Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
opracowywanie i realizowanie międzynarodowej strategii produktowej zgodnej z wizją i celami organizacji
określenie/definiowanie produktu spełniającego potrzeby i oczekiwania klientów (współpraca z pionem handlu Grupy KAN na wszystkich rynkach działania)
inicjowanie procesów zmierzających do stałego rozwoju portfolio produktów Grupy KAN oraz kreowanie nowej przestrzeni rynkowej dla nowych produktów
sugerowanie zmian/modyfikacji oferty produktowej w oparciu o trendy rynkowe i preferencje klientów
współpracuje z innymi działami w Grupie w zakresie wdrożenie produktu na rynek (analiza aspektów technologicznych, logistycznych oraz marketingowo-sprzedażowych)
analiza wyników finansowych w obrębie wdrażanych produktów
opracowywanie i realizowanie międzynarodowej strategii produktowej zgodnej z wizją i celami organizacji
nadzór i realizacja projektów wdrożeniowych w całej grupie KAN,
współpraca z pionem handlu Grupy KAN na wszystkich rynkach działania
inicjowanie procesów zmierzających do stałego rozwoju portfolio produktów Grupy KAN oraz kreowanie nowej przestrzeni rynkowej dla nowych produktów
sugerowanie zmian/modyfikacji oferty produktowej w oparciu o trendy rynkowe i preferencje klientów
współpracuje z innymi działami w Grupie w zakresie wdrożenie produktu na rynek (analiza aspektów technologicznych, logistycznych oraz marketingowo-sprzedażowych)
nadzór nad dokumentacją życia produktu
podejmowanie decyzji o zawężeniu lub rozszerzeniu marki produktu w oparciu o analizy otrzymane w procesie jego wdrożenia
monitorowanie rynku, badanie zmian na nim zachodzących i opracowywanie analiz konkurencji
analiza wyników finansowych w obrębie wdrażanych produktów
Monitorowanie bezpieczeństwa: regularne monitorowanie systemów i sieci w celu szybkiego wykrywania potencjalnych zagrożeń i incydentów związanych z bezpieczeństwem
Analiza i reagowanie na incydenty: Analizowanie alertów bezpieczeństwa generowanych przez Microsoft Defender, FortiEDR i inne narzędzia, a następnie odpowiednie reagowanie w celu minimalizacji ryzyka i szkód
Konfiguracja i utrzymanie narzędzi bezpieczeństwa: Konfiguracja i utrzymanie narzędzi bezpieczeństwa IT, w tym Microsoft Defender i FortiEDR, aby zapewnić optymalną ochronę
Raportowanie: Przygotowywanie raportów dotyczących stanu bezpieczeństwa, incydentów i działań naprawczych
Podstawowa administracja sieci: Zrozumienie i zarządzanie podstawowymi aspektami sieciowymi, w tym konfiguracją firewalla, VLAN-ami i protokołami sieciowymi
Szkolenia i świadomość bezpieczeństwa: Uczestniczenie w szkoleniach dotyczących bezpieczeństwa i promowanie najlepszych praktyk wśród użytkowników i pracowników
Actively seek new business opportunities for products offered by KAN Group in the German market
Developing sales strategies, monitoring and analyzing sales activities in the subordinate market
building partnership relations with customers, distributors, designers with particular focus on strategic partners of KAN Group
setting performance targets for the company in consultation with the Managing Director DACH
cooperating with the marketing department in building awareness of the KAN-therm brand in the arket, suggesting modifications/changes
monitoring and analyzing data from the market on the performance of its own product in relation to industry opportunities, product segmentation, customers and competitors
cooperating with the technical and commercial area of the KAN Group to increase the company's revenues
overseeing the implementation of the German company's sales strategy objectives
communicating/reporting to KAN Group management on needs/priorities, opportunities for improvement or threats in the area of the company's operations in the German market
building a positive image of KAN on the subordinate market
Actively seek new business opportunities for products offered by KAN Group in the German market
Developing sales strategies, monitoring and analyzing sales activities in the subordinate market
building partnership relations with customers, distributors, designers with particular focus on strategic partners of KAN Group
setting performance targets for the company in consultation with the Managing Director DACH
cooperating with the marketing department in building awareness of the KAN-therm brand in the arket, suggesting modifications/changes
monitoring and analyzing data from the market on the performance of its own product in relation to industry opportunities, product segmentation, customers and competitors
cooperating with the technical and commercial area of the KAN Group to increase the company's revenues
overseeing the implementation of the German company's sales strategy objectives
communicating/reporting to KAN Group management on needs/priorities, opportunities for improvement or threats in the area of the company's operations in the German market
building a positive image of KAN on the subordinate market
Actively seek new business opportunities for products offered by KAN Group in the German market
Developing sales strategies, monitoring and analyzing sales activities in the subordinate market
building partnership relations with customers, distributors, designers with particular focus on strategic partners of KAN Group
setting performance targets for the company in consultation with the Managing Director DACH
cooperating with the marketing department in building awareness of the KAN-therm brand in the arket, suggesting modifications/changes
monitoring and analyzing data from the market on the performance of its own product in relation to industry opportunities, product segmentation, customers and competitors
cooperating with the technical and commercial area of the KAN Group to increase the company's revenues
overseeing the implementation of the German company's sales strategy objectives
communicating/reporting to KAN Group management on needs/priorities, opportunities for improvement or threats in the area of the company's operations in the German market
building a positive image of KAN on the subordinate market
opracowywanie i realizowanie międzynarodowej strategii produktowej zgodnej z wizją i celami organizacji
określenie/definiowanie produktu spełniającego potrzeby i oczekiwania klientów (współpraca z pionem handlu Grupy KAN na wszystkich rynkach działania)
inicjowanie procesów zmierzających do stałego rozwoju portfolio produktów Grupy KAN oraz kreowanie nowej przestrzeni rynkowej dla nowych produktów
sugerowanie zmian/modyfikacji oferty produktowej w oparciu o trendy rynkowe i preferencje klientów
współpracuje z innymi działami w Grupie w zakresie wdrożenie produktu na rynek (analiza aspektów technologicznych, logistycznych oraz marketingowo-sprzedażowych)
nadzór nad dokumentacją życia produktu
podejmowanie decyzji o zawężeniu lub rozszerzeniu marki produktu w oparciu o analizy otrzymane w procesie jego wdrożenia
monitorowanie rynku, badanie zmian na nim zachodzących i opracowywanie analiz konkurencji
analiza wyników finansowych w obrębie wdrażanych produktów
opracowywanie i realizowanie międzynarodowej strategii produktowej zgodnej z wizją i celami organizacji
określenie/definiowanie produktu spełniającego potrzeby i oczekiwania klientów (współpraca z pionem handlu Grupy KAN na wszystkich rynkach działania)
inicjowanie procesów zmierzających do stałego rozwoju portfolio produktów Grupy KAN oraz kreowanie nowej przestrzeni rynkowej dla nowych produktów
sugerowanie zmian/modyfikacji oferty produktowej w oparciu o trendy rynkowe i preferencje klientów
współpracuje z innymi działami w Grupie w zakresie wdrożenie produktu na rynek (analiza aspektów technologicznych, logistycznych oraz marketingowo-sprzedażowych)
nadzór nad dokumentacją życia produktu
podejmowanie decyzji o zawężeniu lub rozszerzeniu marki produktu w oparciu o analizy otrzymane w procesie jego wdrożenia
monitorowanie rynku, badanie zmian na nim zachodzących i opracowywanie analiz konkurencji
analiza wyników finansowych w obrębie wdrażanych produktów
Projektant Instalacji Sanitarnych z pompami ciepła
Zdrojowa 51, Białystok
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie projektów systemów grzewczych instalacji dla budynków kubaturowych o różnym przeznaczeniu
dobór źródeł ciepła, projektowanie systemów grzewczych i przyłączy
odpowiedzialność za reprezentowanie firmy w kontaktach z pozostałymi uczestnikami procesu projektowego, w tym architektami, inwestorami, gestorami oraz przeprowadzanie z nimi uzgodnień
wsparcie techniczne dla instalatorów oraz handlowców
przygotowywanie wycen materiałowych w asortymencie KAN
wsparcie menagerów regionalnych w przygotowywaniu ofert techniczno-handlowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Ofertowania
Wrocław
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
przygotowywanie wycen materiałowych w asortymencie KAN
wsparcie menagerów regionalnych w przygotowywaniu ofert techniczno-handlowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego
Białystok
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
odpowiedzialność za podnoszenie świadomości marki, generowanie leadów sprzedażowych w celu zwiększania sprzedaży na międzynarodowym rynku o zasięgu globalnym (obecność na różnych rynkach w 68 krajach na 4 kontynentach)
budowa i wdrażanie strategii komunikacji z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów cyfrowych (m.in. wyszukiwarki, media społecznościowe, YouTube, poczta e-mail i witryny internetowe, e-commerce)
koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowych
monitorowanie i poprawa efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych oraz raportowanie efektów biznesowych
monitorowanie działań konkurencji i rynku oraz trendów w obszarze e-commerce
zarządzanie i rozbudowa bazy klientów pozyskiwanych z kanałów komunikacji elektronicznej
prowadzenie działań z zakresu SEO i SEM
przygotowywanie i publikacja contentu w kanałach marketingu cyfrowego
ścisła współpraca oraz wspieranie zespołu marketingowego w projektach cyfrowych
wykonywanie projektów instalacji sanitarnych (głównie ogrzewania centralnego grzejnikowego lub płaszczyznowego) oraz instalacji wody
wykonywanie projektów, ofert i wycen zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi i normami w zakresie nowoczesnych rozwiązań instalacji wody i c.o
pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonywanymi opracowaniami
prowadzenie szkoleń w zakresie projektowania systemu KAN-therm z wykorzystaniem programów komputerowych
udzielanie porad i konsultacji współpracującym projektantom, inwestorom i wykonawcom w zakresie projektowania i projektów w systemie KAN-therm
odpowiedzialność za podnoszenie świadomości marki, generowanie leadów sprzedażowych w celu zwiększania sprzedaży na międzynarodowym rynku o zasięgu globalnym (obecność na różnych rynkach w 68 krajach na 4 kontynentach)
budowa i wdrażanie strategii komunikacji z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów cyfrowych (m.in. wyszukiwarki, media społecznościowe, YouTube, poczta e-mail i witryny internetowe, e-commerce)
koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowych
monitorowanie i poprawa efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych oraz raportowanie efektów biznesowych
monitorowanie działań konkurencji i rynku oraz trendów w obszarze e-commerce
zarządzanie i rozbudowa bazy klientów pozyskiwanych z kanałów komunikacji elektronicznej
prowadzenie działań z zakresu SEO i SEM
przygotowywanie i publikacja contentu w kanałach marketingu cyfrowego
ścisła współpraca oraz wspieranie zespołu marketingowego w projektach cyfrowych
aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych dla produktów oferowanych przez Grupę KAN na rynku niemieckim
opracowanie strategii sprzedaży, monitorowanie i analizowanie działań sprzedażowych na podległym rynku
budowanie relacji partnerskich z klientami, dystrybutorami, projektantami ze szczególnym ukierunkowaniem na partnerów strategicznych Grupy KAN
określanie celów w zakresie wydajności działalności spółki w porozumieniu z Dyrektorem Zarządzającym tym rynkiem z ramienia Centrali
współpraca z dziełem marketingu w zakresie budowania świadomości marki KAN-therm na rynku niemieckim, sugerowanie modyfikacji/zmian
monitorowanie i analiza danych z rynku niemieckiego w zakresie wyników własnego produktu na tym rynku w odniesieniu do możliwości branży, segmentacji produktowej, klientów i konkurencji
współpraca z obszarem techniczno-handlowym Grupy KAN w celu zwiększenia przychodów z działalności spółki niemieckiej
nadzorowanie realizacji celów strategii sprzedażowej niemieckiej spółki
komunikowanie/raportowanie zarządowi Grupy KAN informacji nt. potrzeb/priorytetów, możliwości doskonalenia bądź zagrożeń w obszarze funkcjonowanie spółki na rynku niemieckim
budowanie pozytywnego wizerunku KAN na podległym rynku
aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych dla produktów oferowanych przez Grupę KAN na rynku niemieckim
opracowanie strategii sprzedaży, monitorowanie i analizowanie działań sprzedażowych na podległym rynku
budowanie relacji partnerskich z klientami, dystrybutorami, projektantami ze szczególnym ukierunkowaniem na partnerów strategicznych Grupy KAN
określanie celów w zakresie wydajności działalności spółki w porozumieniu z Dyrektorem Zarządzającym tym rynkiem z ramienia Centrali
współpraca z dziełem marketingu w zakresie budowania świadomości marki KAN-therm na rynku niemieckim, sugerowanie modyfikacji/zmian
monitorowanie i analiza danych z rynku niemieckiego w zakresie wyników własnego produktu na tym rynku w odniesieniu do możliwości branży, segmentacji produktowej, klientów i konkurencji
współpraca z obszarem techniczno-handlowym Grupy KAN w celu zwiększenia przychodów z działalności spółki niemieckiej
nadzorowanie realizacji celów strategii sprzedażowej niemieckiej spółki
komunikowanie/raportowanie zarządowi Grupy KAN informacji nt. potrzeb/priorytetów, możliwości doskonalenia bądź zagrożeń w obszarze funkcjonowanie spółki na rynku niemieckim
budowanie pozytywnego wizerunku KAN na podległym rynku
aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych dla produktów oferowanych przez Grupę KAN na rynku niemieckim
opracowanie strategii sprzedaży, monitorowanie i analizowanie działań sprzedażowych na podległym rynku
budowanie relacji partnerskich z klientami, dystrybutorami, projektantami ze szczególnym ukierunkowaniem na partnerów strategicznych Grupy KAN
określanie celów w zakresie wydajności działalności spółki w porozumieniu z Dyrektorem Zarządzającym tym rynkiem z ramienia Centrali
współpraca z dziełem marketingu w zakresie budowania świadomości marki KAN-therm na rynku niemieckim, sugerowanie modyfikacji/zmian
monitorowanie i analiza danych z rynku niemieckiego w zakresie wyników własnego produktu na tym rynku w odniesieniu do możliwości branży, segmentacji produktowej, klientów i konkurencji
współpraca z obszarem techniczno-handlowym Grupy KAN w celu zwiększenia przychodów z działalności spółki niemieckiej
nadzorowanie realizacji celów strategii sprzedażowej niemieckiej spółki
komunikowanie/raportowanie zarządowi Grupy KAN informacji nt. potrzeb/priorytetów, możliwości doskonalenia bądź zagrożeń w obszarze funkcjonowanie spółki na rynku niemieckim
budowanie pozytywnego wizerunku KAN na podległym rynku