanie treści ogłoszenia i jego publikacja, direct search) oraz ich selekcja
współpraca i wsparcie Dyrektorów regionalnych w ustalaniu potrzeb rekrutacyjnych i oczekiwań wobec Kandydatów;
prowadzenie wywiadów kompetencyjnych na stanowiska sprzedażowe, związane z obsługą klientów oraz biurowe wykorzystując różne narzędzia rekrutacyjne dostępne na rynku;
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
Specjalista ds. obsługi pacjenta / Patient Service Specialist
Warszawa
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji);
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt);
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu;
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
Specjalista ds. rekrutacji / Recruitment Specialist
Lublin
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska związane ze sprzedażą, obsługą klientów i biurowe;
pozyskiwania kandydatów poprzez działania rekrutacyjne (przygotowanie treści ogłoszenia i jego publikacja, direct search) oraz ich selekcja;
współpraca i wsparcie Dyrektorów Regionalnych w ustalaniu potrzeb rekrutacyjnych i oczekiwań wobec Kandydatów;
prowadzenie wywiadów kompetencyjnych na stanowiska sprzedażowe, związane z obsługą klientów oraz biurowe wykorzystując różne narzędzia rekrutacyjne dostępne na rynku
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt)
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt)
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt)
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt)
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt)
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
współpraca i utrzymywanie relacji z lekarzami laryngologami na powierzonym terenie (południowa część woj. śląskiego oraz północno- zachodnia część woj. małopolskiego)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów - negocjowanie i podpisywanie umów
realizacja założonych celów
praca w systemie CRM
uczestniczenie w konferencjach oraz targach medycznych
ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym, Dyrektorem Regionu i Działem Marketingu
współpraca i utrzymywanie relacji z lekarzami laryngologami na powierzonym terenie (południowa część woj. śląskiego oraz północno- zachodnia część woj. małopolskiego)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów - negocjowanie i podpisywanie umów
realizacja założonych celów
praca w systemie CRM
uczestniczenie w konferencjach oraz targach medycznych
ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym, Dyrektorem Regionu i Działem Marketingu
współpraca i utrzymywanie relacji z lekarzami laryngologami na powierzonym terenie (południowa część woj. śląskiego oraz północno- zachodnia część woj. małopolskiego)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów - negocjowanie i podpisywanie umów
realizacja założonych celów
praca w systemie CRM
uczestniczenie w konferencjach oraz targach medycznych
ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym, Dyrektorem Regionu i Działem Marketingu
współpraca i utrzymywanie relacji z lekarzami laryngologami na powierzonym terenie (południowa część woj. śląskiego oraz północno- zachodnia część woj. małopolskiego)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów - negocjowanie i podpisywanie umów
realizacja założonych celów
praca w systemie CRM
uczestniczenie w konferencjach oraz targach medycznych
ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym, Dyrektorem Regionu i Działem Marketingu
współpraca i utrzymywanie relacji z lekarzami laryngologami na powierzonym terenie (południowa część woj. śląskiego oraz północno- zachodnia część woj. małopolskiego)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów - negocjowanie i podpisywanie umów
realizacja założonych celów
praca w systemie CRM
uczestniczenie w konferencjach oraz targach medycznych
ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym, Dyrektorem Regionu i Działem Marketingu
współpraca i utrzymywanie relacji z lekarzami laryngologami na powierzonym terenie (południowo - wschodnia część woj. małopolskiego oraz północna część woj. lubelskiego)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów - negocjowanie i podpisywanie umów
realizacja założonych celów
praca w systemie CRM
uczestniczenie w konferencjach oraz targach medycznych
ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym, Dyrektorem Regionu i Działem Marketingu
współpraca i utrzymywanie relacji z lekarzami laryngologami na powierzonym terenie (południowo - wschodnia część woj. małopolskiego oraz północna część woj. lubelskiego)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów - negocjowanie i podpisywanie umów
realizacja założonych celów
praca w systemie CRM
uczestniczenie w konferencjach oraz targach medycznych
ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym, Dyrektorem Regionu i Działem Marketingu
współpraca i utrzymywanie relacji z lekarzami laryngologami na powierzonym terenie (południowo - wschodnia część woj. małopolskiego oraz północna część woj. lubelskiego)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów - negocjowanie i podpisywanie umów
realizacja założonych celów
praca w systemie CRM
uczestniczenie w konferencjach oraz targach medycznych
ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym, Dyrektorem Regionu i Działem Marketingu
współpraca i utrzymywanie relacji z lekarzami laryngologami na powierzonym terenie (południowo - wschodnia część woj. małopolskiego oraz północna część woj. lubelskiego)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów - negocjowanie i podpisywanie umów
realizacja założonych celów
praca w systemie CRM
uczestniczenie w konferencjach oraz targach medycznych
ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym, Dyrektorem Regionu i Działem Marketingu
współpraca i utrzymywanie relacji z lekarzami laryngologami na powierzonym terenie (południowo - wschodnia część woj. małopolskiego oraz północna część woj. lubelskiego)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów - negocjowanie i podpisywanie umów
realizacja założonych celów
praca w systemie CRM
uczestniczenie w konferencjach oraz targach medycznych
ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym, Dyrektorem Regionu i Działem Marketingu
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt)
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt)
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
bezpośrednia obsługa pacjenta w oddziale (doradzanie pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
telefoniczna obsługa pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt)
prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu
obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt