Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (51)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 51 )
Specjalista ds. Księgowości
Andrzeja Antosiewicza 1, Szczecin
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wystawianie faktur sprzedaży, transakcje krajowe (najem, dzierżawa, usługi), w tym transakcje Unia Europejska, Eksport
prowadzenie obrotu gotówkowego kasy
kontrola – formalno- rachunkowa dokumentów księgowych
rozliczanie delegacji służbowych
zastępowanie, w niezbędnym zakresie, wskazanym przez przełożonego Specjalistę ds. księgowości odpowiedzialnego za prowadzenie ewidencji operacji gospodarczych zakupu w księgach rachunkowych na właściwych kontach syntetycznych i analitycznych, z uwzględnieniem kwalifikacji kosztów stanowiących koszty uzyskania przychodów
prowadzenie ewidencji dokumentów zakupu/kosztowych w księgach rachunkowych Spółki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sferze rachunkowo-podatkowej oraz przyjętą polityką rachunkowości,
bieżące prowadzenie rozliczeń dokumentów magazynowych, odpowiednia kwalifikacja dokumentów rozchodowych w księgach Spółki, kontrola formalno- rachunkowa dokumentów magazynowych oraz uzgadnianie stanów magazynowych w poszczególnych magazynach, rozliczanie kosztów zakupu materiałów,
analiza stanu należności i zobowiązań Spółki z tyt. prowadzonych z kontrahentami transakcji gospodarczych, w tym:
bieżące uzgadnianie stanu rozrachunków handlowych (należności i zobowiązań z tyt. dostaw, robót i usług) oraz pozostałych rozrachunków (należności i zobowiązania z tyt. kaucji i wadiów) w księgach rachunkowych i szczegółowej kartotece rozrachunków,
współpraca ze służbami księgowo-finansowymi kontrahentów w zakresie zgodności wzajemnych rozrachunków i terminowości ich płatności oraz dokonywania kompensat wzajemnych rozrachunków,
przygotowywanie monitów i not odsetkowych w związku ze zwłoką w zapłacie należności Spółki przez kontrahentów,
współpraca przy inwentaryzacji rocznej należności i zobowiązań handlowych Spółki w drodze potwierdzenia sald z kontrahentami oraz weryfikacji zapisów księgowych i dokumentów źródłowych,
zastępowanie, w niezbędnym, wskazanym przez przełożonego zakresie, Specjalistę ds. księgowości odpowiedzialnego za prowadzenie ewidencji operacji gospodarczych zakupu w księgach rachunkowych na właściwych kontach syntetycznych i analitycznych, z uwzględnieniem kwalifikacji kosztów stanowiących koszty uzyskania przychodów,
ujmowanie operacji zakupu we właściwych rejestrach podatku VAT
ocena złączy spawanych w zakresie posiadanych uprawnień
ocena kwalifikacji spawaczy podczas testów weryfikacyjnych w metodach spawania 135, 136, 111, 141, 121
ocena kwalifikacji spawaczy w procesie produkcyjnym, nadzór nad wprowadzeniem nowych spawaczy
nadzór nad przebiegiem napraw złączy spawanych, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji spawania
weryfikacja planów spawania w procesie produkcyjnym
analiza przyczyn powstawania niezgodności i inicjowanie działań korygujących
nadzorowanie zużycia materiałów dodatkowych do spawania zgodnie z limitem materiałowym i zakresem zastosowania
udział w kwalifikowaniu technologii spawania
udział przy badaniach nieniszczących i niszczących spoin
bieżąca współpraca z Głównym Spawalnikiem, Kontrolą Jakości, Wydziałowym Nadzorem Spawalniczym oraz Przedstawicielami Inwestora oraz Inspektora Nadzoru
Prowadzenie ewidencji dokumentów zakupu / kosztowych w księgach rachunkowych w tym: kontrola formalno-rachunkowa dokumentów zakupowych, ewidencja operacji zakupu w księgach rachunkowych na właściwych kontach syntetycznych i analitycznych, z uwzględnieniem kwalifikacji kosztów stanowiących koszty uzyskania przychodów, ujmowanie operacji zakupu we właściwych rejestrach podatku VAT,
Bieżące prowadzenie rozliczeń dokumentów magazynowych, odpowiednia kwalifikacja dokumentów rozchodowych w księgach Spółki, kontrola formalno- rachunkowa dokumentów magazynowych oraz uzgadnianie stanów magazynowych w poszczególnych magazynach, rozliczanie kosztów zakupu materiałów,
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencja kosztów amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych,
Prowadzenie ewidencji pozycji środków trwałych w budowie oraz rozliczanie zakończonych zadań inwestycyjnych we współpracy z realizującymi zadania komórki organizacyjnymi,
Współpraca w zakresie inwentaryzacji stanu środków trwałych, WNiP i środków trwałych w budowie, zapasów,
Analiza stanu należności i zobowiązań z tytułu zakupu środków trwałych, WNiP i prowadzonych zadań inwestycyjnych,
przygotowywanie i prowadzenie zbioru danych z dokumentacją poszczególnych nieruchomości (map, wypisów i wyrysów geodezyjnych, wypisów z ksiąg wieczystych itp.),
nadzór nad przeprowadzaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i budowli w zakresie wymaganym przez obowiązujące Prawo Budowlane,
sporządzanie dokumentacji z przeglądów i informowanie właściwego organu nadzoru budowlanego zgodnie z terminarzem wymaganym przez Prawo Budowlane,
wykonywanie wycen i kosztorysów prac budowlanych,
nadzór merytoryczny w zakresie prawidłowej kwalifikacji rodzajowej KŚT budynków i budowli zgodnie przepisami Prawa Budowlanego,
współpraca z innymi komórkami w zakresie planowania, zlecania i nadzoru prac remontowo budowlanych w obiektach spółki
Realizowanie polityki firmy z zakresu ochrony środowiska i Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, BHP i Ochrony środowiska zgodnie z ISO 14001
Nadzorowanie realizacji wymogów prawnych wynikających z przepisów ochrony środowiska oraz systemu zarządzania jakością
Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją z zakresu ochrony środowiska w ramach ZSZ
Zarządzanie codziennymi zadaniami w zakresie: ochrona środowiska/jakość zgodnie ze standardami obowiązującymi w spółce, a także opracowywanie corocznych celów i zadań w tym zakresie oraz nadzór nad ich realizacją
Przygotowywanie i opracowywanie danych oraz przygotowywanie przeglądu zarządzania ochroną środowiska
Bieżące prowadzenie bazy danych BDO
Ewidencjonowanie kart przekazania odpadów
Wyliczanie i rozliczanie opłat środowiskowych
Przeprowadzanie i udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu ochrony środowiska i jakości
Przeprowadzanie cyklicznych szkoleń pracowników związanych z ochroną środowiska w ramach ZSZ
Przygotowywanie i terminowe składanie okresowych sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i gospodarowania odpadami
Udział w prowadzonych przez Spółkę projektach na rzecz zrównoważonego rozwoju, analizowanie ich pod względem formalno-prawnym
Reprezentowanie spółki przed organami administracji publicznej w sprawach związanych z korzystaniem ze środowiska
Konsultacja merytoryczna umów z podwykonawcami w zakresie korzystania ze środowiska
Prowadzenie nadzoru nad pomiarami emisji zanieczyszczeń do powietrza i pomiarami hałasu
ocena złączy spawanych w zakresie posiadanych uprawnień
ocena kwalifikacji spawaczy podczas testów weryfikacyjnych w metodach spawania 135, 136, 111, 141, 121
nadzór nad procesami i pracami spawalniczymi w tym przebiegiem napraw złączy spawanych
opracowywanie i weryfikacja planów spawania w procesie produkcyjnym
analiza wyników jakościowych złączy spawanych oraz inicjowanie działań korygujących
bieżąca współpraca z Głównym Spawalnikiem, Kontrolą Jakości, Wydziałowym Nadzorem Spawalniczym oraz Przedstawicielami Armatora oraz Towarzystwami Klasyfikacyjnymi
tworzenie dokumentacji powykonawczej
opracowywanie dokumentacji spawalniczej, analizy itp
opracowywanie wytycznych dla zewnętrznych biur projektowych do wykonania projektów wyposażenia nowych jednostek
określanie warunków technicznych do zamówień materiałów i urządzeń
projektowanie oprzyrządowania dla realizowanych prac kadłubowych i wyposażeniowych
wycena pracochłonności i kosztów prac wyposażeniowych
opracowywanie technologicznych harmonogramów wyposażania statków i konstrukcji stalowych
opracowywanie szczegółowych technologii wykonawczych dla budowanych statków i konstrukcji stalowych
współpraca ze służbami utrzymania ruchu w celu uzgodnienia zakresu modernizacji i uzupełnienia wyposażenia stanowisk i gniazd produkcyjnych w urządzenia technologiczne
wykonywanie czynności kancelaryjnych i biurowych związanych z prowadzeniem sekretariatu Zarządu Spółki
obsługa firmowej skrzynki mailowej
odbieranie i przekierowywanie telefonów
obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej w tym kontakty z Pocztą Polską i kurierami
zapewnienie płynnego i prawidłowego obiegu dokumentów i korespondencji
prowadzenie ewidencji spraw terminowych objętych kontrolą Zarządu oraz bieżąca informacja o ich realizacji
organizacja spotkań z partnerami i pracownikami firmy na polecenie Zarządu, realizacja niezbędnych zakupów z tym związanych
prowadzenie w uzgodnieniu z Zarządem „kalendarium” spotkań z klientami firmy
prowadzenie ewidencji wyjazdów, wystawianie i rozliczanie delegacji służbowych, polskich i zagranicznych, załatwianie rezerwacji miejsc hotelowych i biletów na środki komunikacji dla Zarządu Stoczni oraz wskazanych współpracowników
załatwianie rezerwacji miejsc hotelowych oraz biletów na środki komunikacji dla gości Zarządu i członków Rady Nadzorczej
bieżąca obsługa spraw Zarządu firmy
współpraca administracyjna ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Spółki
obsługa recepcyjna spotkań Zarządu i innych wskazanych przez przełożonego
potencjalny udział i obsługa organizowanych przez Zarząd wystaw, targów i pokazów promocyjnych oraz takich, w których Spółka bierze udział
dokumentowanie fotograficzne wydarzeń i obiektów Spółki
przygotowywanie i uzgadnianie treści, redakcji i umieszczanie informacji na stronie internetowej Spółki oraz w mediach społecznościowych, jak również aktualizowanie wydarzeń z działalności Spółki
przygotowanie, uczestniczenie i obsługa recepcyjna wystaw, targów i pokazów krajowych oraz ewentualnie zagranicznych, mających na celu promocję Spółki
współpraca z działem handlu, przygotowywanie prezentacji
opracowywanie i zlecanie materiałów promocyjnych i reklamowych, folderów, reklam, nadzór nad ich realizacją, wykonywanie innych poleceń związanych z realizacją zadań w zakresie marketingu zleconych przez przełożonego w związku z wykonaniem i dystrybucją
zlecanie i przygotowywanie do druku reklam oraz dbanie o ich prawidłową alokację
prowadzenie monitoringu mediów
administrowanie strony internetowej oraz mediów społecznościowych w języku polskim i angielskim
oprowadzanie gości po terenie Stoczni
organizowanie iwentów mających na celu promocję Spółki
inicjowanie form i metod prowadzenia działań marketingowych w Spółce
czasowa (ad hoc) pomoc w obsłudze organizacyjnej i recepcyjnej w sekretariacie Spółki
opracowanie „Planów malowania” zgodnie z określoną w kontrakcie specyfikacją malarską,
opracowanie specyfikacji malarskich stosownie do obowiązujących planów malowania,
definiowanie harmonogramu i cyklu procesów czyszczenia i malowania dla przyjętej technologii i poszczególnych etapów budowy,
kontrola przestrzegania technologii procesów malarskich,
współpraca w zakresie technologii i procesów z wykonawcami prac malarskich,
optymalizacja procesów malarskich,
odbiór jakościowy przygotowania powierzchni pod powłoki malarskie zgodnie z wymogami dostawcy farb,
odbiory jakościowe wykonania prac malarskich na wszystkich etapach budowy,
współudział w odbiorach prac malarskich dokonywanych przez inspektorów dostawcy farb oraz przedstawiciela zamawiającego,
zgłaszanie do Kierownika Projektu wszelkich zagrożeń w odniesieniu do realizowanego projektu oraz potrzeb w zakresie zasobów niezbędnych do udzielenia właściwego wsparcia technicznego
Organizacja, nadzór i koordynacja prac we wszystkich fazach realizacji kontraktu stoczniowego oraz inicjowanie działań korygujących i naprawczych w celu terminowej i jakościowej realizacji kontraktu
Współpraca z Kierownikiem Projektu
Bieżąca kontrola realizacji budżetu kontraktu w zakresie ustalonym przez kierownika projektu
Planowanie i nadzorowanie budowy w oparciu o ramowy harmonogram
Koordynowanie prac wykonywanych przez pracowników oraz podwykonawców oraz prowadzenie nadzoru nad ich bezpieczeństwem i higieną pracy
Opracowywanie i bieżąca aktualizacja szczegółowych harmonogramów budowy
Monitorowanie zaawansowania projektu w zakresie rzeczowym i pracochłonnościowym
Bieżąca analiza braków, odchyleń i przestojów oraz podejmowanie działań niezbędnych do eliminowania przyczyn ich powstawania
Koordynacja prac wykonywanych przez podwykonawców i pracowników zatrudnionych do realizacji projektu
Sporządzanie dokumentacji dotyczącej realizowanego projektu
Opracowywanie strategii realizacji projektów budów z zakresu przemysłu stoczniowego
Prowadzenie uzgodnień technicznych i formalnych z klientem
Współudział w opracowywaniu budżetu i harmonogramu realizacji projektu
Uzgadnianie zespołu realizacji projektu i nadzorowanie ich prac, współudział w organizowaniu i uzgadnianiu zespołu podwykonawców realizujących projekt
Udział w negocjacjach techniczno-handlowych z podwykonawcami
Organizowanie i koordynacja prac zespołu podwykonawców
Systematyczne przygotowywanie i przekazywanie Zarządowi i kierownictwu bieżącej informacji o stopniu realizacji projektu w zakresie zaawansowania harmonogramu i wykorzystania budżetu
Wnioskowanie i podejmowanie doraźnych działań naprawczych w przypadkach zagrożenie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem
Bieżąca kontrola realizacji budżetu kontraktu i podejmowanie działań w celu optymalizacji jego wykorzystania
Uczestnictwo w odbiorach z klientem i klasyfikatorem
Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji odbiorowej i certyfikacyjnej
Koordynowanie procesu uzyskania koniecznych certyfikatów i zatwierdzeń związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budowanego obiektu
Przygotowanie dokumentów umożliwiających formalno-prawne przekazanie obiektu klientowi