Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Asystent / Asystentka biura
Ostrobramska 101, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 13.08.2022
pełny etat
umowa o dzieło
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Producent kosmetyków i suplementów diety zatrudni
ASYSTENTKĘ OFFICE MANAGERA
Praca biurowa, poniedziałek – piątek w godzinach 9.00 – 17.00
Warszawa, Praga Południe, ul. Ostrobramska 101
Zadania:
1. Prace recepcyjne: odbieranie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych przyjmowanie i wysyłanie paczek, wysyłanie listów, odbieranie i rejestrowanie korespondencji, obsługa skrzynki mailowej, przyjmowanie gości
2. Kontakt z Dystrybutorami krajowymi, uzgadnianie warunków współpracy, przygotowywanie zestawień, wyliczanie prowizji, ustalanie działań marketingowych
3. Tworzenie raportów sprzedażowych
4. Wystawianie dokumentów księgowych i proform, przekazywanie faktur do księgowości
5. Wprowadzanie przelewów, sprawdzanie płatności
6. Kontrola stanów magazynowych, kontrola dat ważności produktów
7. Obsługa klientów w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji
8. Wyszukiwanie usług usprawniających prace biura, porównywanie ofert
9. Prowadzenie kasy biura
10. Bieżące zadania zlecone
Zgłoszenia prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj"
Prosimy również określić:
od kiedy jest możliwe rozpoczęcie pracy
jakie jest oczekiwane wynagrodzenie netto
czy jest możliwość podjęcie pracy b2b (preferowane)
Praca biurowa, poniedziałek – piątek w godzinach 9.00 – 17.00
Warszawa, Praga Południe, ul. Ostrobramska 101
Zadania:
Prace recepcyjne: odbieranie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych przyjmowanie i wysyłanie paczek, wysyłanie listów, odbieranie i rejestrowanie korespondencji, obsługa skrzynki mailowej, przyjmowanie gości
Kontakt z Dystrybutorami krajowymi, uzgadnianie warunków współpracy, przygotowywanie zestawień, wyliczanie prowizji, ustalanie działań marketingowych
Tworzenie raportów sprzedażowych
Wystawianie dokumentów księgowych i proform, przekazywanie faktur do księgowości
Wprowadzanie przelewów, sprawdzanie płatności
Kontrola stanów magazynowych, kontrola dat ważności produktów
Obsługa klientów w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji
Wyszukiwanie usług usprawniających prace biura, porównywanie ofert
Prowadzenie kasy biura
Bieżące zadania zlecone
Obsługa programów: Shoper, Symfonia handel, Ms Word, Ms Excel, Windows
Zgłoszenia prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj"
Prosimy również określić:
od kiedy jest możliwe rozpoczęcie pracy
jakie jest oczekiwane wynagrodzenie netto
czy jest możliwość podjęcie pracy b2b (preferowane)