Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
* Posiadasz doświadczenie w branży farmaceutycznej (np. w pracy w hurtowni lub aptece) i chciał(a)byś budować swoją ścieżkę kariery w jednej z największych hurtowni farmaceutycznych w Polsce?
* Miałeś/aś okazję współpracować bezpośrednio z dostawcami?
* Nieobce jest Ci pojęcie zarządzania kategorią produktów?
* Jesteś świetnym negocjatorem i strategiem?
Jeśli pozytywnie odpowiedziałeś na powyższe pytania, aplikuj na stanowisko Menedżera Kategorii w Polskiej Grupie Farmaceutycznej S.A
Do Twoich zadań będzie należało:
* zarządzanie konkretną kategorią produktów (leki, suplementy, wyroby medyczne) oraz poprawa ich rentowności,
* opracowywanie i wdrażanie strategii do podległej kategorii oraz zarządzanie cyklem życia grup produktowych prowadzącej do zwiększenia sprzedaży oraz marżowości,
* przygotowywanie danych oraz analiz z wyników sprzedaży, planowanie działań wpływających na osiąganie założonych celów i realizację budżetu,
* budowanie oferty handlowej dostosowanej do potrzeb i preferencji klientów,
* planowanie i realizacja akcji marketingowych, specjalnych i tematycznych,
* negocjowanie warunków współpracy jak również budowanie relacji z dostawcami,
Ocena lokali na potrzeby drogerii i aptek oraz przygotowywanie wyceny planowanych prac,
Organizacja formalności niezbędnych do rozpoczęcia procesu inwestycyjno-remontowego dla drogerii i aptek,
Współtworzenie założeń projektowych oraz udział w procesie projektowania lokali oraz obiektów hurtowych,
Przygotowywanie i składanie kompletnej dokumentacji we właściwych Urzędach zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego lokali aptecznych/drogerii/obiektów hurtowych,
Zbieranie ofert na wykonanie robót oraz prowadzenie negocjacji cenowych, zlecanie wykonawstwa inwestycji i remontów wybranym firmom, przygotowanie umów na wykonanie zadania,
Nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi, kontrolowanie oraz egzekwowanie jakości, terminowości wykonania inwestycji i remontów,
Zgłaszanie zakończenia robót we właściwych Urzędach, kompletowanie niezbędnych protokołów i przeprowadzanie odbiorów z odpowiednimi Służbami,
Bieżąca obsługa techniczna lokali aptecznych/ obiektów hurtowych i dbałość o prawidłowe funkcjonowanie
Ocena lokali na potrzeby drogerii i aptek oraz przygotowywanie wyceny planowanych prac,
Organizacja formalności niezbędnych do rozpoczęcia procesu inwestycyjno-remontowego dla drogerii i aptek,
Współtworzenie założeń projektowych oraz udział w procesie projektowania lokali oraz obiektów hurtowych,
Przygotowywanie i składanie kompletnej dokumentacji we właściwych Urzędach zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego lokali aptecznych/drogerii/obiektów hurtowych,
Zbieranie ofert na wykonanie robót oraz prowadzenie negocjacji cenowych, zlecanie wykonawstwa inwestycji i remontów wybranym firmom, przygotowanie umów na wykonanie zadania,
Nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi, kontrolowanie oraz egzekwowanie jakości, terminowości wykonania inwestycji i remontów,
Zgłaszanie zakończenia robót we właściwych Urzędach, kompletowanie niezbędnych protokołów i przeprowadzanie odbiorów z odpowiednimi Służbami,
Bieżąca obsługa techniczna lokali aptecznych/ obiektów hurtowych i dbałość o prawidłowe funkcjonowanie
obsługa prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami, dostawcami i urzędami
wspomaganie obsługi klientów
pomoc w przygotowywaniu dokumentów transportowych, handlowych, prawnych i księgowych związanych z realizacją transakcji i funkcjonowaniem firmy
wprowadzanie, aktualizacja i utrzymanie danych w systemach komputerowych i bazach danych
wykonywanie wstępnej analizy w tym sprawdzanie faktur, płatności i transakcji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i weryfikacja dokumentów pod względem kompletności i zgodności z obowiązującymi przepisami
przygotowywanie dokumentów związanych z płatnościami, śledzenie statusu płatności i zarządzanie dokumentacją finansową
pomoc w realizacji bieżących zadań oraz identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych
zapewnienie ogólnego wsparcia administracyjnego oraz koordynacja zadań logistycznych i urzędowych
tworzenie raportów, analiz i podsumowań wewnętrznych dla działań związanych z obszarem Back Office
Zarządzanie i rozwój strategii trade marketingowej dedykowanej grupy produktów
Realizacja planów trade marketingowych poprzez aktywne działania dostosowane do potrzeb rynku,
Wykorzystanie danych rynkowych do opracowywania strategii trade marketingowych oraz współpraca z zespołem sprzedaży terenowej w celu maksymalizacji efektów wprowadzanych działań,
Przygotowanie i rozwój materiałów POS dla klientów, w tym współpraca z agencjami BTL oraz monitoring implementacji POS w rynku
Optymalizacja kosztów i zwiększanie efektywności działań trade marketingowych oraz analiza ich skuteczności w kontekście wyników sprzedażowych,
Nadzór nad kalendarzem promocyjnym dla różnych brandów i kanałów dystrybucji, w tym nadzór nad ofertą promocyjną Programu Partnerskiego dla aptek,
Planowanie i kontrola budżetu marketingowego oraz podejmowanie działań korygujących,
Zapewnienie efektywnej komunikacji wszystkich działań trade marketingowych z zespołem odpowiedzialnym za ich realizację
Budowanie świadomości w organizacji w zakresie strategii i raportowania ESG,
Wsparcie w realizacji strategii ESG w Grupie, w tym monitoring realizacji celów ESG, przygotowywanie niezbędnych harmonogramów działań, porównań, analiz oraz wymaganych raportów,
Współudział w tworzeniu polityk, procedur, szkoleń w obszarze ESG,
Identyfikowanie, planowanie oraz udział w inicjatywach w zakresie zrównoważonego rozwoju,
Budowanie i koordynowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie działań ESG w Grupie,
Udział w procesie dialogu z interesariuszami,
Tworzenie treści raportu zrównoważonego rozwoju ESG
Współpraca z dedykowanymi dostawcami (kontakt telefoniczny, mailowy, bezpośrednie rozmowy z przedstawicielami firm farmaceutycznych) oraz rozwijanie relacji z nowymi kontrahentami;
Przygotowanie i składanie zamówień;
Weryfikacja i archiwizacja zamówień;
Planowanie dostaw krótko i długoterminowych;
Zabezpieczenie odpowiedniego poziomu stanów magazynowych;
Nadzorowanie uzgodnionych warunków handlowych z dostawcami;
Kontrola realizacji zobowiązań wobec dostawców;
Współpraca w zakresie logistyki;
Tworzenie raportów i analiz;
Rozliczanie reklamacji;
Kontrola stanów magazynowych;
Tworzenie, pozyskiwanie oraz archiwizacja dokumentacji;
Przygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników w szczególności: dokumenty związane z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, umowy cywilno-prawne
Sporządzanie deklaracji do instytucji zewnętrznych: ZUS, US, PFRON w celu zapewnienia prawidłowego procesu kadrowo-płacowego
Przygotowywanie raportów i danych kadrowo-płacowych
Realizowanie procesów płacowych tj. naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczanie umów cywilno-prawnych
Specjalista / Specjalistka ds. rachunkowości (obszar sprawozdawczości)
Pojezierska 90A, Bałuty, Łódź
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozyskanie i weryfikacja sprawozdań finansowych klientów BSS ze szczególnym uwzględnieniem ich wewnętrznej zgodności, prawidłowości ujęcia operacji gospodarczych oraz uzgodnienia wzajemnych sald i obrotów
