Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1742)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1742 )
Senior Data Analyst (e-commerce business)
Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Gromadzenie i analiza danych pochodzących z różnych źródeł, tj. platformy e-commerce, wewnętrzne systemy i inne narzędzia analityczne w celu przedstawienia insightów i rekomendacji biznesowych
Monitorowanie i bieżąca analiza kluczowych KPI dla e-commerce w celu oceny efektywności działań marketingowych, sprzedażowych i inicjatyw strategicznych
Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy, prezentowanie wyników analizy i wniosków dla Dyrektora E-Commerce i Zarządu
Współtworzenie polityki cenowej, rabatowej i marżowej dla e-commerce (projekt dynamicznego systemu pricingu)
Udział w kluczowym dla spółki projekcie wdrażania nowych narzędzi i systemów analitycznych
Budowa przejrzystych dashboardów i raportów
Automatyzacja procesów raportowania w celu dostarczania informacji do podejmowania strategicznych decyzji
Bieżąca kontrola wykonania założeń budżetowych
Ścisła współpraca z innymi zespołami w firmie celem zwiększenia konwersji na platformie e-commerce i zewnętrznych marketplace'ach, optymalizacjach lejków zakupowych i ścieżek użytkownika
Praca z SQL, Google Analytics, Power Query oraz Power BI
Data System Optimization: Conduct a thorough review of existing product data systems (like PIM) to identify areas for improvement. You'll then lead the development and enhancement of these systems, ensuring they align seamlessly with user and stakeholder needs (internal and external)
Streamlined Processes: Design and optimize processes for maintaining product data, ensuring its accuracy, completeness, and consistency
Innovation Through Feedback: Actively gather feedback from users and stakeholders to fuel new ideas and enhancements for the product data system and connected tools
Data-driven Insights: Generate reports and analyze data to gain valuable insights into product information usage and overall system performance
Empowering Markets: Provide guidance and support to PIM Specialists within individual markets, ensuring they effectively implement established processes
Building User Confidence: Train and support users to ensure they can confidently and efficiently utilize the system in their daily work
Monetization Potential: Identify opportunities to generate revenue by leveraging the developed system and data. You'll then pilot test these approaches with selected markets
Leadership and Mentorship: Provide leadership and mentorship to the Group-level PIM Specialist (direct report) and PIM Specialists in the Markets (dotted line reporting), fostering a collaborative and knowledge-sharing environment
Nawiązywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami i partnerami handlowymi
Aktywne rozwijanie oraz utrzymywanie relacji z klientami firmy, zapewniając wysoki poziom obsługi oraz dostarczając rozwiązania odpowiadające ich potrzebom na bazie analizy ich potencjału
Realizacja strategii upsell i cross sell, wdrażając innowacyjne produkty i usługi, które przynoszą dodatkową wartość dla klientów
Realizacja założonych celów biznesowych i planów sprzedażowych
Analiza rynku oraz konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości rozwoju biznesu
Współpraca z zespołem inżynierów w celu efektywnej koordynacji działań projektowych
Aktywne uczestnictwo w procesach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, wspierających rozwój zarówno w obszarze kompetencji technicznych, jak i miękkich
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych, w tym kwalifikacja i analiza przychodzących leadów z kampanii marketingowo-sprzedażowych
Aktywny udział w szkoleniach i prezentacjach wspierających sprzedaż produktów
You will take an active part in the configuration, testing, and training all the way to support the Post-Go-Live in the implementation projects;
You are leading the implementation work of solutions in your area and become part of a large network of dedicated and skilled colleagues in the organization who work with other functional-specific areas;
You work closely with Business Process Manager, Super Users, Solution Owner, and other stakeholders in your Stream, during the project to ensure a successful business platform implementation;
You will support the planned migration to MS Cloud/D365 by leveraging best-practice processes and standard functionality in D365 in your Stream;
Responsible for implementing the Business Platform according to best practices processes utilizing standard applications and functionality where applicable;
Facilitate communication with Super Users and Local Process Owner in your area;
Plan and execute functional area-specific testing;
Deliver training to end-users in your area (“train the trainer”) and ensure the use of the business platform solution documentation
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (znajomość polskiej ustawy o rachunkowości oraz IFRS 9)
odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji każdej marki w Grupie, w tym marek własnych. Egzekucja strategii w oparciu o KPI na każdym etapie podróży klienta na wszystkich rynkach
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej, która jest ściśle związana ze strategią handlową
Tworzenie i realizacja strategii tożsamości marki - brand identity, w Grupie, w tym marek własnych, na wszystkich rynkach
Odpowiedzialność za identyfikację wizualną, kreacje, wyrazistość, spójną komunikację zgodną ze strategią dla każdej marki w Grupie, w tym marek własnych, na wszystkich rynkach
Tworzenie i realizacja strategii social mediów, w tym na YouTube, oraz blogową, która zbuduje społeczność dla każdej marki w Grupie
Tworzenie i zarządzanie kreatywnymi projektami
Tworzenie i realizacja strategii PR każdej marki w Grupie. Dbałość o ich dobry wizerunek
Odpowiedzialność za kontakt z mediami i budowanie dobrych relacji z nimi
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji każdej marki w Grupie, w tym marek własnych. Egzekucja strategii w oparciu o KPI na każdym etapie podróży klienta na wszystkich rynkach
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej, która jest ściśle związana ze strategią handlową
Tworzenie i realizacja strategii tożsamości marki - brand identity, w Grupie, w tym marek własnych, na wszystkich rynkach
Odpowiedzialność za identyfikację wizualną, kreacje, wyrazistość, spójną komunikację zgodną ze strategią dla każdej marki w Grupie, w tym marek własnych, na wszystkich rynkach
Tworzenie i realizacja strategii social mediów, w tym na YouTube, oraz blogową, która zbuduje społeczność dla każdej marki w Grupie
Tworzenie i zarządzanie kreatywnymi projektami
Tworzenie i realizacja strategii PR każdej marki w Grupie. Dbałość o ich dobry wizerunek
Odpowiedzialność za kontakt z mediami i budowanie dobrych relacji z nimi
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji każdej marki w Grupie, w tym marek własnych. Egzekucja strategii w oparciu o KPI na każdym etapie podróży klienta na wszystkich rynkach
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej, która jest ściśle związana ze strategią handlową
Tworzenie i realizacja strategii tożsamości marki - brand identity, w Grupie, w tym marek własnych, na wszystkich rynkach
Odpowiedzialność za identyfikację wizualną, kreacje, wyrazistość, spójną komunikację zgodną ze strategią dla każdej marki w Grupie, w tym marek własnych, na wszystkich rynkach
Tworzenie i realizacja strategii social mediów, w tym na YouTube, oraz blogową, która zbuduje społeczność dla każdej marki w Grupie
Tworzenie i zarządzanie kreatywnymi projektami
Tworzenie i realizacja strategii PR każdej marki w Grupie. Dbałość o ich dobry wizerunek
Odpowiedzialność za kontakt z mediami i budowanie dobrych relacji z nimi
Gromadzenie i analiza danych pochodzących z różnych źródeł, tj. platformy e-commerce, wewnętrzne systemy i inne narzędzia analityczne w celu przedstawienia insightów i rekomendacji biznesowych
Monitorowanie i bieżąca analiza kluczowych KPI dla e-commerce w celu oceny efektywności działań marketingowych, sprzedażowych i inicjatyw strategicznych
Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy, prezentowanie wyników analizy i wniosków dla Dyrektora E-Commerce i Zarządu
Współtworzenie polityki cenowej, rabatowej i marżowej dla e-commerce (projekt dynamicznego systemu pricingu)
Udział w kluczowym dla spółki projekcie wdrażania nowych narzędzi i systemów analitycznych
Budowa przejrzystych dashboardów i raportów
Automatyzacja procesów raportowania w celu dostarczania informacji do podejmowania strategicznych decyzji
Bieżąca kontrola wykonania założeń budżetowych
Ścisła współpraca z innymi zespołami w firmie celem zwiększenia konwersji na platformie e-commerce i zewnętrznych marketplace'ach, optymalizacjach lejków zakupowych i ścieżek użytkownika
Dyrektor ds. E-commerce i Digitalizacji (Group Level)
Warszawa
Wygasła: 27.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
Opracowanie i wdrażanie strategii rozwoju cyfrowego i e-commerce w perspektywie krótko, średnio i długoterminowej
Monitorowanie skuteczności strategii oraz opracowywanie nowych kierunków rozwoju
Zarządzanie wzrostem sprzedaży i rentowności, w tym polityką cenową i produktową firmy
Wsparcie w transformacji grupowej w kierunku cyfryzacji i kliento-centryczności
Tworzenie strategii i roadmapy digitalizacji spółki; tworzenie business case'ów i ich rekomendacja do Zarządu
Tworzenie i usprawnianie procesów biznesowych, w tym poszukiwanie synergii we współpracy pomiędzy zespołami
Monitorowanie trendów na rynku e-commerce i analiza konkurencji
Opracowanie strategii technologicznej Grupy, odpowiedzialność za budżet i monitoring kosztów (w tym za wydatki na rozwój oprogramowania i infrastrukturę IT)
Zarządzanie bieżącą aktywnością i rozwojem serwisów contentowych, aplikacji mobilnych i e-commerce
Zarządzanie online marketingiem i promocją, optymalizacja lejka zakupowego
Rozwijanie kompetencji digitalowych w całej organizacji, organizowanie szkoleń i warsztatów oraz dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami
Ścisła współpraca z zespołami deweloperskimi i innymi działami wewnątrz firmy
To develop, grow and optimize the organization in Poland, in order to prepare for, and achieve further growth of market share in Poland
At the start-up phase of the company, the General Manager will be highly involved in the sales/commercial activities
Reviewing financial and non-financial reports to devise solutions or improvements
Stimulate continual improvement in the service/after sales processes, emphasizing efficiency, quality enhancement and delivering products on time and in budget
Ensuring that the implementation and usage of processes, KPI's and (ERP/monitoring) systems are aligned
Lead, mentor, and inspire the staff, emphasizing a solution-oriented, adaptable, and empathetic approach to encourage local and global collaboration and goal achievement
Implement strategies for understanding and meeting client needs, maintaining robust client relationships, and effectively guiding the sales process from lead generation to contract finalization
Drive sales strategies to meet revenue targets, focusing on new markets and customer base expansion while ensuring alignment with the company's overall objectives
Responsible for the management, compliance and upkeep of the quality and environmental procedures, records, and documents
Client Solutions Manager - Global & Strategic Accounts (ANSYS technology)
Kraków
Wygasła: 23.03.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Establishing, developing and maintaining business relationships with the assigned group of global and strategic clients from automotive, aerospace and energy sector
Developing cooperation with ANSYS clients in terms of offered technological solutions
Demonstrating ANSYS technology solutions during client meetings (on-site visits, teleconferences)
Effectively communicating the added value of offered products and services
Preparing alternative offers and commercial proposals
Coordinating technical support for assigned clients
Maintaining documentation and reporting on the results of the implementation of the assumed plans
Coordinating marketing activities and market development carried out for the needs of global and strategic clients
Planning trainings, workshops and seminars supporting strategic tasks in the assigned group of clients
Active participation in trade fairs and industry events
Supervising the security of electronic data, maintaining confidentiality in accordance with the company's procedures
Client Solutions Manager - Global & Strategic Accounts (ANSYS technology)
Warszawa
Wygasła: 23.03.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Establishing, developing and maintaining business relationships with the assigned group of global and strategic clients from automotive, aerospace and energy sector
Developing cooperation with ANSYS clients in terms of offered technological solutions
Demonstrating ANSYS technology solutions during client meetings (on-site visits, teleconferences)
Effectively communicating the added value of offered products and services
Preparing alternative offers and commercial proposals
Coordinating technical support for assigned clients
Maintaining documentation and reporting on the results of the implementation of the assumed plans
Coordinating marketing activities and market development carried out for the needs of global and strategic clients
Planning trainings, workshops and seminars supporting strategic tasks in the assigned group of clients
Active participation in trade fairs and industry events
Supervising the security of electronic data, maintaining confidentiality in accordance with the company's procedures
Advanced Analytics Lead (Global Business Change Manager)
Warszawa
Wygasła: 22.03.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Become the data champion for sales: Conduct a comprehensive analysis of our current and future data analytics capabilities, identifying strengths, weaknesses, and opportunities for improvement
Partner with internal and external stakeholders: Collaborate closely with sales teams, external agencies, and key departments (finance, IT, supply chain) to understand their data needs and translate them into actionable strategies
Lead the charge on data-driven initiatives: Spearhead the development and implementation of data science and data analytics tactics within the Sales Transformation Team. Facilitate analytical discussions and ensure collaboration across departments
Drive sales optimization through data: Initiate and manage data analytics and data science projects focused on:
Enhanced decision-making: Leverage data to generate actionable insights that inform smarter business decisions
Predictive analytics: Develop forecasting models for improved pricing strategies, sales forecasting, and other critical areas
Data monetization: Explore opportunities to create and sell data-driven products and applications to customers and partners
Fuel the Sales Transformation Project: Translate business requirements into concrete data-driven actions. Use discovery analytics to identify innovative sales opportunities, both online and offline (e.g., optimizing online channels through E-Commerce analytics and omnichannel CRM)
Empower the sales force: Build and develop data literacy and analytical skills within sales teams across the Group and Markets, equipping them to utilize data effectively
Stay ahead of the curve: Analyze market trends and provide valuable insights and explanations to guide strategic decision-making
Nadzór na działami administracji, HR, finansowym i prawnym (m.in. bezpośrednia weryfikacja umów sprzedażowych pod względem prawnym we współpracy z kancelarią prawną i finansowym pod względem warunków finansowych oraz odpowiedzialności biznesowej w szczególności dla niestandardowych warunków)
Współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi
Nadzorowanie codziennych działań biznesowych organizacji
Realizacja planów finansowych: odpowiedzialność za P&L, przygotowywanie i zarządzanie rocznym budżetem i prognozami
Odpowiedzialność za zarządzanie zasobami, opracowywanie i wdrażanie planu operacyjnego oraz zapewnienie właściwej realizacji procedur
Opracowywanie polityki, aktualizacja procedur i nadzór nad wszystkimi procesami związanymi z operacją
Nadzór nad przestrzeganiem zasad i procedur przez wszystkich
Współpraca z właścicielami w celu podejmowania decyzji dotyczących działań operacyjnych oraz wyznaczania celów strategicznych i długoterminowych planów dotyczących efektywności operacyjnej i zwiększonej wydajności
Współpraca ze wszystkimi kierownikami działów, partnerami biznesowymi i interesariuszami w celu zapewnienia integralności bieżących operacji
Odpowiedzialność za poprawę efektywności procesów i zespołów
Planowanie, monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników dla codziennej wydajności operacji w celu zapewnienia skutecznej i terminowej realizacji zadań
Bieżący przegląd procesów i kontroli w celu zapewnienia efektywnych operacji i ograniczenia ryzyka
Monitorowanie i wdrażanie odpowiednich rozwiązań z zakresu technologii informacyjnych i automatyzacji
Wielofunkcyjne zarządzanie projektami i programami, przydzielanie zasobów zgodnie z priorytetami
Nadzór (i częściowo realizacja) obowiązków HR wysokiego szczebla, takie jak pozyskiwanie talentów, ustalanie standardów szkoleniowych i procedur zatrudniania
Zarzadzanie zespołem w tym szkolenia, rekrutacja (w odpowiednich przypadkach) motywowanie, coaching, rozwój, dyscyplinowanie i ocena wyników
Przestrzeganie zasad i standardów organizacji, w tym przestrzeganie przepisów prawnych
Nadzór na działami administracji, HR, finansowym i prawnym (m.in. bezpośrednia weryfikacja umów sprzedażowych pod względem prawnym we współpracy z kancelarią prawną i finansowym pod względem warunków finansowych oraz odpowiedzialności biznesowej w szczególności dla niestandardowych warunków)
Współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi
Nadzorowanie codziennych działań biznesowych organizacji
Realizacja planów finansowych: odpowiedzialność za P&L, przygotowywanie i zarządzanie rocznym budżetem i prognozami
Odpowiedzialność za zarządzanie zasobami, opracowywanie i wdrażanie planu operacyjnego oraz zapewnienie właściwej realizacji procedur
Opracowywanie polityki, aktualizacja procedur i nadzór nad wszystkimi procesami związanymi z operacją
Nadzór nad przestrzeganiem zasad i procedur przez wszystkich
Współpraca z właścicielami w celu podejmowania decyzji dotyczących działań operacyjnych oraz wyznaczania celów strategicznych i długoterminowych planów dotyczących efektywności operacyjnej i zwiększonej wydajności
Współpraca ze wszystkimi kierownikami działów, partnerami biznesowymi i interesariuszami w celu zapewnienia integralności bieżących operacji
Odpowiedzialność za poprawę efektywności procesów i zespołów
Planowanie, monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników dla codziennej wydajności operacji w celu zapewnienia skutecznej i terminowej realizacji zadań
Bieżący przegląd procesów i kontroli w celu zapewnienia efektywnych operacji i ograniczenia ryzyka
Monitorowanie i wdrażanie odpowiednich rozwiązań z zakresu technologii informacyjnych i automatyzacji
Wielofunkcyjne zarządzanie projektami i programami, przydzielanie zasobów zgodnie z priorytetami
Nadzór (i częściowo realizacja) obowiązków HR wysokiego szczebla, takie jak pozyskiwanie talentów, ustalanie standardów szkoleniowych i procedur zatrudniania
Zarzadzanie zespołem w tym szkolenia, rekrutacja (w odpowiednich przypadkach) motywowanie, coaching, rozwój, dyscyplinowanie i ocena wyników
Przestrzeganie zasad i standardów organizacji, w tym przestrzeganie przepisów prawnych
Solution Specialist (Microsoft Dynamics AX/D365 or similar)
Poznań
Wygasła: 09.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
You will take an active part in the configuration, testing, and training all the way to support the Post-Go-Live in the implementation projects;
You are leading the implementation work of solutions in your area and become part of a large network of dedicated and skilled colleagues in the organization who work with other functional-specific areas;
You work closely with Business Process Manager, Super Users, Solution Owner, and other stakeholders in your Stream, during the project to ensure a successful business platform implementation;
You will support the planned migration to MS Cloud/D365 by leveraging best-practice processes and standard functionality in D365 in your Stream;
Responsible for implementing the Business Platform according to best practices processes utilizing standard applications and functionality where applicable;
Facilitate communication with Super Users and Local Process Owner in your area;
Plan and execute functional area-specific testing;
Deliver training to end-users in your area (’train the trainer’) and ensure the use of the business platform solution documentation
Study analysis and assessing energy impact on the grid
Model dynamic time domain simulations (RMS) involving both generic type models as well as manufacturer-specific models
Prepare transient time domain simulations (EMT) concerning, e.g., energization, switching and faults, control stability and general insulation coordination
Perform reactive power capability analysis, including strategy and controllers for regulation of voltage and reactive power
Power quality and harmonic analysis
Grid Code compliance assessment, including ION and FON
Developing dynamic controller models in PowerFactory
Tworzenie oraz zarządzanie strategią marketingową marek własnych Grupy
Kreacja wizerunku marek własnych Grupy zgodny z ich strategią oraz pozycjonowaniem
Odpowiedzialność za komunikację marek własnych we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
Odpowiedzialność za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii dla marek własnych
Dbałość o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem
Aktywne śledzenie i analiza działania konkurencji
Bieżąca wiedza dotycząca trendów rynkowych w obszarach: marketing, e-commerce, sprzedaż, nowe technologie
Współpraca z działami, które odpowiadają za: rozwój produktów, sprzedaż, obsługę klienta, marketing operacyjny i analitykę
Wsparcie działu produktów własnych w procesach tworzenia planów produktowych i nowych marek z perspektywy wizerunkowej (integralność produktów, nazewnictwo, itp.)
Wsparcie działu produktów własnych w zakresie definiowania strategii wejścia na nowe rynki i kanały sprzedaży, zarówno z perspektywy nowych produktów, jak i marek
Tworzenie oraz zarządzanie strategią marketingową marek własnych Grupy
Kreacja wizerunku marek własnych Grupy zgodny z ich strategią oraz pozycjonowaniem
Odpowiedzialność za komunikację marek własnych we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
Odpowiedzialność za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii dla marek własnych
Dbałość o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem
Aktywne śledzenie i analiza działania konkurencji
Bieżąca wiedza dotycząca trendów rynkowych w obszarach: marketing, e-commerce, sprzedaż, nowe technologie
Współpraca z działami, które odpowiadają za: rozwój produktów, sprzedaż, obsługę klienta, marketing operacyjny i analitykę
Wsparcie działu produktów własnych w procesach tworzenia planów produktowych i nowych marek z perspektywy wizerunkowej (integralność produktów, nazewnictwo, itp.)
Wsparcie działu produktów własnych w zakresie definiowania strategii wejścia na nowe rynki i kanały sprzedaży, zarówno z perspektywy nowych produktów, jak i marek
Tworzenie oraz zarządzanie strategią marketingową marek własnych Grupy
Kreacja wizerunku marek własnych Grupy zgodny z ich strategią oraz pozycjonowaniem
Odpowiedzialność za komunikację marek własnych we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
Odpowiedzialność za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii dla marek własnych
Dbałość o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem
Aktywne śledzenie i analiza działania konkurencji
Bieżąca wiedza dotycząca trendów rynkowych w obszarach: marketing, e-commerce, sprzedaż, nowe technologie
Współpraca z działami, które odpowiadają za: rozwój produktów, sprzedaż, obsługę klienta, marketing operacyjny i analitykę
Wsparcie działu produktów własnych w procesach tworzenia planów produktowych i nowych marek z perspektywy wizerunkowej (integralność produktów, nazewnictwo, itp.)
Wsparcie działu produktów własnych w zakresie definiowania strategii wejścia na nowe rynki i kanały sprzedaży, zarówno z perspektywy nowych produktów, jak i marek
Inicjowanie partnerstw strategicznych i koordynacja takiej współpracy
Przygotowywanie studiów wykonalności dla kluczowych projektów, programów optymalizacyjnych i innych analiz na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej i innych interesariuszy
Ocena możliwości rozwoju grupy kapitałowej poprzez M&A
Koordynacja projektów inwestycyjnych: Commercial Due Diligence, współpraca z doradcami (Legal, Financial)
Opracowanie analiz i rekomendacji dla kluczowych projektów rozwojowych
Inicjowanie i prowadzenie projektów optymalizacyjnych
Wdrożenie standardów zarządzania projektami w spółce
Inicjowanie partnerstw strategicznych i koordynacja takiej współpracy
Przygotowywanie studiów wykonalności dla kluczowych projektów, programów optymalizacyjnych i innych analiz na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej i innych interesariuszy
Ocena możliwości rozwoju grupy kapitałowej poprzez M&A
Koordynacja projektów inwestycyjnych: Commercial Due Diligence, współpraca z doradcami (Legal, Financial)
Opracowanie analiz i rekomendacji dla kluczowych projektów rozwojowych
Inicjowanie i prowadzenie projektów optymalizacyjnych
Wdrożenie standardów zarządzania projektami w spółce
Inicjowanie partnerstw strategicznych i koordynacja takiej współpracy
Przygotowywanie studiów wykonalności dla kluczowych projektów, programów optymalizacyjnych i innych analiz na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej i innych interesariuszy
Ocena możliwości rozwoju grupy kapitałowej poprzez M&A
Koordynacja projektów inwestycyjnych: Commercial Due Diligence, współpraca z doradcami (Legal, Financial)
Opracowanie analiz i rekomendacji dla kluczowych projektów rozwojowych
Inicjowanie i prowadzenie projektów optymalizacyjnych
Wdrożenie standardów zarządzania projektami w spółce
Develop and communicate a clear technology strategy that aligns with the company’s overall business objectives
Provide visionary leadership to the engineering and technology teams, fostering a culture of innovation and excellence
Lead, mentor, and inspire a high-performing engineering and technology team
Foster a collaborative and inclusive work environment that promotes continuous learning and professional development
Collaborate with the product and business teams to drive the development of innovative, market-leading solutions
Oversee the entire product development lifecycle, ensuring the timely delivery of high-quality products
Define and implement the technology stack and architecture to support the scalability and reliability of our products
Stay abreast of industry trends and emerging technologies to guide technology decisions
Work closely with other departments, including product management, marketing, and operations, to ensure seamless collaboration and execution of technology initiatives
Develop and articulate the overall product strategy in alignment with the company’s business goals
Collaborate with the CEO and other executives to ensure product initiatives support the company’s growth and market position
Stay abreast of industry trends, emerging technologies, and competitor activities to inform product decisions
Conduct market research to identify opportunities for innovation and growth
Work closely with cross-functional teams, including engineering, marketing, sales, and customer support, to ensure seamless execution of the product strategy
Foster a collaborative and innovative culture within the product team
Oversee the entire product lifecycle from ideation to launch, ensuring products are delivered on time and within budget
Define and track key performance indicators (KPIs) to measure product success and iterate as necessary
Global Experience: Leverage previous experience working on a global scale, particularly in diverse and rising markets, to drive product expansion and localization
Pełnienie roli partnera biznesowego w zakresie strategii zasobów ludzkich oraz działań HR dla zespołu Sprzedaży
Wspieranie strategicznych celów organizacji poprzez skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi w obszarze Sprzedaży
Monitorowanie i analiza wskaźników zasobów ludzkich w celu dostosowania strategii biznesowej
Rekomendowanie rozwiązań z zakresu HR w odpowiedzi na bieżące potrzeby biznesu
Rekomendowanie strategii personalnej zgodnie z celami sprzedażowymi, prognozowanie zapotrzebowania na talent i rozwijanie planów rekrutacyjnych
Opracowywanie i wdrażanie polityk wynagrodzeń i premii
Wspieranie rozwoju obszaru biznesowego poprzez doradztwo rozwiązań w zakresie rozwojowych, śledzenie postępów w rozwoju kompetencji pracowników
Współtworzenie i realizacja wszystkich procesów HR związanych z employee life cycle: rekrutacja, zarządzanie wynikami pracy, przegląd wynagrodzeń, szkolenia i rozwój, planowanie rozwoju i sukcesji, zmiany organizacyjne, zwolnienia
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji, budowanie środowiska zaangażowania
Wparcie w zakresie wdrażania zmian organizacyjnych oraz personalnych
Zarządzanie konfliktami oraz prowadzenie mediacji mających na celu utrzymanie pozytywnego środowiska pracy
Manage the day-to-day activities of logistics operations at a national level to maximize the schedule and delivery of goods to the customer
Interface with customer to ensure smooth -coordination of scheduling and maximization of schedule adherence; provides input on local conditions, identifies needs and receives direction on real-time staffing increases or decreases
Enact contingency plans as needed; escalate and direct activities during system problems, disasters, etc.; identify potential problems, troubleshoot, escalate issues to local and senior management, and participate in post-mortem analysis of problems providing input for future process improvements
Review ongoing performance results to targets. Take corrective measures with authorization, escalate as needed
Responsibility for providing effective support for Sites Managers and local operations teams, enforcing company standards, acting as a role mode
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji każdej marki w Grupie, w tym marek własnych. Egzekucja strategii w oparciu o KPI na każdym etapie podróży klienta na wszystkich rynkach
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej, która jest ściśle związana ze strategią handlową
Tworzenie i realizacja strategii tożsamości marki - brand identity, w Grupie, w tym marek własnych, na wszystkich rynkach
Odpowiedzialność za identyfikację wizualną, kreacje, wyrazistość, spójną komunikację zgodną ze strategią dla każdej marki w Grupie, w tym marek własnych, na wszystkich rynkach
Tworzenie i realizacja strategii social mediów, w tym na YouTube, oraz blogową, która zbuduje społeczność dla każdej marki w Grupie
Tworzenie i zarządzanie kreatywnymi projektami
Tworzenie i realizacja strategii PR każdej marki w Grupie. Dbałość o ich dobry wizerunek
Odpowiedzialność za kontakt z mediami i budowanie dobrych relacji z nimi
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji każdej marki w Grupie, w tym marek własnych. Egzekucja strategii w oparciu o KPI na każdym etapie podróży klienta na wszystkich rynkach
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej, która jest ściśle związana ze strategią handlową
Tworzenie i realizacja strategii tożsamości marki - brand identity, w Grupie, w tym marek własnych, na wszystkich rynkach
Odpowiedzialność za identyfikację wizualną, kreacje, wyrazistość, spójną komunikację zgodną ze strategią dla każdej marki w Grupie, w tym marek własnych, na wszystkich rynkach
Tworzenie i realizacja strategii social mediów, w tym na YouTube, oraz blogową, która zbuduje społeczność dla każdej marki w Grupie
Tworzenie i zarządzanie kreatywnymi projektami
Tworzenie i realizacja strategii PR każdej marki w Grupie. Dbałość o ich dobry wizerunek
Odpowiedzialność za kontakt z mediami i budowanie dobrych relacji z nimi
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji każdej marki w Grupie, w tym marek własnych. Egzekucja strategii w oparciu o KPI na każdym etapie podróży klienta na wszystkich rynkach
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej, która jest ściśle związana ze strategią handlową
Tworzenie i realizacja strategii tożsamości marki - brand identity, w Grupie, w tym marek własnych, na wszystkich rynkach
Odpowiedzialność za identyfikację wizualną, kreacje, wyrazistość, spójną komunikację zgodną ze strategią dla każdej marki w Grupie, w tym marek własnych, na wszystkich rynkach
Tworzenie i realizacja strategii social mediów, w tym na YouTube, oraz blogową, która zbuduje społeczność dla każdej marki w Grupie
Tworzenie i zarządzanie kreatywnymi projektami
Tworzenie i realizacja strategii PR każdej marki w Grupie. Dbałość o ich dobry wizerunek
Odpowiedzialność za kontakt z mediami i budowanie dobrych relacji z nimi
M&A Projects: Play a supporting role in mergers and acquisitions projects, including due diligence analysis, financial model preparation, identification of potential strategic partners, and participation in negotiations
Investment Advisory: Provide supportive advisory services in the areas of strategic investments, joint ventures, asset divestitures, and spin-off transactions
Capital Procurement: Actively participate in capital procurement processes, covering both equity, mezzanine, and debt
Knowledge of how to use Merger Market, LSEG Data & Analytics (f. Refinitiv) and similar databases
Preparation of Materials for Potential Investors: Teasers, potential investors lists, investment memoranda, and presentations
Client Meetings and Networking: Participate in client meetings and establish connections with potential counterparts
M&A Projects: Play a supporting role in mergers and acquisitions projects, including due diligence analysis, financial model preparation, identification of potential strategic partners, and participation in negotiations
Investment Advisory: Provide supportive advisory services in the areas of strategic investments, joint ventures, asset divestitures, and spin-off transactions
Capital Procurement: Actively participate in capital procurement processes, covering both equity, mezzanine, and debt
Knowledge of how to use Merger Market, LSEG Data & Analytics (f. Refinitiv) and similar databases
Preparation of Materials for Potential Investors: Teasers, potential investors lists, investment memoranda, and presentations
Client Meetings and Networking: Participate in client meetings and establish connections with potential counterparts
M&A Projects: Lead advanced merger and acquisition projects, including due diligence analysis, development of precise financial models, identification of potential strategic partners, and active participation in the negotiation process
Investment Advisory: Provide comprehensive advisory services in the areas of strategic investments, joint ventures, asset divestitures, and spin-off transactions
Capital Acquisition: Actively participate in capital acquisition processes, including equity, mezzanine, and debt
Knowledge of how to use such databases as Merger Market, LSEG Data & Analytics (f. Refinitiv) or similar databases
Preparation of Materials for Potential Investors: Teasers, potential investors list, investment memoranda, and presentations
Coordination of project work, participation in client meetings, and establishing contact with potential counterparties
M&A Projects: Lead advanced merger and acquisition projects, including due diligence analysis, development of precise financial models, identification of potential strategic partners, and active participation in the negotiation process
Investment Advisory: Provide comprehensive advisory services in the areas of strategic investments, joint ventures, asset divestitures, and spin-off transactions
Capital Acquisition: Actively participate in capital acquisition processes, including equity, mezzanine, and debt
Knowledge of how to use such databases as Merger Market, LSEG Data & Analytics (f. Refinitiv) or similar databases
Preparation of Materials for Potential Investors: Teasers, potential investors list, investment memoranda, and presentations
Coordination of project work, participation in client meetings, and establishing contact with potential counterparties
Develop and execute comprehensive SEO strategies, focusing on on-page optimization to enhance organic traffic and support e-commerce sales objectives
Conduct SEO audits, thoroughly analyzing site architecture, and other relevant factors. Showcasing findings and recommendations for enhancing overall website positioning
Foster collaboration with various team members to ensure seamless integration of SEO strategies across different facets of the business
Collaborate closely with the Content Manager to create and optimize engaging content aligned with SEO goals
Monitor competitors' activities regularly to stay informed and adapt strategies accordingly
Prepare detailed reports and presentations for the Management Team, highlighting key SEO performance metrics and proposed initiatives
Continuously analyze and evaluate the outcomes of implemented SEO actions, adjusting strategies as needed for optimal results
Senior Operation Manager / Head of Service Desk M/F
Poznań
Wygasła: 12.01.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Provide strategic and operational oversight of multiple Service Desks servicing external clients to deliver quality of service within agreed SLAs
Accomplishes results through the effective leadership, coaching, developing, and mentoring of staff
Accountable for defining and driving continues improvement strategy for the services focused on ticket volumes reduction and automation/new technologies implementation
Constantly monitor the trends and changes and know how to improve the customer satisfaction levels using the latest methodologies
Creating an environment and frameworks where members of the staff meet and exceed expectations with regard to their performance, defined metrics or benchmarks
Pivotal in proactively establishing and enhancing work practices and methods through active training and supporting individual career development
Build strong relationships and act as a bridge between operational teams and senior stakeholders: governance functions, service delivery managers and account managers
Ensure that comprehensive monthly reporting is completed with regards to Service Desk performance with a clear articulation and analysis of patterns and variables
Senior Leadership Team member reporting to the Country Head, directly supervising 5-6 Operations Managers
Opracowanie i wdrożenie długoterminowej strategii marketingowej firmy, uwzględniającej cele biznesowe, cele sprzedażowe oraz cele marki
Analiza i wyciąganie wniosków w oparciu o dostępne dane wewnętrzne firmy i zewnętrzne
Budowanie komunikacji marketingowej w oparciu o najnowsze trendy z obszaru szeroko pojętej sztucznej inteligencji (AI)
Zarządzanie pracą kilkudziesięcioosobowego zespołu marketingowego, dbanie o rozwój kompetencji i motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów
Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji oraz wdrażanie odpowiednich działań w celu utrzymania przewagi w branży
Planowanie, realizacja i optymalizacja międzynarodowych kampanii digital marketingowych skoncentrowanych na generowaniu wartościowych leadów sprzedażowych
Rozwój strategii marketingu cyfrowego, w tym: zarządzanie stroną internetową, optymalizacją SEO, działaniami w mediach społecznościowych, e-mail marketingiem; zarządzanie obszarem customer experience
Rola na poziomie zarządu - bliska współpraca z Prezesem spółki oraz członkami zarządu
Zarządzanie kilkuosobowym działem księgowym, dbanie o rozwój zespołu, efektywny podział obowiązków
Kreowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę w obszarze księgowości
Kompleksowy nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo-finansowych w spółce głównej i 2 spółkach zależnych
Odpowiedzialność za terminowość, poprawność i zgodność z bieżącymi przepisami wszystkich procesów księgowych
Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, procesem płatności oraz koordynowanie działań windykacyjnych;
Nadzorowanie płynności finansowej firmy, identyfikowanie zagrożeń i podejmowanie działań korygujących w celu zapewnienia niezakłóconego przepływu gotówki
Odpowiedzialność za rozliczenia podatkowe, koordynowanie projektów optymalizujących obciążenia fiskalne
Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT, JPK, podatki lokalne)
Monitorowanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca oraz wsparcie w przygotowaniu miesięcznych raportów finansowych
Sporządzanie sprawozdań finansowych według polskich standardów (bilans, RZiS, cash flow)
Codzienna współpraca z Kontrolingiem, działem wsparcia sprzedaży, działem logistyki
Bieżące wsparcie zespołu w procesach księgowania dokumentów
Zapewnienie integracji systemu księgowego z nowym systemem ERP na produkcji
Aktywne wsparcie Dyrektora Zarządzającego i Dyrektora Finansowego Spółki
Implement a global HR strategy and adapting it to the local market
Developing and driving people strategy supporting the organization to deliver business results
Act as a strategic partner to the COO in particular in managing projects which deliver post-transformation/growth stability, deliver innovation, automation, and boost engagement of talent
Coordinate implementation of global projects and programs effectively
Oversee and grow a learning and development culture, in particular, identify customized learning tracks and link to respective career development opportunities with particular attention on senior and top talent mobilities
Support talent operations and manage legal matters (contracts, employment matters), consult context for hire, raise, severance requests, coordinate terminations, manage sensitive people issues
Contribute to the designing, managing talent development programs
Diagnose, consult and coach local talent teams to ensure they feel cared for and appreciated
Build cross-functional teams and connections to cross fertilize intelligence and best-in-class thinking
Track and consult on effective talent communications strategies
Reduce attrition by strong retention and engagement programs, and consistent career planning
Assist compensation & benefit reviews and processes, reports and analytics, bonus processes
Support Managers with management challenges, advising on best HR practices at different stages of the employee lifecycle
Manage and developing of HR team
Understand critical business requirements from talent capabilities and support through employer branding, internal promotions, developing, re-skilling and talent acquisition
Stay up-to-date with market trends to ensure every employee feels comfortable in the workplace
Leading and promoting a culture of communication, transparency, cooperation, innovation and a friendly workplace to become the best or one of the best employers of choice in the market and opportunities for talent to learn and grow
Participation in global initiatives and projects- working with the global team in creation and maintenance of most effective HR processes and pojects
Tworzenie oraz zarządzanie strategią marketingową marek własnych Grupy
Kreacja wizerunku marek własnych Grupy zgodny z ich strategią oraz pozycjonowaniem
Odpowiedzialność za komunikację marek własnych we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
Odpowiedzialność za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii dla marek własnych
Dbałość o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem
Aktywne śledzenie i analiza działania konkurencji
Bieżąca wiedza dotycząca trendów rynkowych w obszarach: marketing, e-commerce, sprzedaż, nowe technologie
Współpraca z działami, które odpowiadają za: rozwój produktów, sprzedaż, obsługę klienta, marketing operacyjny i analitykę
Wsparcie działu produktów własnych w procesach tworzenia planów produktowych i nowych marek z perspektywy wizerunkowej (integralność produktów, nazewnictwo, itp.)
Wsparcie działu produktów własnych w zakresie definiowania strategii wejścia na nowe rynki i kanały sprzedaży, zarówno z perspektywy nowych produktów, jak i marek
Tworzenie oraz zarządzanie strategią marketingową marek własnych Grupy
Kreacja wizerunku marek własnych Grupy zgodny z ich strategią oraz pozycjonowaniem
Odpowiedzialność za komunikację marek własnych we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
Odpowiedzialność za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii dla marek własnych
Dbałość o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem
Aktywne śledzenie i analiza działania konkurencji
Bieżąca wiedza dotycząca trendów rynkowych w obszarach: marketing, e-commerce, sprzedaż, nowe technologie
Współpraca z działami, które odpowiadają za: rozwój produktów, sprzedaż, obsługę klienta, marketing operacyjny i analitykę
Wsparcie działu produktów własnych w procesach tworzenia planów produktowych i nowych marek z perspektywy wizerunkowej (integralność produktów, nazewnictwo, itp.)
Wsparcie działu produktów własnych w zakresie definiowania strategii wejścia na nowe rynki i kanały sprzedaży, zarówno z perspektywy nowych produktów, jak i marek
Tworzenie oraz zarządzanie strategią marketingową marek własnych Grupy
Kreacja wizerunku marek własnych Grupy zgodny z ich strategią oraz pozycjonowaniem
Odpowiedzialność za komunikację marek własnych we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
Odpowiedzialność za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii dla marek własnych
Dbałość o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem
Aktywne śledzenie i analiza działania konkurencji
Bieżąca wiedza dotycząca trendów rynkowych w obszarach: marketing, e-commerce, sprzedaż, nowe technologie
Współpraca z działami, które odpowiadają za: rozwój produktów, sprzedaż, obsługę klienta, marketing operacyjny i analitykę
Wsparcie działu produktów własnych w procesach tworzenia planów produktowych i nowych marek z perspektywy wizerunkowej (integralność produktów, nazewnictwo, itp.)
Wsparcie działu produktów własnych w zakresie definiowania strategii wejścia na nowe rynki i kanały sprzedaży, zarówno z perspektywy nowych produktów, jak i marek
Co-create and execute business strategies to ensure the achievement of the company’s long-term objectives
Manage the direction of the company’s business lines in Poland by collaborating closely with senior management
Supervise the company’s financial performance and provide quarterly reports
Offer strategic advice to the board and implement plans for significant headcount growth within the next 18 months
Ensure an appropriate level of synergy between business lines, acting as a co-operation enabler
Identify opportunities to increase efficiencies and improve processes both within the team and in processes related to service delivery to customers
Constantly communicate the company’s vision to employees, ensuring that all company policies and legal guidelines are properly conveyed across the business
Assure adherence to best practices and strong work ethics
Parametryzacja i monitoring lejka zakupowego oraz customer journey pod kątem efektywnego wykorzystania napływającego ruchu do sklepów
Poszukiwanie zależności oraz wskazywanie potencjalnych szans i zagrożeń dla każdego z obszarów znajdujących się w lejku zakupowym i na mapie podróży klienta uwzględniając wszystkie punkty styku z klientem oraz kanały sprzedaży
Aktywne rekomendacje na podstawie danych pochodzących z CRM
Dogłębna analiza i wskazywanie szans rynkowych wynikających z łączenia danych wewnętrznych, rynkowych oraz danych pochodzących z badań konsumenckich (tj. badanie świadomości marki)
Dostarczanie wiarygodnych danych o kliencie, kanałach, kampaniach oraz produkcie (WEB & APP) do Działu Marketingu, Zakupów oraz Sprzedaży
Monitoring pozostałych kluczowych parametrów związanych z komunikacją z użytkownikiem (Klientem), które mają wpływ na sprzedaż
Budowa dashboardów w Microsoft PowerBI, Looker Studio
Parametryzacja i monitoring lejka zakupowego oraz customer journey pod kątem efektywnego wykorzystania napływającego ruchu do sklepów
Poszukiwanie zależności oraz wskazywanie potencjalnych szans i zagrożeń dla każdego z obszarów znajdujących się w lejku zakupowym i na mapie podróży klienta uwzględniając wszystkie punkty styku z klientem oraz kanały sprzedaży
Aktywne rekomendacje na podstawie danych pochodzących z CRM
Dogłębna analiza i wskazywanie szans rynkowych wynikających z łączenia danych wewnętrznych, rynkowych oraz danych pochodzących z badań konsumenckich (tj. badanie świadomości marki)
Dostarczanie wiarygodnych danych o kliencie, kanałach, kampaniach oraz produkcie (WEB & APP) do Działu Marketingu, Zakupów oraz Sprzedaży
Monitoring pozostałych kluczowych parametrów związanych z komunikacją z użytkownikiem (Klientem), które mają wpływ na sprzedaż
Budowa dashboardów w Microsoft PowerBI, Looker Studio
Parametryzacja i monitoring lejka zakupowego oraz customer journey pod kątem efektywnego wykorzystania napływającego ruchu do sklepów
Poszukiwanie zależności oraz wskazywanie potencjalnych szans i zagrożeń dla każdego z obszarów znajdujących się w lejku zakupowym i na mapie podróży klienta uwzględniając wszystkie punkty styku z klientem oraz kanały sprzedaży
Aktywne rekomendacje na podstawie danych pochodzących z CRM
Dogłębna analiza i wskazywanie szans rynkowych wynikających z łączenia danych wewnętrznych, rynkowych oraz danych pochodzących z badań konsumenckich (tj. badanie świadomości marki)
Dostarczanie wiarygodnych danych o kliencie, kanałach, kampaniach oraz produkcie (WEB & APP) do Działu Marketingu, Zakupów oraz Sprzedaży
Monitoring pozostałych kluczowych parametrów związanych z komunikacją z użytkownikiem (Klientem), które mają wpływ na sprzedaż
Budowa dashboardów w Microsoft PowerBI, Looker Studio
Strategia Omnichannel: Tworzenie i wdrażanie strategii omnichannel, zapewnianie efektywnego wykorzystania kanałów komunikacji i sprzedaży w celach spójnego i zintegrowanego doświadczenia klienta
Customer Journey: Odpowiedzialność za strategię cyklu życia klienta, monitorowanie wskaźników takich jak CLV (Customer Lifetime Value) oraz efektywności procesów
Marketing Automation: Zarządzanie obszarem marketing automation, w tym e-mail marketingiem, wysyłką newsletterów, powiadomieniami push, Whatsapp, SMS, dynamicznym contentem, celem personalizacji i optymalizacji komunikacji
Efektywność Sprzedaży: Dbanie o efektywność procesów sprzedaży oraz o pozytywne relacje z klientami poprzez realizację strategii klientocentryczności
Segmentacja Klientów: Dbanie o aktualność danych na temat segmentów klientów B2C i B2B, person marketingowych oraz prawidłowe wykorzystywanie ich w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Zarządzanie Satysfakcją Klienta: Odpowiedzialność za procesy związane z satysfakcją klienta, w tym zbieranie i monitorowanie ocen na temat Firmy w wyszukiwarkach internetowych, porównywarkach cen oraz agregatorach
Rozwój Stron WWW i Aplikacji Mobilnej: Nadzór nad strategią i rozwojem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, w celu zapewnienia atrakcyjności i użyteczności dla klientów
Zarządzanie Danymi Klientów: Odpowiedzialność za gromadzenie i analizę danych dotyczących zachowań i oczekiwań klientów. Dostosowywanie strategii do ich potrzeb. Odpowiedzialność za strategię TAYA oraz optymalizację procesów z nią związanych. Promowanie i egzekwowanie strategii TAYA w dziale i firmie
Trendy i Innowacje: Śledzenie najnowszych trendów w obszarze Customer Experience (CX) i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
Strategia Omnichannel: Tworzenie i wdrażanie strategii omnichannel, zapewnianie efektywnego wykorzystania kanałów komunikacji i sprzedaży w celach spójnego i zintegrowanego doświadczenia klienta
Customer Journey: Odpowiedzialność za strategię cyklu życia klienta, monitorowanie wskaźników takich jak CLV (Customer Lifetime Value) oraz efektywności procesów
Marketing Automation: Zarządzanie obszarem marketing automation, w tym e-mail marketingiem, wysyłką newsletterów, powiadomieniami push, Whatsapp, SMS, dynamicznym contentem, celem personalizacji i optymalizacji komunikacji
Efektywność Sprzedaży: Dbanie o efektywność procesów sprzedaży oraz o pozytywne relacje z klientami poprzez realizację strategii klientocentryczności
Segmentacja Klientów: Dbanie o aktualność danych na temat segmentów klientów B2C i B2B, person marketingowych oraz prawidłowe wykorzystywanie ich w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Zarządzanie Satysfakcją Klienta: Odpowiedzialność za procesy związane z satysfakcją klienta, w tym zbieranie i monitorowanie ocen na temat Firmy w wyszukiwarkach internetowych, porównywarkach cen oraz agregatorach
Rozwój Stron WWW i Aplikacji Mobilnej: Nadzór nad strategią i rozwojem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, w celu zapewnienia atrakcyjności i użyteczności dla klientów
Zarządzanie Danymi Klientów: Odpowiedzialność za gromadzenie i analizę danych dotyczących zachowań i oczekiwań klientów. Dostosowywanie strategii do ich potrzeb. Odpowiedzialność za strategię TAYA oraz optymalizację procesów z nią związanych. Promowanie i egzekwowanie strategii TAYA w dziale i firmie
Trendy i Innowacje: Śledzenie najnowszych trendów w obszarze Customer Experience (CX) i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
Strategia Omnichannel: Tworzenie i wdrażanie strategii omnichannel, zapewnianie efektywnego wykorzystania kanałów komunikacji i sprzedaży w celach spójnego i zintegrowanego doświadczenia klienta
Customer Journey: Odpowiedzialność za strategię cyklu życia klienta, monitorowanie wskaźników takich jak CLV (Customer Lifetime Value) oraz efektywności procesów
Marketing Automation: Zarządzanie obszarem marketing automation, w tym e-mail marketingiem, wysyłką newsletterów, powiadomieniami push, Whatsapp, SMS, dynamicznym contentem, celem personalizacji i optymalizacji komunikacji
Efektywność Sprzedaży: Dbanie o efektywność procesów sprzedaży oraz o pozytywne relacje z klientami poprzez realizację strategii klientocentryczności
Segmentacja Klientów: Dbanie o aktualność danych na temat segmentów klientów B2C i B2B, person marketingowych oraz prawidłowe wykorzystywanie ich w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Zarządzanie Satysfakcją Klienta: Odpowiedzialność za procesy związane z satysfakcją klienta, w tym zbieranie i monitorowanie ocen na temat Firmy w wyszukiwarkach internetowych, porównywarkach cen oraz agregatorach
Rozwój Stron WWW i Aplikacji Mobilnej: Nadzór nad strategią i rozwojem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, w celu zapewnienia atrakcyjności i użyteczności dla klientów
Zarządzanie Danymi Klientów: Odpowiedzialność za gromadzenie i analizę danych dotyczących zachowań i oczekiwań klientów. Dostosowywanie strategii do ich potrzeb. Odpowiedzialność za strategię TAYA oraz optymalizację procesów z nią związanych. Promowanie i egzekwowanie strategii TAYA w dziale i firmie
Trendy i Innowacje: Śledzenie najnowszych trendów w obszarze Customer Experience (CX) i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
Product Positioning: Develop and refine product positioning and messaging that resonates with target audiences and differentiates Meniga in the market
Go-to-Market Strategies: Lead the development and execution of go-to-market strategies to drive product adoption, user engagement, and revenue growth
Content Creation: Craft compelling content that effectively communicates the value proposition of Meniga’s products to the target audience
Market Insights: Conduct market research to gather insights on customer needs, market trends, and competitive landscape to inform product and marketing strategies
Collaboration: Work closely with the product, sales, and marketing teams to align product features with market needs and drive product awareness
Performance Metrics: Monitor and analyze product marketing metrics to measure and enhance the effectiveness of marketing strategies
Brand Management: Drive brand awareness, consistency, and reputation management, ensuring a strong and positive brand image in the market
Content Creation: Oversee the creation of engaging, high-quality content for various channels, including website, social media, and email marketing
Public Relations: Build and maintain relationships with industry influencers and media outlets, proactively seeking opportunities for press coverage
Team Leadership: Lead, mentor, and manage a team of marketing and communication professionals, fostering a collaborative and innovative work environment
Event Management: Plan and execute marketing events and webinars to engage with clients and prospects
Develop and implement HR initiatives aligned with the overall business strategy
Manage a team of 5 specialists
Manage the implementation and administration of the human resources programs, policies, and activities for all personnel
Manage the end-to-end payroll process and collaborate closely with external service providers for compensation and personnel documentation
Manage the recruitment and selection process
Manage all the functional HR areas of onboarding and integration, compensation and benefit administration, performance management, employee relations, training and development, recognition programs, counselling, and workforce planning
Support current and future business needs through the development, engagement, motivation, and preservation of employees
Nurture a positive working environment
Implement action plans that help increase employee productivity
Drive effective cooperation with internal stakeholders and other functional teams
Advise Managers on HR matters and lead process improvements and HR projects
Assess training needs to apply and monitor training programs
Coordinate HR administration, entrusted processes and other regulations
Drive the improvements and optimisations
Ensure legal compliance throughout human resource management
Strategic Leadership: Develop and implement HR strategies and initiatives that are closely aligned with overall business strategy, working directly under the CEO’s guidance
Team Leadership: Lead the entire HR department, nurturing a small yet effective team (2-3 ee) dedicated to supporting employees and organizational growth
Hands-on Approach: Be actively involved in the day-to-day HR activities, ensuring a streamlined, efficient, and responsive HR function
Talent Acquisition: Oversee recruitment efforts to attract, hire, and retain top-tier talent that contributes to the company’s growth and culture
Performance Management: Implement and manage effective performance systems to elevate employee productivity and satisfaction
Global Expansion: Facilitate the establishment of 2-3 new business hubs globally with a focus on MEA and Southern Europe, including talent acquisition, onboarding, and compliance with regional legal and cultural norms
Learning and Development: Promote a continuous learning environment, enhancing employee skills and career progression
Compliance and Policies: Ensure adherence to legal standards and develop policies that support a positive, compliant workplace environment
współtworzenie strategii finansowej oraz inwestycyjnej przedsiębiorstwa,
monitorowanie najważniejszych wskaźników biznesowych,
przygotowywanie i realizacja budżetu, forecastów finansowych oraz analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
wspieranie kluczowych decyzji biznesowych od strony finansowej i analitycznej,
stałe identyfikowanie obszarów biznesowych z potencjałem na rozwój oraz wypracowanie w ich ramach controllingowych standardów w celu efektywnego wsparcia w podejmowaniu decyzji,
planowanie oraz aktywny udział w planowanych akwizycjach,
aktywny udział w trwającej transformacji cyfrowej i w kolejnym etapie wpływanie oraz projektowanie kierunku kolejnych zmian,
zarządzanie kilkuosobowym zespołem finansowym (księgowość oraz kontroling),
dbanie o rozwój podległego zespołu,
dbanie o płynność finansową,
rozliczanie bieżących inwestycji oraz planowanie i monitorowanie przyszłych,
rozwój narzędzi kontrolingowych oraz stworzenie nowego systemu raportowania zarządczego,
codzienne wsparcia zespołu finansowego oraz innych w obszarze implementacji nowych rozwiązań systemowych (np. nowy system ERP),
nadzór nad lokalną i grupową sprawozdawczością finansową, w tym przygotowywanie zestawień do raportów giełdowych na potrzeby Grupy