Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (8 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 8 )
Asystent / Asystentka - Recepcjonista / Recepcjonistka
Słoneczna 116A, Piaseczno
Wygasła: 30.12.2023
Obowiązki:
Koordynowanie bieżącej pracy biura (obsługa korespondencji, dbanie o zaopatrzenie biura, organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu biurowego, nadzorowanie pracy serwisu sprzątającego, obsługa spotkań)
Dbanie o sprawny przepływ informacji w nieruchomości
Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie zestawień i raportów
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Współpraca z Administracją nieruchomości oraz działem technicznym
Dbałość o utrzymywanie porządku
Obsługa kontrahentów firmy
Udzielenie informacji pracownikom oraz interesantom
Reprezentowanie firmy – dbanie o dobry wizerunek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura zarządu
Słoneczna 116A, Piaseczno
Wygasła: 31.05.2023
Obowiązki:
Bieżąca obsługa firmy pod względem administracyjnym
Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej
Prowadzenie kalendarza spotkań
Organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych – krajowych i zagranicznych
Przygotowywanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku
Sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń
Obsługa kontrahentów firmy
Przygotowywanie wstępnych pism, sprawozdań dla Zarządu
Udzielenie informacji pracownikom oraz interesantom
Wsparcie przy koordynacji kontraktów
Pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami
Dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie
Reprezentowanie firmy na zewnątrz – dbanie o dobry wizerunek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych - Pracownik Recepcji
Słoneczna 116A, Piaseczno
Wygasła: 28.05.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa biura pod względem administracyjnym
Realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Prowadzenie kalendarza spotkań
Organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych – krajowych i zagranicznych
Przygotowywanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku
Sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń
Obsługa kontrahentów firmy
Przygotowywanie wstępnych pism, sprawozdań dla Zarządu
Udzielenie informacji pracownikom oraz interesantom
Pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami - dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie
Reprezentowanie firmy na zewnątrz – dbanie o dobry wizerunek firmy
Organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń biurowych
Nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe
Inne prace zlecone przez Zarząd
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura zarządu
Piaseczno
Wygasła: 30.04.2023
Obowiązki:
Bieżąca obsługa firmy pod względem administracyjnym
Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej
Prowadzenie kalendarza spotkań
Organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych – krajowych i zagranicznych
Przygotowywanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku
Sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń
Obsługa kontrahentów firmy
Przygotowywanie wstępnych pism, sprawozdań dla Zarządu
Udzielenie informacji pracownikom oraz interesantom
Wsparcie przy koordynacji kontraktów
Pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami
Dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie
Reprezentowanie firmy na zewnątrz – dbanie o dobry wizerunek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura zarządu
Piaseczno
Wygasła: 06.03.2023
Obowiązki:
Bieżąca obsługa firmy pod względem administracyjnym
Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej
Prowadzenie kalendarza spotkań
Organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych – krajowych i zagranicznych
Przygotowywanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku
Sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń
Obsługa kontrahentów firmy
Przygotowywanie wstępnych pism, sprawozdań dla Zarządu
Udzielenie informacji pracownikom oraz interesantom
Wsparcie przy koordynacji kontraktów
Pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami
Dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie
Reprezentowanie firmy na zewnątrz – dbanie o dobry wizerunek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Magazynier - Operator wózka widłowego
Postępu 16, Kolonia Lesznowola (pow. piaseczyński)
Wygasła: 21.01.2023
Obowiązki:
obsługa magazynu
załadunek i rozładunek towaru
przygotowanie towaru do wysyłki i sprawdzanie zgodności przygotowanych do wysyłki towarów z fakturą
inwentaryzacja
dbałość o odpowiednie rozmieszczenie towarów
utrzymywanie porządku w magazynie, dbałość o powierzone mienie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowy / Księgowa
Słoneczna 116A, Piaseczno
Wygasła: 16.11.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie w ksiegowaniu faktur
Weryfikacja dokumentów księgowych
Przygotowywanie dokumentów do płatności
Archiwizacja dokumentów księgowych
Praca z wykorzystaniem MS Excel, Comarch XL
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sekretarka - Asystentka Zarządu
mazowieckie
Wygasła: 25.06.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne