Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Manager Koordynacji Opieki Szpitalnej
Wileńska 44, Gdańsk
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Jeśli szukasz pracy a potrafisz zarządzać zespołem, coś wiesz o obsłudze Pacjentów, dobrze odnajdujesz się w środowisku medycznym, nie obca jest ci nazwa cholecystektomia – zapraszamy do kontaktu
Cel:
◾ Koordynowanie działaniami związanymi z obsługą Pacjentów skierowanych na zabieg operacyjny
◾ Zapewnienie ciągłości obsługi Pacjentów przez Koordynatorów Opieki Szpitalnej
◾ Sprzedaż usług szpitalnych
Zakres głównych zadań:
◾ Zarządzanie pracą zespołu Koordynatorów Opieki Szpitalnej
◾ Nadzór nad jakością obsługi Pacjentów, dokumentacji zabiegowej oraz poprawnością rozliczeń
◾ Monitoring wyników zespołu
◾ Współpraca z zespołem bloku operacyjnego w zakresie planowania zabiegów – nadzór nad zapisami na operacje
◾ Udział w tworzeniu systemów wspierających sprzedaż i obsługę Pacjenta
Udzielanie rzetelnych informacji osobom dzwoniącym o dniach i godzinach przyjęć lekarzy, oraz o ofercie firmy
Udzielanie osobom zgłaszającym się wyczerpujących informacji o dniach i godzinach pracy poradni oraz o rodzajach i warunkach udzielania świadczeń medycznych
Sprawdzanie uprawnień do świadczeń
Prowadzenie rejestru pacjentów oczekujących na wizyty lekarskie
Wystawianie paragonów i faktur VAT
Prowadzenie podręcznej kasy i bieżące rozliczanie się z wpływów w kasie głównej
• Współpraca przy przygotowaniu, wdrażaniu oraz respektowaniu przez pracowników dokumentacji ochrony danych osobowych, w szczególności instrukcji zarządzania systemem informatycznym tj
- zarządzanie aktywami,
- kontrola dostępu,
- środki ochrony kryptograficznej,
- bezpieczeństwo fizyczne i środowiskowe oraz bezpieczeństwo eksploatacji,(zarządzanie zmianami, zarządzanie pojemnością, zapewnienie ciągłości działania, rejestrowanie zdarzeń i monitorowanie)
- bezpieczeństwo komunikacji (zabezpieczenie, rozdzielenie sieci)
- pozyskiwanie, rozwój i utrzymywanie systemów,
- relacje z dostawcami (umowy, w tym umowy powierzenia przetwarzania),
- zarządzanie incydentami związanymi z bezpieczeństwem informacji,
- zarządzanie ciągłością działania,
- zgodność z wymaganiami prawnymi i umownymi
• Współpraca przy przeprowadzaniu okresowych sprawdzeń, czyli nic innego jak monitorowanie przestrzegania RODO, w tym działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty
• Współpraca podczas przeprowadzania procesu analizy ryzyka wynikiem, której powinny być obszary lub też zasoby, które nie są zabezpieczone lub zastosowane wobec nich zabezpieczenia nie są wystarczające
• Zapewnianie ciągłości działania systemu, w tym zabezpieczenie zbiorów danych oraz programów służących do przetwarzania danych osobowych poprzez systematyczne wykonywanie kopii zapasowych
• Zapewnienie awaryjnego źródła zasilania oraz zabezpieczenia przed zakłóceniami w sieci zasilającej systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych, których nagła przerwa w pracy mogłaby spowodować utratę danych lub naruszenie ich integralności
• Nadzór nad naprawą oraz likwidacją urządzeń komputerowych
• Kontrola przeglądu i konserwacji systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych, w tym m.in. wykorzystywanie jedynie oprogramowania posiadającego wsparcie producenta oraz systematyczne, automatyczne lub zgodne z biuletynem bezpieczeństwa jego aktualizowanie
• Zabezpieczenie systemów służących do przetwarzania danych osobowych przed działaniem oprogramowania złośliwego, którego celem może okazać się uzyskanie nieuprawnionego dostępu do danych
• Dostosowanie systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych do wymogów RODO
• Zabezpieczenie pomieszczeń, w których przetwarzane są dane osobowe, w szczególności archiwów, szachtów sieciowych oraz serwerowni przed dostępem osób nieuprawnionych lub innymi zdarzeniami losowymi, w tym m.in. zabezpieczenia:
- fizyczne (drzwi, ściany, stropy itp.),
- techniczne (elektroniczne systemy zabezpieczeń),
- środowiskowe (zapewnienie optymalnych warunków pracy urządzeń i ochrona przeciwpożarowa),
- organizacyjne (obowiązujące w przedsiębiorstwie regulaminy, polityki itp.),
• Ochrona przed zagrożeniami pochodzącymi z sieci publicznej poprzez wdrożenie fizycznych lub logicznych zabezpieczeń chroniących przed nieuprawnionym dostępem, w tym m.in
- firewalle,
- filtry antyspamowe,
- wydzielanie VLAN’ów,
- stosowanie filtracji urządzeń, które mogą uzyskać dostęp do sieci produkcyjnej,
- stosowanie wielu innych rozwiązań z uwzględnieniem dostępnych technologii oraz dostępnych środków finansowych
• Instalacja i konfiguracja komputerów z systemem Windows, urządzeń peryferyjnych oraz mobilnych
• Zapewnianie prawidłowego działania sprzętu i oprogramowania, w tym wykonywanie przeglądów i napraw
• Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem i siecią LAN
• Wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem
• Bieżąca współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i systemów
• Bieżące wsparcie w utrzymaniu ciągłości działania firmy
• Bieżące modyfikacje infrastruktury i sieci komputerowej
Udzielanie rzetelnych informacji osobom dzwoniącym o dniach i godzinach przyjęć lekarzy, oraz o ofercie firmy
Udzielanie osobom zgłaszającym się wyczerpujących informacji o dniach i godzinach pracy poradni oraz o rodzajach i warunkach udzielania świadczeń medycznych
Sprawdzanie uprawnień do świadczeń
Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących porad lekarskich, zabiegów ambulatoryjnych oraz wizyt domowych
Zakładanie kart chorobowych i prowadzenie kartoteki zbiorczej
Przygotowanie dokumentacji osób zarejestrowanych na wizyty lekarskie i przekazywanie jej właściwym lekarzom, porządkowanie tej dokumentacji po zakończonych wizytach i umieszczenie w kartotece
Prowadzenie rejestru pacjentów oczekujących na wizyty lekarskie
Wystawianie faktur VAT za płatne porady lekarskie i diagnostykę
Prowadzenie podręcznej kasy i bieżące rozliczanie się z wpływów w kasie głównej
Wykonywanie poleceń przełożonego
Zadania wskazane w dokumentacji Systemu Jakości, zgodne z normą ISO