Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Uczestnictwo w badaniach audytowych różnorodnych obszarów biznesowych/funkcyjnych w zgodzie z metodologią audytu oraz ocena adekwatności i skuteczności kontroli wewnętrznych w odniesieniu do ryzyk danego obszaru biznesowego;
Identyfikacja i ocena kluczowych ryzyk oraz definiowanie podejścia do testowania zaprojektowania i operacyjnej efektywności istniejących kluczowych kontroli ograniczających ryzyko;
Efektywna współpraca w ramach funkcji audytu, w celu uzyskania całościowego pokrycia i realizacji planu całego zespołu;
Utrzymywanie profesjonalnych relacji służbowych i otwarta komunikacja z zespołem audytowym, interesariuszami wewnętrznymi oraz odpowiednimi funkcjami wsparcia oraz używanie szerokiego wachlarza sposobów uzyskiwania odpowiedniej i dostępnej informacji do oceny ryzyka, rozwiązywania problemów i wykonywania zadań;
Wykonywanie powierzonej pracy w ramach budżetu;
Przyczynianie się do rozwoju usprawnień procesów audytu i zapewnienie zgodności regulacyjnej audytu
Realizacja skrojonego na miarę Programu praktyk w dedykowanych jednostkach Banku m.in.: Departament Audytu Wewnętrznego, Departament Windykacji Należności, Departament Klientów Strategicznych, Departament Współpracy z Klientami Korporacyjnym, Departament Sprzedaży Produktów Skarbowych, Departament Zarządzania Ryzykiem Kredytowym Klienta, Biuro ds. Risk Controlling, Departament Operacji Bankowych
Miesięczny proces wdrożenia ukierunkowany na poznanie struktury i specyfiki funkcjonowania Deutsche Bank Polska, kluczowych procesów naszego łańcucha wartości, a także wewnętrznych procedur
Kontynuacja praktyk w wymiarze od 6 do 12 miesięcy w zakresie określonych zadań odpowiednich do profilu uczestnika programu w dedykowanej jednostce Banku
Zdobycie wiedzy o funkcjonowaniu instytucji bankowej i międzynarodowej korporacji
Zbudowanie kompetencji i doświadczenia zawodowego jako fundamentów dla dalszego rozwoju
Rozwinięcie umiejętności komunikacji i budowania relacji w zespołach ceniących różnorodność, współpracę, otwartą komunikację i partnerstwo
Wymiana wiedzy i doświadczeń między uczestnikami programu praktyk
Uczestnictwo w badaniach audytowych różnorodnych obszarów biznesowych/funkcyjnych w zgodzie z metodologią audytu oraz ocena adekwatności i skuteczności kontroli wewnętrznych w odniesieniu do ryzyk danego obszaru biznesowego;
Identyfikacja i ocena kluczowych ryzyk oraz definiowanie podejścia do testowania zaprojektowania i operacyjnej efektywności istniejących kluczowych kontroli ograniczających ryzyko;
Efektywna współpraca w ramach funkcji audytu, w celu uzyskania całościowego pokrycia i realizacji planu całego zespołu;
Utrzymywanie profesjonalnych relacji służbowych i otwarta komunikacja z zespołem audytowym, interesariuszami wewnętrznymi oraz odpowiednimi funkcjami wsparcia oraz używanie szerokiego wachlarza sposobów uzyskiwania odpowiedniej i dostępnej informacji do oceny ryzyka, rozwiązywania problemów i wykonywania zadań;
Wykonywanie powierzonej pracy w ramach budżetu;
Przyczynianie się do rozwoju usprawnień procesów audytu i zapewnienie zgodności regulacyjnej audytu
Specjalista w Biurze Wdrożeń i Obsługi Klientów (Departament Współpracy z Klientami Korporacyjnymi)
Warszawa
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozyskiwanie, utrzymywanie i nadzór nad całościową współpracą w zakresie relacji bankowej ze spółkami-córkami międzynarodowych klientów korporacyjnych (klientów strategicznych Deutsche Banku na rynku polskim w całym zakresie usług bankowych);
Odpowiadanie na zapytania ofertowe składane w Banku i dotyczące istniejących lub potencjalnych klientów Departamentu;
Realizacja planów sprzedażowych poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż nowych produktów istniejącym klientom;
Przygotowanie i dystrybucja materiałów informacyjnych dla klientów;
Udział w projektach z zakresu rozwoju usług i produktów oferowanych przez Corporate Bank;
Obsługa produktów Cash Management i Trade Finance;
Zarządzanie dokumentacją dotyczącą relacji z klientami;
Aktywna współpraca z innymi departamentami w obszarze relacji z klientami
identyfikacja, analiza i weryfikacja informacji o klientach z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, w tym informacji w języku angielskim
ocena spójności i kompletności danych, ocena ryzyka klientów zgodnie z wymaganymi standardami jakości KYC oraz pod kątem ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
sporządzanie profili klientów korporacyjnych na potrzeby adopcji nowego klienta oraz jego przeglądu
wprowadzanie danych klientów do wewnętrznych systemów Banku
Uczestnictwo w badaniach audytowych różnorodnych obszarów biznesowych/funkcyjnych w zgodzie z metodologią audytu oraz ocena adekwatności i skuteczności kontroli wewnętrznych w odniesieniu do ryzyk danego obszaru biznesowego,
Identyfikacja i ocena kluczowych ryzyk oraz definiowanie podejścia do testowania zaprojektowania i operacyjnej efektywności istniejących kluczowych kontroli ograniczających ryzyko,
Monitorowanie statusu oraz walidacji zamknięcia ustaleń audytowych,
Efektywna współpraca w ramach funkcji audytu, w celu uzyskania całościowego pokrycia i realizacji planu całego zespołu,
Utrzymywanie profesjonalnych relacji służbowych i otwarta komunikacja z zespołem audytowym, interesariuszami wewnętrznymi oraz odpowiednimi funkcjami wsparcia oraz używanie szerokiego wachlarza sposobów uzyskiwania odpowiedniej i dostępnej informacji do oceny ryzyka, rozwiązywania problemów i wykonywania zadań,
Wykonywanie powierzonej pracy w ramach budżetu,
Przyczynianie się do rozwoju usprawnień procesów audytu i zapewnienie zgodności regulacyjnej audytu
identyfikacja, analiza i weryfikacja informacji o klientach z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, w tym informacji w języku angielskim
ocena spójności i kompletności danych, ocena ryzyka klientów zgodnie z wymaganymi standardami jakości KYC oraz pod kątem ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
sporządzanie profili klientów korporacyjnych na potrzeby adopcji nowego klienta oraz jego przeglądu
wprowadzanie danych klientów do wewnętrznych systemów Banku
Specjalista w Zespole Obsługi Klienta (Departament Wdrożeń i Obsługi Klienta, Account Management)
Warszawa
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozyskiwanie, utrzymywanie i nadzór nad całościową współpracą w zakresie relacji bankowej ze spółkami-córkami międzynarodowych klientów korporacyjnych (klientów strategicznych Deutsche Banku na rynku polskim w całym zakresie usług bankowych)
Odpowiadanie na zapytania ofertowe składane w Banku i dotyczące istniejących lub potencjalnych klientów Departamentu
Realizacja planów sprzedażowych poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż nowych produktów istniejącym klientom
Przygotowanie i dystrybucja materiałów informacyjnych dla klientów
Udział w projektach z zakresu rozwoju usług i produktów oferowanych przez Corporate Bank
Obsługa produktów Cash Management i Trade Finance
Zarządzanie dokumentacją dotyczącą relacji z klientami
Aktywna współpraca z innymi departamentami w obszarze relacji z klientami
Uczestnictwo w badaniach audytowych różnorodnych obszarów biznesowych/funkcyjnych w zgodzie z metodologią audytu oraz ocena adekwatności i skuteczności kontroli wewnętrznych w odniesieniu do ryzyk danego obszaru biznesowego,
Identyfikacja i ocena kluczowych ryzyk oraz definiowanie podejścia do testowania zaprojektowania i operacyjnej efektywności istniejących kluczowych kontroli ograniczających ryzyko,
Monitorowanie statusu oraz walidacji zamknięcia ustaleń audytowych,
Efektywna współpraca w ramach funkcji audytu, w celu uzyskania całościowego pokrycia i realizacji planu całego zespołu,
Utrzymywanie profesjonalnych relacji służbowych i otwarta komunikacja z zespołem audytowym, interesariuszami wewnętrznymi oraz odpowiednimi funkcjami wsparcia oraz używanie szerokiego wachlarza sposobów uzyskiwania odpowiedniej i dostępnej informacji do oceny ryzyka, rozwiązywania problemów i wykonywania zadań,
Wykonywanie powierzonej pracy w ramach budżetu,
Przyczynianie się do rozwoju usprawnień procesów audytu i zapewnienie zgodności regulacyjnej audytu
Uczestnictwo w badaniach audytowych różnorodnych obszarów biznesowych/funkcyjnych w zgodzie z metodologią audytu oraz ocena adekwatności i skuteczności kontroli wewnętrznych w odniesieniu do ryzyk danego obszaru biznesowego,
Identyfikacja i ocena kluczowych ryzyk oraz definiowanie podejścia do testowania zaprojektowania i operacyjnej efektywności istniejących kluczowych kontroli ograniczających ryzyko,
Monitorowanie statusu oraz walidacji zamknięcia ustaleń audytowych,
Efektywna współpraca w ramach funkcji audytu, w celu uzyskania całościowego pokrycia i realizacji planu całego zespołu,
Utrzymywanie profesjonalnych relacji służbowych i otwarta komunikacja z zespołem audytowym, interesariuszami wewnętrznymi oraz odpowiednimi funkcjami wsparcia oraz używanie szerokiego wachlarza sposobów uzyskiwania odpowiedniej i dostępnej informacji do oceny ryzyka, rozwiązywania problemów i wykonywania zadań,
Wykonywanie powierzonej pracy w ramach budżetu,
Przyczynianie się do rozwoju usprawnień procesów audytu i zapewnienie zgodności regulacyjnej audytu
Identyfikacja, analiza i weryfikacja informacji o klientach z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, w tym informacji w języku angielskim;
Ocena spójności i kompletności danych, ocena ryzyka klientów zgodnie z wymaganymi standardami jakości KYC oraz pod kątem ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu;
Sporządzanie profili klientów korporacyjnych na potrzeby adopcji nowego klienta oraz jego przeglądu;
Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznych systemów Banku
Młodszy Specjalista w Departamencie Zarządzania Ryzykiem Operacyjnym
Warszawa
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
opiniowanie wewnętrznych procesów i regulacji (instrukcji, procedur i regulaminów) w zakresie ryzyka operacyjnego,
udział w projektach i pracach nad zmianami procesów i regulacji wewnętrznych,
opracowanie scenariuszy na wypadek materializacji negatywnych zdarzeń mających wpływ na ciągłość działania Banku oraz Planów Utrzymania Ciągłości Działania,
weryfikacja poprawności formalnej i kompletności dokumentacji związanej z procesowaniem i podpisywaniem umów outsourcingowych,
przygotowywanie raportów zarządczych z obszaru ryzyka operacyjnego,
Wdrażanie i aktualizacja polityk, procedur, procesów i systemów związanych z programem przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, oszustwom, korupcji i łapownictwu oraz sankcjom, zgodnie z przepisami polskiego prawa oraz wytycznymi Grupy Deutsche Bank
Monitorowanie zmian w przepisach prawa oraz koordynowanie i wdrażanie niezbędnych zmian do procesów i regulacji bankowych
Opiniowanie i analiza ryzyk dla podpisywanych przez Bank umów, a także nowych produktów, procedur i procesów wdrażanych przez inne jednostki Banku pod kątem AML/ ABC/ Fraud
Obsługa korespondencji z GIIF, KNF, KAS, Prokuraturą oraz pozostałymi organami nadzorczymi i organami ścigania, prowadzenie rejestru pism
Obsługa zgłoszeń dotyczących potencjalnych oszustw wewnętrznych i zewnętrznych
Przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń dla wewnętrznych jednostek Banku
Zatwierdzanie prezentów i innych korzyści majątkowych przyjmowanych i wręczanych przez pracowników Banku oraz udziału w wydarzeniach biznesowych pracowników Banku
Monitorowanie aktywności na rachunkach klientów korporacyjnych oraz instytucji finansowych pod kątem przepisów ustawy AML oraz sankcji, ocena potencjalnego wykorzystana produktów banku do celów niezgodnych z ich przeznaczeniem, przygotowywanie i przekazywanie zawiadomień o transakcjach podejrzanych do GIIF
Udział w przygotowywaniu corocznej oceny ryzyka AML/CFT dla Banku
Realizacja cyklicznych kontroli z obszaru AML/ ABC/ Fraud zgodnie z przyjętym planem testowania (druga linia obrony)
Udział w przygotowywaniu okresowych raportów i sprawozdań dla Zarządu Banku oraz Rady Nadzorczej, a także raportów dla Deutsche Bank AG oraz GIIF i Komisji Nadzoru Finansowego
Współpraca z Grupą Deutsche Bank w zakresie realizacji programu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, oszustwom, korupcji i łapownictwu oraz sankcjom
identyfikacja, analiza i weryfikacja informacji o klientach z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, w tym informacji w języku angielskim
ocena spójności i kompletności danych, ocena ryzyka klientów zgodnie z wymaganymi standardami jakości KYC oraz pod kątem ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
sporządzanie profili klientów korporacyjnych na potrzeby adopcji nowego klienta oraz jego przeglądu
wprowadzanie danych klientów do wewnętrznych systemów Banku
W tej roli będziesz odpowiedzialny za nadzorowanie procesu wyboru dostawców produktów i usług w imieniu jednostek organizacyjnych Deutsche Bank Polska S.A., udzielanie i opracowywanie wytycznych do takiego procesu oraz zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym w szczególności:
Wybór i rekomendowanie dostawców produktów i usług oferujących najkorzystniejsze dla Banku warunki, z uwzględnieniem: ceny, jakości, dostępności oraz warunków realizacji usługi
Identyfikacja konkretnych projektów/inicjatyw zakupowych na dany rok
Monitorowanie jakości i poziomu realizacji kontraktów i zamówień
Proponowanie inicjatyw zakupowych mających na celu optymalizację kosztów, liczby aktywnych kontraktów oraz optymalizację współpracy z dostawcami
Kontrola poprawności rejestru zawartych umów z dostawcami
Koordynacja procesu wprowadzania dostawców Banku na listę zatwierdzonych/ preferowanych dostawców
Zarządzanie ryzykiem operacyjnym związanym z dostawcami produktów i usług;
Aktywne wspieranie strategii biznesowej Banku poprzez umiejętny dobór kluczowych dostawców
Wspieranie inicjatyw społecznej odpowiedzialności biznesu poprzez promowanie kultury zrównoważonego rozwoju w miejscu pracy
Udział w projektach zakupowych produktów i usług realizowanych w ramach Grupy Deutsche Bank
Młodszy Specjalista w Biurze Analiz Portfela Kredytowego
Warszawa
Wygasła: 09.11.2022
pełny etat
umowa zlecenie
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wsparcie w zakresie obsługi modeli ryzyka kredytowego w tym modelami scoringowymi i ratingowymi (CRR, metoda zaawansowana)
wsparcie w zakresie kalkulacji oczekiwanych strat kredytowych (IFRS9) oraz miar ryzyka koncentracj
wsparcie w zakresie przeprowadzanych testów warunków skrajnych dla ryzyka koncentracji
współpraca z Grupą Deutsche Bank w zakresie budowy modeli ryzyka kredytowego
przygotowywanie raportów zarządczych, analiz portfelowych oraz informacji na temat skuteczności działania modeli ryzyka kredytowego dla kierownictwa Banku w zakresie segmentów klientów detalicznych (kredyty hipoteczne) oraz klientów korporacyjnych
W ramach skrojonego na miarę Programu praktyk, poznanie specyfiki funkcjonowania Deutsche Bank Polska, kluczowych procesów naszego łańcucha wartości, a także odpowiednich procedur i zasad pracy w Banku (1-wszy miesiąc);
Kontynuacja praktyk w zakresie określonych zadań, odpowiednich do profilu uczestnika programu, w dedykowanej jednostce Banku (od 3 do 11 miesięcy);
Zdobycie wiedzy o funkcjonowaniu instytucji bankowej i międzynarodowej korporacji;
Zbudowanie kompetencji i doświadczenia zawodowego, jako fundament dla dalszego rozwoju;
Rozwinięcie umiejętności komunikacji i budowania relacji w zespołach ceniących różnorodność, współpracę, otwartą komunikację i partnerstwo;
Wymiana wiedzy i doświadczenia pomiędzy uczestnikami programu
Kierowanie badaniami audytowymi lub uczestnictwo w badaniach audytowych konkretnych obszarów biznesowych/funkcyjnych w zgodzie z metodologią audytu oraz ocenia adekwatność i skuteczność kontroli wewnętrznych w odniesieniu do ryzyk danego obszaru biznesowego;
Okazjonalne kierowanie lub uczestnictwo w projektach ad-hoc lub specjalnych dochodzeniach;
Efektywna współpraca ze specjalistami i innymi zespołami w ramach całej funkcji audytu, w celu uzyskania całościowego pokrycia i wniesienia aktywnego wkładu w realizację planu całego zespołu w ramach wsparcia strategii funkcyjnej i biznesowej w warunkach ograniczonego nadzoru;
Identyfikacja i ocena kluczowych ryzyk oraz projektowanie testowania w celu oceny zaprojektowania i operacyjnej efektywności istniejących kluczowych kontroli ograniczających ryzyko;
Rozwijanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji służbowych z zespołem audytowym, interesariuszami wewnętrznymi, klientami oraz odpowiednimi funkcjami wsparcia oraz używać szerokiego wachlarza sposobów uzyskiwania odpowiedniej i dostępnej informacji do oceny ryzyka, rozwiązywania problemów i wykonywania zadań;
Przygotowywanie raportów audytowych do przeglądu przez kierownictwo, monitorowanie statusu oraz walidacji zamknięcia ustaleń audytowych;
Wykonywanie powierzonej pracy w ramach budżetu, w tym projektów ad-hoc oraz specjalnych dochodzeń;
Współpraca z innymi zespołami w ramach Audytu Grupy, tzn. Ryzykiem, Finansami, IT oraz Operacjami w ramach działań audytowych w celu zapewnienia kompletnego pokrycia oraz zintegrowanego podejścia do audytów w banku;
Otwarta komunikacja z kierownictwem audytu i interesariuszami wewnętrznymi; informowanie ich o potencjalnych problemach i odpowiednia eskalacja problemów lub opóźnień;
Zapewnienie zgodności regulacyjnej audytu oraz proaktywność w pokonywaniu wyzwań regulacyjnych
obsługa zleceń płatniczych klientów oraz dyspozycji z innych jednostek Banku
monitorowanie dostępności sald i limitów na kontach klientów oraz kontakt z lokalnymi i globalnymi strukturami odpowiedzialnymi za zarządzanie ryzykiem kredytowym
kontrola zleceń wychodzących obciążających rachunki funduszy inwestycyjnych
monitorowanie i filtrowanie płatności pod kątem Embargo/OFAC/AML
wyjaśnianie otwartych pozycji na kontach wewnętrznych i rozliczeniowych Banku
reklamacje płatności
obsługa wpłat zamkniętych klientów GTB
bieżąca kontrola i uzgadnianie prawidłowości wykonania rozliczeń
czynności raportowe związane z obsługą płatności
bieżąca współpraca z innymi jednostkami banku oraz zewnętrznymi instytucjami powiązanymi
Specjalista Informatyk ds. Zarządzania Aplikacjami
Kraków
Wygasła: 18.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżące zarządzanie i rozwój aplikacji w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji
opracowywanie i wdrażanie usprawnień i projektów technicznych zapewniających wymagany poziom dostępności aplikacji
strategiczne zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji zapewnienie zgodności z obowiązującymi politykami korporacyjnymi dotyczącymi bezpieczeństwa i wytycznymi architektonicznymi
zarządzanie licencjami, certyfikatami bezpieczeństwa i umowami koniecznymi do działania aplikacji
tworzenie i utrzymanie dokumentacji oraz bazy wiedzy koniecznej dla utrzymania aplikacji
Młodszy Specjalista w zespole ds. Zarządzania Aplikacjami
Lubicz 23, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 18.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
bieżące zarządzanie i rozwój aplikacji w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji
opracowywanie i wdrażanie usprawnień i projektów technicznych zapewniających wymagany poziom dostępności aplikacji
strategiczne zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji zapewnienie zgodności z obowiązującymi politykami korporacyjnymi dotyczącymi bezpieczeństwa i wytycznymi architektonicznymi
zarządzanie licencjami, certyfikatami bezpieczeństwa koniecznymi do działania aplikacji
tworzenie/uzupełnianie dokumentacji i bazy wiedzy koniecznej dla utrzymania aplikacji
