Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (64)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 64 )
Enterprise Business Development Manager
Sobieszyńska 25, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
reprezentowanie firmy w projektach sprzedażowych
aktywne pozyskiwanie nowych klientów
poszerzanie obecnego portfolio o klientów korporacyjnych
przygotowywanie ofert i przekonywujących prezentacji handlowych z wykorzystaniem najlepszych doświadczeń spółki, studiów przypadków i trendów rynkowych
prognozowanie sprzedaży w bliskiej współpracy z Zespołem Wsparcia Sprzedaży i Działem IT
prowadzenie działań związanych ze sprzedażą krzyżową i upsellingiem
Tworzenie hipotez oraz planów działań, a następnie je priorytetyzowanie - gdzie są największe, najszybsze, najbardziej nieszablonowe możliwości wzrostu dla Autenti, również poza tradycyjnymi kanałami płatnymi (np. PPC, LinkedIn, itp.)
Realizowanie kampanii w kanałach online i offline w ścisłej współpracy z zespołami Sprzedaży i Produktu
Optymalizowanie naszych stron internetowych poprzez analizę przepływów ruchu i zarządzanie treścią
Współpraca z członkami zespołu Marketingu: specjalistami od strategii, komunikacji, contentu, produkcji wideo, product marketingu i SEO
Tworzenie i optymalizowanie płatnych kampanii w kanałach digital we współpracy z agencjami
Zarządzanie automatyzacją e-marketingu, w tym pisanie, tworzenie szablonów, segmentacja list, konfiguracją kampanii i śledzenie wyników
Używanie HubSpota do śledzenia efektów kampanii marketingowych, mierzenia KPI i ROI dla wszystkich kanałów
Bycie na bieżąco z najlepszymi praktykami marketingowymi z rynku, zbierając i filtrując nowe pomysły od klientów, partnerów i ekspertów
tworzenie i utrzymywanie systemów informatycznych platformy Autenti opartych o technologie: Kubernetes, Terraform i Ansible na platformie Azure, a także zapewnianie ich bezpieczeństwa, monitorowania i ciągłości działania
publikacja aplikacji na środowisko produkcyjne oraz wdrożenie w firmie mechanizmów ciągłego dostarczania (Continuous Delivery)
projektowanie, wdrażanie i rozwój rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo Autenti oraz zarządzanie ciągłością działania (BCM)
wykrywanie oraz obsługa incydentów
współpraca z administratorami systemów, developerami oraz osobami zarządzającymi produktem: analitykami, testerami i ekspertami z branży, a także zewnętrznymi dostawcami usług
praca w core'owym zespole zajmującym się e-podpisem
uczestniczenie w całym cyklu życia aplikacji - od planowania przez implementację, dokumentację, testowanie i wdrażanie, aż do monitorowania na produkcji
pisanie wysokiej jakości kodu pokrytego kilkoma rodzajami testów w architekturze mikroserwisowej (całościowo w firmie mamy około 50 mikroserwisów)
udział w tworzeniu nowatorskich interfejsów integracyjnych, zarówno tych dostępnych publicznie, jak i dla naszych aplikacji
stała współpraca z zewnętrzną księgowością w zakresie prawidłowego procesu zamknięcia okresu sprawozdawczego, analiza poprawności i kompletności księgowań
udział w przygotowaniu budżetu Spółki, kontrola jego realizacji i analiza odchyleń
współpraca z audytorami, z instytucjami finansowymi, z instytucjami administracji publicznej, w tym udział w procesach due diligence
przygotowywanie danych i kalkulacji związanych z projektami prowadzonymi w Spółce - analiza capex/opex, rozliczanie kart bankowych, wyciągi bankowe, weryfikacja prawidłowości transakcji vs wystawione FV przychodowe, obsługa zwrotów bankowych
wykonywanie sprawozdań z trwałości projektów unijnych wraz z raportowaniem wskaźników realizacji, efektywności (np. przychody, liczba ludzi etc.). Współpraca z instytucjami pośredniczącymi
analiza wiekowania należności i zobowiązań, przygotowanie danych do odpisów aktualizacyjnych
przygotowanie raportów kosztowych dla Właścicieli MPKów
przygotowywanie dokumentacji związana z przyjęciem WNIP
realizacja płatności bieżących i podatkowych
analiza umów kosztowych oraz weryfikacja FV i ich zgodności z zapisami umownymi w tym pod kątem poprawności dekretacji
realizacja płatności bieżących
przygotowanie sprawozdań dla potrzeb GUS
współpraca z organami kontroli zewnętrznych (US, ZUS, instytucje pośredniczące) w zakresie prowadzonych postępowań
kompleksowe wsparcie w zakresie rozwoju bieżących procesów kontrolingowych i finansowych w Spółce
stała współpraca z zewnętrzną księgowością w zakresie prawidłowego procesu zamknięcia okresu sprawozdawczego, analiza poprawności i kompletności księgowań
udział w przygotowaniu budżetu Spółki, kontrola jego realizacji i analiza odchyleń
współpraca z audytorami, z instytucjami finansowymi, z instytucjami administracji publicznej, w tym udział w procesach due diligence
przygotowywanie danych i kalkulacji związanych z projektami prowadzonymi w Spółce - analiza capex/opex, rozliczanie kart bankowych, wyciągi bankowe, weryfikacja prawidłowości transakcji vs wystawione FV przychodowe, obsługa zwrotów bankowych
wykonywanie sprawozdań z trwałości projektów unijnych wraz z raportowaniem wskaźników realizacji, efektywności (np. przychody, liczba ludzi etc.). Współpraca z instytucjami pośredniczącymi
analiza wiekowania należności i zobowiązań, przygotowanie danych do odpisów aktualizacyjnych
przygotowanie raportów kosztowych dla Właścicieli MPKów
przygotowywanie dokumentacji związana z przyjęciem WNIP
realizacja płatności bieżących i podatkowych
analiza umów kosztowych oraz weryfikacja FV i ich zgodności z zapisami umownymi w tym pod kątem poprawności dekretacji
realizacja płatności bieżących
przygotowanie sprawozdań dla potrzeb GUS
współpraca z organami kontroli zewnętrznych (US, ZUS, instytucje pośredniczące) w zakresie prowadzonych postępowań
kompleksowe wsparcie w zakresie rozwoju bieżących procesów kontrolingowych i finansowych w Spółce
przygotowanie działań prospectingowych i rozwoju sprzedaży
aktywny udział w opracowywaniu strategii pozyskania nowych klientów
aktywny udział w opracowywaniu badań rynku
generowanie bazy potencjalnych klientów
działania prospectingowe i kwalifikacja leadów na potencjalnych klientów
przygotowywanie założeń i treści kampanii outboundowych we współpracy z zespołami marketingu i sprzedaży
kwalifikacja leadów z kampanii marketingowych w formie lejka prospectingowego
weryfikacja jakości leadów oraz przekazywanie wniosków do zespołu marketingu z
przeprowadzonych kampanii
kwalifikacja leadów inbound/outbound
kontakt się z potencjalnymi klientami poprzez zimne rozmowy telefoniczne i e-maile i pozyskiwanie leadów wg. zdefiniowanej procedury oraz przekazywanie ich do lejka sprzedażowego
identyfikacja potrzeb potencjalnego klienta i kierunkowa propozycja odpowiednich produktów/usługi
budowa długoterminowych relacji opartych na zaufaniu z potencjalnymi klientami
organizowanie spotkań lub rozmów między potencjalnymi klientami
prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej zgodnie z KP (m.in. wystawianie skierowań na badania, przygotowywanie umów NDA, umów o pracę, aneksów do umów o pracę, dokumentów kadrowych o charakterze szczególnym w związku z projektami dofinansowanymi, itp.)
prowadzenie dokumentacji dla umów zleceń oraz B2B (przygotowywanie, aneksowanie umów, obieg rachunków do umów zleceń, itp.)
udział merytoryczny w tworzeniu dokumentów wewnętrznych (np. regulaminów)
administracja systemem HRM oraz benefitami dla pracowników
serwis kadrowy dla pracowników, np. wsparcie informacyjne w zakresie przepisów kodeksu pracy, szczególnych rodzajów nieobecności, wystawianie zaświadczeń na życzenie pracowników, itp.)
