Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (25)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 25 )
Specjalista ds. obsługi architektów
Krakowiaków 48, Włochy, Warszawa
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie Managera ds. obsługi architektów w pozyskiwaniu i współpracy z biurami architektonicznymi/projektowymi na rynku krajowym i na wybranych rynkach zagranicznych
Budowanie, utrzymanie i rozwijanie długofalowych relacji z architektami i projektantami – prowadzenie bazy i raportowanie wyników działań
Przygotowywanie harmonogramu, organizacja i prowadzanie szkoleń dla architektów i projektantów (w Polsce i za granicą - wymagana wysoka dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych)
Wsparcie w prowadzeniu szkoleń o designie, wnętrzach i sztuce dla pracowników firmy
Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą (Salone del Mobile - Mediolan, Architect @ Work oraz podobne)
Współpraca przy tworzeniu wybranych kampanii marketingowych
Wsparcie firmy w tworzeniu własnych stref marki u partnerów handlowych, nadzór nad prawidłową implementacją projektów
Profesjonalna obsługa zamówień i fakturowanie Klientów krajowych oraz zagranicznych wg standardów firmy (B2B),
sporządzanie dokumentów magazynowych (WZ) i sprzedaży (faktur VAT, eksportowych, WDT wewnątrzwspólnotowych) i ich dystrybucja elektroniczna przy wykorzystaniu programu ERP i innych aplikacji, platform oraz manualna (drukowanie),
przygotowanie i nadzór dokumentacji związanej z eksportowymi odprawami celnymi oraz dostawami wewnątrzwspólnotowymi,
kontrola prawidłowości wygenerowanych automatycznie dokumentów,
kontrola dokumentacji handlowej pod względem zgodności i prawidłowości wprowadzonych danych,
telefoniczna i elektroniczna obsługa przedstawicieli handlowych oraz klientów firmy,
terminowa obsługa korespondencji związanej z dokumentacją handlową,
bieżąca współpraca ze specjalistą ds. finansowych w sprawie blokady zadłużonych klientów,
współpraca z działami handlowymi w zakresie prawidłowości wprowadzania danych klientów,
współpraca z kontrahentami firmy w zakresie zgodności dokumentacji,
terminowe sporządzanie wymaganych raportów oraz deklaracji np. Intrastat wywóz,
bieżące prace administracyjno-biurowe,
planowanie i kontrola produkcji, tworzenie wewnętrznych dokumentów kompletacji i dekompletacji (RW-PW) w oparci o szablony rozwinięć technologicznych (receptury BOM)
Poszukujemy ambitnej osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Samodzielna/Samodzielny księgowa/y
Pracując z nami będziesz mieć możliwość rozwoju swoich umiejętności w sposób praktyczny, w gronie doświadczonych specjalistów. Będziesz uczestniczyć w różnorodnych projektach, które pozwolą Ci poszerzać horyzonty i zgłębiać swoją wiedzę. Nasza firma dba o rozwój swoich pracowników i zapewnia szkolenia oraz ścieżki awansu
Jesteśmy otwarci również na Księgowych, zdobywających doświadczenie. Jeżeli chcesz rozwijać swoje kompetencje, to właśnie na Ciebie czekamy!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Bieżąca kontrola formalno - rachunkowa dokumentów księgowych
Dekretowanie i księgowanie dokumentów (faktur zakupu, WNT, WDT, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek itp.) zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi
Nadzór nad prowadzeniem rozrachunków w walucie krajowej i zagranicznej, rozliczanie różnic kursowych
Przygotowywanie płatności oraz dekretowanie wyciągów bankowych
Współpraca z klientami w zakresie polityki zarządzania należnościąmi, limitami
Prowadzenie rejestrów JPK VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, VAT- UE
Przygotowanie dokumentacji na potrzeby zamknięcia miesiąca, roku oraz sprawozdań finansowych, udział w obsłudze audytu
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, wydatków pracowniczych, kart płatniczych
Uzgadnianie sald z kontrahentami, bieżąca analiza poprawność zapisów na kontach księgowych
Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Monitorowanie zmian podatkowych i podejmowanie działań zmierzających do ich implementacji
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz przestrzeganie procedur
Profesjonalna obsługa zamówień i fakturowanie Klientów krajowych oraz zagranicznych wg standardów firmy (B2B),
sporządzanie dokumentów magazynowych (WZ) i sprzedaży (faktur VAT, eksportowych, WDT wewnątrzwspólnotowych) i ich dystrybucja elektroniczna przy wykorzystaniu programu ERP i innych aplikacji, platform oraz manualna (drukowanie),
przygotowanie i nadzór dokumentacji związanej z eksportowymi odprawami celnymi oraz dostawami wewnątrzwspólnotowymi,
kontrola prawidłowości wygenerowanych automatycznie dokumentów,
kontrola dokumentacji handlowej pod względem zgodności i prawidłowości wprowadzonych danych,
telefoniczna i elektroniczna obsługa przedstawicieli handlowych oraz klientów firmy,
terminowa obsługa korespondencji związanej z dokumentacją handlową,
bieżąca współpraca ze specjalistą ds. finansowych w sprawie blokady zadłużonych klientów,
współpraca z działami handlowymi w zakresie prawidłowości wprowadzania danych klientów,
współpraca z kontrahentami firmy w zakresie zgodności dokumentacji,
terminowe sporządzanie wymaganych raportów oraz deklaracji np. Intrastat wywóz,
bieżące prace administracyjno-biurowe,
planowanie i kontrola produkcji, tworzenie wewnętrznych dokumentów kompletacji i dekompletacji (RW-PW) w oparci o szablony rozwinięć technologicznych (receptury BOM)
Poszukujemy ambitnej osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Samodzielna/Samodzielny księgowa/y
Pracując z nami będziesz mieć możliwość rozwoju swoich umiejętności w sposób praktyczny, w gronie doświadczonych specjalistów. Będziesz uczestniczyć w różnorodnych projektach, które pozwolą Ci poszerzać horyzonty i zgłębiać swoją wiedzę. Nasza firma dba o rozwój swoich pracowników i zapewnia szkolenia oraz ścieżki awansu
Jesteśmy otwarci również na Księgowych, zdobywających doświadczenie. Jeżeli chcesz rozwijać swoje kompetencje, to właśnie na Ciebie czekamy!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Bieżąca kontrola formalno - rachunkowa dokumentów księgowych
Dekretowanie i księgowanie dokumentów (faktur zakupu, WNT, WDT, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek itp.) zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi
Nadzór nad prowadzeniem rozrachunków w walucie krajowej i zagranicznej, rozliczanie różnic kursowych
Przygotowywanie płatności oraz dekretowanie wyciągów bankowych
Współpraca z klientami w zakresie polityki zarządzania należnościąmi, limitami
Prowadzenie rejestrów JPK VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, VAT- UE
Przygotowanie dokumentacji na potrzeby zamknięcia miesiąca, roku oraz sprawozdań finansowych, udział w obsłudze audytu
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, wydatków pracowniczych, kart płatniczych
Uzgadnianie sald z kontrahentami, bieżąca analiza poprawność zapisów na kontach księgowych
Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Monitorowanie zmian podatkowych i podejmowanie działań zmierzających do ich implementacji
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz przestrzeganie procedur
Profesjonalna obsługa zamówień i fakturowanie Klientów krajowych oraz zagranicznych wg standardów firmy (B2B),
sporządzanie dokumentów magazynowych (WZ) i sprzedaży (faktur VAT, eksportowych, WDT wewnątrzwspólnotowych) i ich dystrybucja elektroniczna przy wykorzystaniu programu ERP i innych aplikacji, platform oraz manualna (drukowanie),
przygotowanie i nadzór dokumentacji związanej z eksportowymi odprawami celnymi oraz dostawami wewnątrzwspólnotowymi,
kontrola prawidłowości wygenerowanych automatycznie dokumentów,
kontrola dokumentacji handlowej pod względem zgodności i prawidłowości wprowadzonych danych,
telefoniczna i elektroniczna obsługa przedstawicieli handlowych oraz klientów firmy,
terminowa obsługa korespondencji związanej z dokumentacją handlową,
bieżąca współpraca ze specjalistą ds. finansowych w sprawie blokady zadłużonych klientów,
współpraca z działami handlowymi w zakresie prawidłowości wprowadzania danych klientów,
współpraca z kontrahentami firmy w zakresie zgodności dokumentacji,
terminowe sporządzanie wymaganych raportów oraz deklaracji np. Intrastat wywóz,
bieżące prace administracyjno-biurowe,
planowanie i kontrola produkcji, tworzenie wewnętrznych dokumentów kompletacji i dekompletacji (RW-PW) w oparci o szablony rozwinięć technologicznych (receptury BOM)
Poszukujemy ambitnej osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Samodzielna/Samodzielny księgowa/y
Pracując z nami będziesz mieć możliwość rozwoju swoich umiejętności w sposób praktyczny, w gronie doświadczonych specjalistów. Będziesz uczestniczyć w różnorodnych projektach, które pozwolą Ci poszerzać horyzonty i zgłębiać swoją wiedzę. Nasza firma dba o rozwój swoich pracowników i zapewnia szkolenia oraz ścieżki awansu
Jesteśmy otwarci również na Księgowych, zdobywających doświadczenie. Jeżeli chcesz rozwijać swoje kompetencje, to właśnie na Ciebie czekamy!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Bieżąca kontrola formalno - rachunkowa dokumentów księgowych
Dekretowanie i księgowanie dokumentów (faktur zakupu, WNT, WDT, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek itp.) zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi
Nadzór nad prowadzeniem rozrachunków w walucie krajowej i zagranicznej, rozliczanie różnic kursowych
Przygotowywanie płatności oraz dekretowanie wyciągów bankowych
Współpraca z klientami w zakresie polityki zarządzania należnościąmi, limitami
Prowadzenie rejestrów JPK VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, VAT- UE
Przygotowanie dokumentacji na potrzeby zamknięcia miesiąca, roku oraz sprawozdań finansowych, udział w obsłudze audytu
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, wydatków pracowniczych, kart płatniczych
Uzgadnianie sald z kontrahentami, bieżąca analiza poprawność zapisów na kontach księgowych
Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Monitorowanie zmian podatkowych i podejmowanie działań zmierzających do ich implementacji
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz przestrzeganie procedur
Poszukujemy ambitnej osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Młodszy Specjalista ds. serwisu. Jeżeli chcesz zdobywać doświadczenie w profesjonalnym środowisku, to właśnie na Ciebie czekamy!
Jako Młodszy Specjalista będziesz miał/a możliwość rozwijać swoje umiejętności w praktyczny sposób, pracując u boku doświadczonych specjalistów. Będziesz uczestniczyć w różnorodnych projektach, które pozwolą Ci poszerzać horyzonty i zgłębiać swoją wiedzę
Nie musisz posiadać wieloletniego doświadczenia zawodowego, ale ważne jest, abyś miał/a mocne podstawy w dziedzinie, w której będziesz pracować. Chęć nauki i rozwijania się jest kluczowa!
Oferujemy Ci nie tylko możliwość zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętności, ale również wsparcie w Twoim rozwoju zawodowym. Nasza firma dba o rozwój swoich pracowników i zapewnia szkolenia oraz ścieżki awansu
Jesteśmy otwarci również na doświadczonych specjalistów dla których mamy przygotowane stanowisko Specjalisty ds. serwisu, jeśli posiadasz odpowiednie kompetencje napisz do nas
Jeśli jesteś zmotywowany/a, pełen/a pasji i gotowy/a do wkroczenia w świat profesjonalnej kariery, to czekamy na Twoją aplikację! Przyłącz się do naszego zespołu i razem będziemy tworzyć innowacyjne rozwiązania, które przyczynią się do naszego wspólnego sukcesu
Nie czekaj dłużej - wysyłaj swoje CV! Dołącz do naszej dynamicznej organizacji, gdzie Twoje umiejętności i pomysły będą cenione. Razem możemy osiągnąć wielkie rzeczy!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych klientów biznesowych i detalicznych, dbanie o terminową realizację oraz rozliczanie reklamacji zgodnie z wysokimi standardami firmy
Rozmowy oraz korespondencja w języku angielskim, współpraca z klientami B2B/B2C
Współpraca z siecią serwisów autoryzowanych oraz innymi działami firmy (dział jakości oraz wsparcia, handlowy, marketing, magazyn)
Dbałość o poprawność procesów serwisowych oraz ich najwyższą jakość
Aktywny udział we współtworzeniu i rozwoju strategii komunikacji wizualnej marki
Tworzenie projektów graficznych na potrzeby komunikacji marketingowej offline (wraz z przygotowaniem do druku/produkcji), m.in.: katalogi, foldery, ulotki, wizytówki, layouty reklamowe do prasy, materiały reklamowe oraz POS, rysunki techniczne i instrukcje montażu
Tworzenie projektów graficznych na potrzeby komunikacji marketingowej online, m.in.: Social Media (IG, FB, Pinterest, YT, LinkedIn, Spotify), strona internetowa, mailingi i newslettery (znajomość html mile widziana), e-commerce, prezentacje i materiały szkoleniowe
Prowadzenie kreatywnych projektów z zewnętrznymi podwykonawcami (brief + nadzór) w zakresie tworzenia wizualizacji wnętrz, animacji video oraz wizualizacji produktów (współpraca z Działem Produktu)
Aktywny udział w innych projektach koncepcyjnych jak: nowy showroom, nowe biuro, ekspozycje, stoiska targowe, innowacje produktowe, sesje zdjęciowe itp
Dbanie o spójność wizualną i funkcjonalną przygotowywanych materiałów
Zarządzanie znajdującym się w Nadarzynie biurem firmy we wszystkich aspektach jego funkcjonowania i mając na uwadze wizerunek firmy; w tym:
Bieżące prowadzenie recepcji
Obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej
Organizacja i obsługa spotkań w siedzibie firmy
Obsługa klientów Polskich i zagranicznych zgodnie z wysokimi standardami firmy
Dbanie o estetykę stanowisk recepcji, sal konferencyjnych i przestrzeni wspólnych
Dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze, monitorowanie zapasów; wsparcie innych działów w zakresie zakupu materiałów (dział R&D, dział produktu itp.)
Współpraca z zarządcami budynków i serwisem technicznym; współpraca z firmą sprzątającą
Pozostałe obowiązki:
Wsparcie w zakresie dbania o estetykę, utrzymania porządku i czystości oraz zaopatrzenie dwóch dodatkowych lokalizacji warszawskich (biuro i Showroom)
Prowadzenie kalendarza Zarządu; tworzenie sprawozdań oraz zestawień dla Zarządu
Aktywny udział w rozwoju firmy; realizowanie prac wynikających z bieżących potrzeb biura oraz projektów organizacyjnych zleconych przez Zarząd oraz kadrę kierowniczą
Organizacja wyjazdów służbowych i pomoc w organizacji eventów firmowych
Rozwój sprzedaży i aktywne pozyskiwanie partnerów handlowych w Europie Zachodniej – potencjalne kierunki rozwoju (DACH, UK, Benelux, Francja, Włochy, Hiszpania, Portugalia)
Współudział w tworzeniu strategii marketingowej i sprzedażowej dla rynków zagranicznych
Rozwój działu sprzedaży eksportowej w Spółce
Organizowanie i prowadzenie spotkań handlowych
Planowanie sprzedaży, aktywny udział w tworzeniu budżetów
Analiza rynku, trendów i klientów
Udział w targach branżowych i innych działaniach promocyjnych na powierzonych rynkach
Raportowanie prowadzonych aktywności i efektów działań
Bieżąca kontrola formalno - rachunkowa dokumentów księgowych
Dekretowanie i księgowanie dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, kosztów, towarów, importu usług oraz towarów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek itp.) zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi
Nadzór nad prowadzeniem rozrachunków w walucie krajowej i zagranicznej, rozliczanie różnic kursowych
Prowadzenie rejestrów JPK VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, VAT- UE
Nadzór nad środkami trwałymi, prowadzenie rejestrów środków trwałych, rozliczanie amortyzacji, zamykanie miesiąca i roku w obszarze rachunkowości środków trwałych
Przygotowanie dokumentacji na potrzeby zamknięcia miesiąca, roku oraz sprawozdań finansowych, udział w obsłudze audytu
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, wydatków pracowniczych, kart płatniczych
Uzgadnianie sald z kontrahentami, bieżąca analiza poprawności zapisów na kontach księgowych
Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Monitorowanie zmian podatkowych i podejmowanie działań zmierzających do ich wdrożenia
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz przestrzeganie procedur
Ścisła współpraca z Głównym Księgowym w zakresie przejęcia dokumentacji księgowej z biura rachunkowego do spółki
Administrowanie dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy (tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem stosunku pracy, zmianą warunków zatrudnienia oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu) oraz z umowami cywilnoprawnymi
Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i z tyt. umów cywilnoprawnych
Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS, PPK
Przejęcie dokumentacji kadrowo – płacowej z biura rachunkowego do spółki
Udział we wdrożeniu systemu ERP w obszarze kadr i płac
pozostałe obowiązki:
Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr i płac
Współpraca z działem księgowości w zakresie uzgadniania wybranych kont
Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca, roku
Koordynacja spraw związanych z pakietem świadczeń socjalnych dla pracowników (ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, benefity, ZFŚS)
profesjonalna obsługa zamówień i fakturowanie Klientów krajowych oraz zagranicznych wg standardów firmy, głównie B2B
rejestracja zaakceptowanych zamówień, sporządzanie dokumentów magazynowych (WZ) i sprzedaży (faktur VAT, eksportowych, wewnątrzwspólnotowych) i ich dystrybucja manualna (drukowanie) oraz elektroniczna przy wykorzystaniu programu ERP i innych aplikacji oraz platform
przegotowanie i nadzór dokumentacji związanej z eksportowymi odprawami celnymi oraz dostawami wewnątrzwspólnotowymi
kontrola prawidłowości wygenerowanych automatycznie dokumentów
Specjalista ds. serwisu oraz kontaktów zagranicznych
Aleja Katowicka 66, Nadarzyn (pow. pruszkowski)
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie procesu obsługi zgłoszeń reklamacyjnych przed i posprzedażowych, dbanie o terminowe rozliczanie reklamacji oraz zadowolenie klienta z obsługi serwisowej,
Rozmowy oraz korespondencja w języku angielskim, współpraca z zakładami produkcyjnymi związana z zagadnieniami reklamacyjnymi,
Współpraca z siecią serwisów autoryzowanych oraz innymi działami firmy (dział jakości oraz wsparcia, handlowy, marketing, magazyn),
Dbałość o poprawność procesów serwisowych oraz ich najwyższą jakość,
profesjonalna obsługa zamówień i fakturowanie Klientów krajowych oraz zagranicznych (również ze wschodu) wg standardów firmy, głównie B2B
rejestracja zaakceptowanych zamówień, sporządzanie dokumentów magazynowych (WZ) i sprzedaży (faktur VAT, eksportowych, wewnątrzwspólnotowych) i ich dystrybucja manualna (drukowanie) oraz elektroniczna przy wykorzystaniu programu ERP i innych aplikacji oraz platform
przegotowanie i nadzór dokumentacji związanej z eksportowymi odprawami celnymi oraz dostawami wewnątrzwspólnotowymi
kontrola prawidłowości wygenerowanych automatycznie dokumentów