Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Reflect Group – jesteśmy firmą działającą w branży reklamowej, specjalizującą się w produkcji i znakowaniu odzieży od 2005 roku. Naszą organizację cechuje indywidualne podejście do klienta, dzięki czemu nasze wyroby są w pełni dopasowane do ich potrzeb a każdy projekt jest niepowtarzalny. Swoją sprzedaż bazujemy na długotrwałych relacjach i doradztwie, dzięki czemu potrafimy odpowiedzieć kompleksowo na potrzeby naszych partnerów wspierając ich dopasowanymi i kompleksowymi rozwiązaniami
Szczególnie zależy nam, żebyś bardzo dobrze znał/znała specyfikę pracy z produktem/rozwiązaniami szytymi na miarę. Naszym głównym kanałem sprzedaży jest e-commerce i rozwój tych narzędzi będzie jednym z Twoich głównych zadań
📌 planowanie sprzedaży w wymiarze miesięcznym, kwartalnym, rocznym, oraz rozwój kanałów e-commerce i sprzedaży B2B,
📌 zarządzanie portfelem klientów i wyznaczanie kierunków rozwoju relacji, sposobów dotarcia,
📌 planowanie i organizacja pracy działu sprzedaży i obsługi klienta (10 osób),
📌 wsparcie zespołu w realizacji zamówień niestandardowych - jest to jedna z naszych
specjalności, dlatego bądź gotowy/-a na częste wyzwania 💪
📌 egzekwowanie przestrzegania procedur i standardów przez zespół, definiowanie obszarów do optymalizacji,
📌 analiza wyników sprzedaży, e-commerce oraz działań konkurencji, celem zapewnienia
konkurencyjności oferty,
📌 planowanie ścieżek rozwoju członków zespołu i lidera w obszarze kompetencji
sprzedażowych i miękkich,
📌 dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta,
📌 identyfikacja obszarów do poprawy i wdrażanie działań korygujących,
Jako Reflect Group działamy w branży reklamowej, specjalizując się w produkcji i znakowaniu gadżetów reklamowych od 2005 roku!
Naszą organizację cechuje indywidualne podejście do klienta, dzięki czemu nasze wyroby są w pełni dopasowane do ich potrzeb. Dla Ciebie jest to możliwość pracy w stabilnej i rozwijającej się firmie, gdzie możesz podejmować inicjatywę a Twoje pomysły są doceniane. Jeśli jesteś osobą, która ceni sobie bliską współpracę z teamem, zróżnicowane zadania oraz dobrą atmosferę w pracy - zapraszamy do udziału w rekrutacji. Stań się częścią zespołu, który tworzy unikalne produkty reklamowe i modowe!
Co będzie należeć do Twoich zadań?
✅ przyjmowanie i rozpoznawanie towaru, przeliczanie jego ilości i wstępna kontrola jakości - będziesz pracować z systemem, w którym umieszczamy informacje na temat towarów. Poprawność tych danych jest kluczowa dla naszej działalności,
✅ właściwe ulokowanie towaru w magazynie oraz na działach produkcyjnych,
✅ przygotowanie towaru do odbioru przez klienta, który osobiście zjawi się po zamówienie,
✅ kontakt z firmami kurierskimi - współpracujemy z nimi codziennie,
✅ inwentaryzowanie stanów magazynu i zachowanie odpowiednich warunków przechowywania produktów,
✅ realizacja zleceń transportowych - wyjazdy busem do 3,5 tony. Nie jest to częste, ale niektórym partnerom bardzo spieszy się z realizacją zamówienia :)
Twoja pasja to nie tylko sprzedaż? Szukasz miejsca, które pobudzi Twoją kreatywność? Czujesz, że to czas na skupienie się na rozwoju talentów innych i odkrywaniu nowych możliwości? Poznaj OpenGift!
W tej dynamicznej branży gadżetów reklamowych, pełnej interesujących i unikalnych rozwiązań, przechodzimy do następnego etapu rozwoju. Poszukujemy osoby, która nie tylko poprowadzi nasz zespół sprzedażowy do osiągnięcia niesamowitych wyników, ale także pomoże nam udoskonalić procesy i narzędzia, dzięki którym działamy. Nie skupiamy się wyłącznie na sprzedaży - kreujemy nowe trendy i inspirujemy innych do kreatywnego myślenia
OpenGift to miejsce, w którym pomysły są cenione, a Twój wkład ma realny wpływ na kształtowanie przyszłości firmy. Nie szukamy tylko pracowników, ale pasjonatów, którzy chcą mieć realny wpływ na to, co tworzymy. Czy jesteś gotów, aby podjąć wyzwanie?
Co będziesz robić:
🔹 Zarządzać i motywować zespół doradców klienta biznesowego, wspierając ich w osiąganiu celów i maksymalizacji wyników
🔹 Współpracować z członkami zespołu i liderami, pomagając im w indywidualnym rozwoju zawodowym,
🔹 Tworzyć skuteczne strategie sprzedażowe oraz wprowadzać nowe narzędzia i pomysły, aby zwiększyć efektywność działania,
🔹 Analizować wyniki sprzedaży i rynek, identyfikując obszary do poprawy i szanse na rozwój,
🔹 Utrzymywać wysoką jakość standardów i obsługi klienta oraz budować trwałe relacje z partnerami biznesowymi,
🔹 Będziesz współpracować z naszym partnerem biznesowym, firmą Sellwise, w zakresie tworzenia i rozwoju procesów, potrzeb szkoleniowych i standardów w myśl strategii rozwoju OpenGift;
Opengift to jedna z najlepszych i najszybciej rozwijających się firm na rynku polskim, specjalizującej się w produkcji gadżetów reklamowych, która odznacza się dynamicznym rozwojem i ciągłym doskonaleniem oferty produktowej
Wiemy, że nasz sukces opiera się na zaangażowaniu, pasji i ludziach. Obecnie poszerzamy zespoły specjalistów i poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Lider Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- budowanie strategii funkcjonowania Działu poprzez określenie celów strategicznych, opracowanie planów działania w celu ich osiągnięcia, a także tworzenie i wdrożenie celów,
- planowanie i organizowanie pracy zespołu sprzedażowego, poprzez przydzielanie zadań i monitorowanie postępu ich realizacji,
- motywowanie i aktywny mentoring zespołu poprzez szkolenia, audyty, codzienne wsparcie by podejmował aktywne działania i osiągał założone cele,
- poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań w odpowiedzi na bieżące wyzwania
praca z dokumentami finansowymi, w tym wystawienia faktur korekt,
analiza rynku oraz konkurencji, w tym badanie jakości obsługi klienta oraz warunków współpracy,
weryfikacja opinii Klientów i podejmowanie działań w celu poprawy zadowolenia,
udział w spotkaniach i zebraniach oraz sporządzanie z nich notatek,
wprowadzanie danych do systemów, dokumentów oraz arkuszy i tworzenie raportów, prowadzenie terminarza zadań,
przygotowywanie i opracowywanie danych dla współpracowników na każdym szczeblu Działu,
dbanie o płynny obieg dokumentów i przesyłek w Dziale
wsparcie Kierowników w codziennym zarządzaniu Działem i realizacja zadań administracyjnych, w tym obsługa gości biura, kontakt z administracją budynku, zamówienia produktów codziennego użytku
Opengift to jedna z najprężniej rozwijających się spółek w branży gadżetów reklamowych. Atrakcyjna oferta i ceny uplasowały nas na 1. miejscu w zakresie sprzedaży gadżetów w Polsce!
Jesteśmy ogromnie dumni z naszego sukcesu, ale nie osiadamy na laurach!
Tworzymy obecnie coraz większe struktury sprzedażowe, do których zapraszamy właśnie Ciebie! Poszukujemy osób do kierowania zespołami:
- obsługi klienta,
- sprzedaży,
- back office
Poszukujemy Lidera, który ma wiedzę i może pełnić rolę mentora dla swojego zespołu, ale nadal jest nastawiony na swój rozwój, otwarty na nowe wyzwania i chętny do uczenia się nowych rzeczy
Zakres obowiązków:
- budowanie strategii funkcjonowania Działu (sprzedaży/ obsługi klienta/ back office),
- współtworzenie zespołu i koordynowanie jego pracy,
- profesjonalna i kompleksowa obsługa naszych klientów,
- pobudzanie zespołu do aktywnego działania ukierunkowanego na realizację założonych celów - szkolenia, rozwój, audyty i bieżąca praca podnosząca efektywność zespołu,
- aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży,
- monitorowanie osiąganych wyników sprzedaży,
- podejmowanie decyzji i poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań,
Reflect Group to zespół spółek koncentrujących się na branży reklamowej w zakresie:
🎯 znakowania odzieży reklamowej (Reflect),
🎯 gadżetów reklamowych (Opengift),
🎯 poligrafii (Openprint)
Istniejemy z sukcesem na rynku od ponad 17 lat 🎂, odnotowując wciąż wzrost sprzedaży 📈 - za naszym sukcesem do tej pory stał marketing internetowy na najwyższym poziomie 👌
Obecnie uruchamiamy pierwszy raz w historii firmy działy sprzedaży!
Jeśli:
👉 chcesz tworzyć z nami struktury sprzedaży,
👉 masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży,
👉 możesz pochwalić się swoimi sukcesami sprzedażowymi,
👉 masz wysokie kompetencje komunikacyjne (słuchasz i słyszysz),
to zapraszamy do nas!
Rewelacyjnie, jeśli dodatkowo posiadasz doświadczenie w obszarze tekstyliów lub gadżetów reklamowych! 🎉
Zadania:
pozyskiwanie zamówień z firmowej bazy klientów - wznawianie kontaktu,
pozyskiwanie kandydatów na zimno - wyszukiwanie, spotkania bezpośrednie,
dopasowywanie zakresu oferty pod oczekiwania danej branży/klienta,
prowadzenie procesu sprzedaży w oparciu o zbadane potrzeby,
Jesteś Mistrzem rekrutacji, ale chcesz poznać kolejne zakamarki HR?
Zapraszamy do nas! 😍
Potrafisz skutecznie rekrutować, masz swoje pomysły i sposoby, by poznać dobrze firmę i dopasować do niej kandydata? Marzy nam się, żebysmy wspólnie znaleźli sposób na kolejne potrzeby managerów i wzmacniali organizacje świetnymi ludźmi
Rewelacyjnie, jeśli równocześnie masz HRapke na miękki HR 😉 i chcesz się go uczyć. Jesteśmy firmą średniej wielkości, która zdecydowanie chce być daleko od korporacyjnego podejścia. Dzieje się u nas wiele i wciąż wiele jest do zrobienia!
Gdybyśmy mieli rozpisać to w punktach, to na pewno będziesz zajmować się:
🎯 Całym procesem rekrutacji na stanowiska od juniorskich po kierownicze,
🎯 Pozyskiwaniem kandydatów w sposób aktywny dostępnymi kanałami (direct search),
🎯 Onboardingiem zatrudnionych pracowników,
🎯 Prowadzeniem zestawień i statystyk związanych z procesem rekrutacji i zatrudnienia (MS Excel),
🎯 Wsparciem naszego Lidera Dziau HR w działaniach z obszaru miękkiego HR (organizowanie wydarzeń, integracje pracownicze, praca nad kulturą organizacyjną i inne),
współtworzenie zespołu i koordynowanie jego pracy,
profesjonalna i kompleksowa obsługa naszych klientów - aktywna sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów,
pobudzanie zespołu do aktywnego działania ukierunkowanego na realizację założonych celów - szkolenia, rozwój, audyty i bieżąca praca podnosząca efektywność zespołu,
aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży,
monitorowanie osiąganych wyników sprzedaży,
podejmowanie decyzji i poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań,
bieżąca analiza rynku, śledzenie trendów i planowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań
Opengift.pl jest liderem sprzedaży gadżetów reklamowych w Polsce. Obecnie poszerzamy nasze struktury sprzedaży, kierując poszukiwania w stronę osób o różnym poziomie doświadczeń zawodowych. Jesteśmy otwarci na współpracę zarówno z osobami z branży, jak i z tymi, którzy chcą postawić w niej swoje pierwsze kroki :). Doceniamy zarówno gotowość do bezpośredniej pracy z klientem, jak i wsparcia procesów sprzedażowych. Naszą najpilniejszą, lecz nie jedyną potrzebą, jest znalezienie osoby na stanowisko:
Key Account Manager
Zakres obowiązków:
- Aktywne działania sprzedażowe, w celu poszerzenia portfela klientów firmy (bezpośrednie spotkania z klientami oraz stacjonarna opieka nad klientem/praca w terenie lub stacjonarnie)
- Sprawowanie opieki nad klientem poprzez kompleksową obsługę: identyfikację potrzeb i oczekiwań, wycenę, prezentację produktu, udział w spotkaniach, negocjacje, bieżące doradztwo,
- Przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych,
- Współpraca z działami firmy zaangażowanymi w realizację zamówień oraz koordynacja działań różnych działów w przypadku zróżnicowanych produktowo zleceń,
- Dostarczanie zespołom niezbędnych danych potrzebnych do realizacji projektów,
- Dbałość o rentowność realizowanych działań,
- Analiza rynku, pod kątem potencjalnych potrzeb klientów oraz panujących trendów
Sprzedaż gadżetów reklamowych klientom biznesowym, w tym:
Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długofalowych, pozytywnych relacji biznesowych,
Sprawowanie opieki nad klientem poprzez kompleksową obsługę - identyfikację potrzeb i oczekiwań, wycenę, prezentację produktu, udział w spotkaniach, negocjacje, bieżące doradztwo,
Przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych,
Współpraca z działami firmy zaangażowanymi w realizację zamówień oraz koordynacja działań różnych działów w przypadku zróżnicowanych produktowo zleceń,
Dostarczanie zespołom niezbędnych danych potrzebnych do realizacji projektów,
Dbałość o rentowność realizowanych działańi,
Analiza strategii konkurentów, udział w przeprowadzanych badaniach marketingowych, rozpoznawanie trendów rozwojowych na rynku itp
Sprzedaż gadżetów reklamowych klientom biznesowym, w tym:
Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długofalowych, pozytywnych relacji biznesowych,
Sprawowanie opieki nad klientem poprzez kompleksową obsługę - identyfikację potrzeb i oczekiwań, wycenę, prezentację produktu, udział w spotkaniach, negocjacje, bieżące doradztwo,
Przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych,
Współpraca z działami firmy zaangażowanymi w realizację zamówień oraz koordynacja działań różnych działów w przypadku zróżnicowanych produktowo zleceń,
Dostarczanie zespołom niezbędnych danych potrzebnych do realizacji projektów,
Dbałość o rentowność realizowanych działańi,
Analiza strategii konkurentów, udział w przeprowadzanych badaniach marketingowych, rozpoznawanie trendów rozwojowych na rynku itp
obsługa przychodzących zapytań (w języku angielskim) o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon),
zarządzanie portfelem Klientów, dbanie o relacje z już pozyskanymi kontrahentami i aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży,
budowanie długotrwałych relacji z Klientami poprzez budowanie zaufania i wiarygodności,
pełnienie roli doradcy i i opiekuna wobec Klienta - informowanie o metodach znakowania, rodzajach produktów itp.,
przygotowanie wyceny w tym również podstawowa ocena plików graficznych przesłanych przez Klienta,
bieżący kontakt z Klientami za pomocą dostępnych narzędzi: telefon/mail/chat/spotkania bezpośrednio w siedzibie firmy i online
ścisła współpraca z działem produkcji i logistyki w celu terminowego zrealizowania zamówienia,
podstawowe działania administracyjno-księgowe tj. wystawianie faktur za pośrednictwem systemu, kontakt z działem księgowości
współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces,
„zapalanie do czynu" pozostałych członków zespołu poprzez wzmacnianie poczucia odpowiedzialności za realizowane działania oraz ich rezultaty, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji,
aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży,
profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów,
indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta,
dążenie do generowania pomysłów, wyznaczania kierunków i motywowania innych do osiągania precyzyjnie zdefiniowanych celów,
monitorowanie osiąganych wyników sprzedaży i motywacja zespołu do pracy z zaangażowaniem, nad wynikami operacyjnymi i nad kompetencjami zawodowymi,
podejmowanie decyzji i poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań dla bieżących spraw działu
stałe obserwowanie rynku, śledzenie trendów i odwaga w planowaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań
współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces,
„zapalanie do czynu" pozostałych członków zespołu poprzez wzmacnianie poczucia odpowiedzialności za realizowane działania oraz ich rezultaty, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji,
aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży,
profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów,
indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta,
dążenie do generowania pomysłów, wyznaczania kierunków i motywowania innych do osiągania precyzyjnie zdefiniowanych celów,
monitorowanie osiąganych wyników sprzedaży i motywacja zespołu do pracy z zaangażowaniem, nad wynikami operacyjnymi i nad kompetencjami zawodowymi,
podejmowanie decyzji i poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań dla bieżących spraw działu
stałe obserwowanie rynku, śledzenie trendów i odwaga w planowaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań