Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (92)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 92 )
Kierownik Biobanku
Alpejska 42, Wawer, Warszawa
Wygasła: 13.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
wyznaczanie kierunku rozwoju biobanku zgodnie z polityką naukowo-badawczą i działalnością kliniczną NIKard;
koordynowanie działalności naukowej w obszarze biobankowania w ramach działalności NIKard, w tym wsparcie merytoryczne badaczy w opracowywaniu wniosków grantowych;
stała współpraca z komitetem naukowym ds. biobanku;
prowadzenie aktywnej działalności naukowej, w tym udział w opracowywaniu analiz, raportów, prac naukowych, w tym udział w spotkaniach naukowych promujących działalność biobanku;
zarządzaniem personelem biobanku, w tym nadzór nad procesem szkoleniowym;
opracowanie nowych i weryfikacja istniejących procedur operacyjnych, dokumentacji jakościowej;
nadzór nad procesami związanymi z biobankowaniem próbek;
opracowywanie merytoryczne i nadzór nad procedurami zakupowymi na potrzeby biobanku
Kierownik Sekcji Infolinii w Dziale Koordynacji Opieki nad Pacjentem
Alpejska 42, Wawer, Warszawa
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Opracowanie i nadzorowanie procedur związanych ze standardem telefonicznej/mailowej obsługi Pacjenta
Planowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników oraz kontrola i bieżący nadzór nad ich działalnością
Stały monitoring jakości i efektywności realizacji zadań należących do kompetencji Sekcji Infolinia wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Instytutu
Monitorowanie i udoskonalanie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych
Wsparcie merytoryczne pracowników w obszarze realizacji zadań Sekcji Infolinia
Wsparcie pracowników Sekcji w rozwiązywaniu konfliktów i trudnych sytuacji związanych z obsługą Pacjenta
Cykliczne raportowanie realizacji zadań wraz z rekomendowaniem działań naprawczych, optymalizacji procesów
Dbałość o rozwój zawodowy podległych pracowników, planowanie szkoleń
Aktywny udział w projektach związanych z rozwojem obszaru obsługi Pacjenta
Rekrutacja, organizacja miejsc pracy oraz skuteczne wdrażanie w obowiązki pracowników Sekcji
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Instytutu
Udział w cyklicznych spotkaniach Działu Koordynacji Opieki nad Pacjentem
Rachunkowa i podatkowa ewidencja środków trwałych w tym aparatury naukowo–badawczej i WNiP,
Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przyjęciem zakończonych zadań inwestycyjnych,
Rozliczanie inwentaryzacji majątku trwałego w systemie finansowo- księgowym,
Weryfikacja dokumentów dotyczących środków trwałych i WNiP,
Weryfikacja zgodności formalnej i rachunkowej dowodów księgowych oraz innych dokumentów dotyczących wydatków, kontrolowanie ich zgodności z przepisami prawa dot. m.in. podatku VAT,
Dekretacja, kwalifikacja podatkowa (VAT, CIT, podatek u źródła) i księgowanie faktur VAT, dokumentów księgowych w ramach prowadzonych w systemie finansowo-księgowym rejestrów VAT,
Księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów,
Analiza, weryfikacja i uzgadnianie zapisów kont wynikowych i bilansowych,
Przygotowywanie sprawozdań, raportów na potrzeby GUS, banków i innych instytucji,
Współudział w sporządzaniu sprawozdania finansowego, obsługa biegłego rewidenta i jego asystentów,
Kalkulacja i przygotowanie deklaracji podatkowych (CIT, podatki lokalne i inne),
Czynny udział w procesie zamykania miesiąca/kwartału/roku
o Wsparcie analityków i w przygotowywaniu i aktualizacji dokumentacji przedwdrożeniowej
• Dokumentacja techniczna
o Tworzenie dokumentacji technicznej na podstawie repozytorium GIT i/lub przy współpracy deweloperów
o Aktualizacja dokumentacji technicznej na podstawie zmian w GIT i/lub przy współpracy deweloperów
o Monitorowanie zmian w systemach teleinformatycznych oraz uwzględnianie ich w dokumentacji technicznej
• Dokumentacja użytkownika
o Monitorowanie zmian w systemach teleinformatycznych oraz nadzór nad uwzględnieniem ich w dokumentacji użytkownika
• Efektywna komunikacja i przeprowadzanie spotkań z zespołami m.in. deweloperskimi, wdrożeniowymi, architektami i analitykami systemów, projektantami w celu dokładnego zrozumienia produktów i systemów
• Udział w testach aplikacji i nowych funkcji w celu dokładnego zrozumienia produktów i systemów
• Dbanie o to, aby dokumentacja techniczna była dokładna, aktualna, kompletna i zrozumiała dla odbiorców
• Opracowywanie systemowych diagramów i infografik
• Przygotowywanie materiałów z zachowaniem standardów jakości w obszarze edycji, tj. zwięzłość przekazu, styl tekstu, grafiki
Zarządzanie i administracja infrestrukturą bezpieczeństwa (przełączniki sieciowe, system firewall, VPN, WiFi, NAC, LAN, itp.)
Monitorowanie i konfigurowanie infrastruktury bezpieczeństwa
Monitorowanie aplikacji webowych i eskalowanie zagrożeń do deweloperów
Monitorowanie ujawnionych podatności oraz ich eliminowanie
Udział w obsłudze systemu bezpieczeństwa – analiza danych, reagowanie na incydenty
Prowadzenie rejestrów incydentów, aktywów infrastrukturalnych, zagrożeń oraz zabezpieczeń w specjalistycznym oprogramowaniu
Współpraca z zespołem administratorów oraz deweloperów aplikacji
Konfigurowanie urządzeń sieciowych, przełączników programowalnych, firewall i urządzeń brzegowych
Bieżąca aktualizacja polityk cyberbezpieczeństwa oraz nadzór nad ich realizacją, opracowywanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem informacji i cyberbezpieczeństwem
Formułowanie zaleceń w zakresie cyberbezpieczeństwa
Ocena ryzyka w obszarze bezpieczeństwa
Wsparcie. konfigurowanie i monitorowanie systemów backupowania
Kontakt z zewnętrznym zespołem SOC
Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla personelu w zakresie zwiększania jego świadomości odnośnie cyberzagrożeń
Współpraca z jednostkami ds. cyberbezpieczeństwa na poziomie krajowym CSIRT NASK, CSIRT CeZ, MZ
Udział we wdrażaniu systemów teleinformatycznych i wsparciu technicznym użytkowników końcowych
Planowanie i zarządzanie programami audytów IT
Aktualizacja danych i obliczanie ryzyka w dedykowanym systemie teleinformatycznym
Specjalista Informatyk - Administrator Systemów Biznesowych
Alpejska 42, Wawer, Warszawa
Wygasła: 24.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
administrowanie/zarządzanie systemami medycznymi i administracyjnymi Narodowego Instytutu Kardiologii,
udzielanie wsparcia użytkownikom w zakresie funkcjonowania systemów szpitalnych w tym rozwiązywanie niektórych problemów,
szkolenie pracowników korzystających z systemów eksploatowanych w Instytucie
diagnozowanie problemów i zgłaszanie ich zewnętrznym dostawcom
monitorowanie zgłoszonych błędów, weryfikacja ich realizacji oraz zmian / wpływu na aplikację po usunięciu zgłoszeń. Pilnowanie terminów realizacji zgłoszeń
praca w ramach zespołu wdrażającego zintegrowany system informacji szpitalnej (planowanie i wdrażanie rozwoju funkcjonalnego, integrowanie z aparaturą medyczną, integrowanie różnych systemów eksploatowanych w Instytucie itp.) i stopniowe przejmowanie samodzielnych zadań w tym zakresie
udział w realizacji projektów finansowanych przez Agencję Badań Medycznych;
monitoring potencjalnych źródeł finansowania projektów naukowo-badawczych (konkursy, programy);
koordynacja prac nad przygotowaniem wniosków o dofinansowanie, zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji konkursowej;
wsparcie badaczy w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem części finansowej i administracyjnej;
zarządzanie projektami od strony finansowej i administracyjnej (m.in. monitoring i aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych, dbałość o zapewnienie kwalifikowalności wydatków, sporządzanie raportów okresowych oraz finansowych i administracyjnych części sprawozdań, opis dokumentów finansowych, przygotowanie i przeprowadzanie zamówień realizowanych poniżej progów ustawy PZP, przygotowywanie projektów umów z wykonawcami/ partnerami);
stała współpraca z instytucjami finansującymi oraz partnerami projektów;
wykonywanie innych zadań niezbędnych dla prawidłowej i terminowej realizacji projektów
Koordynator badań klinicznych w Projekcie Agencji Badań Medycznych
Alpejska 42, Wawer, Warszawa
Wygasła: 20.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
koordynowanie badań klinicznych zgodnie z wymogami GCP oraz wymaganiami Sponsora,
nadzorowanie procesu badawczego, zapewnienie świadczeń zdrowotnych dla pacjentów,
zarządzanie działaniami zespołu badawczego,
prowadzenie nadzoru nad procesami związanymi z przygotowaniem i realizacją wybranych badań klinicznych,
samodzielne rozwiązywanie problemów w wybranych badaniach klinicznych,
nadzór nad przestrzeganiem wytycznych GCP oraz protokołów badań klinicznych, w tym nad kluczowymi procesami związanymi z uczestnictwem pacjenta w badaniu klinicznym,
współpraca z zespołami badawczymi oraz zespołem CWBK
Koordynator ds. bezpieczeństwa terapii (pharmacovigilance) - Pisarz medyczny w Projekcie Agencji Badań Medycznych
Alpejska 42, Wawer, Warszawa
Wygasła: 07.10.2022
część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
tworzenie dokumentów medycznych obejmujących wszystkie etapy badań klinicznych, z uwzględnieniem raportów z badań klinicznych, protokołów badań, raportów rocznych w zakresie bezpieczeństwa, broszur badacza, analiz ryzyka/korzyści oraz zintegrowanych streszczeń z surowych danych,
opracowywanie metod oceny działania farmakologicznego produktów leczniczych z uwzględnieniem oceny toksyczności (ostrej, podostrej, kumulatywnej i przewlekłej), działań niepożądanych, mechanizmów działania i punktu uchwytu,
posługiwanie się metodami badania produktów leczniczych w ustroju, a zwłaszcza metodami farmakokinetycznymi,
definiowanie i wyznaczanie szybkości eliminacji, okresu półtrwania, obojętności dystrybucj i klirensu leku,
udział w ustalaniu zasad dawkowania leków,
ustalanie zasad i określanie celowości monitorowania stężeń leków we krwi,
projektowanie badań klinicznych (kontrolowanych badań klinicznych) z uwzględnieniem zasad ICH GCP
Monitor badań klinicznych - Specjalista ds. jakości w Projekcie Agencji Badań Medycznych
Alpejska 42, Wawer, Warszawa
Wygasła: 07.10.2022
część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z zespołami badawczymi, zespołem CWBK oraz wybranymi pionami administracji członków Konsorcjum w zakresie planowania badań klinicznych
współpraca z zespołami badawczymi, zespołem CWBK oraz wybranymi pionami administracji członków Konsorcjum w zakresie przygotowania niezbędnej dokumentacji do rejestracji badania klinicznego
współpraca z zespołami badawczymi w zakresie monitoringu wybranych badań klinicznych, w szczególności niekomercyjnych badań klinicznych
współpraca w zakresie tworzenia i aktualizacji procedur oraz zasad obiegu dokumentów związanych z prowadzonym badaniem
prowadzenie nadzoru nad procesami związanymi z realizacją wybranych badań klinicznych
samodzielne rozwiązywanie problemów w wybranych badaniach klinicznych
organizacja oraz prowadzenie wraz ze specjalistą ds. jakości regularnych szkoleń dla personelu CWBK oraz zespołów badawczych członków Konsorcjum w zakresie m.in. Dobrej Praktyki Klinicznej (ang. Good Clinical Practice), standardowych procedur postępowania (ang. Standard Operating Procedure, SOP), specyfiki prowadzonych w ośrodku badań klinicznych, jak również innych, związanych z prowadzonymi w ośrodku badaniami klinicznymi
Konserwator urządzeń wentylacji, klimatyzacji i instalacji gazów medycznych
Alpejska 42, Wawer, Warszawa
Wygasła: 10.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Prowadzenie bieżącej kontroli sprawności, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji (w tym czyszczenie i dezynfekcja elementów układów i wymiana filtrów,
Usuwanie usterek i wykonywanie napraw urządzeń i systemów wentylacji oraz klimatyzacji (systemów typu VRF, splitów, agregatów wody lodowej, różnorodnych urządzeń grzewczo-chłodzących, urządzeń chłodniczych) zainstalowanych w obiektach Narodowego Instytutu Kardiologii,
Czynności montażowe , konserwacyjne i eksploatacyjne związane z instalacjami gazów medycznych, sprężarkowni powietrza, maszynowni próżni, dystrybucja gazów medycznych w butlach do jednostek organizacyjnych Instytutu, zbiornikami gazów skroplonych i sprężonych
Poszukiwanie i analizowanie możliwości pozyskania środków zewnętrznych na realizację projektów oraz zadań Instytutu, w tym monitorowanie informacji o planowanych lub ogłoszonych konkursach przez właściwe instytucje
Udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnych o środki finansowe dla nowych projektów w ramach trwających konkursów
Koordynacja projektów krajowych oraz zagranicznych od strony administracyjno-finansowej lub kierownika projektu
Monitorowanie projektów pod względem postępu rzeczowego w ich realizacji, w tym wykonania kamieni milowych i wskaźników, oraz zgodności z zawartą umową
Planowanie i monitorowanie wykonania budżetu projektu, kontrolowanie kwalifikowalności wydatków, potwierdzanie dostępności środków w budżecie projektu, weryfikacja dokumentacji finansowo-księgowej związanej z projektem oraz realizacja innych zadań w celu prawidłowej realizacji finansowej projektu
Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projektach, w tym prognozowanie i podejmowanie działań naprawczych, w celu eliminowania zagrożeń i nieprawidłowości dla realizacji projektów
Rozliczanie umów o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz okresowych i końcowych rozliczeń w celu sprawnej realizacji projektu w zakresie finansowym
Prognozowanie nadchodzących płatności w ramach nadzorowanych projektów, w celu właściwego określenia zapotrzebowania na środki finansowe i zapewnienia płynności finansowej w ramach nadzorowanych projektów
Wsparcie kadry administracyjnej i naukowej w realizacji projektów, w tym finansowanych z funduszy krajowych i funduszy strukturalnych
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów
Przygotowywanie informacji, sprawozdań z zadań realizowanych przez Biuro, projektów odpowiedzi na wpływające zapytania oraz inne pisma w zakresie zadań Biura
pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami i usługami w specjalności elektrycznej, elektroenergetycznej, niskoprądowej oraz instalacji p.poż. (sanitarnej, budowlanej)
pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami wraz z odbiorem robót i usług w specjalności elektrycznej, elektroenergetycznej, niskoprądowej oraz instalacji p.poż
ocena techniczna budynków i terenów wraz z infrastrukturą,
opracowywanie, sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów inwestorskich i ofertowych,
przygotowywanie dokumentacji kwalifikacyjnej do realizacji remontów, napraw i usuwania awarii,
udział w komisjach technicznych, przetargowych, wizjach w lokalach,
przygotowywanie protokołów oceny stanu technicznego, budynków, terenów,
sporządzanie wycen dokumentacji technicznych,
udział merytoryczny w postępowaniach i procedurach służących uzgodnieniu opracowań projektowych z uprawnionymi organami i stronami postępowania,
weryfikacja wyceny kompletu robót elektrycznych przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu,
sprawowanie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych,
nadzór i weryfikacja wykonanych robót budowanych, instalacji, wyposażenia,
odbiór wykonanych prac,
nadzorowanie przebiegu realizacji robót pod kątem ich zgodności z dokumentacją techniczną,
kontrolowanie placu budowy pod kątem przestrzegania zasad BHP i ochrony mienia,
weryfikowanie kosztorysów powykonawczych,
współpraca z organami nadzoru budowlanego,
udział w organizacji komisji do odbioru obiektu przed dopuszczeniem do użytkowania obiektu,
w przypadku zaistnienia takiej konieczności, przygotowanie dokumentów związanych do wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie,
sprawdzanie kompletności, przyjętej od wykonawcy robót, dokumentacji powykonawczej,
udział w pracach komisji odbioru przez jednostki zewnętrzne np. PSP,
Koordynator ds. bezpieczeństwa terapii (pharmacovigilance) - Pisarz medyczny w Projekcie Agencji Badań Medycznych
Alpejska 42, Wawer, Warszawa
Wygasła: 09.06.2022
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
tworzenie dokumentów medycznych obejmujących wszystkie etapy badań klinicznych, z uwzględnieniem raportów z badań klinicznych, protokołów badań, raportów rocznych w zakresie bezpieczeństwa, broszur badacza, analiz ryzyka/korzyści oraz zintegrowanych streszczeń z surowych danych,
opracowywanie metod oceny działania farmakologicznego produktów leczniczych z uwzględnieniem oceny toksyczności (ostrej, podostrej, kumulatywnej i przewlekłej), działań niepożądanych, mechanizmów działania i punktu uchwytu,
posługiwanie się metodami badania produktów leczniczych w ustroju, a zwłaszcza metodami farmakokinetycznymi,
definiowanie i wyznaczanie szybkości eliminacji, okresu półtrwania, obojętności dystrybucj i klirensu leku,
udział w ustalaniu zasad dawkowania leków,
ustalanie zasad i określanie celowości monitorowania stężeń leków we krwi,
projektowanie badań klinicznych (kontrolowanych badań klinicznych) z uwzględnieniem zasad ICH GCP
Monitor badań klinicznych - Specjalista ds. jakości w Projekcie Agencji Badań Medycznych
Alpejska 42, Wawer, Warszawa
Wygasła: 09.06.2022
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z zespołami badawczymi, zespołem CWBK oraz wybranymi pionami administracji członków Konsorcjum w zakresie planowania badań klinicznych
współpraca z zespołami badawczymi, zespołem CWBK oraz wybranymi pionami administracji członków Konsorcjum w zakresie przygotowania niezbędnej dokumentacji do rejestracji badania klinicznego
współpraca z zespołami badawczymi w zakresie monitoringu wybranych badań klinicznych, w szczególności niekomercyjnych badań klinicznych
współpraca w zakresie tworzenia i aktualizacji procedur oraz zasad obiegu dokumentów związanych z prowadzonym badaniem
prowadzenie nadzoru nad procesami związanymi z realizacją wybranych badań klinicznych
samodzielne rozwiązywanie problemów w wybranych badaniach klinicznych
organizacja oraz prowadzenie wraz ze specjalistą ds. jakości regularnych szkoleń dla personelu CWBK oraz zespołów badawczych członków Konsorcjum w zakresie m.in. Dobrej Praktyki Klinicznej (ang. Good Clinical Practice), standardowych procedur postępowania (ang. Standard Operating Procedure, SOP), specyfiki prowadzonych w ośrodku badań klinicznych, jak również innych, związanych z prowadzonymi w ośrodku badaniami klinicznymi
Specjalista ds. badań klinicznych w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
Alpejska 42, Wawer, Warszawa
Wygasła: 09.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w realizacji projektów finansowanych przez Agencję Badań Medycznych;
monitoring potencjalnych źródeł finansowania projektów naukowo-badawczych (konkursy, programy);
koordynacja prac nad przygotowaniem wniosków o dofinansowanie, zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji konkursowej;
wsparcie badaczy w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem części finansowej i administracyjnej;
zarządzanie projektami od strony finansowej i administracyjnej (m.in. monitoring i aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych, dbałość o zapewnienie kwalifikowalności wydatków, sporządzanie raportów okresowych oraz finansowych i administracyjnych części sprawozdań, opis dokumentów finansowych, przygotowanie i przeprowadzanie zamówień realizowanych poniżej progów ustawy PZP, przygotowywanie projektów umów z wykonawcami/ partnerami);
stała współpraca z instytucjami finansującymi oraz partnerami projektów;
wykonywanie innych zadań niezbędnych dla prawidłowej i terminowej realizacji projektów
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w szczególności:
- weryfikacja kompletności dokumentacji przedkładanej przez komórki merytoryczne;
- przygotowywanie dokumentacji postępowania niezbędnej do jego wszczęcia;
- publikacja ogłoszeń w zakresie postępowań prowadzonych zgodnie z przepisami ustawy Pzp;
- prowadzenie dokumentacji postępowania;
- weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym;