Wprowadzanie danych ze sprawozdań finansowych do systemu
Kalkulacja i księgowanie wybranych korekt w systemie
Udział w poszczególnych procesach okresowego raportowania finansowego (sporządzanie sprawozdań finansowych, raportowanie giełdowe)
Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania nieruchomościami
Zbąszyńska 3, Bałuty, Łódź
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzane nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: budowlanego, zagospodarowania przestrzennego, ppoż i innych
Analizowanie rynku najmu i rekomendacja stawek czynszowych w zarządzanych nieruchomościach
Przygotowywanie informacji i dokumentacji dotyczącej stanu prawnego nieruchomości
Określanie i analizowanie alternatywnych sposobów wykorzystania nieruchomości. Wykonywanie działań w celu zwiększenia liczby potencjalnych najemców/zbywców i optymalizacji wykorzystywania powierzchni najmu
Przeprowadzanie i/lub zlecanie regularnych kontroli nieruchomości zgodnie
z ustalonymi przepisami prawa, zasadami i procedurami
Współtworzenie rocznych budżetów nieruchomości
Zlecanie i nadzór usług i prac wykonywanych na nieruchomościach
Prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych
Prowadzenie wykazów umów związanych z nieruchomościami oraz baz dokumentów usystematyzowanych zgodnie z przyjętymi w Spółce założeniami
Zgłaszanie potrzeb w zakresie remontów i modernizacji budynków, budowli i instalacji
Kontrola należności i zobowiązań wynikających z umów najmu - monitorowanie należności, wstępne czynności windykacyjne i przekazywanie spraw do windykacji
planowanie i realizacja kampanii sprzedaży usług marketingowych oferowanych kontrahentom przez Spółkę w segmencie B2B;
utrzymywanie kontaktów z klientami i pozyskiwanie kontaktów do nowych klientów Spółki w ramach usług marketingowych;
planowanie, koordynowanie i kontrolowanie działań operacyjnych oraz wydarzeń i projektów związanych z realizacją firmowej strategii marketingowej;
opracowanie i prowadzenie kampanii, przygotowywanie materiałów reklamowych oraz akcji promocyjnych usług oferowanych przez Spółkę Urtica, a także realizowanych crossowo ze spółkami należącymi do Grupy Urtica;
budowanie i rozwijanie współpracy z potencjalnymi partnerami, reklamodawcami oraz sponsorami projektów realizowanych przez Pharmalink;
monitorowanie, analiza i weryfikacja rynków europejskich w zakresie stosowanych rozwiązań marketingowych kierowanych do branży logistyczno-spedycyjnej;
monitorowanie i raportowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych, kontrola budżetu marketingowego;
analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję Grupy Urtica;
kreowanie wizerunku firmy zgodnie ze strategią marketingową;
współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, drukarniami, podwykonawcami w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych
Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu ok. 15-20 osób (m.in. przydzielanie zadań, ustalanie priorytetów, nadzór nad realizacją zadań, organizacja pracy zgodnie z przepisami BHP)
Dbałość o prowadzenie procesu magazynowego zgodnie ze standardami
Dbałość o jakość i efektywność pracy zespołu, poszukiwanie usprawnień, udział w projektach optymalizacyjnych
Ocena wyników pracy, przeprowadzenie ocen okresowych podległych pracowników oraz planowanie rozwoju członków zespołu
Nadzór nad ewidencją czasu pracy oraz rozliczanie czasu pracy
Negocjowanie warunków handlowych, cen zakupu oraz pozyskiwanie dodatkowych budżetów od dostawców, renegocjacja aktualnych umów w celu uzyskania najlepszej rynkowej handlowej
Współtworzenie i realizacja strategii zakupowej oraz celów budżetowych
Zarządzanie kategorią w zakresie m.in. rewizji portfolio, zgodności z trendami rynkowymi, rotacji produktów i ich dostępności
Monitorowanie i analiza stanów magazynowych, w tym poziom rotacji, planowane vs realizowane poziomy sprzedaży
Wdrażanie i egzekucja akcji promocyjnych (pozyskanie ofert, przygotowanie dokumentacji wewnętrznej do wdrożenia promocji, współpraca z wewnętrznymi komórkami organizacji w zakresie realizacji ustaleń)
Budowanie relacji biznesowych i stała współpraca z dostawcami
Przygotowywanie analiz i rekomendacji, prezentacji w ramach cyklicznych spotkań wewnątrzorganizacyjnych
Bieżąca analiza raportów oraz analiz rynkowych (sprzedaż, monitoring rynku, Nielsen), przedstawianie wniosków i rekomendacji, egzekucja zgodności oferty kategoriami z wynikami analiz i rekomendacji
Weryfikacja poprawności ujęcia zdarzeń gospodarczych pod kątem rachunkowym i podatkowym
Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych wskazanych jednostek gospodarczych dla celów statutowych oraz dla potrzeb skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej
Prowadzenie ewidencji podatkowej zgodnie z obowiązującym prawem podatkowym oraz terminowe wypełnianie obowiązków sprawozdawczo-informacyjnych określonych przepisami prawa
Współpraca z Klientem w obszarze zagadnień finansowo-księgowych i podatkowych - identyfikacja i analiza zagadnień oraz przedstawienie Klientowi propozycji działań
Sporządzanie analiz oraz raportów w obszarze finansowym zgodnie z potrzebami Klienta
Współudział w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych
Nadzór oraz rozliczenie inwentaryzacji aktywów i pasywów zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi
Wsparcie obsługi audytów zewnętrznych i wewnętrznych oraz kontroli podatkowych
Autoryzacja przelewów i wniosków w bankowości elektronicznejrządzania Wiedzą
Księgowanie faktur kosztowych, towarowych, sprzedażowych, inwestycyjnych i pozostałych dokumentów księgowych
Prowadzenie ewidencji środków trwałych własnych i leasingowanych, wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie amortyzacji
Prowadzenie rejestrów VAT i generowanie JPK_VDEK
Współpraca z Klientem w zakresie obsługi finansowo -księgowej, w tym wyjaśnianie nieprawidłowości dotyczących przesyłanej dokumentacji
Wsparcie obsługi audytów zewnętrznych i wewnętrznych oraz kontroli podatkowych
Udział w automatyzacji procesów w dziale - jesteśmy na etapie, gdy dbamy o to, aby pracować efektywnie i maksymalnie wykorzystywać dostępne narzędzia, liczymy na Twoje pomysły!
Przygotowywanie oraz aktualizacja planogramów dla poszczególnych grup asortymentowych na podstawie aktualnych standardów sieci oraz dostępnych danych,
Aktualizacja oraz monitorowanie podpięć produktów na listy asortymentowe kategorii w poszczególnych modelach,
Aktualizacja oraz monitorowanie zgodności wyróżników produktów z listami asortymentowymi
Aktualizacja oraz monitorowanie aktualnej wartości zapasu prezentacyjnego produktów w poszczególnych modelach,
Przygotowywanie wytycznych dla sklepów, dotyczących ekspozycji dodatkowych oraz produktów promocyjnych
Weryfikacja zgodności ekspozycji dodatkowych i promocyjnych ze standardami firmy,
Odpowiadanie na zapytania oraz zgłoszenia sklepów dotyczących list asortymentowych oraz planogramów
Współpraca z innymi działami w ramach firmy (dział handlowy, dział zapasów) w celu zapewnienia najefektywniejszego wykorzystania powierzchni handlowej w sklepach
Bieżące monitorowanie trendów rynkowych w zakresie merchandisingu oraz nowych sposobów ekspozycji produktów na powierzchni sprzedaży
Wsparcie w przygotowywaniu i aktualizacji planów sklepów oraz planogramów dla kategorii na podstawie aktualnych standardów sieci, dostępnych danych, wytycznych Specjalisty/Menedżera,
Wsparcie w koordynowaniu działań merchandisingowych przy przebudowach sklepów, w tym zamówień na elementy meblowe i materiały POS,
Aktualizacja oraz monitorowanie odpowiedniego przyporządkowania w systemie modeli kategorii produktowych oraz podpięć produktów na listy asortymentowe na podstawie przygotowanych planogramów,
Przygotowanie wytycznych dla sklepów dotyczących nowości, ekspozycji dodatkowych oraz produktów promocyjnych,
Odpowiadanie i realizacja zgłoszeń/zapytań sklepów dotyczących planów sklepów, elementów wyposażenia,
list asortymentowych oraz planogramów,
Wsparcie Specjalisty, Menedżera w innych bieżących zadaniach i projektach w dziale
Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu ok. 30-40 osób (m.in. przydzielanie zadań, ustalanie priorytetów, nadzór nad realizacją zadań, organizacja pracy zgodnie z przepisami BHP)
Dbałość o prowadzenie procesu magazynowego zgodnie ze standardami
Dbałość o jakość i efektywność pracy zespołu, poszukiwanie usprawnień, udział w projektach optymalizacyjnych
Ocena wyników pracy, przeprowadzenie ocen okresowych podległych pracowników oraz planowanie rozwoju członków zespołu
Nadzór nad ewidencją czasu pracy oraz rozliczanie czasu pracy
Zarządzanie widocznością produktów w ramach sklepu internetowego oraz marketplace
Optymalizacja prezentowanej oferty, w tym edycja już istniejących materiałów
Dbanie o aktualność oferty i stałe dodawanie nowych produktów
Bieżąca praca w CMS-ie (w tym publikacja contentu SEO, dodawanie linkowania w ramach serwisu, tworzenie listingów produktowych, dodawanie bannerów promocyjnych)
Planowanie działań promocyjnych przy współpracy z działem kreacji oraz działem handlowym
Wsparcie Category Managera w bieżących działaniach
Kompleksowa obsługa procesu gazetkowego w tym: negocjowanie z dostawcami warunków handlowych oraz promocji w gazetkach, weryfikowanie poprawności danych do gazetki (ceny, zdjęcia, opisy)
Listowanie produktów, zakładanie rabatów oraz weryfikacja poprawności cen i rozbieżności cenowych
Pozyskiwanie ofert w ramach wyznaczonych kategorii
Monitorowanie i analiza rynku
Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami
Przygotowanie raportów oraz zestawień zakupowych i sprzedażowych
Współtworzenie, optymalizacja oraz realizacja polityki cenowej Spółki
Rozwój narzędzi analitycznych i raportowych - inicjowanie i zarządzanie projektami związanymi z cenami, w tym samodzielne opracowywanie narzędzi analitycznych wspierających podejmowanie decyzji, wybór dostawcy narzędzi, wdrożenie narzędzi do polityki cenowej
Zarządzanie procesem kontroli cen regularnych - tworzenie i aktualizacja reguł cenowych dla całego asortymentu w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie online, sporządzanie analiz cenowych oraz marżowych oferty handlowej Spółki
Analiza efektywności podejmowanych działań promocyjnych pod kątem doboru asortymentu, punktów cenowych, mechaniki promocji oraz proponowanie nowych rozwiązań
Budowa założeń polityki cenowej z udziałem działu handlowego, analiz i kontrolingu oraz ścisła współpraca z działami firmy w celu zapewniania realizacji polityki cenowej
Analiza trendów zyskowności sprzedaży, estymację konsumpcji rynkowej i modelowanie sprzedaży, prezentowanie wniosków z analiz podczas spotkań
Wspieranie działań mających na celu budowę pozytywnego wizerunku cenowego sieci, monitorowanie cen rynkowych produktów i trendów cenowych