Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Intercompany Service Assistant / Asystent/ka Serwisu Wewnętrznego
Tychy
Wygasła: 11.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
ścisła współpraca Centrum Serwisu Technicznego w EMS Polska z pozostałymi oddziałami firmy (koordynacja odbioru urządzeń, wymiana informacji w zakresie obsługi serwisowej urządzeń, komunikacja z wyznaczoną firmą kurierską itp.)
aktywne korzystanie i aktualizowanie systemu CRM w celu wsparcia działań lokalnego zespołu sprzedaży EMS, śledzenie działań serwisowych
dokonywanie rekomendacji i wprowadzanie stałych, ciągłych ulepszeń
dostarczanie miesięcznych raportów z zakresu usług serwisowych
wprowadzanie danych do systemu SAP, weryfikacja i aktualizacja danych dotyczących zleceń serwisowych
fakturowanie i tworzenie dokumentacji serwisowej
raportowanie do: Head of After Sales Poland, Czech Republic & Slovakia, Nordic
1st level support / Asystent działu wsparcia klienta
Tychy
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
doradztwo dla klientów w zakresie obsługi urządzeń i rozwiązywania problemów serwisu technicznego oraz bezpośrednia komunikacja z użytkownikami końcowymi i dystrybutorami,
ścisła współpraca z Centrum Serwisowym EMS Poland,
koordynacja odbioru urządzeń, komunikacja z wyznaczoną firmą kurierską,
aktualizowanie bazy systemu CRM w celu wsparcia działań lokalnego zespołu sprzedaży EMS na rynku polskim oraz śledzenie aktywności działu wsparcia klienta,
aktywne promowanie produktów związanych ze wsparciem obsługi klienta (takie jak aktualizacja akcesoriów do urządzeń, urządzeń do konserwacji, starych urządzeń),
wsparcie zespołu sprzedażowego na terenie Polski,
tłumaczenia lub korekty materiałów związanych ze wsparciem obsługi klienta, aktualizacje strony internetowej, broszur – z języka angielskiego,
bieżąca komunikacja z członkami polskiej grupy GBT na profilu Facebook w zakresie obsługi urządzeń oraz kwestii technicznych,
dostarczanie miesięcznych raportów z aktywności działu wsparcia klienta,
przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń napraw i reklamacji urządzeń od klientów, partnerów biznesowych oraz filii EMS,
obsługa baz danych – rejestracja i raportowanie działań serwisowych,
przyjmowanie i obsługa zapytań ofertowych od klientów oraz firm partnerskich,
administracja dotycząca serwisowanych sprzętów, przyjmowanie i przygotowywanie dokumentacji, dbanie o jej prawidłowy obieg, w tym także wsparcie obsługi celnej klientów zagranicznych,
obsługa wysyłek kurierskich urządzeń przychodzących oraz wychodzących,
obsługa klienta i utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami w celu wsparcia i koordynacji realizacji usług serwisowych,
prowadzenie dokumentacji serwisu technicznego,
praca w systemie SAP i częściowa obsługa CRM,
ścisła współpraca z przełożonym, wsparcie go w codziennej pracy i wykonywanie innych jego poleceń
aktywna i zgodna z zasadami firmy sprzedaż produktów EMS do klientów prywatnych i instytucjonalnych w przydzielonym regionie
rozwój i zarządzanie relacjami z dystrybutorami, partnerami i klientami
zapewnienie rozwoju rynku i sprzedaży w przydzielonym regionie
aktywne wizyty u obecnych i przyszłych klientów w celu sprzedaży i promocji pełnej linii produktów EMS
szkolenie / prezentacja partnerom, dystrybutorom, zespołom szkoleniowym instytucji edukacyjnych oraz klientom właściwych technik i zastosowań pełnej linii produktów, zgodnie z polityką jakościową EMS;
aktywna współpraca, informowanie na bieżąco, motywowanie i szkolenie zespołów handlowych dystrybutorów zarówno o nowej jak i obecnej już na rynku linii produktów EMS
aktywny udział w kongresach i wystawach
współpraca z zespołem trenerów Swiss Dental Academy dla zapewnienia najlepszej możliwej obsługi klientów EMS
oferowanie, sprzedaż i organizowanie wraz z trenerami Swiss Dental Academy szkoleń wspierających sprzedaż
doradztwo dla klientów w zakresie obsługi urządzeń i rozwiązywania problemów
współpraca z działem marketingu
budowanie pozytywnych relacji biznesowych
aktywne zaangażowanie (we współpracy z przełożonym) w opracowywanie i realizację strategii sprzedażowych, definiowanie segmentów rynku oraz integrowanie ich z budżetem krajowym
pozyskiwanie informacji o rozwoju rynku włącznie z informacją o konkurencji
udział w planowaniu wystaw i kongresów, jak również działań reklamowych oraz promowaniu Guided Biofilm Therapy
wsparcie wprowadzania nowych produktów oraz wsparcie już obecnych na rynku produktów w stosunku do partnerów, dystrybutorów i ich zespołów handlowych, przez np. co-traveling, warsztaty czy kongresy
wprowadzanie w życie strategii marketingowych produktu / pozycjonowania ceny / rozwoju rynku/itd
współpraca z instytucjami naukowymi i edukacyjnymi, jak również liderami opinii w przydzielonym regionie
wyszukiwanie nowych kontaktów w regionie i ich aktywacja po zaakceptowaniu przez przełożonego
rozwój, podtrzymywanie i zarządzanie kontaktami z liderami opinii w przydzielonym regionie
zapewnienie partnerom, dystrybutorom i klientom dostępu do materiałów marketingowych EMS
zapewnienie przestrzegania norm EMS przez partnerów i dystrybutorów
szkolenie partnerów i dystrybutorów odnośnie procedur jakościowych EMS
wsparcie Działu Finansowego EMS w zapewnieniu realizowania płatności przez klientów
aktywne użytkowanie i uzupełnianie systemu CRM dla zapewnienia wsparcia kampanii marketingowych
przedstawianie miesięcznych raportów odnośnie sprzedaży, wykonanych szkoleń SDA, rozwoju rynku, działań marketingowych, konkurencji, sieci sprzedaży itd
w zależności od bieżących potrzeb pracodawcy, Pracownikowi mogą zostać przypisane inne zadania zgodne z jego kwalifikacjami
aktywna i zgodna z zasadami firmy sprzedaż produktów EMS do klientów prywatnych i instytucjonalnych w przydzielonym regionie
rozwój i zarządzanie relacjami z dystrybutorami, partnerami i klientami
zapewnienie rozwoju rynku i sprzedaży w przydzielonym regionie
aktywne wizyty u obecnych i przyszłych klientów w celu sprzedaży i promocji pełnej linii produktów EMS
szkolenie / prezentacja partnerom, dystrybutorom, zespołom szkoleniowym instytucji edukacyjnych oraz klientom właściwych technik i zastosowań pełnej linii produktów, zgodnie z polityką jakościową EMS;
aktywna współpraca, informowanie na bieżąco, motywowanie i szkolenie zespołów handlowych dystrybutorów zarówno o nowej jak i obecnej już na rynku linii produktów EMS
aktywny udział w kongresach i wystawach
współpraca z zespołem trenerów Swiss Dental Academy dla zapewnienia najlepszej możliwej obsługi klientów EMS
oferowanie, sprzedaż i organizowanie wraz z trenerami Swiss Dental Academy szkoleń wspierających sprzedaż
doradztwo dla klientów w zakresie obsługi urządzeń i rozwiązywania problemów
współpraca z działem marketingu
budowanie pozytywnych relacji biznesowych
aktywne zaangażowanie (we współpracy z przełożonym) w opracowywanie i realizację strategii sprzedażowych, definiowanie segmentów rynku oraz integrowanie ich z budżetem krajowym
pozyskiwanie informacji o rozwoju rynku włącznie z informacją o konkurencji
udział w planowaniu wystaw i kongresów, jak również działań reklamowych oraz promowaniu Guided Biofilm Therapy
wsparcie wprowadzania nowych produktów oraz wsparcie już obecnych na rynku produktów w stosunku do partnerów, dystrybutorów i ich zespołów handlowych, przez np. co-traveling, warsztaty czy kongresy
wprowadzanie w życie strategii marketingowych produktu / pozycjonowania ceny / rozwoju rynku/itd
współpraca z instytucjami naukowymi i edukacyjnymi, jak również liderami opinii w przydzielonym regionie
wyszukiwanie nowych kontaktów w regionie i ich aktywacja po zaakceptowaniu przez przełożonego
rozwój, podtrzymywanie i zarządzanie kontaktami z liderami opinii w przydzielonym regionie
zapewnienie partnerom, dystrybutorom i klientom dostępu do materiałów marketingowych EMS
zapewnienie przestrzegania norm EMS przez partnerów i dystrybutorów
szkolenie partnerów i dystrybutorów odnośnie procedur jakościowych EMS
wsparcie Działu Finansowego EMS w zapewnieniu realizowania płatności przez klientów
aktywne użytkowanie i uzupełnianie systemu CRM dla zapewnienia wsparcia kampanii marketingowych
przedstawianie miesięcznych raportów odnośnie sprzedaży, wykonanych szkoleń SDA, rozwoju rynku, działań marketingowych, konkurencji, sieci sprzedaży itd
w zależności od bieżących potrzeb pracodawcy, Pracownikowi mogą zostać przypisane inne zadania zgodne z jego kwalifikacjami
koordynacja działań marketingowych od koncepcji do wykonania: marketing cyfrowy, media społecznościowe, materiały drukowane, organizacja wydarzeń i targów,
aktualizowanie oraz korekta materiałów drukowanych (broszur, ulotek); przygotowywanie ulotek oraz reklam zgodnych z polityką Spółki,
koordynacja powstawania nowych materiałów we współpracy z wewnętrznymi grafikami oraz zewnętrznymi agencjami,
współpraca z przedstawicielami handlowymi EMS (Ekspertami GBT), trenerami Swiss Dental Academy oraz dystrybutorami,
koordynacja, przekazywanie i przetwarzanie informacji, raportowanie w kwestii szkoleń Swiss Dental Academy – SDA – program szkoleniowy dla profesjonalistów z zakresu stomatologii rozwijany przez EMS,
wsparcie w zarządzaniu mediami elektronicznymi EMS: strony www, zarządzanie lokalnym profilem na portalu Facebook, organizacja szkoleń typu webinar, współpraca z agencją zewnętrzną,
przygotowanie i dystrybucja e-newsletterów, a także śledzenie, monitorowanie i raportowanie wszelkich odpowiedzi,
aktywna i zgodna z zasadami firmy sprzedaż produktów EMS do klientów prywatnych i instytucjonalnych w przydzielonym regionie
rozwój i zarządzanie relacjami z dystrybutorami, partnerami i klientami
zapewnienie rozwoju rynku i sprzedaży w przydzielonym regionie
aktywne wizyty u obecnych i przyszłych klientów w celu sprzedaży i promocji pełnej linii produktów EMS
szkolenie / prezentacja partnerom, dystrybutorom, zespołom szkoleniowym instytucji edukacyjnych oraz klientom właściwych technik i zastosowań pełnej linii produktów, zgodnie z polityką jakościową EMS;
aktywna współpraca, informowanie na bieżąco, motywowanie i szkolenie zespołów handlowych dystrybutorów zarówno o nowej jak i obecnej już na rynku linii produktów EMS
aktywny udział w kongresach i wystawach
współpraca z zespołem trenerów Swiss Dental Academy dla zapewnienia najlepszej możliwej obsługi klientów EMS
oferowanie, sprzedaż i organizowanie wraz z trenerami Swiss Dental Academy szkoleń wspierających sprzedaż
doradztwo dla klientów w zakresie obsługi urządzeń i rozwiązywania problemów
współpraca z działem marketingu
budowanie pozytywnych relacji biznesowych
aktywne zaangażowanie (we współpracy z przełożonym) w opracowywanie i realizację strategii sprzedażowych, definiowanie segmentów rynku oraz integrowanie ich z budżetem krajowym
pozyskiwanie informacji o rozwoju rynku włącznie z informacją o konkurencji
udział w planowaniu wystaw i kongresów, jak również działań reklamowych oraz promowaniu Guided Biofilm Therapy
wsparcie wprowadzania nowych produktów oraz wsparcie już obecnych na rynku produktów w stosunku do partnerów, dystrybutorów i ich zespołów handlowych, przez np. co-traveling, warsztaty czy kongresy
wprowadzanie w życie strategii marketingowych produktu / pozycjonowania ceny / rozwoju rynku/itd
współpraca z instytucjami naukowymi i edukacyjnymi, jak również liderami opinii w przydzielonym regionie
wyszukiwanie nowych kontaktów w regionie i ich aktywacja po zaakceptowaniu przez przełożonego
rozwój, podtrzymywanie i zarządzanie kontaktami z liderami opinii w przydzielonym regionie
zapewnienie partnerom, dystrybutorom i klientom dostępu do materiałów marketingowych EMS
zapewnienie przestrzegania norm EMS przez partnerów i dystrybutorów
szkolenie partnerów i dystrybutorów odnośnie procedur jakościowych EMS
wsparcie Działu Finansowego EMS w zapewnieniu realizowania płatności przez klientów
aktywne użytkowanie i uzupełnianie systemu CRM dla zapewnienia wsparcia kampanii marketingowych
przedstawianie miesięcznych raportów odnośnie sprzedaży, wykonanych szkoleń SDA, rozwoju rynku, działań marketingowych, konkurencji, sieci sprzedaży itd
w zależności od bieżących potrzeb pracodawcy, Pracownikowi mogą zostać przypisane inne zadania zgodne z jego kwalifikacjami
aktywna i zgodna z zasadami firmy sprzedaż produktów EMS do klientów prywatnych i instytucjonalnych w przydzielonym regionie
rozwój i zarządzanie relacjami z dystrybutorami, partnerami i klientami
zapewnienie rozwoju rynku i sprzedaży w przydzielonym regionie
aktywne wizyty u obecnych i przyszłych klientów w celu sprzedaży i promocji pełnej linii produktów EMS
szkolenie / prezentacja partnerom, dystrybutorom, zespołom szkoleniowym instytucji edukacyjnych oraz klientom właściwych technik i zastosowań pełnej linii produktów, zgodnie z polityką jakościową EMS;
aktywna współpraca, informowanie na bieżąco, motywowanie i szkolenie zespołów handlowych dystrybutorów zarówno o nowej jak i obecnej już na rynku linii produktów EMS
aktywny udział w kongresach i wystawach
współpraca z zespołem trenerów Swiss Dental Academy dla zapewnienia najlepszej możliwej obsługi klientów EMS
oferowanie, sprzedaż i organizowanie wraz z trenerami Swiss Dental Academy szkoleń wspierających sprzedaż
doradztwo dla klientów w zakresie obsługi urządzeń i rozwiązywania problemów
współpraca z działem marketingu
budowanie pozytywnych relacji biznesowych
aktywne zaangażowanie (we współpracy z przełożonym) w opracowywanie i realizację strategii sprzedażowych, definiowanie segmentów rynku oraz integrowanie ich z budżetem krajowym
pozyskiwanie informacji o rozwoju rynku włącznie z informacją o konkurencji
udział w planowaniu wystaw i kongresów, jak również działań reklamowych oraz promowaniu Guided Biofilm Therapy
wsparcie wprowadzania nowych produktów oraz wsparcie już obecnych na rynku produktów w stosunku do partnerów, dystrybutorów i ich zespołów handlowych, przez np. co-traveling, warsztaty czy kongresy
wprowadzanie w życie strategii marketingowych produktu / pozycjonowania ceny / rozwoju rynku/itd
współpraca z instytucjami naukowymi i edukacyjnymi, jak również liderami opinii w przydzielonym regionie
wyszukiwanie nowych kontaktów w regionie i ich aktywacja po zaakceptowaniu przez przełożonego
rozwój, podtrzymywanie i zarządzanie kontaktami z liderami opinii w przydzielonym regionie
zapewnienie partnerom, dystrybutorom i klientom dostępu do materiałów marketingowych EMS
zapewnienie przestrzegania norm EMS przez partnerów i dystrybutorów
szkolenie partnerów i dystrybutorów odnośnie procedur jakościowych EMS
wsparcie Działu Finansowego EMS w zapewnieniu realizowania płatności przez klientów
aktywne użytkowanie i uzupełnianie systemu CRM dla zapewnienia wsparcia kampanii marketingowych
przedstawianie miesięcznych raportów odnośnie sprzedaży, wykonanych szkoleń SDA, rozwoju rynku, działań marketingowych, konkurencji, sieci sprzedaży itd
w zależności od bieżących potrzeb pracodawcy, Pracownikowi mogą zostać przypisane inne zadania zgodne z jego kwalifikacjami
doradztwo dla klientów w zakresie obsługi urządzeń i rozwiązywania problemów serwisu technicznego oraz bezpośrednia komunikacja z użytkownikami końcowymi i dystrybutorami,
ścisła współpraca z Centrum Serwisowym EMS Poland,
koordynacja odbioru urządzeń, komunikacja z wyznaczoną firmą kurierską,
aktualizowanie bazy systemu CRM w celu wsparcia działań lokalnego zespołu sprzedaży EMS na rynku polskim oraz śledzenie aktywności działu wsparcia klienta,
aktywne promowanie produktów związanych ze wsparciem obsługi klienta (takie jak aktualizacja akcesoriów do urządzeń, urządzeń do konserwacji, starych urządzeń),
wsparcie zespołu sprzedażowego na terenie Polski,
tłumaczenia lub korekty materiałów związanych ze wsparciem obsługi klienta, aktualizacje strony internetowej, broszur – z języka angielskiego,
bieżąca komunikacja z członkami polskiej grupy GBT na profilu Facebook w zakresie obsługi urządzeń oraz kwestii technicznych,
dostarczanie miesięcznych raportów z aktywności działu wsparcia klienta,
Ongoing support of the Technical Service department in the field of office and administrative work
Ongoing active contact with customers to coordinate the organization of technical support process
Receiving incoming and preparing outgoing devices to and from the service
Registration of devices and repairs in the SAP and CRM systems
Preparation and distribution of service sales offers for dealers, intermediary services and customers
Coordination of the Technical Service logistics (direct communication with customers, dealers, coordination of device pick ups, communication with courier companies, etc.) including loaner device traffic
Prioritization of the GBT Club member service support
Make recommendations and execute permanent on-going improvements