Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Menadżer operacyjny
Lucjana Siemieńskiego 20, Rzeszów
Wygasła: 14.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Planowanie harmonogramów i zadań projektowych przy współpracy z zespołem zarządzającym
Nadzór nad realizacją projektów zgodnie z budżetem, harmonogramem i umową oraz ich rozliczanie obejmujące optymalizację czasu pracy i dbałość o rentowność
Kontrola realizacji umów oraz identyfikacja potencjalnych zagrożeń związanych z ich wykonaniem
Wsparcie zarządu w optymalizacji procesów i procedur
Analiza oraz realizacja raportów dla zarządu spółki
Aktywny udział w kształtowaniu oferty handlowej i doskonalenie procesów obsługi klienta
Wsparcie w obsłudze klientów strategicznych
Bieżący monitoring projektów, w tym regularne raportowanie postępu prac
redagowanie oraz przygotowywanie informacji prasowych, komentarzy do mediów, wypowiedzi eksperckich etc. (w tym dystrybucja materiałów do mediów oraz follow-up),
działania z zakresu komunikacji kryzysowej, w tym stały monitoring treści wg. słów kluczowych oraz wsparcie przy opracowywaniu planów naprawczych, przygotowywaniu niezbędnych materiałów do komunikacji (oświadczenia, kluczowe przesłania, arkusze Q&A etc.),
prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych (głównie Facebook i Instagram), w tym realizacja działań reklamowych,
kompleksowe przygotowywanie dokumentacji ofertowej zgodnie z profilem działalności spółki, w tym: koncepcji działań, tworzenie budżetów, harmonogramów prac, kalkulacji i wycen,
stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań
koordynowanie projektów public relations / projektów marketingowych / projektów konferencyjnych realizowanych przez spółkę,
bieżący monitoring projektów, w szczególności: nadzór nad realizacją projektów zgodnie z budżetem, harmonogramem i umową, bieżące raportowanie postępu prac w ramach projektów, identyfikowanie czynników ryzyka,
opracowywanie założeń do projektów i strategii marketingowych oraz dbałość o jakość świadczonych przez Spółkę usług,
efektywne zarządzanie kosztami,
redagowanie oraz przygotowywanie informacji prasowych, komentarzy do mediów, wypowiedzi eksperckich itp.,
aktywne pozyskiwanie nowych klientów, dla wybranych usług spółki, w tym: kompleksowe przygotowywanie dokumentacji ofertowej (koncepcji działań, tworzenie budżetów, harmonogramów prac, kalkulacji i wycen),
prezentowanie oferty Spółki bezpośrednio u klienta,
prowadzenie negocjacji z podwykonawcami projektów, zawieranie umów współpracy,
opracowywanie analiz i zbiorczych raportów dla Zarządu Spółki
współtworzenie dokumentów o charakterze strategicznym,
analiza statystyczna danych empirycznych oraz przygotowanie korelacji i prezentowanie wyników badań, w tym opracowanie zbiorczych raportów, sprawozdań i interpretacja wyników badań,
kompleksowe przygotowywanie dokumentacji ofertowej zgodnie z profilem działalności działu/ spółki, w tym: koncepcji działań, tworzenie budżetów, harmonogramów prac, kalkulacji i wycen,
opracowywanie oraz aktualizacja bazy danych, w tym cenników potencjalnych podwykonawców,
wsparcie w aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów dla wybranych usług spółki
współtworzenie dokumentów o charakterze strategicznym,
analiza statystyczna danych empirycznych oraz przygotowanie korelacji i prezentowanie wyników badań, w tym opracowanie zbiorczych raportów, sprawozdań i interpretacja wyników badań,
kompleksowe przygotowywanie dokumentacji ofertowej zgodnie z profilem działalności działu/ spółki, w tym: koncepcji działań, tworzenie budżetów, harmonogramów prac, kalkulacji i wycen,
opracowywanie oraz aktualizacja bazy danych, w tym cenników potencjalnych podwykonawców,
wsparcie w aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów dla wybranych usług spółki
redagowanie oraz przygotowywanie informacji prasowych, komentarzy do mediów, wypowiedzi eksperckich etc. (w tym dystrybucja materiałów do mediów oraz follow-up),
działania z zakresu komunikacji kryzysowej, w tym stały monitoring treści wg. słów kluczowych oraz wsparcie przy opracowywaniu planów naprawczych, przygotowywaniu niezbędnych materiałów do komunikacji (oświadczenia, kluczowe przesłania, arkusze Q&A etc.),
prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych (głównie Facebook i Instagram), w tym realizacja działań reklamowych,
kompleksowe przygotowywanie dokumentacji ofertowej zgodnie z profilem działalności spółki, w tym: koncepcji działań, tworzenie budżetów, harmonogramów prac, kalkulacji i wycen,
stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za tworzenie materiałów prasowych i wykorzystywanych na potrzeby public affairs, kompleksową obsługę projektów public relations oraz wsparcie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi w mediach
Zakres odpowiedzialności:
• redagowanie oraz przygotowywanie informacji prasowych, komentarzy do mediów, wypowiedzi eksperckich etc. (w tym dystrybucja materiałów do mediów oraz follow-up),
• działania z zakresu komunikacji kryzysowej, w tym stały monitoring treści wg. słów kluczowych oraz wsparcie przy opracowywaniu planów naprawczych, przygotowywaniu niezbędnych materiałów do komunikacji (oświadczenia, kluczowe przesłania, arkusze Q&A etc.),
• prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych (głównie Facebook i Instagram), w tym realizacja działań reklamowych,
• kompleksowe przygotowywanie dokumentacji ofertowej zgodnie z profilem działalności spółki, w tym: koncepcji działań, tworzenie budżetów, harmonogramów prac, kalkulacji i wycen,
• stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań