Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
stanowisko ds. gospodarki gruntami i geodezji
Nowogród Bobrzański
Wygasła: 20.06.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. gospodarki gruntami i geodezji należy w szczególności: 1. Prowadzenie całokształtu postepowań związanych z gospodarką nieruchomościami gminnymi i innymi a w szczególności: tworzenie zasobów gruntów na potrzeby mieszkańców
prowadzenie spraw związanych ze zbyciem
nabyciem
oddaniem w użytkowanie wieczyste
pierwokupem i inna formą przekazania oraz związanym z tym odszkodowaniem
prowadzenie ewidencji. 2. Prowadzenie i przedkładanie wykazu potrzeb inwestycyjnych komunalnych i infrastruktury technicznej związanych z prowadzeniem racjonalnej gospodarki nieruchomościami gminnymi
współpraca ze stanowiskiem ds. budownictwa i inwestycji oraz ds. dróg i inwestycji. 3. Współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu
celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych
w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego
przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji. 4. Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw miejscowości
numerów budynków i obiektów fizjograficznych
a w szczególności: a. prowadzenie i aktualizowanie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości b. prowadzenia spraw związanych z teczkami aktowymi (własnościowymi) w odniesieniu do poszczególnych miejscowości. 5. Prowadzenie spraw związanych z podziałami
rozgraniczeniami i wznowieniami granic geodezyjnych. 6. Prowadzenie spraw związanych z przetargami na sprzedaż
dzierżawę mienia gminnego
7. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatą adiacencką od podziału nieruchomości
o ile zostaną podjęte uchwały Rady Miejskiej w tej sprawie. 8. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami gminnymi w zakresie ustalania służebności
przekazywania w trwały zarząd. 9. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem zamówień dot. gospodarki nieruchomościami w ramach trybów wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych oraz zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami
10. Współudział w opracowywaniu potrzebnych dokumentów
projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawami z zakresu gospodarki nieruchomościami. 11. Systematyczny udział w prowadzeniu strony internetowej Gminy
BIP w zakresie swoich kompetencji. 12. Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami
w tym ich
dzierżawę
najem
użyczenie
oraz ich przekazywanie na cele szczególne; m.in. przygotowanie umów dzierżawy gruntów
rejestracja umów dzierżawy w ewidencji gruntów i budynków
stosowanie obowiązujących stawek opłat za czynsz i ich naliczanie
sporządzanie wykazów zawartych umów do obciążeń przez referat finansowy. 13. Sprawozdawczość wynikająca ze sprawującego stanowiska
stanowisko ds. kształtowania i ochrony środowiska, gospodarki wodnej
Nowogród Bobrzański
Wygasła: 20.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. kształtowania i ochrony środowiska
gospodarki wodnej należy w szczególności: 1. Prowadzenie całokształtu postępowań związanych z kształtowaniem i ochroną środowiska i gospodarką wodną; 2. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska
w tym prowadzenie procedur i przygotowanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
zgody na realizację przedsięwzięcia oraz w zakresie dostępu do informacji o środowisku i jego ochronie; 3. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zieleni i nasadzeń na terenie gminy
4. Prowadzenie ewidencji urządzeń komunalnych (urządzeń melioracji wodnych
zbiorników retencyjnych
kanalizacji deszczowej); 5. Realizowanie zadań dotyczących gospodarki wodnej wynikającej z m.in. prawa wodnego
ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę oraz spraw związanych z wodami opadowymi w tym kanalizacją deszczową; 6. Przygotowanie
nadzór i aktualizacja programów: Gminny Program Ochrony Środowiska
Program Niskiej Emisji
Ewidencja Emisyjności Budynków
i innych związanych z ochroną środowiska; 7. Prowadzenie spraw związanych z utylizacją azbestu na terenie gminy Nowogród Bobrzański w tym uaktualnianie danych w portalu Baza Azbestowa; 8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z postępowaniami administracyjnymi wynikającymi z wniosków o wycinkę drzew i krzewów w tym: a) wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów: b) lustracja terenowa celem zakwalifikowania drzew i krzewów do wycinki
c) nadzorowanie i zlecenie działań w związku z wycinką drzew i krzewów przy drogach na terenie Gminy
d) naliczanie opłat za usunięcie drzew lub krzewów
f) naliczanie kar pieniężnych za wycinkę drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia oraz za zniszczenia drzew; 9. Prowadzenie rejestrów
w tym elektronicznych wymaganych przepisami prawa ( Ekoportal); BIP
10. Przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych dot. kształtowania i ochrony środowiska
gospodarki wodnej
w tym: szacownie wartości przedmiotu zamówienia
SIWZ
udział w pracach komisji
11. Sporządzanie planów finansowych w zakresie prowadzonych spraw oraz realizacja zadań i kontrola wydatkowania środków publicznych przeznaczonych na prowadzone sprawy zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami
12. Prowadzenie spraw w związku z realizacją gminnych programów związanych z wymianą źródeł ciepła STOP SMOG
Czyste Powietrze
gminnych programów z zakresu termomodernizacji i wymiany źródeł ciepła; 13. Koordynacja działań związanych ze współpracą ze spółkami wodnymi; 14. Sporządzanie opinii i uzgodnień w sprawach dotyczących poszukiwania lub rozpoznawania złóż kopalin oraz udzielania koncesji na wydobycie złóż i kopalin; 15. Sprawozdawczość wynikająca z sprawowanego stanowiska
stanowisko ds. kształtowania i ochrony środowiska, gospodarki wodnej
Nowogród Bobrzański
Wygasła: 06.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. kształtowania i ochrony środowiska
gospodarki wodnej należy w szczególności:
1. Prowadzenie całokształtu postępowań związanych z kształtowaniem i ochroną środowiska i gospodarką wodną; 2. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska
w tym prowadzenie procedur i przygotowanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
zgody na realizację przedsięwzięcia oraz w zakresie dostępu do informacji o środowisku i jego ochronie; 3. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zieleni i nasadzeń na terenie gminy
4. Prowadzenie ewidencji urządzeń komunalnych (urządzeń melioracji wodnych
zbiorników retencyjnych
kanalizacji deszczowej); 5. Realizowanie zadań dotyczących gospodarki wodnej wynikającej z m.in. prawa wodnego
ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę oraz spraw związanych z wodami opadowymi w tym kanalizacją deszczową; 6. Przygotowanie
nadzór i aktualizacja programów: Gminny Program Ochrony Środowiska
Program Niskiej Emisji
Ewidencja Emisyjności Budynków
i innych związanych z ochroną środowiska; 7. Prowadzenie spraw związanych z utylizacją azbestu na terenie gminy Nowogród Bobrzański w tym uaktualnianie danych w portalu Baza Azbestowa; 8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z postępowaniami administracyjnymi wynikającymi z wniosków o wycinkę drzew i krzewów w tym: a) wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów: b) lustracja terenowa celem zakwalifikowania drzew i krzewów do wycinki
c) nadzorowanie i zlecenie działań w związku z wycinką drzew i krzewów przy drogach na terenie Gminy
d) naliczanie opłat za usunięcie drzew lub krzewów
f) naliczanie kar pieniężnych za wycinkę drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia oraz za zniszczenia drzew; 9. Prowadzenie rejestrów
w tym elektronicznych wymaganych przepisami prawa ( Ekoportal); BIP
10. Przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych dot. kształtowania i ochrony środowiska
gospodarki wodnej
w tym: szacownie wartości przedmiotu zamówienia
SIWZ
udział w pracach komisji
11. Sporządzanie planów finansowych w zakresie prowadzonych spraw oraz realizacja zadań i kontrola wydatkowania środków publicznych przeznaczonych na prowadzone sprawy zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami
12. Prowadzenie spraw w związku z realizacją gminnych programów związanych z wymianą źródeł ciepła STOP SMOG
Czyste Powietrze
gminnych programów z zakresu termomodernizacji i wymiany źródeł ciepła; 13. Koordynacja działań związanych ze współpracą ze spółkami wodnymi; 14. Sporządzanie opinii i uzgodnień w sprawach dotyczących poszukiwania lub rozpoznawania złóż kopalin oraz udzielania koncesji na wydobycie złóż i kopalin; 15. Sprawozdawczość wynikająca z sprawowanego stanowiska
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. gospodarki gruntami i geodezji należy w szczególności: 1. Prowadzenie całokształtu postepowań związanych z gospodarką nieruchomościami gminnymi i innymi a w szczególności: tworzenie zasobów gruntów na potrzeby mieszkańców
prowadzenie spraw związanych ze zbyciem
nabyciem
oddaniem w użytkowanie wieczyste
pierwokupem i inna formą przekazania oraz związanym z tym odszkodowaniem
prowadzenie ewidencji. 2. Prowadzenie i przedkładanie wykazu potrzeb inwestycyjnych komunalnych i infrastruktury technicznej związanych z prowadzeniem racjonalnej gospodarki nieruchomościami gminnymi
współpraca ze stanowiskiem ds. budownictwa i inwestycji oraz ds. dróg i inwestycji. 3. Współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu
celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych
w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego
przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji. 4. Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw miejscowości
numerów budynków i obiektów fizjograficznych
a w szczególności: a. prowadzenie i aktualizowanie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości
b. prowadzenia spraw związanych z teczkami aktowymi (własnościowymi) w odniesieniu do poszczególnych miejscowości. 5. Prowadzenie spraw związanych z podziałami
rozgraniczeniami i wznowieniami granic geodezyjnych. 6. Prowadzenie spraw związanych z przetargami na sprzedaż
dzierżawę mienia gminnego
7. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatą adiacencką od podziału nieruchomości
o ile zostaną podjęte uchwały Rady Miejskiej w tej sprawie. 8. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami gminnymi
w zakresie ustalania służebności
przekazywania w trwały zarząd. 9. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem zamówień dot. gospodarki nieruchomościami w ramach trybów wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych oraz zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami
10. Współudział w opracowywaniu potrzebnych dokumentów
projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawami z zakresu gospodarki nieruchomościami. 11. Systematyczny udział w prowadzeniu strony internetowej Gminy
BIP w zakresie swoich kompetencji. 12. Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami
w tym ich
dzierżawę
najem
użyczenie
oraz ich przekazywanie na cele szczególne; m.in. przygotowanie umów dzierżawy gruntów
rejestracja umów dzierżawy w ewidencji gruntów i budynków
stosowanie obowiązujących stawek opłat za czynsz i ich naliczanie
sporządzanie wykazów zawartych umów do obciążeń przez referat finansowy. 13. Sprawozdawczość wynikająca ze sprawowanego stanowiska