Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (44)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 44 )
Portier
Kraków
Wygasła: 03.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Praca zmianowa max. 24h na dobę równoważny system czasu pracy.
Wydawanie i odbiór kluczy do pomieszczeń pracownikom i wynajmującym pomieszczenia.
Kwalifikacja i poprawne przyporządkowanie możliwości dostępu do danego pomieszczenia.
Ewidencja pracowników i sprzątających.
Rejestr wynajmu sal konferencyjnych.
Rejestr osób i firm wchodzących z zewnątrz na teren Instytutu.
Obsługa centrali teleinformatycznej.
Obsługa centrali systemu pożarowego umiejętność diagnostyki komunikatorów na centralach pożarowych.
Obsługa i nadzór nad monitoringiem wizyjnym.
Nadzór nad działaniem klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowni.
Umiejętność i klasyfikacja dostępu służb technicznych sygnowanych przez dostawców mediów i operatorów zewnętrznych.
Przyjmowanie poczty Instytutu i firm wynajmujących pomieszczenia i jej segregacja.
Nadzór pojazdów wjeżdżających na parking.
Reagowanie na wszelkie nietypowe zdarzenia mające miejsce na terenie Instytutu.
Zamykanie/ otwieranie drzwi budynków przed uruchomieniem sygnalizacji/ wyłączeniem sygnalizacji monitoringu obiektu oraz dopilnowanie zamknięcia okien w budynkach.
Miejsce pracy: Ul. Lubicz 25A oraz Ul. Bagrowa 1 w zależności od zapotrzebowania
Specjalista ekonomiczno - administracyjny ds. kadr
Lubicz 25A, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy,
przygotowywanie dokumentów kadrowych dla pracowników, w szczególności umów o pracę, porozumień zmieniających, dokumentów związanych z zakończeniem stosunku pracy,
prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i konsolidacja do listy płac,
aktualizowanie danych w systemie kadrowym,
administrowanie ZFŚS i współpraca z Komisją Socjalną,
monitorowanie terminowości badań lekarskich,
współpraca z usługodawcą w zakresie medycy pracy,
określanie uprawnień pracowniczych (m.in. związanych z rodzicielstwem, przejściem na emeryturę, zasiłkowych),
realizowanie zgłoszeń do ZUS (Płatnik),
przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby innych komórek organizacyjnych,
weryfikacja wniosków o dofinansowanie złożonych w ramach działania FENX.02.03, zgodnie z Kryteriami oceny zatwierdzonymi (projekty z zakresu przesyłu gazu, dystrybucji gazu, dystrybucji energii elektrycznej)
weryfikacja wniosków o płatność składanych przez beneficjentów: kontrola załączonych dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz pod względem kwalifikowalności wydatków,
wypełnianie List sprawdzających oraz formułowanie uwag do zweryfikowanych dokumentów,
tworzenie zleceń płatności w portalu BGK-Zlecenia w celu dokonania przelewów na rzecz beneficjentów,
wprowadzanie danych do systemu CST w zakresie realizowanych zadań,
przygotowywanie i przedkładanie do podpisu przełożonemu korespondencji związanej z wykonywanymi zadaniami,
udział w konsultacjach wytycznych i innych dokumentów programowych
udział w przygotowywaniu wniosków na projekty badawcze zarówno krajowe, jak i zagraniczne,
prowadzenie prac badawczych w obszarze rozwoju paliw przyszłościowych (paliwa syntetyczne, wodór itp.) i ich badania na stanowiskach z zespołami napędowymi lub ich elementami,
udział w przygotowywaniu i prowadzeniu badań,
stałe samokształcenie się w obszarach bieżących i potencjalnych, przyszłościowych prac badawczo-rozwojowych
przygotowywanie publikacji, referatów i wystąpień,
Prowadzenie spraw związanych z zakupami dla INiG – PIB – zgodnie z regulaminem wewnętrznym,
Ustalanie grafiku wyjazdów służbowych realizowanych przez kierowców,
Rozliczenie kosztów transportu,
Ewidencja środków transportowych, ubezpieczenia pojazdów
Weryfikacja i sporządzanie ewidencji czasu pracy kierowców
Wypisywanie delegacji dla kierowców,
Nadzór nad kartami paliwowymi,
Prowadzenie spraw związanych z wynajmem powierzchni w Obiektach Instytutu w Krakowie,
Prowadzenie spraw dot. należności podatkowych od nieruchomości, opłat za wieczyste użytkowanie gruntów- wszystkie obiekty Instytutu i innych opłat administracyjnych,
praca w akredytowanym laboratorium badawczym w zakresie badań: armatury gazowniczej, wodociągowej, sanitarnej oraz systemów powłokowych i powłok nakładanych na rury i armaturę stalową,
udział w realizacji prac badawczych z zakresu przesyłania i dystrybucji paliw gazowych (w tym ze źródeł odnawialnych) oraz transportu CO2,
obsługa w terenie systemów ochrony katodowej,
udział w bieżących pracach związanych z funkcjonowaniem laboratorium,
analiza norm, dokumentów technicznych i przepisów prawnych
weryfikacja wniosków o płatność składanych przez beneficjentów Działania 7.1 PO IiŚ 2014-2020: kontrola załączonych dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz pod względem kwalifikowalności wydatków,
wypełnianie List sprawdzających oraz formułowanie uwag do zweryfikowanych dokumentów,
tworzenie zleceń płatności w portalu BGK-Zlecenia w celu dokonania przelewów na rzecz beneficjentów,
wprowadzanie danych do systemu SL 2014 w zakresie realizowanych zadań,
przygotowywanie i przedkładanie do podpisu przełożonemu korespondencji związanej z wykonywanymi zadaniami,
udział w konsultacjach wytycznych i innych dokumentów programowych
Specjalista inżynieryjno-techniczny w Biurze Certyfikacji
Lubicz 25A, Kraków
Wygasła: 10.01.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie przeglądów wniosków o certyfikację,
prowadzenie ocen w procesach certyfikacji wyrobów z zakresu działalności Biura Certyfikacji (m.in. ocena dokumentacji technicznej, raportów z badań laboratoryjnych),
przeprowadzanie auditów/ inspekcji w zakładach produkujących certyfikowane wyroby (Polska, Europa oraz poza Europą),
podnoszenie kwalifikacji zawodowych i poszerzanie swojej wiedzy dotyczącej oceny zgodności wyrobów oraz wiedzy technicznej dotyczącej certyfikowanych wyrobów (znajomość aktów prawnych i specyfikacji technicznych),