Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (3 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 3 )
Asystent / Asystentka biura
Kaliska 23, Ochota, Warszawa
Wygasła: 08.06.2023
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych;
telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami, sądami, urzędami;
obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej;
zarządzenie kalendarzem, organizacja i koordynacja spotkań/konferencji;
obsługa spotkań biznesowych;
zarządzanie korespondencją, prowadzenie jej rejestru, przygotowywanie i wysyłanie pism;
nadzór nad obiegiem dokumentów;
dbanie o przepływ informacji pomiędzy pracownikami;
wsparcie w codziennych obowiązkach pracowników kancelarii;
dbanie o zaopatrzenie biura;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Warszawa
Wygasła: 25.09.2022
Obowiązki:
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych;
telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami, sądami, urzędami;
obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej;
zarządzenie kalendarzem, organizacja i koordynacja spotkań/konferencji;
obsługa spotkań biznesowych;
zarządzanie korespondencją, prowadzenie jej rejestru, przygotowywanie i wysyłanie pism;
nadzór nad obiegiem dokumentów;
dbanie o przepływ informacji pomiędzy pracownikami;
wsparcie w codziennych obowiązkach pracowników kancelarii;
dbanie o zaopatrzenie biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Warszawa
Wygasła: 10.07.2022
Obowiązki:
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych;
telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami, sądami, urzędami;
obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej;
zarządzenie kalendarzem, organizacja i koordynacja spotkań/konferencji;
obsługa spotkań biznesowych;
zarządzanie korespondencją, prowadzenie jej rejestru, przygotowywanie i wysyłanie pism;
nadzór nad obiegiem dokumentów;
dbanie o przepływ informacji pomiędzy pracownikami;
wsparcie w codziennych obowiązkach pracowników kancelarii;
dbanie o zaopatrzenie biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne