Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (10)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 10 )
Junior Sales Specialist czyli Doradca_czyni ds. kursu
10 Lutego 27, Śródmieście, Gdynia
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Sprzedaż relacyjna! To znaczy, że będziesz mieć kontakt wyłącznie z osobami, które są zainteresowane naszymi usługami i czekają na nasz telefon. Inaczej mówiąc: zero “zimnych calli” do randomowych klientek_klientów
Na początku zapewnimy Ci odpowiednie przeszkolenie, tak abyś po miesiącu pracy mogła_mógł samodzielnie wykonywać przyznane Ci obowiązki
● Sprzedaż według określonych standardów i procedur: lekcji zapoznawczych, kursów, voucherów oraz innych usług i produktów dostępnych w ofercie;
● Kontakt z klientkami_tami, które_którzy wyrazili wstępne zainteresowanie naszymi kursami i chcą poznać szczegóły;
● Finalizowanie sprzedaży, podpisywanie umów z klientkami_tami;
● Wystawianie faktur oraz pilnowanie terminów płatności za te faktury;
● Wprowadzanie danych oraz utrzymywanie porządku w elektronicznych bazach danych;
● Ciągła współpraca z pozostałymi pracowniczkami_kami Talkersów (administracja i lektorki_lektorzy);
● Wykonywanie czynności z zakresu obsługi pracy lektorki lektora według określonych standardów i procedur, np.: zarządzanie kalendarzem, umawianie spotkań zapoznawczych uczniów_uczennic z lektorami_kami;
● Praca i raportowanie w systemie CRM HubSpot;
● Bieżąca komunikacja z liderką działu oraz członkami_członkiniami zespołu za pomocą Slacka, Google Meet i poczty e-mail
1:1 or 1:2 English lessons, based on practical conversations and our teaching method
homework preparation and check
regular contact with the admin team and students
administrative tasks (checking attendance; filling in a worked hours xls at the end of each calendar month, working with Google docs and Google calendar)
1:1 or 1:2 English lessons, based on practical conversations and our teaching method
homework preparation and check
regular contact with the Admin Team and students
administrative tasks (checking attendance; filling in a worked hours xls at the end of each calendar month, working with Google docs and Google calendar)
1:1 or 1:2 English lessons, based on practical conversations and our teaching method
homework preparation and check
regular contact with the Admin Team and students
administrative tasks (checking attendance; filling in a worked hours xls at the end of each calendar month, working with Google docs and Google calendar)
1:1 or 1:2 English lessons, based on practical conversations and our teaching method
homework preparation and check
regular contact with the Admin Team and students
administrative tasks (checking attendance; filling in a worked hours xls at the end of each calendar month, working with Google docs and Google calendar)
Customer Service Specialist / Opiekun_Opiekunka klienta
Gdynia
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dołączysz do zespołu Opiekuna, w którym będziesz współpracował_współpracowała z doświadczonymi w swoim fachu - Liderką Nikolą oraz Larą i Martą
czeka Cię duże urozmaicenie, kontakt z ludźmi, a to oznacza brak nudy
będziesz w kontakcie telefonicznym/mailowym z klientami oraz lektorami, którzy chcą przełożyć, odwołać lekcje lub mają pytania do danego kursu
będziesz dbał_dbała o grafik lektorów, przez ustalanie stałych godzin pracy, koordynowanie urlopów, zastępstw a w razie potrzeby
koordynowanie transferów kursantów pomiędzy lektorami;
będziesz dbał_dbała o formalności klienta, takie jak egzekwowanie terminów płatności, a także o prawidłowy przebieg kursu koordynując wszelkie zmiany w grafiku
będziesz w stałym kontakcie z lektorami, tak aby utrzymać jasny
przepływ informacji (rozliczenia, organizacja grafiku, informacje o kursie, postępy kursantów)
będziesz działać w oparciu o wskaźniki CHURN oraz NPS
będziesz korzystać z tych narzędzi: Google Drive, CRM Hubspot, Lang Lion, Slack
Korespondencja mailowa z klientami, którzy wyrazili wstępne zainteresowanie naszymi kursami i chcą poznać szczegóły oraz z takimi, którzy już są naszymi klientami i potrzebują z czymś pomocy/wyjaśnienia;
Odbieranie i wykonywanie telefonów do klientów (żadna natrętna sprzedaż, tylko obsługa osób, które wyraziły zainteresowanie naszymi usługami i czekają na nasz telefon oraz obsługa aktualnych klientów - analogiczny układ, jak w poprzednim punkcie dot. maili);
Podpisywanie umów z klientami;
Wystawianie faktur;
Pilnowanie terminów płatności za te faktury (w tym wysyłanie serdecznych przypomnień osobom zalegającym z zapłatą - nasi klienci to mili ludzie, nie stosujemy “twardej” windykacji);
Umawianie spotkań zapoznawczych uczniów z lektorami
Na początku otrzymasz oczywiście stosowne przeszkolenie. Pierwsze tygodnie współpracy upłyną w atmosferze uczenia się przez Ciebie naszego systemu prowadzenia firmy. Po około miesiącu staniesz się już samodzielny/a na swoim stanowisku i będzie “z górki”. Talkersi jako firma dynamicznie się rozwija, co oznacza, że ten zakres obowiązków z czasem będzie ewoluował, ale o wszystkim będziesz informowany/a na bieżąco, a wdrożenie będzie poprzedzone stosownym szkoleniem (administracyjnym i sprzedażowym)