Identyfikacja, analiza i weryfikacja informacji o klientach z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, w tym informacji w języku angielskim;
Ocena spójności i kompletności danych, ocena ryzyka klientów zgodnie z wymaganymi standardami jakości KYC oraz pod kątem ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu;
Sporządzanie profili klientów korporacyjnych na potrzeby adopcji nowego klienta oraz jego przeglądu;
Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznych systemów Banku
bieżące zarządzanie i rozwój aplikacji w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji
opracowywanie i wdrażanie usprawnień i projektów technicznych zapewniających wymagany poziom dostępności aplikacji
strategiczne zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji zapewnienie zgodności z obowiązującymi politykami korporacyjnymi dotyczącymi bezpieczeństwa i wytycznymi architektonicznymi
zarządzanie licencjami, certyfikatami bezpieczeństwa i umowami koniecznymi do działania aplikacji
tworzenie i utrzymanie dokumentacji oraz bazy wiedzy koniecznej dla utrzymania aplikacji
Młodszy specjalista w zespole ds. Zarządzania Aplikacjami
Kraków
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
bieżące zarządzanie i rozwój aplikacji w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji
opracowywanie i wdrażanie usprawnień i projektów technicznych zapewniających wymagany poziom dostępności aplikacji
strategiczne zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji zapewnienie zgodności z obowiązującymi politykami korporacyjnymi dotyczącymi bezpieczeństwa i wytycznymi architektonicznymi
zarządzanie licencjami, certyfikatami bezpieczeństwa koniecznymi do działania aplikacji
tworzenie/uzupełnianie dokumentacji i bazy wiedzy koniecznej dla utrzymania aplikacji
budowa / rozwój aplikacji informatycznych wykorzystywanych na potrzeby testowania jakości modeli w wybranych środowiskach informatycznych, m.in. MS Excel VB, R - project, SAS ;
wykonywanie analiz ilościowych / jakościowych zleconych na potrzeby oceny modeli w ramach procesu walidacji;
wykonywanie innych zadań zleconych z obszaru zarządzania ryzykiem modeli, m.in. sporządzenie opisu formalnego testów ilościowych modeli, przygotowanie raportów zarządczych
Identyfikacja, analiza i weryfikacja informacji o klientach z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, w tym informacji w języku angielskim;
Ocena spójności i kompletności danych, ocena ryzyka klientów zgodnie z wymaganymi standardami jakości KYC oraz pod kątem ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu;
Sporządzanie profili klientów korporacyjnych na potrzeby adopcji nowego klienta oraz jego przeglądu;
Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznych systemów Banku
Główny Specjalista w Biurze Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy w Departamencie Zgodności i Spraw Regulacyjnych
Aleja Armii Ludowej 26, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wdrażanie i aktualizacja polityk, procedur, procesów i systemów związanych z programem przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, oszustwom, korupcji i łapownictwu oraz sankcjom, zgodnie z przepisami polskiego prawa oraz wytycznymi Grupy Deutsche Bank
Analiza dokumentacji prawnej, opiniowanie regulacji wewnętrznych oraz przeprowadzanie oceny ryzyka pod kątem AML/ Fraud dla podpisywanych przez Bank umów z dostawcami zewnętrznymi
Monitorowanie zmian w zakresie sankcji, identyfikacja zagrożeń związanych z sankcjami oraz analiza wpływu na działalność Banku, a także przekazywanie wytycznych dot. sankcji do jednostek biznesowych
Bieżąca obsługa alertów zaraportowanych do Biura Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy pod kątem sankcji
Realizacja cyklicznych kontroli z obszaru AML/ ABC/ Fraud zgodnie z przyjętym planem testowania (druga linia obrony)
Przygotowywanie raportów dla Zarządu Banku, Deutsche Bank AG, GIIF i KNF
Obsługa korespondencji z GIIF, KNF, KAS, Prokuraturą oraz pozostałymi organami nadzorczymi i organami ścigania
Przekazywanie zawiadomień o transakcjach podejrzanych do GIIF
Współpraca z Grupą Deutsche Bank w zakresie realizacji programu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, oszustwom, korupcji i łapownictwu oraz sankcjom
Analityk biznesowo-techniczny (Departament Informatyki, Zespół Rozwoju Produktów i Architektury IT)
Warszawa
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza wymagań biznesowych oraz przekładanie ich na wymagania dotyczące zmian w aplikacjach;
Zarządzanie projektami informatycznymi i koordynacja prac w ramach tych projektów;
Koordynacja i wsparcie testów oprogramowania;
Komunikacja z dostawcami wytwarzającymi i dostarczającymi oprogramowanie;
Udział w opracowaniu architektury tworzonych rozwiązań informatycznych;
Współpraca z innymi zespołami w ramach Departamentu Informatyki, jednostkami spoza Departamentu Informatyki oraz zespołami zagranicznymi działającymi w ramach Grupy Deutsche Banku
Identyfikacja, analiza i weryfikacja informacji o klientach z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, w tym informacji w języku angielskim;
Ocena spójności i kompletności danych, ocena ryzyka klientów zgodnie z wymaganymi standardami jakości KYC oraz pod kątem ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu;
Sporządzanie profili klientów korporacyjnych na potrzeby adopcji nowego klienta oraz jego przeglądu;
Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznych systemów Banku
Specjalista ds. Zarządzania Aplikacjami w Departamencie Informatyki/ Biuro Zarządzanie Aplikacjami
Kraków
Wygasła: 22.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżące zarządzanie i rozwój aplikacji w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji
opracowywanie i wdrażanie usprawnień i projektów technicznych zapewniających wymagany poziom dostępności aplikacji
strategiczne zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji, zapewnienie zgodności z obowiązującymi politykami korporacyjnymi dotyczącymi bezpieczeństwa i wytycznymi architektonicznymi
zarządzanie licencjami, certyfikatami bezpieczeństwa i umowami koniecznymi do działania aplikacji
zapewnienie dokumentacji i bazy wiedzy koniecznej dla utrzymania aplikacji
Kierowanie badaniami audytowymi lub uczestnictwo w badaniach audytowych konkretnych obszarów biznesowych/funkcyjnych w zgodzie z metodologią audytu oraz ocenia adekwatność i skuteczność kontroli wewnętrznych w odniesieniu do ryzyk danego obszaru biznesowego;
Okazjonalne kierowanie lub uczestnictwo w projektach ad-hoc lub specjalnych dochodzeniach;
Efektywna współpraca ze specjalistami i innymi zespołami w ramach całej funkcji audytu, w celu uzyskania całościowego pokrycia i wniesienia aktywnego wkładu w realizację planu całego zespołu w ramach wsparcia strategii funkcyjnej i biznesowej w warunkach ograniczonego nadzoru;
Identyfikacja i ocena kluczowych ryzyk oraz projektowanie testowania w celu oceny zaprojektowania i operacyjnej efektywności istniejących kluczowych kontroli ograniczających ryzyko;
Rozwijanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji służbowych z zespołem audytowym, interesariuszami wewnętrznymi, klientami oraz odpowiednimi funkcjami wsparcia oraz używać szerokiego wachlarza sposobów uzyskiwania odpowiedniej i dostępnej informacji do oceny ryzyka, rozwiązywania problemów i wykonywania zadań;
Przygotowywanie raportów audytowych do przeglądu przez kierownictwo, monitorowanie statusu oraz walidacji zamknięcia ustaleń audytowych;
Wykonywanie powierzonej pracy w ramach budżetu, w tym projektów ad-hoc oraz specjalnych dochodzeń;
Współpraca z innymi zespołami w ramach Audytu Grupy, tzn. Ryzykiem, Finansami, IT oraz Operacjami w ramach działań audytowych w celu zapewnienia kompletnego pokrycia oraz zintegrowanego podejścia do audytów w banku;
Otwarta komunikacja z kierownictwem audytu i interesariuszami wewnętrznymi; informowanie ich o potencjalnych problemach i odpowiednia eskalacja problemów lub opóźnień;
Zapewnienie zgodności regulacyjnej audytu oraz proaktywność w pokonywaniu wyzwań regulacyjnych
Ekspert w Departamencie Zarządzania Ryzykiem Rynkowym i Płynności
Warszawa
Wygasła: 16.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
dzienna sprawozdawczość wyniku obszaru skarbu;
sprawozdawczość ryzyka rynkowego w procesie dziennym dla ryzyka walutowego i stopy procentowej księgi handlowej i bankowej oraz okresowym dla ryzyka stopy procentowej ksiegi bankowej;
odpowiedzialność za modele wykorzystywane do procesu wycen instrumentów finansowych oraz pomiaru ryzyka rynkowego – tworzenie modeli, praca z dokumentacją modeli, monitoring działania modeli, współpraca z zespołem zarządzania ryzykiem modeli w ramach procesu walidacji działania modeli;
Deutsche Services Polska Sp. z o.o., belonging to Deutsche Bank Group, operates in Poland since the year 2012, and presently is looking for candidates for a Contract Performance Specialist/Manager position, within the DB Global Real Estate group (“GRE”). The primary objective of this global Group is to manage the real estate portfolio of Deutsche Bank, inclusive of procurement, operations, and strategic planning. In the Contract Performance Specialist/Manager role, among other duties, you will:
• Promote collaboration within the work streams across DB Global Real Estate group (“GRE”) and with DB vendor partners
• Implement, monitor and manage performance contract management reporting and analytics processes, tools and systems to support Management Information (“MI”) reporting across GRE. Engages with global and regional leads (internal and external) to ensure consistent deployment of performance contract management reporting
• Ensure timely delivery of independently verified Management Information (MI) to meet regular and ad hoc requests
• Lead contract performance management reporting on top vendors operational activities
• Lead analytical assessment of performance and finance data into the wider vendor community and GRE organization
• Monitor and lead compliance of vendor’s reporting to contractual requirements
• Develop documentation and training material for Reporting and Analytical Tools and Programs
• Ensure delivery and compliance for all reporting and analytics management and adjustments at a global, regional and country level
Specjalista w Biurze administracji kredytów i gwarancji
Aleja Armii Ludowej 26, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
administrowanie globalnych limitów kredytowych dla oddziałów Deutsche Bank
administrowanie lokalnych limitów kredytowych
przygotowywanie dokumentacji dotyczącej limitów kredytowych, zabezpieczeń ekspozycji kredytowych oraz innych umów związanych z działalnością kredytową banku
przechowywanie i administracja dokumentacji dot. limitów kredytowych i zabezpieczeń,
wyjaśnianie wszelkich niezgodności dotyczących linii kredytowych, zabezpieczeń oraz transz procesowanych przez Biuro Administracji Kredytów i Gwarancji
udział w przygotowaniu materiałów dla instytucji nadzorczych i audytu
Ekspert - Menedżer w Departamencie Zarządzania Ryzykiem Rynkowym i Płynności
Warszawa
Wygasła: 15.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
dzienna sprawozdawczość wyniku obszaru skarbu;
sprawozdawczość ryzyka rynkowego w procesie dziennym dla ryzyka walutowego i stopy procentowej księgi handlowej i bankowej oraz okresowym dla ryzyka stopy procentowej księgi bankowej;
odpowiedzialność za modele wykorzystywane do procesu wycen instrumentów finansowych oraz pomiaru ryzyka rynkowego – tworzenie modeli, praca z dokumentacją modeli, monitoring działania modeli, współpraca z zespołem zarządzania ryzykiem modeli w ramach procesu walidacji działania modeli
Starszy Specjalista/Główny Specjalista w Biurze Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy
Warszawa
Wygasła: 15.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wdrażanie i aktualizacja polityk, procedur, procesów i systemów związanych z programem przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu oraz sankcji, zgodnie z przepisami polskiego prawa oraz wytycznymi Grupy Deutsche Bank, w szczególności wytyczanie ram procesu KYC dla klientów korporacyjnych,
Samodzielne dokonywanie oceny ryzyka klienta korporacyjnego zgodnie ze standardami jakości KYC przyjętymi w Grupie Deutsche Bank oraz wydawanie opinii w zakresie zawarcia/ kontynuowania stosunków gospodarczych,
Analiza dokumentacji prawnej m.in. umów spółek, statutów, aktów notarialnych w celu pozyskania niezbędnych informacji wymaganych ustawą AML, w tym wydawanie decyzji w zakresie badania struktury własności i kontroli oraz identyfikacji beneficjenta rzeczywistego (druga linia obrony),
Monitorowanie aktywności na rachunkach klientów korporacyjnych oraz instytucji finansowych pod kątem przepisów ustawy AML, w tym bieżąca analiza alertów oraz ocena potencjalnego wykorzystana produktów banku do celów niezgodnych z ich przeznaczeniem,
Prowadzenie okresowych przeglądów zdefiniowanych reguł analitycznych w systemie monitoringowym, identyfikowanie nowych scenariuszy prania pieniędzy oraz wdrażanie rozwiązań optymalizujących przyjęte założenia monitoringu transakcji,
Przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń z obszaru AML dla wewnętrznych jednostek Banku,
Opiniowanie pod kątem AML procesów i procedur opracowanych przez pozostałe jednostki biznesowe,
Przygotowywanie raportów dla Zarządu Banku, Deutsche Bank AG oraz GIIF i Komisji Nadzoru Finansowego
Promotes collaboration within the work streams across GRE and with vendor partners
Drives all performance analytical activities with GRE
Develops performance related reporting tools and management reports for the wider stakeholder group within GRE
Develops and executes agreed reporting and analytics objectives, plans and policies
Implements, monitors and manages performance contract management reporting and analytics processes, tools and systems to support Management Information (MI) reporting across GRE. Engages with global and regional leads (internal and external) to ensure consistent deployment of performance contract management reporting
Ensures timely delivery of independently verified Management Information (MI) to meet regular and ad hoc requests
Leads contract performance management reporting on Tier1 Vendor’s operational activities
Leads analytical assessment of performance and finance data into the wider vendor community and GRE Organization
Monitors and leads compliance of vendor’s reporting to contractual requirements
Develops documentation and training material for Reporting and Analytical Tools and Programs
Leads, manages, maintains, develops and continuously improves Management Tools and Programs
Ensures delivery and compliance for all reporting and analytics management and adjustments at a global, regional and country level
Identyfikacja, analiza i weryfikacja informacji o klientach z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, w tym informacji w języku angielskim;
Ocena spójności i kompletności danych, ocena ryzyka klientów zgodnie z wymaganymi standardami jakości KYC oraz pod kątem ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu;
Sporządzanie profili klientów korporacyjnych na potrzeby adopcji nowego klienta oraz jego przeglądu;
Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznych systemów Banku
Kierownik Zespołu Rozliczeń i Operacji na Papierach Wartościowych
Aleja Armii Ludowej 26, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
kierowanie pracą zespołu w celu zapewnienia właściwej jakości wykonywanych czynności i zgodności z obowiązującymi procedurami;
zarządzanie podległym zespołem w tym m.in. rekrutacja, motywowanie i ocena podległych pracowników;
terminowe i prawidłowe raportowanie w zakresie wolumenów/wykonywanych zadań w zespole oraz monitoring i eskalacja niestandardowych sytuacji oraz błędów;
zarządzanie incydentami w ramach Zespołu;
aktualizacja i tworzenie dokumentacji (procedur operacyjnych i regulacji wewnętrznych) dotyczących procesów realizowanych przez Zespół;
udział w grupach roboczych na poziomie rynku (rynek lokalny) w zakresie rozliczeń papierów wartościowych oraz zdarzeń korporacyjnych;
aktywny udział i wsparcie projektów lokalnych i grupowych;
aktywna współpraca z audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi w procesach audytowych dotyczących Zespołu;
raportowanie regulacyjne (np. MIFID, SCAF, raporty do NBP) i atestacja procesów kontrolnych;
tworzenie nowych lub adopcja procesów mających na względzie poprawę efektywności wykonywanej pracy;
wdrażanie zmian systemowych na poziomie Zespołu;
współpraca z biznesem odnośnie nowych ofert klientów lub zmian w relacjach z agentami
Identyfikacja, analiza i weryfikacja informacji o klientach z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, w tym informacji w języku angielskim;
Ocena spójności i kompletności danych, ocena ryzyka klientów zgodnie z wymaganymi standardami jakości KYC oraz pod kątem ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu;
Sporządzanie profili klientów korporacyjnych na potrzeby adopcji nowego klienta oraz jego przeglądu;
Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznych systemów Banku
Pracownik w Departamencie Zarządzania Ryzykiem Portfela Kredytowego
Aleja Armii Ludowej 26, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie analiz ilościowych i jakościowych zleconych na potrzeby budowy i rozwoju modeli ryzyka kredytowego,
wykonywanie analiz typu data science i big data w zakresie danych portfela kredytowego,
implementacja zmian w funkcjonalnościach aplikacji informatycznych wykorzystywanych w obszarze rozwoju i budowy modeli ryzyka kredytowego,
budowa aplikacji informatycznych na potrzeby testowania jakości modeli,
wykonywanie innych zadań zleconych z obszaru analizy danych, rozwoju modeli, testowanie zmian informatycznych, w tym przygotowanie raportów zarządczych
koordynacja programu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz korupcji i łapownictwu w banku - odpowiedzialność za sposób realizacji programu;
nadzór i kontrola nad procesami: przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu, przestrzegania embarg, przeciwdziałania korupcji i łapownictwu, a także procesem Poznaj Swojego Klienta („KYC”), zatwierdzania klientów wysokiego ryzyka, monitorowania rachunków;
współpraca oraz raportowanie m.in. do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF) oraz Komisji Nadzoru Finansowego (KNF);
nadzór i kontrola nad rejestrem transakcji;
zapewnienie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa polskiego oraz Unii Europejskiej w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, a także przestrzegania sankcji (embargo);
odpowiedzialność za przygotowywanie corocznej analizy ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu, a także wszelkich wymaganych raportów, w tym dla Zarządu banku i GIIF;
udział w projektach informatycznych prowadzonych bezpośrednio przez Biuro Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy oraz przez inne jednostki banku, w zakresie związanym z realizacją programu przeciwdziałania praniu pieniędzy, finansowaniu terroryzmu, korupcji i łapownictwu;
nadzór i kontrola wszystkich obszarów pracy Biura Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy (BPPP) oraz
Identyfikacja, analiza i weryfikacja informacji o klientach z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, w tym informacji w języku angielskim;
Ocena spójności i kompletności danych, ocena ryzyka klientów zgodnie z wymaganymi standardami jakości KYC oraz pod kątem ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu;
Sporządzanie profili klientów korporacyjnych na potrzeby adopcji nowego klienta oraz jego przeglądu;
Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznych systemów Banku