Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. systemów zarządzania ISO
Jerzego Giedroycia 23, Nowa Huta, Kraków
Wygasła: 06.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie prawidłowego działania oraz ciągłe doskonalenie systemu zarządzania w oparciu o normy: ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 oraz ISO 27001:2022
Kompleksowy nadzór, przygotowanie oraz aktualizacja dokumentacji dotyczącej norm: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 oraz ISO 27001
Przeprowadzanie wewnętrznych audytów z zakresu norm ISO 9001; ISO 14001; ISO 45001; ISO 27001
Koordynowanie działań, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do audytów zewnętrznych w oparciu o wyżej wskazane normy
Nadzór nad realizacją działań korygujących i nieprawidłowości m.in. z zakresu BHP i środowiska
Wsparcie działu utrzymania ruchu w prowadzaniu rejestrów
Nadzór nad systemem informatycznym typu MES - AMAGE, administracja systemem m.in. w zakresie zarządzania użytkownikami, uprawnieniami, prowadzenia rejestru ISO, monitoringu produkcji, nadzoru nad modułem przeglądów, zgłoszeń serwisowych, weryfikacja i nadzór nad monitoringiem zadań i nieprawidłowości, wprowadzanie niezbędnych danych do systemu
Dekretacja oraz weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
Bieżąca kontrola finansowo – księgowa, analiza i uzgadnianie kont księgowych, uzgodnienie ksiąg pomocniczych z księgą główną
Obsługa elektronicznych systemów bankowych w zakresie eksportu przelewów z systemu finansowo-księgowego, pobierania wyciągów bankowych do systemu księgowego i ich dekretacja
Terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i innych składników majątku rzeczowego
Pomoc w czynnościach związanych z przygotowaniem sprawozdań finansowych
Współpraca z audytorami, instytucjami zewnętrznymi oraz organami podatkowymi
pozyskiwanie danych oraz budżetowanie i planowanie finansowe, krótko i długoterminowe (plany roczne i wieloletnie), budowa modeli biznesowych i ocena inwestycji
uczestnictwo w obszarze kalkulacji cen świadczonych usług
bieżąca analiza i wyjaśnienia odchyleń od planu
opracowywanie analiz ad hoc i cyklicznych raportów finansowych/zarządczych/innych wraz z prezentacją i komentarzami do wyników analiz
analiza sprawozdań i planów finansowych oraz formułowanie na jej podstawie wniosków
terminowa realizację zadań, często pod presją czasu
eksploatacja, obsługa i nadzór oraz sterowanie instalacjami/urządzeniami energetycznymi w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów,
wykonywanie oględzin i kontroli pracy zgodnie z instrukcją eksploatacji,
udział w remontach i naprawach instalacji technologicznych,
nadzór nad utrzymywaniem właściwych parametrów technologicznych spalania odpadów, produkcji pary, oczyszczania spalin i emisji do atmosfery oraz innych prowadzonych procesów technologicznych
prowadzenie dokumentacji ruchowej dla ww. instalacji
prowadzenie procesów technologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i wytycznymi
zapobieganie awariom i bieżące usuwanie drobnych usterek
przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ
Zastępca dyrektora biura ds. funduszy europejskich i współpracy z zagranicą
Jana Brożka 3, Podgórze, Kraków
Wygasła: 17.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
nawiązanie kontaktów i współpracy z miastami bliźniaczymi i partnerskimi Krakowa w obszarze gospodarki komunalnej
organizacja i koordynacja polityki zagranicznej spółek grupy kapitałowej KHK S.A
działania związane z pośrednictwem w wymianie doświadczeń z miastami partnerskimi w zakresie optymalizacji świadczonych usług komunalnych ze szczególnym uwzględnieniem ochrony środowiska
współpraca z Gminą Miejską Kraków w zakresie współpracy międzynarodowej
działania związane z podejmowaniem inicjatyw zmierzających do nawiązania współpracy z przedsiębiorstwami komunalnymi w Unii Europejskiej oraz izbami, stowarzyszeniami i innymi organizacjami
koordynacja spraw związanych z członkostwem w izbach, stowarzyszeniach i innych organizacjach zagranicznych
przygotowanie i organizacja wizyt zagranicznych
uczestnictwo w spotkaniach z partnerami zagranicznymi i tłumaczenie symultaniczne z języka niemieckiego
przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów i korespondencji z języka niemieckiego i na język niemiecki
pozyskiwanie danych oraz budżetowanie i planowanie finansowe, krótko i długoterminowe (plany roczne i wieloletnie), budowa modeli biznesowych i ocena inwestycji
uczestnictwo w obszarze kalkulacji cen świadczonych usług
bieżąca analiza i wyjaśnienia odchyleń od planu
opracowywanie analiz ad hoc i cyklicznych raportów finansowych/zarządczych/innych wraz z prezentacją i komentarzami do wyników analiz
analiza sprawozdań i planów finansowych oraz formułowanie na jej podstawie wniosków
terminowa realizację zadań, często pod presją czasu
Zastępca dyrektora w biurze ds. integracji usług energetycznych i badawczo-rozwojowych
Jana Brożka 3, Podgórze, Kraków
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Nadzór nad procesami weryfikacji i uaktualniania baz danych uczestników KGZEE i KGZG
Nadzór nad procesem tworzenia dokumentacji związanej z przygotowaniem i prowadzeniem postepowań przetargowych
Nadzór nad procesami zmiany sprzedawców w tym przygotowywanie projektów odpowiednich dokumentów
Bieżąca współpraca przy wdrażaniu oprogramowania do obsługi miejskich grup zakupowych
Prowadzenie monitoringu i analiz sytuacji na rynkach nośników energii, zmian prawa energetycznego i pokrewnych w zakresie realizowanych zadań, przygotowywanie prognoz cen energii i gazu
Uczestniczenie w innych projektach z zakresie uzgodnionym z przełożonymi
Współudział w tworzeniu planów, sprawozdań spółki w zakresie wykonywanej działalności
Uczestniczenie w innych periodycznych działaniach KHK S.A
Udział w seminariach, konferencjach i innych istotnych wydarzeniach itp
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy europejskich
Jana Brożka 3, Podgórze, Kraków
Wygasła: 09.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
poszukiwanie źródeł finansowania (z funduszy europejskich, w tym na poziomie krajowym i regionalnym, lub innych) dla projektów badawczo-rozwojowych, innowacyjnych, inwestycyjnych i innych
współpraca z instytucjami współfinansującymi i wdrażającymi programy na finansowanie projektów
kontakt z agendami UE i innymi instytucjami w zakresie finansowania projektów
udział w tworzeniu wniosków o dofinansowanie projektów
współpraca przy planowaniu budżetów i harmonogramów płatności w projektach
współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań i wniosków o płatność
opracowywanie raportów, bieżących analiz i innej dokumentacji projektowej
wsparcie przygotowywania analiz rynkowych oraz działań promocyjnych i wdrożeniowych w projektach
współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie efektywnego wykorzystania możliwości pozyskania finansowania z funduszy europejskich, mechanizmu finansowego EOG i norweskiego mechanizmu finansowego oraz innych źródeł
budowa banku informacji dotyczących możliwości pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych
współpraca z komórkami pionu rozwoju i współpracy w zakresie realizacji projektów z finansowaniem zewnętrznym, w tym, w szczególności: udział w przygotowaniu projektu wniosków o dofinansowanie, planowanie budżetów i harmonogramów płatności w projektach, w tym projektach badawczo-rozwojowych (m.in. NCBR)
prowadzenie dokumentacji projektów na potrzeby rozliczeń z instytucjami finansującymi
przygotowywanie sprawozdań i wniosków o płatność
opracowywanie raportów, bieżących analiz i innej dokumentacji projektowej
wsparcie przygotowywania analiz rynkowych oraz działań promocyjnych i wdrożeniowych w projektach
Specjalista / Specjalistka ds. energetyki cieplnej
Jana Brożka 3, Podgórze, Kraków
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie i zarządzanie bazami danych uczestników grup zakupowych
realizacja procesu sprzedaży i fakturowania
informowanie uczestników o działaniach grup zakupowych
zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentów w zakresie realizowanych zadań
współudział i opracowywanie koncepcji wdrożeń innowacyjnych projektów
wstępna wycena projektów i przygotowywanie ofert
udział w pracach doradczych z zakresu energetyki, efektywności energetycznej
współtworzenie i opisywanie modeli organizacyjnych i finansowych, koniecznych dokumentów dla realizacji wybranych projektów w tym analiz i sprawdzań strategii GOZ
współudział w tworzeniu planów, sprawozdań spółki w zakresie wykonywanej działalności
wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo księgowego
dekretacja oraz weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
bieżąca kontrola finansowo – księgowa, analiza i uzgadnianie kont księgowych
uzgodnienie ksiąg pomocniczych z księgą główną
obsługa elektronicznych systemów bankowych w zakresie eksportu przelewów z systemu finansowo-księgowego, pobierania wyciągów bankowych do systemu księgowego i ich dekretacja
terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej
prowadzenie ewidencji środków trwałych i innych składników majątku rzeczowego
pomoc w czynnościach związanych z przygotowaniem sprawozdań finansowych
współpraca z audytorami, instytucjami zewnętrznymi oraz organami podatkowymi