Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (36)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 36 )
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno - technicznych
Zamiany 13, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres obowiązków:
Realizacja zamówień na dostawy i usługi wynikająca z bieżących potrzeb prowadzonej działalności,
Przygotowywanie materiałów do postępowań przetargowych i zapytań ofertowych (weryfikacja i przygotowanie formularzy asortymentowo cenowych, współpraca z kierownikami placówek w zakresie analizy zapotrzebowania na produkty/usługi na kolejny rok, przygotowanie analizy do wniosku wszczynającego postępowanie, współpraca z działem prawnym oraz działem zamówień publicznych w zakresie przygotowania dokumentacji, wzoru umowy itd.),
Przeprowadzanie zapytań ofertowych na dostawy i usługi,
Bieżące rozliczanie dokonywanych zakupów,
Nadzór nad transportem wewnętrznym Zakładu, tj. codzienna obsługa zleceń dla kierowców, rozliczanie kart drogowych,
Wykonywanie sprawozdań wynikających z przepisów prawa w zakresie administrowania budynków i prowadzonej działalności administracyjnej Zakładu
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Zamiany 13, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami – powszechnymi i wewnętrznymi (regulamin udzielania zamówień),
przygotowywanie zapytań ofertowych,
opracowywanie projektów umów na usługi, dostawy i roboty budowlane oraz uzyskanie wymaganych opinii ,
prowadzenie dokumentacji postępowania i archiwizowanie dokumentacji z zakończonych postępowań ,
bieżąca aktualizacja rejestrów prowadzonych przez dział zamówień publicznych,
przygotowywanie wymaganych zestawień i statystyk dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień,
przygotowywanie danych do sprawozdań i kontroli,
współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych,
współtworzenie i stosowanie się do regulaminów, procedur i zarządzeń dot. zamówień publicznych
bieżące utrzymanie systemów informatycznych (implementowanie i zarządzanie systemami informatycznymi Zakładu (WAN, LAN, Intranet, systemy wspomagające zarządzanie, systemy zarządzania informacją itp.),
nadzór nad wykonaniem napraw, konserwacji oraz likwidacji urządzeń, dysków lub innych elektronicznych nośników informacji,
rozwój systemów i zasobów informatycznych organizacji,
nadzorowanie procesów administrowania wdrożonymi w Zakładzie systemami informatycznymi i bazodanowymi,
nadzorowanie systemu danych zarówno w odniesieniu do zasobów serwerów i stacji roboczych,
dbanie o prawidłowe działanie, uaktualnianie, bezpieczeństwo i legalność wykorzystywanych programów, baz danych, licencji i systemów komputerowych,
monitorowanie bezpieczeństwa systemów informatycznych, w tym zapewnianie zgodności z przepisami prawa procedur i innych przepisów wewnętrznych,
osiąganie wysokich standardów pracy oraz ich doskonalenie,
współpraca w zakresie wdrażania i rozwoju technologii informatycznych,
przestrzeganie zasad etyki zawodowej, bezpieczeństwa komunikacji elektronicznej
w cyberprzestrzeni i zasad zabezpieczania danych wrażliwych,
zapewnienie personelowi bezpiecznego środowiska pracy,
udział w wewnętrznych audytach zasobów i procesów IT w celu zapewnienia zgodności z wdrożonymi zasadami i procedurami,
identyfikowanie ryzyk, egzekwowanie ich usuwania od właścicieli powiązanych narzędzi i procesów,
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Zamiany 13, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami – powszechnymi i wewnętrznymi (regulamin udzielania zamówień),
przygotowywanie zapytań ofertowych,
opracowywanie projektów umów na usługi, dostawy i roboty budowlane oraz uzyskanie wymaganych opinii,
prowadzenie dokumentacji postępowania i archiwizowanie dokumentacji z zakończonych postępowań,
bieżąca aktualizacja rejestrów prowadzonych przez dział zamówień publicznych,
przygotowywanie wymaganych zestawień i statystyk dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień,
przygotowywanie danych do sprawozdań i kontroli,
współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych,
współtworzenie i stosowanie się do regulaminów, procedur i zarządzeń dot. zamówień publicznych
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Zamiany 13, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 28.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami – powszechnymi i wewnętrznymi (regulamin udzielania zamówień),
przygotowywanie zapytań ofertowych,
opracowywanie projektów umów na usługi, dostawy i roboty budowlane oraz uzyskanie wymaganych opinii ,
prowadzenie dokumentacji postępowania i archiwizowanie dokumentacji z zakończonych postępowań ,
bieżąca aktualizacja rejestrów prowadzonych przez dział zamówień publicznych,
przygotowywanie wymaganych zestawień i statystyk dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień,
przygotowywanie danych do sprawozdań i kontroli,
współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych,
współtworzenie i stosowanie się do regulaminów, procedur i zarządzeń dot. zamówień publicznych
dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowych,
prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
gospodarowanie i ewidencja środków trwałych,
gospodarka magazynowa – ewidencja, kontrola i rozliczanie
wykonywanie innych zadań wchodzących w zakres uprawnień zawodowych a nie objętych niniejszym zakresem czynności wynikających z bieżącej potrzeby pracodawcy
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Zamiany 13, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 19.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami – powszechnymi i wewnętrznymi (regulamin udzielania zamówień),
przygotowywanie zapytań ofertowych
udział w komisjach przetargowych
ocena ofert
przygotowywanie (na podstawie zatwierdzonych do realizacji wniosków o udzielenie zamówienia publicznego) i odpowiedzialność za skompletowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych lub wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień,
opracowywanie projektów umów na usługi, dostawy i roboty budowlane oraz uzyskanie wymaganych opinii
udzielanie wykonawcom wyjaśnień dotyczących prowadzonego postępowania, po uzyskaniu stanowiska komórki merytorycznej oraz komisji przetargowej,
prowadzenie dokumentacji postępowania,
zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych wymaganych ustawą,
zawieranie umów z wykonawcą wybranym w prowadzonym postępowaniu
bieżąca aktualizacja rejestrów prowadzonych przez dział zamówień publicznych,
przygotowywanie wymaganych zestawień i statystyk dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień,
przygotowywanie danych do sprawozdań i kontroli
archiwizowanie dokumentacji z zakończonych postępowań
współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych,
współtworzenie i stosowanie się do regulaminów, procedur i zarządzeń dot. Zamówień publicznych,
opracowywanie projektów ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazywanie ich do publikacji – zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych przeprowadzanego przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli dotyczące realizowanych postępowań i zadań komórki ,
opracowywanie projektów uwag i wniosków do protokołu kontrolnego oraz zaleceń pokontrolnych
bieżące utrzymanie systemów informatycznych (implementowanie i zarządzanie systemami informatycznymi Zakładu (WAN, LAN, Intranet, systemy wspomagające zarządzanie, systemy zarządzania informacją itp.),
nadzór nad wykonaniem napraw, konserwacji oraz likwidacji urządzeń, dysków lub innych elektronicznych nośników informacji,
rozwój systemów i zasobów informatycznych organizacji,
nadzorowanie procesów administrowania wdrożonymi w Zakładzie systemami informatycznymi i bazodanowymi,
nadzorowanie systemu danych zarówno w odniesieniu do zasobów serwerów i stacji roboczych,
dbanie o prawidłowe działanie, uaktualnianie, bezpieczeństwo i legalność wykorzystywanych programów, baz danych, licencji i systemów komputerowych,
monitorowanie bezpieczeństwa systemów informatycznych, w tym zapewnianie zgodności z przepisami prawa procedur i innych przepisów wewnętrznych,
osiąganie wysokich standardów pracy oraz ich doskonalenie,
współpraca w zakresie wdrażania i rozwoju technologii informatycznych,
przestrzeganie zasad etyki zawodowej, bezpieczeństwa komunikacji elektronicznej
w cyberprzestrzeni i zasad zabezpieczania danych wrażliwych,
zapewnienie personelowi bezpiecznego środowiska pracy,
udział w wewnętrznych audytach zasobów i procesów IT w celu zapewnienia zgodności z wdrożonymi zasadami i procedurami,
identyfikowanie ryzyk, egzekwowanie ich usuwania od właścicieli powiązanych narzędzi i procesów,
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Zamiany 13, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 10.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami – powszechnymi i wewnętrznymi (regulamin udzielania zamówień),
przygotowywanie zapytań ofertowych
udział w komisjach przetargowych
ocena ofert
przygotowywanie (na podstawie zatwierdzonych do realizacji wniosków o udzielenie zamówienia publicznego) i odpowiedzialność za skompletowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych lub wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień,
opracowywanie projektów umów na usługi, dostawy i roboty budowlane oraz uzyskanie wymaganych opinii
udzielanie wykonawcom wyjaśnień dotyczących prowadzonego postępowania, po uzyskaniu stanowiska komórki merytorycznej oraz komisji przetargowej,
prowadzenie dokumentacji postępowania,
zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych wymaganych ustawą,
zawieranie umów z wykonawcą wybranym w prowadzonym postępowaniu
bieżąca aktualizacja rejestrów prowadzonych przez dział zamówień publicznych,
przygotowywanie wymaganych zestawień i statystyk dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień,
przygotowywanie danych do sprawozdań i kontroli
archiwizowanie dokumentacji z zakończonych postępowań
współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych,
współtworzenie i stosowanie się do regulaminów, procedur i zarządzeń dot. Zamówień publicznych,
opracowywanie projektów ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazywanie ich do publikacji – zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych przeprowadzanego przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli dotyczące realizowanych postępowań i zadań komórki ,
opracowywanie projektów uwag i wniosków do protokołu kontrolnego oraz zaleceń pokontrolnych
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Zamiany 13, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 22.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami – powszechnymi i wewnętrznymi (regulamin udzielania zamówień),
przygotowywanie zapytań ofertowych
udział w komisjach przetargowych
ocena ofert
przygotowywanie (na podstawie zatwierdzonych do realizacji wniosków o udzielenie zamówienia publicznego) i odpowiedzialność za skompletowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych lub wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień,
opracowywanie projektów umów na usługi, dostawy i roboty budowlane oraz uzyskanie wymaganych opinii
udzielanie wykonawcom wyjaśnień dotyczących prowadzonego postępowania, po uzyskaniu stanowiska komórki merytorycznej oraz komisji przetargowej,
prowadzenie dokumentacji postępowania,
zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych wymaganych ustawą,
zawieranie umów z wykonawcą wybranym w prowadzonym postępowaniu
bieżąca aktualizacja rejestrów prowadzonych przez dział zamówień publicznych,
przygotowywanie wymaganych zestawień i statystyk dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień,
przygotowywanie danych do sprawozdań i kontroli
archiwizowanie dokumentacji z zakończonych postępowań
współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych,
współtworzenie i stosowanie się do regulaminów, procedur i zarządzeń dot. Zamówień publicznych,
opracowywanie projektów ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazywanie ich do publikacji – zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych przeprowadzanego przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli dotyczące realizowanych postępowań i zadań komórki ,
opracowywanie projektów uwag i wniosków do protokołu kontrolnego oraz zaleceń pokontrolnych
bieżące utrzymanie systemów informatycznych (implementowanie i zarządzanie systemami informatycznymi Zakładu (WAN, LAN, Intranet, systemy wspomagające zarządzanie, systemy zarządzania informacją itp.),
nadzór nad wykonaniem napraw, konserwacji oraz likwidacji urządzeń, dysków lub innych elektronicznych nośników informacji,
rozwój systemów i zasobów informatycznych organizacji,
nadzorowanie procesów administrowania wdrożonymi w Zakładzie systemami informatycznymi i bazodanowymi,
nadzorowanie systemu danych zarówno w odniesieniu do zasobów serwerów i stacji roboczych,
dbanie o prawidłowe działanie, uaktualnianie, bezpieczeństwo i legalność wykorzystywanych programów, baz danych, licencji i systemów komputerowych,
monitorowanie bezpieczeństwa systemów informatycznych, w tym zapewnianie zgodności z przepisami prawa procedur i innych przepisów wewnętrznych,
osiąganie wysokich standardów pracy oraz ich doskonalenie,
współpraca w zakresie wdrażania i rozwoju technologii informatycznych,
przestrzeganie zasad etyki zawodowej, bezpieczeństwa komunikacji elektronicznej
w cyberprzestrzeni i zasad zabezpieczania danych wrażliwych,
zapewnienie personelowi bezpiecznego środowiska pracy,
udział w wewnętrznych audytach zasobów i procesów IT w celu zapewnienia zgodności z wdrożonymi zasadami i procedurami,
identyfikowanie ryzyk, egzekwowanie ich usuwania od właścicieli powiązanych narzędzi i procesów,
Realizacja zamówień na dostawy i usługi wynikająca z bieżących potrzeb prowadzonej działalności,
Przygotowywanie materiałów do postępowań przetargowych i zapytań ofertowych (weryfikacja i przygotowanie formularzy asortymentowo cenowych, współpraca z kierownikami placówek w zakresie analizy zapotrzebowania na produkty/usługi na kolejny rok, przygotowanie analizy do wniosku wszczynającego postępowanie, współpraca z działem prawnym oraz działem zamówień publicznych w zakresie przygotowania dokumentacji, wzoru umowy itd.),
Przeprowadzanie zapytań ofertowych na dostawy i usługi,
Bieżące rozliczanie dokonywanych zakupów,
Nadzór nad transportem wewnętrznym Zakładu, tj. codzienna obsługa zleceń dla kierowców, rozliczanie kart drogowych,
Wykonywanie sprawozdań wynikających z przepisów prawa w zakresie administrowania budynków i prowadzonej działalności administracyjnej Zakładu
zarządzanie i organizacja pracy w podległym zespole specjalistów,
wsparcie zespołu poprzez aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami ubezpieczeń społecznych,
bieżąca analiza, inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesów kadrowo – płacowych,
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem umowy z pracownikiem, zleceniobiorcą i kontrahentem,
prowadzenie akt osobowych, dokumentacji personalnej i ewidencji czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, zleceniobiorców, kontrahentów,
sporządzanie deklaracji, rozliczeń do ZUS, US, PFRON, GUS oraz prowadzenie korespondencji z instytucjami,
prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji,
merytoryczne wsparcie Kadry Zarządzającej w zakresie zagadnień prawa pracy
Organizowanie i prowadzenie działalności administracyjno - technicznej stosownie do potrzeb komórek organizacyjnych Zakładu
Sprawowanie nadzoru nad eksploatacją obiektów Zakładu oraz jego bezpośredniego otoczenia w zakresie zapewnienia warunków niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Zakładu
Sporządzanie projektów planów zaopatrzenia oraz kontrola przebiegu realizacji zaopatrzenia w sprzęt, wyposażenie biurowe, odzież ochronną oraz inne materiały i urządzenia zgodnie z potrzebami poszczególnych komórek organizacyjnych
Sprawowanie nadzoru i organizacja pracy podległych pracowników
Nadzór nad wykonawcą zewnętrznym utrzymującym czystość wewnątrz obiektów oraz wokół nich
Kontrola stanu technicznego oraz zgłaszanie do przeglądu urządzeń technicznych
Nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym powierzonego sprzętu i środków technicznych
Udział w postępowaniach z zakresu zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi, zarówno w zakresie obowiązywania ustawy Prawo zamówień publicznych, jak i zamówień publicznych dla których ustawa nie ma zastosowania
Przeprowadzanie zapytań ofertowych na dostawy i usługi,
Bieżące rozliczanie dokonywanych zakupów,
Nadzór nad transportem wewnętrznym Zakładu, tj. codzienna obsługa zleceń dla kierowców, rozliczanie kart drogowych,
Wykonywanie sprawozdań wynikających z przepisów prawa w zakresie administrowania budynków i prowadzonej działalności administracyjnej Zakładu
Realizacja zamówień na dostawy i usługi wynikająca z bieżących potrzeb prowadzonej działalności,
Przygotowywanie materiałów do postępowań przetargowych i zapytań ofertowych (weryfikacja i przygotowanie formularzy asortymentowo cenowych, współpraca z kierownikami placówek w zakresie analizy zapotrzebowania na produkty/usługi na kolejny rok, przygotowanie analizy do wniosku wszczynającego postępowanie, współpraca z działem prawnym oraz działem zamówień publicznych w zakresie przygotowania dokumentacji, wzoru umowy itd.),
Przeprowadzanie zapytań ofertowych na dostawy i usługi,
Bieżące rozliczanie dokonywanych zakupów,
Nadzór nad transportem wewnętrznym Zakładu, tj. codzienna obsługa zleceń dla kierowców, rozliczanie kart drogowych,
Wykonywanie sprawozdań wynikających z przepisów prawa w zakresie administrowania budynków i prowadzonej działalności administracyjnej Zakładu
współudział w zarządzaniu i organizowaniu pracy w podległym zespole specjalistów,
wsparcie zespołu poprzez aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami ubezpieczeń społecznych,
bieżąca analiza, inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesów kadrowo – płacowych,
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem umowy z pracownikiem, zleceniobiorcą i kontrahentem,
prowadzenie akt osobowych, dokumentacji personalnej i ewidencji czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, zleceniobiorców, kontrahentów,
sporządzanie deklaracji, rozliczeń do ZUS, US, PFRON, GUS oraz prowadzenie korespondencji z instytucjami,
prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich oraz innych absencji,
merytoryczne wsparcie kadry zarządzającej w zakresie zagadnień prawa pracy
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami – powszechnymi i wewnętrznymi (regulamin udzielania zamówień),
przygotowywanie dokumentacji ofertowej,
udział w składzie komisji przetargowych,
umiejętność oceny ofert,
przygotowywanie (na podstawie zatwierdzonych do realizacji wniosków o udzielenie zamówienia publicznego) i odpowiedzialność za skompletowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych lub wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień,
opracowywanie projektów umów na usługi, dostawy i roboty budowlane oraz uzyskiwanie wymaganych opinii,