realizacja zadań związanych z PPK, w tym pełna obsługa platformy IPPK, bieżące działania z pracownikami w zakresie dołączania do PPK i rezygnacji
przygotowywanie danych do rozliczania płac (w zakresie zmian kadrowych, potrąceń w ramach benefitów, zmiany wynagrodzeń, zmiany rozliczania pracownika w ramach projektów dofinansowanych, wskazywanie sposobu księgowania poszczególnych kosztów osobowych, wskazywanie ilości i opisu poszczególnych list płac)
kontroling HR, w tym alokacja wynagrodzeń na projekty, MPKi, kontrola wykonania kosztów wynagrodzeń w stosunku do Budżetu, analiza odchyleń
poszerzanie obecnego portfolio o klientów korporacyjnych
przygotowywanie ofert i przekonywujących prezentacji handlowych z wykorzystaniem najlepszych doświadczeń spółki, studiów przypadków i trendów rynkowych
prognozowanie sprzedaży w bliskiej współpracy z Zespołem Wsparcia Sprzedaży i Działem IT
prowadzenie działań związanych ze sprzedażą krzyżową i upsellingiem
poszerzanie obecnego portfolio o klientów korporacyjnych
przygotowywanie ofert i przekonywujących prezentacji handlowych z wykorzystaniem najlepszych doświadczeń spółki, studiów przypadków i trendów rynkowych
prognozowanie sprzedaży w bliskiej współpracy z Zespołem Wsparcia Sprzedaży i Działem IT
prowadzenie działań związanych ze sprzedażą krzyżową i upsellingiem
poszerzanie obecnego portfolio o klientów korporacyjnych
przygotowywanie ofert i przekonywujących prezentacji handlowych z wykorzystaniem najlepszych doświadczeń spółki, studiów przypadków i trendów rynkowych
prognozowanie sprzedaży w bliskiej współpracy z Zespołem Wsparcia Sprzedaży i Działem IT
prowadzenie działań związanych ze sprzedażą krzyżową i upsellingiem
prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej zgodnie z KP (m.in. wystawianie skierowań na badania, przygotowywanie umów NDA, umów o pracę, aneksów do umów o pracę, dokumentów kadrowych o charakterze szczególnym w związku z projektami dofinansowanymi, itp.)
prowadzenie dokumentacji dla umów zleceń oraz B2B (przygotowywanie, aneksowanie umów, obieg rachunków do umów zleceń, itp.)
udział merytoryczny w tworzeniu dokumentów wewnętrznych (np. regulaminów)
administracja systemem HRM oraz benefitami dla pracowników
serwis kadrowy dla pracowników, np. wsparcie informacyjne w zakresie przepisów kodeksu pracy, szczególnych rodzajów nieobecności, wystawianie zaświadczeń na życzenie pracowników, itp.)
realizacja zadań związanych z PPK, w tym pełna obsługa platformy IPPK, bieżące działania z pracownikami w zakresie dołączania do PPK i rezygnacji
przygotowywanie danych do rozliczania płac (w zakresie zmian kadrowych, potrąceń w ramach benefitów, zmiany wynagrodzeń, zmiany rozliczania pracownika w ramach projektów dofinansowanych, wskazywanie sposobu księgowania poszczególnych kosztów osobowych, wskazywanie ilości i opisu poszczególnych list płac)
kontroling HR, w tym alokacja wynagrodzeń na projekty, MPKi, kontrola wykonania kosztów wynagrodzeń w stosunku do Budżetu, analiza odchyleń
prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej zgodnie z KP (m.in. wystawianie skierowań na badania, przygotowywanie umów NDA, umów o pracę, aneksów do umów o pracę, dokumentów kadrowych o charakterze szczególnym w związku z projektami dofinansowanymi, itp.)
prowadzenie dokumentacji dla umów zleceń oraz B2B (przygotowywanie, aneksowanie umów, obieg rachunków do umów zleceń, itp.)
udział merytoryczny w tworzeniu dokumentów wewnętrznych (np. regulaminów)
administracja systemem HRM oraz benefitami dla pracowników
serwis kadrowy dla pracowników, np. wsparcie informacyjne w zakresie przepisów kodeksu pracy, szczególnych rodzajów nieobecności, wystawianie zaświadczeń na życzenie pracowników, itp.)
realizacja zadań związanych z PPK, w tym pełna obsługa platformy IPPK, bieżące działania z pracownikami w zakresie dołączania do PPK i rezygnacji
przygotowywanie danych do rozliczania płac (w zakresie zmian kadrowych, potrąceń w ramach benefitów, zmiany wynagrodzeń, zmiany rozliczania pracownika w ramach projektów dofinansowanych, wskazywanie sposobu księgowania poszczególnych kosztów osobowych, wskazywanie ilości i opisu poszczególnych list płac)
kontroling HR, w tym alokacja wynagrodzeń na projekty, MPKi, kontrola wykonania kosztów wynagrodzeń w stosunku do Budżetu, analiza odchyleń
poszerzanie obecnego portfolio o klientów korporacyjnych
przygotowywanie ofert i przekonywujących prezentacji handlowych z wykorzystaniem najlepszych doświadczeń spółki, studiów przypadków i trendów rynkowych
prognozowanie sprzedaży w bliskiej współpracy z Zespołem Wsparcia Sprzedaży i Działem IT
prowadzenie działań związanych ze sprzedażą krzyżową i upsellingiem
będziesz realizować kampanie aktywizujące i utrzymujące klienta - zarówno telefonicznie jak i mailowo oraz kampanie rozpoznania potrzeb oraz badania potencjału sprzedażowegoobecnych i potencjalnych klientów,
będziesz przeprowadzać pokazy demo produktów dla klientów,
poszerzanie obecnego portfolio o klientów korporacyjnych
przygotowywanie ofert i przekonywujących prezentacji handlowych z wykorzystaniem najlepszych doświadczeń spółki, studiów przypadków i trendów rynkowych
prognozowanie sprzedaży w bliskiej współpracy z Zespołem Wsparcia Sprzedaży i Działem IT
prowadzenie działań związanych ze sprzedażą krzyżową i upsellingiem
KREOWANIE STRATEGII BIZNESOWEJ - analizujesz rynek polski i zagraniczny i potrzeby naszych obecnych klientów, budujesz relacje z biznesem i ściśle współpracujesz z #teamAutenti, aby zapewnić optymalny rozwój produktu i osiągać cele
ROZWÓJ PRODUKTU - lubisz pracować na produkcie, na który masz wpływ? U nas będziesz mieć taką okazję. Twoim zadaniem będzie wprowadzanie produktu na rynek lub zwiększanie bazy klientów produktu, który jest już obecny na rynku i zbiera rewelacyjne recenzje. Wszystko to w kooperacji z marketingiem, sprzedażą i IT
POZYSKIWANIE KLIENTÓW - jeśli lubisz kontakt z ludźmi, a nawiązywanie relacji przychodzi Ci naturalnie, w Autenti będziesz mieć okazję wykorzystać swoje talenty i budować partnerstwa w Polsce i za granicą
Autenti is growing fast and expanding its infrastructure within the business units model. Would you like to grow with us? We are looking for an Enterprise Business Unit Manager - in this challenging role you would have the chance to identify and build relationships with key decision-makers from every industry and create compelling BPA solutions that meet and exceed customer requirements. We want to build on partnership and give you the opportunity to co-create a Business Unit management model that works best for you and for Autenti. If you are a natural-born leader with entrepreneurial flair, as well as a team player that sees exactly where the synergy is coming from, then we should definitely meet
This job includes, but is not limited to:
• Setting the business unit winning strategy through analyzing and exploring market trends, identifying business needs, building relationships with key decision-makers and introducing a compelling BPA solutions for our enterprise customers in cooperation with internal stakeholders
• Addressing new customers acquisition and existing customers growth, driving customer discovery process, deliver appropriate presentations on products and services, conducting meetings with clients and closing sales in cooperation with competence centers
• Coordinating the product development process, aligning it with sales, marketing, and the finance roadmap and providing feedback from the clients to help shape future development
• Integrating policies and procedures of the company in business unit operations and allocating resources to achieve specific business results
Tworzenie angażujących materiałów na temat produktów Autenti (dokumenty, prezentacje, wideo),które będą skutecznie służyć zespołom sprzedaży i wsparcia klienta
Zarządzanie wewnętrznymi stronami i systemami zawierającymi materiały produktowe, tak aby były zawsze aktualne, przejrzyste oraz skuteczne w przekazywaniu wiedzy o ofercie firmy
Tworzenie materiałów produktowych na potrzeby kampanii edukacyjnych i marketingowych
Tworzenie i prowadzenie interaktywnych prezentacji oraz szkoleń o produktach Autenti
Wsparcie Business Unit Managerów w bieżącej działalności zespołu
Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych end-to-end na stanowiska niskiego i średniego szczebla
Wsparcie dla kadry managerskiej i Zarządu w rekrutacjach na stanowiska wyższego szczebla (sourcing kandydatów, wsparcie w zarządzaniu procesami rekrutacyjnymi)
Aktywne poszukiwanie kandydatów (head-hunting / sourcing) dla zespołów IT
Zbieranie i konsultowanie wymagań stanowiskowych dla poszczególnych ról
Działania Employer Brandingowe zwiększające rozpoznawalność marki Autenti na rynku
Pre-onboarding oraz onboarding nowych członków zespołu