Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obsługa osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie naliczania wypłat. Samodzielne naliczanie list płac;
Prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń zgodnie z dokumentacją projektową;
Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS;
Obsługa PPK;
Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy;
Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy;
Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B;
Kompletowanie dokumentacji RODO (pracownicy, zleceniobiorcy);
Prowadzenie rejestrów szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu i innych działów
Specjalista/tka ds. realizacji programu pomocy humanitarnej
Białystok
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wdrażanie komponentów projektu pomocowego w terenie (obszar granicy polsko-białoruskiej) zgodnie ze strategią PAH Polska
Organizowanie i prowadzenie oceny potrzeb poprzez grupy fokusowe; spotkania z lokalną społecznością
Przeprowadzanie i nadzorowanie wyboru beneficjentów zgodnie z kryteriami wyboru projektu
Organizowanie regularnych wizyt monitorujących w trakcie realizacji projektu i po jego zakończeniu w celu monitorowania i dokumentowania codziennych prac oraz przygotowywania raportów z wizyt na miejscu
Wspieranie zespołu MEAL w zakresie monitorowania realizacji programu
Codzienne aktualizowanie systemu śledzenia dystrybucji oraz płatności przy wsparciu zespołu finansowego, regularne uzgadnianie rozliczeń finansowych
Aktualizowanie stanu zapasu towaru i planu zamówień
Koordynowanie komunikacji i pracy z innymi organizacjami partnerskimi w obszarze działań
Współpraca z zewnętrznymi podmiotami w zakresie merytorycznym (władze lokalne, partnerzy, donatorzy itp.)
Wspieranie działań informacyjno-promocyjnych
Współpraca z pracownikami i wolontariuszami w obszarze działań
udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych PAH w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka
przeprowadzanie audytów wewnętrznych i wyrywkowych kontroli biur regionalnych PAH, zgodnie z planem audytów zatwierdzonym przez Zarząd oraz sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji
przeprowadzanie pozaplanowych audytów wewnętrznych i kontroli
udział w zapewnieniu PAH odpowiedniej skuteczności systemów zarządzania ryzykiem i kontroli wewnętrznej
rozwój narzędzi i metod audytu wewnętrznego stosowanych w PAH
pozytywny wpływ na dalszy rozwój PAH poprzez wsparcie menedżerów HQ i biur regionalnych w implementacji zaleceń i ustaleń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych
monitorowanie i nadzór nad wdrożeniem zaleceń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych
koordynacja audytów prowadzonych przez donorów instytucjonalnych oraz organy władzy publicznej
kierowanie pracami zespołu audytu wewnętrznego: rozwój kompetencji pracowników, weryfikacja rezultatów ich pracy, zarządzanie budżetem zespołu
Obsługa osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie naliczania wypłat. Samodzielne naliczanie list płac;
Prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń zgodnie z dokumentacją projektową;
Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS;
Obsługa PPK;
Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy;
Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy;
Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B;
Kompletowanie dokumentacji RODO (pracownicy, zleceniobiorcy);
Prowadzenie rejestrów szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu i innych działów
udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych PAH w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka
przeprowadzanie audytów wewnętrznych i wyrywkowych kontroli biur regionalnych PAH, zgodnie z planem audytów zatwierdzonym przez Zarząd oraz sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji
przeprowadzanie pozaplanowych audytów wewnętrznych i kontroli
udział w zapewnieniu PAH odpowiedniej skuteczności systemów zarządzania ryzykiem i kontroli wewnętrznej
rozwój narzędzi i metod audytu wewnętrznego stosowanych w PAH
pozytywny wpływ na dalszy rozwój PAH poprzez wsparcie menedżerów HQ i biur regionalnych w implementacji zaleceń i ustaleń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych
monitorowanie i nadzór nad wdrożeniem zaleceń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych
koordynacja audytów prowadzonych przez donorów instytucjonalnych oraz organy władzy publicznej
kierowanie pracami zespołu audytu wewnętrznego: rozwój kompetencji pracowników, weryfikacja rezultatów ich pracy, zarządzanie budżetem zespołu
rozwój programu pomocy humanitarnej i rozwojowej; przygotowywanie i rekomendacja do wdrożenia działań w tym obszarze
budowanie i realizowanie strategii według ram globalnej strategii Fundacji
przygotowanie i rekomendacja do wdrożenia działań pomocy natychmiastowej i rozwojowej
koordynowanie współpracy pomiędzy wewnętrznymi działami Fundacji
działania umożliwiające optymalizację kosztów w ramach organizacji
zarządzanie Zespołem Koordynatorów Biur Krajowych PAH oraz Zespołem Emergency Response (zlecanie zadań, prowadzenie rozmów okresowych, rozwijanie kompetencji pracowników)
przygotowywanie i prowadzenie wewnętrznych szkoleń merytorycznych
współpraca z zewnętrznymi audytorami i instytucjami kontroli
współpraca z zewnętrznymi partnerami w zakresie merytorycznym
odpowiedzialność za bezpieczeństwo w zagranicznych Biurach Krajowych PAH
opracowywanie planów finansowych i zarządzanie budżetem działu
zarządzanie przepływem informacji
reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych, rzecznictwo
udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych PAH w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka
przeprowadzanie audytów wewnętrznych i wyrywkowych kontroli biur regionalnych PAH, zgodnie z planem audytów zatwierdzonym przez Zarząd oraz sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji
przeprowadzanie pozaplanowych audytów wewnętrznych i kontroli
udział w zapewnieniu PAH odpowiedniej skuteczności systemów zarządzania ryzykiem i kontroli wewnętrznej
rozwój narzędzi i metod audytu wewnętrznego stosowanych w PAH
pozytywny wpływ na dalszy rozwój PAH poprzez wsparcie menedżerów HQ i biur regionalnych w implementacji zaleceń i ustaleń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych
monitorowanie i nadzór nad wdrożeniem zaleceń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych
koordynacja audytów prowadzonych przez donorów instytucjonalnych oraz organy władzy publicznej
kierowanie pracami zespołu audytu wewnętrznego: rozwój kompetencji pracowników, weryfikacja rezultatów ich pracy, zarządzanie budżetem zespołu
Udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych PAH w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka;
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i wyrywkowych kontroli biur regionalnych PAH, zgodnie z planem audytów zatwierdzonym przez Zarząd oraz sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji;
Przeprowadzanie pozaplanowych audytów wewnętrznych i kontroli;
Udział w zapewnieniu PAH odpowiedniej skuteczności systemów zarządzania ryzykiem i kontroli wewnętrznej;
Rozwój narzędzi i metod audytu wewnętrznego stosowanych w PAH;
Pozytywny wpływ na dalszy rozwój PAH poprzez wsparcie menedżerów HQ i biur regionalnych w implementacji zaleceń i ustaleń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych;
Monitorowanie i nadzór nad wdrożeniem zaleceń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych;
Koordynacja audytów prowadzonych przez donorów instytucjonalnych oraz organy władzy publicznej;
Kierowanie pracami zespołu audytu wewnętrznego: rozwój kompetencji pracowników, weryfikacja rezultatów ich pracy, zarządzanie budżetem zespołu
Ekspert merytoryczny programu "Pajacyk - pomoc psychospołeczna"
Bydgoska 54, Bydgoskie Przedmieście, Toruń
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
weryfikacja i opiniowanie wniosków konkursowych pod względem merytorycznym
zapewnienie wskazówek programowych i wsparcia technicznego w celu wzmocnienia podejścia PAH do świadczenia pomocy psychologicznej i psychospołecznej w szczególności dla dzieci i młodzieży
przygotowanie i prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń merytorycznych, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami w zakresie pomocy psychologicznej i pracy z dziećmi i młodzieżą
przygotowywanie raportów dla donorów w cyklu miesięcznym/ kwartalnym/rocznym
zapewnienie wsparcia technicznego i odpowiedniego wkładu w projektowanie programów wsparcia psychospołecznego i psychologicznego PAH
przeprowadzanie wizyt monitoringowych w organizacjach partnerskich
współpraca z zewnętrznymi podmiotami (organizacje partnerskie, donorzy, instytucje etc. )
wsparcie techniczne i informacja zwrotna dla realizatorów projektów z zakresu pomocy psychospołecznej
opracowanie narzędzi niezbędnych do realizacji projektów (matryce wskaźników, wzory raportów etc.)
weryfikacja raportów od organizacji partnerskich pod względem merytorycznym
przygotowywanie strategiczne i operacyjne planów programów merytorycznych
działania zgodne z międzynarodowymi standardami i najlepszymi praktykami
Ekspert merytoryczny programu "Pajacyk - pomoc psychospołeczna"
Warszawa
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
weryfikacja i opiniowanie wniosków konkursowych pod względem merytorycznym
zapewnienie wskazówek programowych i wsparcia technicznego w celu wzmocnienia podejścia PAH do świadczenia pomocy psychologicznej i psychospołecznej w szczególności dla dzieci i młodzieży
przygotowanie i prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń merytorycznych, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami w zakresie pomocy psychologicznej i pracy z dziećmi i młodzieżą
przygotowywanie raportów dla donorów w cyklu miesięcznym/ kwartalnym/rocznym
zapewnienie wsparcia technicznego i odpowiedniego wkładu w projektowanie programów wsparcia psychospołecznego i psychologicznego PAH
przeprowadzanie wizyt monitoringowych w organizacjach partnerskich
współpraca z zewnętrznymi podmiotami (organizacje partnerskie, donorzy, instytucje etc. )
wsparcie techniczne i informacja zwrotna dla realizatorów projektów z zakresu pomocy psychospołecznej
opracowanie narzędzi niezbędnych do realizacji projektów (matryce wskaźników, wzory raportów etc.)
weryfikacja raportów od organizacji partnerskich pod względem merytorycznym
przygotowywanie strategiczne i operacyjne planów programów merytorycznych
działania zgodne z międzynarodowymi standardami i najlepszymi praktykami
tworzenie kampanii marketingowych, informacyjnych lub fundraisingowych w celu zwiększania świadomości działań o PAH i pozyskiwania funduszy na działania statutowe prowadzone w Polsce i na świecie
współpraca z podwykonawcami takimi jak graficy, copywriterzy, deweloperzy webowi, drukarnie, domy mediowe etc
koordynowanie powstawania brandowanych materiałów marketingowych
obsługa narzędzi do analityki internetowej i zakupu reklam w social media
zarządzanie treścią na stronie internetowej za pośrednictwem CMS (Wordpress)
tworzenie i analizowanie mediaplanów oraz zakup mediów
Wsparcie Dyrektora Finansowego w zarządzaniu płynnością finansową Fundacji poprzez m.in. analizę i monitoring wpływów od donorów, procesowanie płatności w relacji HQ PAH – Misje;
Współudział w sporządzaniu prognozy przepływów pieniężnych dla Fundacji;
Wspieranie zespołu w procesie przewalutowań środków pieniężnych. Określanie zapotrzebowania na waluty;
Kontakt z bankami w zakresie bieżącej obsługi produktów bankowych;
Uczestnictwo w procesie przygotowywania wniosków kredytowych i monitoring wymogów umów kredytowych/pożyczkowych;
Współpraca z misjami i zespołami zewnętrznymi;
Tworzenie i aktualizowanie zasad oraz procedur Fundacji w obszarze finansów
Respond to humanitarian crises (draft recommendations, respond in the field: directly, through PAH missions or implementing partners);
Develop and implement an emergency response strategy in cooperation with Manager of Field Operations and Global Head of Programs;
Initiate establishment of new missions in accordance with the strategy and Mission opening guidelines;
She/he will develop Emergency response guidelines;
Ad hoc mission support in project implementation and needs assessment;
Analyze global situation in humanitarian context, write reports and recommendations;
Develop high-quality project applications and / or project concepts including budgets;
Implements projects;
Develop and expand local and international partnerships based on the needs of the country;
Coordination with key stakeholders, e.g. government authorities, donors and humanitarian partners, humanitarian clusters;
Contribute to (or prepare) the annual emergency department budget, field operations department budget;
Monitors the implementation, finalization and reporting of the projects implemented by partners or her/his subordinates;
Contributes to preparation of accounting and financial documentation in relation to emergency activities;
Review and preparation of internal documents (policies, manuals, operational plans, guidelines, forms);
Representation of PAH outside (media, conferences, meetings with key stakeholders, consortia);
Implements security and safety procedures, monitors security and safety situation in the areas of intervention, closely cooperates with the Global Security Advisor;
Share knowledge and experience, prepare and conduct internal training sessions for the PAH staff;
Obsługa osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie naliczania wypłat. Samodzielne naliczanie list płac;
Prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń zgodnie z dokumentacją projektową;
Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS;
Obsługa PPK;
Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy;
Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy;
Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B;
Kompletowanie dokumentacji RODO (pracownicy, zleceniobiorcy);
Prowadzenie rejestrów szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu i innych działów
Obsługa osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie naliczania wypłat. Samodzielne naliczanie list płac;
Prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń zgodnie z dokumentacją projektową;
Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS;
Obsługa PPK;
Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy;
Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy;
Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B;
Kompletowanie dokumentacji RODO (pracownicy, zleceniobiorcy);
Prowadzenie rejestrów szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu i innych działów
Odpowiadanie na potrzeby logistyków i szefów operacyjnych misji zagranicznych PAH;
Wsparcie Koordynatora ds. Logistyki w przygotowywaniu raportów logistycznych misji;
Wsparcie w procesach zakupowych w misjach zagranicznych PAH;
Prowadzenie zakupów na potrzeby siedziby głównej PAH w Warszawie;
Dbanie o stosunek jakości do ceny i terminową realizację zakupów;
Wsparcie w prowadzeniu ewidencji środków trwałych oraz dbanie o stan środków trwałych Fundacji;
Przygotowywanie protokołów przekazania, wydania, wypożyczenia, darowizn i utylizacji sprzętu. Wspieranie kontroli nad inwentaryzacją w misjach zagranicznych oraz w siedzibie głównej PAH;
Wsparcie merytoryczne dla Magazyniera i Specjalisty ds. Floty;
Archiwizowanie wszystkich dokumentów zgodnie z procedurami;
Proaktywna pomoc we wszystkich funkcjach logistycznych zgodnie z potrzebami
Udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych PAH w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka;
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i wyrywkowych kontroli biur regionalnych PAH, zgodnie z planem audytów zatwierdzonym przez Zarząd oraz sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji;
Przeprowadzanie pozaplanowych audytów wewnętrznych i kontroli;
Udział w zapewnieniu PAH odpowiedniej skuteczności systemów zarządzania ryzykiem i kontroli wewnętrznej;
Rozwój narzędzi i metod audytu wewnętrznego stosowanych w PAH;
Pozytywny wpływ na dalszy rozwój PAH poprzez wsparcie menedżerów HQ i biur regionalnych w implementacji zaleceń i ustaleń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych;
Monitorowanie i nadzór nad wdrożeniem zaleceń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych;
Koordynacja audytów prowadzonych przez donorów instytucjonalnych oraz organy władzy publicznej;
Kierowanie pracami zespołu audytu wewnętrznego: rozwój kompetencji pracowników, weryfikacja rezultatów ich pracy, zarządzanie budżetem zespołu
Manage PAH Poland Mission procurement and logistics operations in line with programme requirements, and procedures;
Analyzing the needs of FWAs and act upon establishing them;
Supporting program teams to submit procurement plans with understanding the needs and requirements;
Managing suppliers and current contracts database;
Ensure asset and warehouse management system and regular inventory is conducted;
Ensuring standardized documentation and filing system;
Overal control of the subordinates in full scope of tasks including but not limited to setting objectives, performance review and capacity building of the team;
Monthly and quarterly reporting to HQ including recommendations and future key objectives
Odpowiadanie na potrzeby logistyków i szefów operacyjnych misji zagranicznych PAH;
Wsparcie Koordynatora ds. Logistyki w przygotowywaniu raportów logistycznych misji;
Wsparcie w procesach zakupowych w misjach zagranicznych PAH;
Prowadzenie zakupów na potrzeby siedziby głównej PAH w Warszawie;
Dbanie o stosunek jakości do ceny i terminową realizację zakupów;
Wsparcie w prowadzeniu ewidencji środków trwałych oraz dbanie o stan środków trwałych Fundacji;
Przygotowywanie protokołów przekazania, wydania, wypożyczenia, darowizn i utylizacji sprzętu. Wspieranie kontroli nad inwentaryzacją w misjach zagranicznych oraz w siedzibie głównej PAH;
Wsparcie merytoryczne dla Magazyniera i Specjalisty ds. Floty;
Archiwizowanie wszystkich dokumentów zgodnie z procedurami;
Proaktywna pomoc we wszystkich funkcjach logistycznych zgodnie z potrzebami
Wspieranie managera zespołu w bieżącej obsłudze prawnej organizacji;
Sporządzanie, analizowanie i opiniowanie projektów dokumentacji prawnej, również w języku angielskim;
Udzielanie konsultacji prawnych pracownikom i współpacownikom organizacji z zakresu przepisów prawa pracy (w tym zatrudnianie cudzoziemców), prawa cywilnego oraz prawa dotyczącego dotyczącego fundacji;
Analizowanie projektów i innych przedsięwzięć realizowanych przez fundację pod kątem zgodności z przepisami;
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach i aktach prawnych mających wpływ na funkcjonowanie organizacji;
Opracowywanie i przeprowadzanie szkoleń prawnych dla pracowników i współpracowników fundacji
Udział w tworzeniu materiałów edukacyjnych (m.in. scenariusze zajęć, publikacje, e-learningi, gry, animacje, podcasty);
Facylitacja spotkań i webinariów, prowadzenie warsztatów;
Zarządzanie przepływem informacji pomiędzy interesariuszami (nauczyciele, edukatorzy, osoby zarządzające placówkami oświaty, audytorzy, instytucje kontroli, pracownicy innych zespołów PAH);
Przygotowanie i zarządzanie projektami (planowanie, alokacja przydzielonych środków);
Proponowanie koncepcji i strategii działań edukacyjnych;
Udział w tworzeniu materiałów edukacyjnych (m.in. scenariusze zajęć, publikacje, e-learningi, gry, animacje, podcasty);
Facylitacja spotkań i webinariów, prowadzenie warsztatów;
Zarządzanie przepływem informacji pomiędzy interesariuszami (nauczyciele, edukatorzy, osoby zarządzające placówkami oświaty, audytorzy, instytucje kontroli, pracownicy innych zespołów PAH);
Przygotowanie i zarządzanie projektami (planowanie, alokacja przydzielonych środków);
Proponowanie koncepcji i strategii działań edukacyjnych;
Udział w tworzeniu materiałów edukacyjnych (m.in. scenariusze zajęć, publikacje, e-learningi, gry, animacje, podcasty);
Facylitacja spotkań i webinariów, prowadzenie warsztatów;
Zarządzanie przepływem informacji pomiędzy interesariuszami (nauczyciele, edukatorzy, osoby zarządzające placówkami oświaty, audytorzy, instytucje kontroli, pracownicy innych zespołów PAH);
Udział w tworzeniu materiałów edukacyjnych (m.in. scenariusze zajęć, publikacje, e-learningi, gry, animacje, podcasty);
Facylitacja spotkań i webinariów, prowadzenie warsztatów;
Zarządzanie przepływem informacji pomiędzy interesariuszami (nauczyciele, edukatorzy, osoby zarządzające placówkami oświaty, audytorzy, instytucje kontroli, pracownicy innych zespołów PAH);
Manage PAH Poland Mission procurement and logistics operations in line with programme requirements, and procedures;
Analyzing the needs of FWAs and act upon establishing them;
Supporting program teams to submit procurement plans with understanding the needs and requirements;
Managing suppliers and current contracts database;
Ensure asset and warehouse management system and regular inventory is conducted;
Ensuring standardized documentation and filing system;
Overal control of the subordinates in full scope of tasks including but not limited to setting objectives, performance review and capacity building of the team;
Monthly and quarterly reporting to HQ including recommendations and future key objectives
Kierownik Misji PAH Polska/Country Director PAH Poland
aleja "Solidarności" 78A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
Współuczestnictwo w określaniu i realizacja strategii Misji;
Organizacja i zarządzanie działalnością Misji w zakresie administracyjnym, prawnym, finansowym i logistycznym;
Koordynacja realizowanych projektów, nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji, ewaluacji i raportowania projektów;
Zarządzanie zespołem pracowników;
Rozwijanie działalności Misji w regionie poprzez: proponowanie nowych działań, prowadzenie działań fundraisingowych, poszerzanie współpracy z donatorami, prowadzenie działań promocyjnych i PR;
Reprezentacja PAH w regionie, współpraca z organizacjami pozarządowymi, administracją lokalną, a także lokalnymi i zagranicznymi mediami w zakresie realizowanych projektów;
Przygotowywanie dokumentacji Misji zgodnie z procedurami i standardami określonymi przez Fundację;
Współpraca i kontakt z beneficjentami pomocy, donatorami oraz innymi organizacjami pomocowymi działającymi w rejonie Misji PAH;
Koordynacja współpracy pomiędzy Misją, a biurem w Warszawie;
Opracowywanie i aktualizacja planu bezpieczeństwa;
Odpowiedzialność za stosowanie procedur bezpieczeństwa na Misji przez podległych pracowników i wolontariuszy
Wsparcie Dyrektora Finansowego w zarządzaniu płynnością finansową Fundacji poprzez m.in. analizę i monitoring wpływów od donorów, procesowanie płatności w relacji HQ PAH – Misje;
Współudział w sporządzaniu prognozy przepływów pieniężnych dla Fundacji;
Wspieranie zespołu w procesie przewalutowań środków pieniężnych. Określanie zapotrzebowania na waluty;
Kontakt z bankami w zakresie bieżącej obsługi produktów bankowych;
Uczestnictwo w procesie przygotowywania wniosków kredytowych i monitoring wymogów umów kredytowych/pożyczkowych;
Współpraca z misjami i zespołami zewnętrznymi;
Tworzenie i aktualizowanie zasad oraz procedur Fundacji w obszarze finansów
przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych raportów fundraisingowych;
analizy fundraisingowe newsletterów, direct mailingów, kampanii, wpłat po działaniach mediowych: formułowanie rekomendacji odnośnie przyszłych działań komunikacyjnych i fundraisingowych;
codzienne prace w CRM: porządkowanie i weryfikacja wpłat, importy plików, weryfikacja kampanii fundraisingowych i przypisywania wpłat do odpowiednich projektów;
współpraca z wolontariuszką wspomagającą zespół w porządkowaniu CRM;
wdrażanie nowych pracowników i pracowniczek w pracę w CRM, współpraca z innymi specjalistami w obszarze jego obsługi;
zgłaszanie usterek;
koordynowanie prac związanych z projektem rozwoju CRM dla całej fundacji: kontrola prac okołoprojektowych, badanie potrzeb zespołu komunikacji i fundraisingu;
obsługa baz danych: porządkowanie, scalanie baz, wykonywanie importów do CRM, przygotowywanie baz do wysyłki direct mailingu;
obsługa ClickDimensions i wsparcie merytoryczne innych specjalistów w tym obszarze
Przygotowywanie i realizacja postępowań zakupowych, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem i procedurami PAH;
Prowadzenie procesów ofertowych i negocjacyjnych z potencjalnymi kontrahentami, wybór odpowiednich dostawców;
Monitorowanie zamówień, terminów dostaw, dystrybucja i wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności z dostawcami;
Ścisła współpraca, koordynacja i komunikacja z Zespołami Programowymi na Misjach PAH oraz wewnętrznymi interesariuszami;
Rozumienie potrzeb zakupowych, rekomendowanie ulepszeń procesu i jak najskuteczniejsze wspieranie Zespołów Programowych PAH w osiąganiu ich celów;
Wspieranie Logistyki w zakresie magazynowania i transportów, odpraw celnych (współpraca ze spedytorami i dostawcami usług logistyczno-magazynowych, Agencjami Celnymi);
Prowadzenie ewidencji zakupowej i uporządkowana archiwizacja wymaganej dokumentacji w programie SharePoint;
Rozliczanie faktur za zakup towarów i usług, kontrola i monitorowanie wydatków w stosunku do zatwierdzonych zamówień;
Monitorowanie rynku dostawców w celu pozyskania jak najkorzystniejszej oferty asortymentowej lub serwisowej, zgodnie z zasadą „value for money”, przejrzystości i konkurencyjności
Prowadzenie nadzoru nad gromadzonymi danymi w działaniu NGO Forum Razem, w celu zapewnienia, że są one aktualne, dokładne i zgodne z między-agencyjnymi standardami podziału;
Redukowanie zaległości (backlog) poprzez wspieranie wprowadzania danych i regularną kontrolę ich jakości;
Zapewnienie, że wszystkie dane są przechowywane w bezpieczny sposób;
Działania pozwalające na usprawnienie procesu gromadzenia danych m.in. wprowadzanie nowych formularzy/szablonów, aktualizacja baz danych;
Szkolenie zespołu, członków NGO Forum Razem w zakresie narzędzi gromadzenia danych w koordynacji z zespołem MEAL;
Współpracowanie z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami w celu zapewnienia odpowiedniego udostępniania danych i informacji (m.in. przekazywania sprawozdań z liczby beneficjentów zespołowi MEAL, dostarczanie rocznych statystyk jednostkom technicznym, aktualizacja między-agencyjnych platform danych);
Tworzenie analiz, baz danych w ramach działania NGO Forum-Razem;
Dostarczanie w sposób terminowy dokładnych danych do raportów związanych z projektem;
Współpraca z zespołem NGO Forum Razem w ramach implementacji komponentów programowych, strategicznych forum
Prowadzenie nadzoru nad gromadzonymi danymi w działaniu NGO Forum Razem, w celu zapewnienia, że są one aktualne, dokładne i zgodne z między-agencyjnymi standardami podziału;
Redukowanie zaległości (backlog) poprzez wspieranie wprowadzania danych i regularną kontrolę ich jakości;
Zapewnienie, że wszystkie dane są przechowywane w bezpieczny sposób;
Działania pozwalające na usprawnienie procesu gromadzenia danych m.in. wprowadzanie nowych formularzy/szablonów, aktualizacja baz danych;
Szkolenie zespołu, członków NGO Forum Razem w zakresie narzędzi gromadzenia danych w koordynacji z zespołem MEAL;
Współpracowanie z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami w celu zapewnienia odpowiedniego udostępniania danych i informacji (m.in. przekazywania sprawozdań z liczby beneficjentów zespołowi MEAL, dostarczanie rocznych statystyk jednostkom technicznym, aktualizacja między-agencyjnych platform danych);
Tworzenie analiz, baz danych w ramach działania NGO Forum-Razem;
Dostarczanie w sposób terminowy dokładnych danych do raportów związanych z projektem;
Współpraca z zespołem NGO Forum Razem w ramach implementacji komponentów programowych, strategicznych forum
Działania mające na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura m.in. zaopatrzanie biura, obsługa połączeń telefonicznych, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów;
Organizacja logistyki wydarzeń;
Wsparcie działu w bieżących pracach, w tym obsługa delegacji służbowych;
Przygotowywanie dokumentów i ich archiwizacja. Sporządzanie pism;
Obsługa operacyjna Zespołu Edukacji i Programu Pajacyk;
Prowadzenie kasy i sporządzanie raportów kasowych;
Udział w tworzeniu materiałów edukacyjnych (m.in. scenariusze zajęć, publikacje, e-learningi, gry, animacje, podcasty);
Facylitacja spotkań i webinariów, prowadzenie warsztatów;
Zarządzanie przepływem informacji pomiędzy interesariuszami (nauczyciele, edukatorzy, osoby zarządzające placówkami oświaty, audytorzy, instytucje kontroli, pracownicy innych zespołów PAH);
Prowadzenie nadzoru nad gromadzonymi danymi w działaniu NGO Forum Razem, w celu zapewnienia, że są one aktualne, dokładne i zgodne z między-agencyjnymi standardami podziału;
Redukowanie zaległości (backlog) poprzez wspieranie wprowadzania danych i regularną kontrolę ich jakości;
Zapewnienie, że wszystkie dane są przechowywane w bezpieczny sposób;
Działania pozwalające na usprawnienie procesu gromadzenia danych m.in. wprowadzanie nowych formularzy/szablonów, aktualizacja baz danych;
Szkolenie zespołu, członków NGO Forum Razem w zakresie narzędzi gromadzenia danych w koordynacji z zespołem MEAL;
Współpracowanie z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami w celu zapewnienia odpowiedniego udostępniania danych i informacji (m.in. przekazywania sprawozdań z liczby beneficjentów zespołowi MEAL, dostarczanie rocznych statystyk jednostkom technicznym, aktualizacja między-agencyjnych platform danych);
Tworzenie analiz, baz danych w ramach działania NGO Forum-Razem;
Dostarczanie w sposób terminowy dokładnych danych do raportów związanych z projektem;
Współpraca z zespołem NGO Forum Razem w ramach implementacji komponentów programowych, strategicznych forum
Przygotowywanie i realizacja postępowań zakupowych, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem i procedurami PAH;
Prowadzenie procesów ofertowych i negocjacyjnych z potencjalnymi kontrahentami, wybór odpowiednich dostawców;
Monitorowanie zamówień, terminów dostaw, dystrybucja i wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności z dostawcami;
Ścisła współpraca, koordynacja i komunikacja z Zespołami Programowymi na Misjach PAH oraz wewnętrznymi interesariuszami;
Rozumienie potrzeb zakupowych, rekomendowanie ulepszeń procesu i jak najskuteczniejsze wspieranie Zespołów Programowych PAH w osiąganiu ich celów;
Wspieranie Logistyki w zakresie magazynowania i transportów, odpraw celnych (współpraca ze spedytorami i dostawcami usług logistyczno-magazynowych, Agencjami Celnymi);
Prowadzenie ewidencji zakupowej i uporządkowana archiwizacja wymaganej dokumentacji w programie SharePoint;
Rozliczanie faktur za zakup towarów i usług, kontrola i monitorowanie wydatków w stosunku do zatwierdzonych zamówień;
Monitorowanie rynku dostawców w celu pozyskania jak najkorzystniejszej oferty asortymentowej lub serwisowej, zgodnie z zasadą „value for money”, przejrzystości i konkurencyjności
Udział w tworzeniu materiałów edukacyjnych (m.in. scenariusze zajęć, publikacje, e-learningi, gry, animacje, podcasty),
Facylitacja spotkań i webinariów, prowadzenie warsztatów,
Zarządzanie przepływem informacji pomiędzy interesariuszami (nauczyciele, edukatorzy, osoby zarządzające placówkami oświaty, audytorzy, instytucje kontroli, pracownicy innych zespołów PAH),
Contributing to and facilitating implementation of tools in supply chain processes,
Ensure that the right products are delivered to the right location on time and at a good cost,
Carrying out negotiations with suppliers,
Accountable for the implementation of procurement tracking system for local and international procurement, including regular communication of procurement status to relevant stakeholders,
Accountable for the implementation of procurement activities in line with emergency simplified procedures or standard procedures, meeting value for money, transparency and competitiveness,
Responsible of ensuring proper coordination with suppliers, third party logistics and the logistics officer for warehousing and transportation in accordance to PAH guidelines, policies and procedures,
Responsible for the effective implementation of PAH standard policies, procedures and systems, or Emergency Simplified Procedures, as applicable to emergency response preparedness related to procurement mainly and in compliance with PAH global standards and applicable donor and country requirements,
Logistics support for the Emergency team as Manager's instructions
Opracowanie strategii otwarcia, zarządzania i rozwoju misji, zgodnie z globalna strategią;
Stworzenie propozycji struktury i zatrudnienia misji;
Identyfikacja priorytetów, darczyńców oraz nadzór nad dostosowywaniem celów misji do nich, biorąc pod uwagę kierunki wyznaczone w strategii PAH;
Reprezentowanie PAH; nawiązanie współpracy z donorami, władzami lokalnymi, partnerami i itp.;
Optymalizacja procesów operacyjnych i programowych pod względem kosztowym, jakościowym i czasowym;
Tworzenie, implementacja i nadzór procedur na misji;
Monitorowanie sytuacji na misji pod kątem politycznym, ekonomicznym, militarnym, bezpieczeństwa, środowiska itd.;
Identyfikacja dostępnych źródeł finansowania oraz nadzór nad dostosowywaniem do nich celów misji, biorąc pod uwagę kierunki wyznaczone w strategii PAH;
Budowanie i wspieranie współpracy regionalnej z Sudanem Południowym, Somalią i Etiopią;
Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonego