Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (32)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 32 )
Referent/Specjalista w Sekcji Administracji
Jana III Sobieskiego 9, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie potrzeb materiałowych związanych z zabezpieczeniem administracyjnym we współpracy z komórkami wewnętrznymi instytutu, w tym opracowanie rocznego planu rzeczowo-finansowego na każdy rok budżetowy
Okresowa kontrola wykorzystania planu finansowego
Opracowanie norm należności dla komórek wewnętrznych w zakresie zabezpieczenia administracyjnego
Koordynacja wynajmu powierzchni na cele komercyjne, nadzór nad zawartymi oraz ich rozliczanie
Nadzór nad umowami z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w IPiN (między innymi: usługi pralnicze, sprzątania, telekomunikacyjne, gospodarka odpadami medycznymi i komunalnymi, ochrony itp.)
Realizacja zadań w zakresie gospodarki odpadami medycznymi i komunalnymi
Wsparcie innych komórek w zakresie przenoszenia wyposażenia
Prowadzenie rejestru wykorzystania sal konferencyjnych
Nadzór nad funkcjonowaniem parkingu
Przygotowywanie OPZ dla postępowań ujętych w zakresie odpowiedzialności Sekcji oraz danych z rozpoznania rynku
Nadzór nad wykonaniem zawartych z kontrahentami zewnętrznymi umów w zakresie zabezpieczenia administracyjnego
Odpowiedzialność za przygotowanie sprawozdań, raportów i innych informacji
z wykonywanych zadań w obszarze odpowiedzialności
Wykonywanie innych poleceń przełożonego w zakresie obszaru odpowiedzialności
Wdrażanie i rozwój systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD)
Koordynowanie i bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwej rejestracji spraw i prowadzenia akt spraw oraz prowadzenie instruktaży w tym zakresie
Koordynowanie i nadzorowanie prawidłowości stosowania zasad obiegu dokumentów w systemie EZD
Koordynowanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji archiwalnej i innych aktów obejmujących zasady obiegu dokumentów Instytutu
Prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników z obsługi systemu EZD oraz wspieranie użytkowników w pracy w systemie
Prowadzenie kontroli w zakresie właściwego gromadzenia akt spraw oraz poprawnego wykonywania czynności kancelaryjnych przez pracowników Instytutu w systemie tradycyjnym oraz w systemie EZD;
Udział w projektowaniu rozwiązań informatycznych oraz nadzorowanie prawidłowości funkcjonowania organizacji systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD);
Udział w komisji do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania;
Udzielanie konsultacji oraz opracowywanie ekspertyz w zakresie postępowania z dokumentacją przed-archiwalną i archiwalną;
Praca w Poradni, w tym w Poradni Mokotowskiego Centrum Zdrowia Psychicznego i /lub w Oddziale
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lekarz neurolog
Jana III Sobieskiego 9, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 20.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W Poradni praca w uzgodnionych godzinach pomiędzy 8.00 a 18,00 od poniedziałku do piątku
W Oddziale – praca od 08,00 do 15,35 od poniedziałku do piątku (w pełnym lub niepełnym wymiarze zatrudnienia) / dyżury lekarskie w Oddziale
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lekarz radiolog
Jana III Sobieskiego 9, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 20.12.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie badań USG, MRI, TK, RTG
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik gospodarczy
Warszawa
Wygasła: 12.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Przyjmowanie
przeliczanie i rozkładanie czystej pościeli.
2. Szykowanie brudnej pościeli do wysłania do pralni.
3. Segregowanie
przeliczanie
ważenie pościeli.
4. Prowadzenie dokumentacji w sprawie wydanej i przychodzącej pościeli.
5. Utrzymanie w należytym porządku magazynu (dezynfekowanie pomieszczeń)
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektów inwestycyjnych i remontowych w Instytucie
Zapewnienie przestrzegania obowiązujących zasad przygotowania i realizacji inwestycji (zasad prawidłowej wyceny kosztów, zasad efektywności ekonomicznej, etc.)
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru budowlanego w branży budowlanej w projektach prowadzonych przez Instytut
Sprawowanie nadzoru nad przydzielonymi zadaniami inwestycyjnymi w zakresie planowania i sprawozdawczości w celu zapewnienia prawidłowej ich realizacji
Przygotowanie i współdziałanie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowych
Prowadzenie korespondencji z wykonawcami, dostawcami i usługodawcami
Opiniowanie dokumentacji projektowej, współudział w jej tworzeniu oraz udział w wizjach lokalnych obiektów przygotowywanych do postępowań inwestycyjnych lub prac remontowych
Tworzenie i przygotowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla obiektów objętych planem inwestycyjnym i remontowym
Przygotowywanie kosztorysów inwestorskich oraz weryfikacja i kontrola kosztorysów przedkładanych przez wykonawców i podwykonawców
Prawidłowy nadzór nad realizacją inwestycji
Odbiór obiektów (robót) ze szczególnym uwzględnieniem jakości wykonanych prac, terminowości wykonania oraz nie przekraczania zatwierdzonych kosztów budowy, i przekazywanie ich do użytkowania
Opracowywanie dokumentacji merytorycznej do wniosków o udzielenie dofinansowania zadań inwestycyjnych, a także przygotowywanie wniosków inwestycyjnych
Realizacja i rozliczanie zadań dofinansowanych ze środków budżetu państwa i UE
Koordynacja prac konserwacyjnych w obiektach Instytutu. Koordynowanie prac związanych z realizacją projektów inwestycyjnych i remontowych w Instytucie
Zapewnienie przestrzegania obowiązujących zasad przygotowania i realizacji inwestycji (zasad prawidłowej wyceny kosztów, zasad efektywności ekonomicznej, etc.)
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru budowlanego w branży budowlanej w projektach prowadzonych przez Instytut
Sprawowanie nadzoru nad przydzielonymi zadaniami inwestycyjnymi w zakresie planowania i sprawozdawczości w celu zapewnienia prawidłowej ich realizacji
Przygotowanie i współdziałanie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowych
Prowadzenie korespondencji z wykonawcami, dostawcami i usługodawcami
Opiniowanie dokumentacji projektowej, współudział w jej tworzeniu oraz udział w wizjach lokalnych obiektów przygotowywanych do postępowań inwestycyjnych lub prac remontowych
Tworzenie i przygotowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla obiektów objętych planem inwestycyjnym i remontowym
Przygotowywanie kosztorysów inwestorskich oraz weryfikacja i kontrola kosztorysów przedkładanych przez wykonawców i podwykonawców
Prawidłowy nadzór nad realizacją inwestycji
Odbiór obiektów (robót) ze szczególnym uwzględnieniem jakości wykonanych prac, terminowości wykonania oraz nie przekraczania zatwierdzonych kosztów budowy,
i przekazywanie ich do użytkowania
Sprawowanie nadzoru nad stanem technicznym istniejących obiektów w celu zapewnienia prawidłowego ich funkcjonowania, prowadzenie kontroli okresowych
Opracowywanie dokumentacji merytorycznej do wniosków o udzielenie dofinansowania zadań inwestycyjnych, a także przygotowywanie wniosków inwestycyjnych
Realizacja i rozliczanie zadań dofinansowanych ze środków budżetu państwa i UE
realizacja analiz z wykorzystaniem techniki LC-MS/MS;
opracowywanie, walidacja i wdrażanie metod analitycznych z wykorzystaniem techniki LC-MS/MS w próbkach biologicznych w oparciu o aktualne wytyczne (EMA, FDA);
przeprowadzanie analiz chromatograficznych oraz masowych zgodnie z wytycznymi GLP;
interpretacja wyników badań, przygotowywanie raportów końcowych z badań oraz raportów walidacyjnych;
współtworzenie i aktualizacja dokumentacji GLP;
utrzymanie stanu technicznego sprzętu i bieżące usuwanie zaistniałych problemów analitycznych
Specjalista ds. Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Warszawa
Wygasła: 19.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
samodzielne przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi, roboty budowlane z zastosowaniem ustawy PZP oraz regulaminem wewnętrznym, a w tym:
- przygotowanie dokumentacji przetargowych (SIWZ, projekt umowy, odpowiedzi na pytania, ogłoszenia etc.)
- publikowanie ogłoszeń związanych z prowadzonym postępowaniem (BZP, DUUE)
- udział w pracach komisji przetargowych
obsługa zamówień elektronicznych
realizacja zamówień spoza ustawy zgodnie z regulaminem wewnętrznym
prowadzenie ewidencji postępowań
sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień
przygotowywanie dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby kontroli zewnętrznych
archiwizacja postępowań
monitorowanie zmian w przepisach w zakresie zamówień publicznych