Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Organizacja pracy sekretariatu i odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura, w tym przyjmowanie i obsługa gości
Zarządzanie obiegiem korespondencji - obsługa przesyłek, poczty przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentów wewnętrznych; archiwizacja dokumentów w systemie EDHS
Organizowanie i rozliczanie grupowych podróży służbowych (krajowych i zagranicznych)
Dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura w art. spożywcze i biurowe
Udział w organizacji eventów i wydarzeń firmowych
Kontakt z zarządcą budynku i serwisami technicznymi
Organizacja pracy sekretariatu i odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura, w tym przyjmowanie i obsługa gości
Zarządzanie obiegiem korespondencji - obsługa przesyłek, poczty przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentów wewnętrznych; archiwizacja dokumentów w systemie EDHS
Organizowanie i rozliczanie grupowych podróży służbowych (krajowych i zagranicznych)
Dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura w art. spożywcze i biurowe
Udział w organizacji eventów i wydarzeń firmowych
Kontakt z zarządcą budynku i serwisami technicznymi
Przygotowanie ofert i budżetów dla projektów oświetleniowych w pełnym zakresie prac
Wykonywanie wizji lokalnych oraz inwentaryzacji w terenie
Sporządzanie indywidualnych ofert finansowych i technicznych
Współpraca z lokalnymi jednostkami administracji publicznej w zakresie uzyskania Niezbędnych dokumentów w zakresie budowy infrastruktury oświetleniowej
Inicjowanie i rozwój relacji z potencjalnymi partnerami zewnętrznymi, instalatorami, dostawcami urządzeń, projektantami
Analityk ds. rozwoju publicznej sieci ładowania samochodów elektrycznych
Mokotowska 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Identyfikacja lokalizacji z dużym potencjałem na sesje ładowania samochodów elektrycznych na podstawie analizy dostępnych danych,
Prowadzenie analiz lokalnego rynku pod kątem nowych inwestycji drogowych i infrastrukturalnych,
Ocena wykonalności finansowej instalacji nowych stacji ładowania poprzez przeprowadzenie analiz kosztów i korzyści oraz określanie zwrotu z inwestycji (ROI) dla każdej potencjalnej lokalizacji,
Przygotowywanie rekomendacji lokalizacji do pozyskania dla Menedżerów ds. rozwoju publicznej sieci ładowania Enefit Volt,
Rozwój i utrzymanie baz danych oraz narzędzi do śledzenia i analizy danych związanych z budową i eksploatacją stacji ładowania samochodów elektrycznych,
Monitorowanie pracy istniejącej sieci stacji ładowania Enefit Volt i rekomendacje w zakresie wyboru lokalizacji dla nowych stacji oraz w zakresie zwiększenia wykorzystania obecnych stacji ładowania,
Tworzenie raportów oraz prezentacji dotyczących rozwoju i eksploatacji sieci ładowania dla kadry menedżerskiej w Polsce i zagranicą,
Analiza konkurencji w zakresie rozwoju publicznej sieci ładowania, oferty oraz cenników
The international Enefit HR team is responsible for delivering a great employee experience. Our main challenge is to find the talent that will take the organization forward on its green and customer-centric journey. Together with managers, we support employees on their career path by assisting with onboarding, internal mobility and work-related issues
Join us for a chance to do meaningful work! We are looking for a new energetic and enthusiastic team member to act as a strategic partner to local managers. Your day will consist of supporting managers in resource planning and people development issues, taking initiative in change management in the organization. Supporting onboarding and advising employees and managers on employment issues, managing documents and data, planning and implementing team-based development activities and outplacement activities, and being responsible for talent management
We are growing today to change the future of energy!
sporządzanie indywidualnych ofert cenowych oraz negocjowanie warunków umowy sprzedaży
pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kontraktów na kolejne lata
zarządzanie współpracą z Klientami w ramach strategii sprzedaży energii elektrycznej, gazu ziemnego, usług dodatkowych oraz rozwiązań fotowoltaicznych (PV)
bieżąca analiza rynku/portfela
zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i skutecznej komunikacji
systematyczne prowadzenie w systemie CRM bazy danych aktualnych i potencjalnych Klientów
sporządzanie indywidualnych ofert cenowych oraz negocjowanie warunków umowy sprzedaży
pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kontraktów na kolejne lata
zarządzanie współpracą z Klientami w ramach strategii sprzedaży energii elektrycznej, gazu ziemnego, usług dodatkowych oraz rozwiązań fotowoltaicznych (PV)
bieżąca analiza rynku/portfela
zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i skutecznej komunikacji
systematyczne prowadzenie w systemie CRM bazy danych aktualnych i potencjalnych Klientów
analiza pozyskanych danych pod względem ich kompletności i poprawności
wsparcie sprzedaży energii elektrycznej i gazu w zakresie obsługi procesu zmiany sprzedawcy
przygotowywanie zestawień i rozliczeń niezbędnych do wystawienia faktur z tytułu sprzedaży energii elektrycznej i gazu oraz pozostałych produktów i usług, a także rozliczeń na rynku bilansującym
współpraca z działem IT w zakresie dostosowania narzędzi do przepisów obowiązujących na polskim rynku
sporządzanie indywidualnych ofert cenowych oraz negocjowanie warunków umowy sprzedaży
pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kontraktów na kolejne lata
zarządzanie współpracą z Klientami w ramach strategii sprzedaży energii elektrycznej, gazu ziemnego, usług dodatkowych oraz rozwiązań fotowoltaicznych (PV)
bieżąca analiza rynku/portfela
zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i skutecznej komunikacji
systematyczne prowadzenie w systemie CRM bazy danych aktualnych i potencjalnych Klientów
sporządzanie indywidualnych ofert cenowych oraz negocjowanie warunków umowy sprzedaży
pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kontraktów na kolejne lata
zarządzanie współpracą z Klientami w ramach strategii sprzedaży energii elektrycznej, gazu ziemnego, usług dodatkowych oraz rozwiązań fotowoltaicznych (PV)
bieżąca analiza rynku/portfela
zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i skutecznej komunikacji
systematyczne prowadzenie w systemie CRM bazy danych aktualnych i potencjalnych Klientów
sporządzanie indywidualnych ofert cenowych oraz negocjowanie warunków umowy sprzedaży
pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kontraktów na kolejne lata
zarządzanie współpracą z Klientami w ramach strategii sprzedaży energii elektrycznej, gazu ziemnego, usług dodatkowych oraz rozwiązań fotowoltaicznych (PV)
bieżąca analiza rynku/portfela
zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i skutecznej komunikacji
systematyczne prowadzenie w systemie CRM bazy danych aktualnych i potencjalnych Klientów
sporządzanie indywidualnych ofert cenowych oraz negocjowanie warunków umowy sprzedaży
pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kontraktów na kolejne lata
zarządzanie współpracą z Klientami w ramach strategii sprzedaży energii elektrycznej, gazu ziemnego, usług dodatkowych oraz rozwiązań fotowoltaicznych (PV)
bieżąca analiza rynku/portfela
zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i skutecznej komunikacji
systematyczne prowadzenie w systemie CRM bazy danych aktualnych i potencjalnych Klientów
wsparcie w realizacji ogólnej strategii marketingowej firmy
wspieranie kierownika marketingu (kierownictwo działu mieści się w Estonii) w planowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu kampanii marketingowych
projektowanie i wdrażanie e-mailowych kampanii marketingu bezpośredniego, współpraca z zespołami ds. rozwoju i projektowania stron internetowych
bieżącą współpraca a agencją PR, m. in.: konsultowanie treści komunikatów medialnych, przygotowywanie treści publikowanych w mediach społecznościowych spółki
przygotowywanie raportów na temat kluczowych wskaźników w celu monitorowania efektywności kampanii i analizowania trendów
przygotowywanie i produkcja materiałów marketingowych
pomoc w organizacji i koordynowaniu wydarzeń marketingowych, takich jak konferencje, seminaria (w tym internetowe), pokazy produktów itp
sporządzanie indywidualnych ofert cenowych oraz negocjowanie warunków umowy sprzedaży
pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kontraktów na kolejne lata
zarządzanie współpracą z Klientami w ramach strategii sprzedaży energii elektrycznej, gazu ziemnego, usług dodatkowych oraz rozwiązań fotowoltaicznych (PV)
bieżąca analiza rynku/portfela
zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i skutecznej komunikacji dla wszystkich Klientów
systematyczne prowadzenie w systemie CRM bazy danych aktualnych i potencjalnych Klientów
analiza pozyskanych danych pod względem ich kompletności i poprawności
wsparcie sprzedaży energii elektrycznej i gazu w zakresie obsługi procesu zmiany sprzedawcy
przygotowywanie zestawień i rozliczeń niezbędnych do wystawienia faktur z tytułu sprzedaży energii elektrycznej i gazu oraz pozostałych produktów i usług, a także rozliczeń na rynku bilansującym
współpraca z działem IT w zakresie dostosowania narzędzi do przepisów obowiązujących na polskim rynku
sporządzanie indywidualnych ofert cenowych oraz negocjowanie warunków umowy sprzedaży
pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kontraktów na kolejne lata
zarządzanie współpracą z Klientami w ramach strategii sprzedaży energii elektrycznej, gazu ziemnego, usług dodatkowych oraz rozwiązań fotowoltaicznych (PV)
bieżąca analiza rynku/portfela
zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i skutecznej komunikacji dla wszystkich Klientów
systematyczne prowadzenie w systemie CRM bazy danych aktualnych i potencjalnych Klientów
wsparcie w realizacji ogólnej strategii marketingowej firmy,
wspieranie kierownika marketingu (kierownictwo działu mieści się w Estonii) w planowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu kampanii marketingowych,
projektowanie i wdrażanie e-mailowych kampanii marketingu bezpośredniego, współpraca z zespołami ds. rozwoju i projektowania stron internetowych,
bieżącą współpraca a agencją PR, m. in.: konsultowanie treści komunikatów medialnych, przygotowywanie treści publikowanych w mediach społecznościowych spółki,
przygotowywanie raportów na temat kluczowych wskaźników w celu monitorowania efektywności kampanii i analizowania trendów,
przygotowywanie i produkcja materiałów marketingowych,
pomoc w organizacji i koordynowaniu wydarzeń marketingowych, takich jak konferencje, seminaria (w tym internetowe), pokazy produktów itp.,
sporządzanie indywidualnych ofert cenowych oraz negocjowanie warunków umowy sprzedaży
pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kontraktów na kolejne lata
zarządzanie współpracą z Klientami w ramach strategii sprzedaży energii elektrycznej, gazu ziemnego, usług dodatkowych oraz rozwiązań fotowoltaicznych (PV)
bieżąca analiza rynku/portfela
zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i skutecznej komunikacji dla wszystkich Klientów
systematyczne prowadzenie w systemie CRM bazy danych aktualnych i potencjalnych Klientów
sporządzanie indywidualnych ofert cenowych oraz negocjowanie warunków umowy sprzedaży
pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kontraktów na kolejne lata
zarządzanie współpracą z Klientami w ramach strategii sprzedaży energii elektrycznej, gazu ziemnego, usług dodatkowych oraz rozwiązań fotowoltaicznych (PV)
bieżąca analiza rynku/portfela
zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i skutecznej komunikacji dla wszystkich Klientów
systematyczne prowadzenie w systemie CRM bazy danych aktualnych i potencjalnych Klientów
sporządzanie indywidualnych ofert cenowych oraz negocjowanie warunków umowy sprzedaży,
pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kontraktów na kolejne lata,
zarządzanie współpracą z Klientami w ramach strategii sprzedaży energii elektrycznej, gazu ziemnego, usług dodatkowych oraz rozwiązań fotowoltaicznych (PV),
bieżąca analiza rynku/portfela,
zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i skutecznej komunikacji dla wszystkich Klientów,
systematyczne prowadzenie w systemie CRM bazy danych aktualnych i potencjalnych Klientów
sporządzanie indywidualnych ofert cenowych oraz negocjowanie warunków umowy sprzedaży
przygotowywanie ofert i umów opartych o PPA/CPPA
pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kontraktów na kolejne lata
zarządzanie współpracą z Klientami w ramach strategii sprzedaży energii elektrycznej, gazu ziemnego, usług dodatkowych oraz rozwiązań fotowoltaicznych (PV)
bieżąca analiza rynku/portfela
zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i skutecznej komunikacji dla wszystkich Klientów
systematyczne prowadzenie w systemie CRM bazy danych aktualnych i potencjalnych Klientów