udzielanie wykonawcom wyjaśnień dotyczących prowadzonego postępowania, po uzyskaniu stanowiska komórki merytorycznej oraz komisji przetargowej,
prowadzenie dokumentacji postępowania,
zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych wymaganych ustawą,
zawieranie umów z wykonawcą wybranym w prowadzonym postępowaniu,
bieżące aktualizowanie rejestrów prowadzonych przez Dział zamówień publicznych,
przygotowywanie wymaganych zestawień i statystyk dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień,
przygotowywanie danych do sprawozdań i kontroli,
archiwizowanie dokumentacji z zakończonych postępowań,
współpraca z komórkami organizacyjnymi zakładu,
współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych,
współtworzenie i stosowanie się do regulaminów, procedur i zarządzeń dot. zamówień publicznych,
opracowywanie projektów ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazywanie ich do publikacji – zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych przeprowadzanego przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli dotyczące realizowanych postępowań i zadań komórki,
opracowywanie projektów uwag i wniosków do protokołu kontrolnego oraz zaleceń pokontrolnych
zarządzanie i organizacja pracy w podległym zespole specjalistów,
wsparcie zespołu poprzez aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami ubezpieczeń społecznych,
bieżąca analiza, inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesów kadrowo – płacowych,
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem umowy z pracownikiem, zleceniobiorcą i kontrahentem,
prowadzenie akt osobowych, dokumentacji personalnej i ewidencji czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, zleceniobiorców, kontrahentów,
sporządzanie deklaracji, rozliczeń do ZUS, US, PFRON, GUS oraz prowadzenie korespondencji z instytucjami,
prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji,
merytoryczne wsparcie Kadry Zarządzającej w zakresie zagadnień prawa pracy
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami – powszechnymi i wewnętrznymi (regulamin udzielania zamówień),
przygotowywanie dokumentacji ofertowej,
udział w składzie komisji przetargowych,
umiejętność oceny ofert,
przygotowywanie (na podstawie zatwierdzonych do realizacji wniosków o udzielenie zamówienia publicznego) i odpowiedzialność za skompletowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych lub wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień,
opracowywanie projektów umów na usługi, dostawy i roboty budowlane oraz uzyskiwanie wymaganych opinii,
udzielanie wykonawcom wyjaśnień dotyczących prowadzonego postępowania, po uzyskaniu stanowiska komórki merytorycznej oraz komisji przetargowej,
prowadzenie dokumentacji postępowania,
zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych wymaganych ustawą,
zawieranie umów z wykonawcą wybranym w prowadzonym postępowaniu,
bieżące aktualizowanie rejestrów prowadzonych przez dział zamówień publicznych,
przygotowywanie wymaganych zestawień i statystyk dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień,
przygotowywanie danych do sprawozdań i kontroli,
archiwizowanie dokumentacji z zakończonych postępowań,
współpraca z komórkami organizacyjnymi zakładu,
współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych,
współtworzenie i stosowanie się do regulaminów, procedur i zarządzeń dot. zamówień publicznych,
opracowywanie projektów ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazywanie ich do publikacji – zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych przeprowadzanego przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli dotyczące realizowanych postępowań i zadań komórki,
opracowywanie projektów uwag i wniosków do protokołu kontrolnego oraz zaleceń pokontrolnych
obliczanie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;
sporządzanie list płac;
obliczanie świadczeń wypłacanych na podstawie umów cywilno-prawnych;
obliczanie, prowadzenie bieżącej i terminowej dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, Funduszu Pracy i składki zdrowotnej;
wystawianie dokumentacji płacowej do spraw emerytalno-rentowych, zasiłków itp.;
rozliczanie zasiłków z ubezpieczeń społecznych i innych przerw w wykonywaniu pracy;
prowadzenie ewidencji wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczeń społecznych;
ustalanie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji w toku postępowania egzekucyjnego;
bieżąca analiza zmian przepisów prawa dotyczących zasad wynagradzanie, podatków oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym;
przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości;
prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, ZUS oraz innymi podmiotami wynikające z zakresu obowiązków;