- wnioskowanie do Kierownika Zmawiającego o odrzucenie ofert, wybór oferty najkorzystniejszej albo unieważnienie postępowania;
- udział w pracach komisji przetargowych;
- opracowywanie protokołu postępowania;
Prowadzenie postępowań w wyniku wniesionych środków odwoławczych;
Przygotowywanie projektów pism i wystąpień do Urzędu Zamówień Publicznych;
Współpraca z komórkami organizacyjnymi Narodowego Instytutu Kardiologii Państwowego Instytutu Badawczego wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Opracowywanie projektowanych postanowień umownych oraz wewnętrznych procedur w zakresie udzielenia zamówień publicznych;
Terminowe wykonywanie zadań związanych z prowadzonym postępowaniem
Serwisowanie urządzeń wentylacji i klimatyzacji na terenie obiektów medycznych
Samodzielne diagnozowanie usterek i awarii urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, ogrzewnictwa
Wykonywanie napraw urządzeń klimatyzacji i wentylacji, w szczególności systemów VRV, klimatyzatorów typu split, agregatów wody lodowej, central klimatyzacyjnych, wentylatorów
Wykonywanie przeglądów okresowych urządzeń wentylacji, klimatyzacji, chłodzenia
Specjalista ds. Inwestycyjno Remontowych Budowlanych
Alpejska 42, Wawer, Warszawa
Wygasła: 07.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie i udział w postępowaniach przetargowych zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych
Opracowywanie wytycznych oraz PFU do postępowań przetargowych
Nadzorowanie i koordynowanie prac projektowych przyszłych inwestycji budowlanych. Ścisła współpraca z projektantem
Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji (remontów)z projektem i pozwoleniem na budowę, sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych
Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej i powykonawczej, kontrola zaawansowania robót i potwierdzanie zaawansowania raportami
Kontrola zgodności robót z obowiązującym harmonogramem budowy (remontu)
Przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót i instalacji oraz udział w odbiorze końcowym inwestycji (remontu)
Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, dbanie o wykonanie zgodnie z wymogami jakościowymi oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy
Weryfikowanie kosztorysów i projektów
Dokonywanie przeglądów rocznych i pięcioletnich obiektów budowlanych
wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i laboratoryjnego zgodnie z zaleceniami producentów i obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi w zakresie dostępnych możliwości technicznych,
prowadzenie dokumentacji (Baza Danych) techniczno-eksploatacyjnej sprzętu medycznego i laboratoryjnego, w tym ewidencji naprawianego sprzętu medycznego,
przeprowadzanie analiz opłacalności napraw i konserwacji – współpraca z firmami zewnętrznymi w celu pozyskiwania i analizy ofert,
przygotowanie specyfikacji wymagań technicznych (opisu przedmiotu zamówienia) oraz uczestniczenie w komisjach przetargowych na zakup i serwisowanie sprzętu medycznego i laboratoryjnego, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
nadzór nad realizacją umów serwisowych oraz umów dostaw
Współpraca z pracownikami Instytutu w celu przygotowania materiałów poligraficznych do druku przy pomocy programów graficznych typu; Corel Draw, Photoshop, Adobe, Power Point, Ilustrator itp
Przygotowywanie projektów graficznych, wizualizacji dla potrzeb Instytutu
Współpraca z drukarniami, firmami realizującymi projekty marketingowe
Przygotowywanie aktualizacji do planów / rzutów powierzchni Instytutu
Przygotowywanie kopii w formie elektronicznej i/lub papierowej na podstawie dostarczonych dokumentów papierowych (historie chorób pacjentów)
Przygotowywanie konkursów / przetargów / ogłoszeń dla wykonania materiałów reklamowych / marketingowych / banerów / tablic informacyjnych itp
Sporządzanie i realizacja umów z zakresu informacji wizualnej